Head of content
Miejsce pracy: Warszawa
WYMAGANIA:
• Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej lub u wydawcy;( w czym co najmniej 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu działań w obszarach: content marketing i social media).
• Znajomość rynku tworzenia treści pod działania content marketingowe, trendów oraz możliwości biznesowych;
• Znajomość rynku social mediów;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe,
• Umiejętność analizy i wyciągania wniosków;
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i pracy innych;
• Odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
• Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji;
• Otwartość na nowe, nieszablonowe wyzwania;
• Znajomość angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie prezentacji u klienta będzie dodatkowym atutem.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• Zarządzanie pracą działu Content Creative - koordynowanie pracy podległego zespołu w obszarze tworzenia treści do działań w social mediach oraz do działań content marketingowych;
• Współtworzenie i rozwijanie nowych produktów contentowych Agencji;
• Dbanie o rozwój kompetencji pracowników;
• Śledzenie trendów w obszarze contentu i stosowanie ich w praktyce;
• Przygotowywanie i udział w prezentacjach przetargowych;
• Tworzenie wycen, zestawień, raportów.
CO OFERUJEMY:
• Realny wpływ na rozwój produktów content marketingowych Agencji;
• Rozwój kompetencji managerskich dzięki współpracy z doświadczonym zespołem;
• Możliwość udziału w projektach z pogranicza strategii, contentu i mediów dla znanych marek;
• Możliwość poszerzania wiedzy i rozwój kompetencji digitalowych dzięki dostępowi do dużej ilości szkoleń;
• Pracę w firmie będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej;
• Przyjazne biuro przy Czerskiej 12 w Warszawie (z własną siłownią, kantyną, day care dla dzieci oraz wieloma innymi rozwiązaniami dla pracowników).
• Pakiet prywatnej opieki medycznej i dopłatę do karty sportowej.
APLIKUJ