A co tam w pracy? Jeśli szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju, to mamy dobrą wiadomość. Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Account Manager lub Senior Account Manager.
Co będzie należało do Twoich zadań?
– bieżąca współpraca i obsługa Klientów w języku angielskim w zakresie social media i moderacji międzynarodowej,
– budowa trwałych relacji z Klientami,
– organizacja pracy podległego działu zarówno w obszarze accountingu, jak i Project Managementu,
– osobisty nadzór nad przygotowaniem kluczowych rekomendacji i prezentacji dla Klientów,
– nadzór nad kontaktami z podwykonawcami i negocjacje warunków umów.
Znasz to dobrze, prawda?
Zgłoś się do nas, jeśli:
– masz minimum dwuletnie doświadczenie w agencji interaktywnej w dziale Client Service (warunek konieczny) na podobnym stanowisku,
– samodzielnie prowadzisz projekty (najlepiej międzynarodowe),
– masz doświadczenie w kierowaniu zespołem accountów,
– umiesz budować relacje z Klientami,
– umiesz tworzyć oferty i analizy,
– digital i social media nie mają przed Tobą tajemnic,
– doskonale mówisz i piszesz po angielsku (poziom C1/CAE).
W zamian proponujemy:
– udział w realizacji globalnych i lokalnych projektów z zakresu social oraz digital marketingu dla największych Klientów,
– dostęp do szkoleń i możliwość ciągłego rozwoju, również poza swoją dziedziną,
– pracę w nowoczesnym biurze przy Czerskiej 12 w Warszawie,
– pakiet prywatnej opieki medycznej i kartę sportową OK System.
Nasz Client Service czeka właśnie na Ciebie? Jeśli w myślach zamieniasz ten znak zapytania na wykrzyknik, zgłoś się do nas! Skorzystaj z formularza rekrutacyjnego.