IRCenter jest agencją badawczo-konsultingową specjalizująca się w realizacji projektów digitalowych. Usługi agencji oparte są na tradycyjnych technikach badawczych (CAWI, IDI, FGI, etc.) oraz analizie zachowań konsumenckich w mediach cyfrowych (social media, mobile, etc.).
W związku z dynamicznym rozwojem agencji na rynkach środkowoeuropejskich, agencja poszukuje osoby, która byłaby odpowiedzialna za wdrożenie strategii biznesowej Spółki oraz pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach CEE.
Obowiązki:
• Odpowiadanie za realizację strategii sprzedażowej agencji
• Budowanie trwałych relacji biznesowych z potencjalnymi klientami agencji
• Przygotowywanie i osobista prezentacja ofert handlowych
• Realizacja planów sprzedażowych
• Monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych odbiorców
Wymagania:
• Doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów oraz obsłudze projektów marketingowych
• Płynną znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i piśmie
• Umiejętność zarządzania czasem i pracy projektowej
• Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
• Doświadczenie w pracy w agencji badawczej będzie dodatkową zaletą
• Zainteresowanie mediami społecznościowym i marketingiem internetowym
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenia oparte o atrakcyjny model prowizyjny
• Duży stopień samodzielności w pracy
• Udział w międzynarodowych projektach badawczo-konsultingowych
• Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
• Szansę rozwoju osobistego i zawodowego.
Prosimy o przesłanie życiorysu na adres praca@ircenter.com w tytule maila zamieszczając informację o stanowisku, na które Państwa aplikują.
Prosimy o zamieszczenie w treści zgłoszenia następującej informacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”