Isobar jest nowoczesną siecią agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej. Obecnie na 40 rynkach,w 66 biurach. Agencja Isobar, założona w 2003 roku, jest miejscem, gdzie współpracują najlepsi na świecie eksperci marketingu cyfrowego i najbardziej utalentowani specjaliści w dziedzinie marketingu tradycyjnego. Dzięki temu pomagamy łączyć marki oraz ich fanów i klientów poprzez tworzenie skutecznych rozwiązań od treści kreatywnych, planowania i technologii po mierzenie wyników. Isobar łączy ludzi i marki jak nigdy dotąd.
Zakres obowiązków:
• Bieżąca współpraca i koordynacja działań z Działem Marketingu i Działem Mediowym po stronie klienta w ramach social mediów – budowanie trwałych relacji ze wszystkimi decydentami po stronie klienta w obszarze social mediów oraz digital
• Ścisła codzienna współpraca z Działem Mediowym i Media Directorem Dentsu Aegis
• Kreowanie strategii obecności marki w social mediach i jej wdrażanie we współpracy z Działem Strategii w tym koordynacja projektów niestandardowych
• Koordynacja prowadzenia profili marki w mediach społecznościowych (przede wszystkim Facebook)
• Koordynacja i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji
• Współpraca z działem mediów, partnerami i blogerami
• Koordynacja i przygotowywanie rekomendacji działań kreatywnych we współpracy z Działem Kreacji
• Przygotowywanie analizy działań konkurencji z obszaru social mediów
• Punktowa koordynacja działań w ramach strategii social media na planach ATL
• Analiza wyników mediowych
• Przygotowywanie i prowadzenie dla klienta szkoleń i warsztatów z obszaru trendów w social mediach
• Analiza efektywności działań - planowanie i realizacja budżetów, działań cross-sell, new biz z wykorzystaniem wszystkich możliwości Grupy Dentsu Aegis Network – znajomość portfolio produktów i usług
• Nadzór nad wystawianiem faktur przy współpracy z Działem Finansów – bieżąca analiza rentowności, płatności
• Bieżący monitoring satysfakcji klienta
Wymagania:
• Bardzo dobra, praktyczna wiedza z zakresu social mediów - dobra orientacja w trendach i rozwiązaniach digital oraz nowościach, z zakresu social mediów w tym na kanałach: Snapchat, Instagram, Messenger.
• Umiejętność współpracy z zespołami produkcyjnymi,
• Umiejętność zarządzania zespołem
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Praktyczna znajomość narzędzi do monitoringu social media – SentiOne, Brand24
• Praktyczna znajomość narzędzi CRM, Timesheet
• Bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office – PowerPoint, Excel
• Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
• Praktyczna wiedza dotycząca planowania działań strategicznych i kreatywnych – umiejętność współtworzenia prezentacji rekomendacji
• Umiejętność prowadzenia prezentacji, warsztatów
• Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań
• Rzetelność, dokładność, sumienność i punktualność
• Zaangażowanie w powierzane obowiązki, proaktywność
• Umiejętność planowania własnej pracy i realizacji uzgodnionych celów
• Umiejętność pracy w grupie (team realizujący projekt)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
• pracę w multidyscyplinarnych zespołach dla międzynarodowych klientów
• realne możliwości rozwoju (wewnętrzne i zewnętrzne programy szkoleniowe)
• możliwość rozwoju kompetencji w zakresie planowania mediów digitalowych a także ścisłej współpracy i wymiany wiedzy ze specjalistami z zakresu e-commerce, RTB oraz jednym z najlepszych w Polsce zespołów social formance
• możliwość udziału i prowadzenia projektów z pogranicza strategii, technologii, kreacji i data science
• przyjazne środowisko pracy w biurze przy Czerskiej 12 w Warszawie, przestrzeń chill out, kids play – miejsce dla dzieci pracowników, gdzie rodzice będą mogli zostawić dziecko na kilka godzin pod opieką wykwalifikowanej niani)
APLIKUJ