W związku z dalszą ekspansją agencji poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
ACCOUNT MANAGER
Obowiązki:
• Samodzielne prowadzenie projektów i komunikacji z klientami firmy.
• Opracowywanie strategii, harmonogramów działań i kosztorysów.
• Przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów dostosowanych do potrzeb Klientów.
• Monitorowanie realizacji zleceń Klientów podczas ich trwania.
• Koordynacja prac odbywająca się we współpracy ze wszystkimi działami agencji.
• Stałe uzupełnianie własnej wiedzy na temat powierzonego obszaru, a także obsługi Klienta.
Wymagania:
• Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu obsługi digital marketingowej, tworzenia stron i aplikacji (web/mobile) oraz projektów brandingowych.
• Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu.
• Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu.
• Wysoka kultura osobista, komunikatywność i pozytywne nastawienie.
• Doskonałe umiejętności organizacyjne.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie minimalnym B2/C1.
Oferujemy:
• Wynagrodzenie w wysokości 3000 – 5000 zł netto zależne od posiadanego doświadczenia.
• Dodatkowe benefity (karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne).
• Pracę w interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz świetną atmosferę.
• Opiekę i wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników.
• Pracę w biurze z historią, wyjątkowym wyposażeniem vintage, ogrodem i sauną na warszawskim Żoliborzu (5 minut od metra).
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zachęcamy do aplikowania do 28.09.2017 r.
Wyślij swoje CV oraz kilka zdań uzasadniających wybór takiego stanowiska
na adres: praca@kerris.pl wpisując w tytule swoje imię i nazwisko oraz nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 01, poz. 926 z późniejszymi zmianami).