Historia naszej firmy sięga 1832 roku, kiedy francuski publicysta Charles-Louis Havas założył pierwszą na świecie agencję prasową Agence Havas, która dała podwaliny przyszłej agencji reklamowej. Łączenie ludzi i komunikacja leżą w naszym DNA.
Innowacyjność, kreatywność, zaangażowanie, współpraca, odpowiedzialność, tak jak blisko 200 lat temu tak i dziś stanowią o naszych wartościach. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, dające możliwość ciągłego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dołącz do nas, jeśli tak jak my cenisz sobie wyjątkową atmosferę pracy wśród ludzi pełnych pasji!
Aktualnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
Mobile Trader
Co chcemy Ci zaoferować?
• Pracę w świetnym zespole digitalowych pasjonatów
• Bogatą ofertę szkoleń mediowych, w tym szkoleń w ramach autorskiej platformy Havas University
• Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
• Pracę opartą na kulturze feedbacku
• Docenienie Twoich osiągnięć
• Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której możesz mieć wpływ na jej rozwój
• Możliwość rozwoju i współpracę specjalistami w obszarze Display, Video, Social Media i Analityki.
• Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, elastyczne godziny pracy, owoce w biurze, 3 rodzaje mleka, smaki herbaty do koloru, do wyboru ;)
Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:
• Współtworzenie strategii komunikacji reklamowej do użytkowników smartfonów i tabletów
• Realizacja kampanii w kanale mobile w różnych modelach zakupu [direct / programmatic]
• Generowanie wartościowego ruchu na strony www naszych Klientów, dzięki wykorzystaniu różnorodnych formatów reklamowych [bannery, reklama natywna, RichMedia,]
• Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
• Optymalizację wykorzystywanych narzędzi mającą na celu wzrost jakości prowadzonych działań
Jeśli uważasz, że:
• Posiadasz doświadczenie w branży Online Marketing, szczególnie w planowaniu i zakupie kampanii z wykorzystaniem mobile
• Znasz rynek mediów i narzędzi do zarządzania kampaniami w kanale online np. DoubleClick, Sizmek, Gemius Megapanel itp.
• Znasz rynek dostawców oraz masz kreatywne podejście do wykorzystania potencjału mobile
• Potrafisz analizować bieżące wyniki i optymalizować realizację dla uzyskania zakładanych celów komunikacyjnych i biznesowych
• Potrafisz pisać rekomendacje uzasadniające wykorzystanie proponowanych działań
• Myślisz analitycznie oraz sprawnie operujesz liczbami, a przy okazji lubisz MS Excel i Powerpoint
• Znasz język angielski na poziomie na poziomie intermediate (praca z klientami korporacyjnymi)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Havas Media Sp. Z o.o., z siedzibą w Warszawie ul. Marynarska 15, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.).”