Grupa Saatchi & Saatchi Poland (Saatchi & Saatchi Poland / Interactive Solutions)
Saatchi & Saatchi Poland - zintegrowana agencja reklamowa, łącząca kompetencje full service oraz digital i top new media shop. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce i w regionie Central and Eastern Europe m.in. 2012 i 2013 Agencja roku wg KTR, 2013 Agencja Interaktywna roku, 2014 Agencja Roku Impactor.
Interactive Solutions (część Grupy Saatchi & Saatchi), jedna z największych interaktywnych agencji kreatywnych w Polsce, a także dedykowany globalny partner digitalowy Saatchi & Saatchi. Obecna w biurach S&S w Warszawie, Nowym Jorku, Genewie, Dubaju i Budapeszcie. Agencja specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii, komunikacji i technologii digital, ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce (Global eCommerce Centre of Excellence w sieci Saatchi & Saatchi). Największy bezpośredni Klient IS to P&G, którego agencja obsługuje na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Account Manager
________________________________________
Miejsce pracy: Warszawa
WYMAGANIA:
• co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej
• umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z klientami
• rozumienie zintegrowanych strategii komunikacji z zakresu ATL/BTL/Interactive
• mile widziane doświadczenie w pracy nad katalogami oraz gazetkami produktowymi
• bardzo dobra znajomość digital marketingu i trendów związanych z nowymi mediami
• orientacja w aktualnych trendach komunikacji z konsumentem (consumer engagement, new media)
• umiejętność planowania i koordynacji projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji
• chęć rozwoju i łatwość w zdobywaniu nowej wiedzy
• umiejętność tworzenia i wygłaszania prezentacji również w języku angielskim
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• umiejętność pracy pod presją czasu
• doskonała organizacja czasu pracy
• motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju
• umiejętność pracy w zespole
• zaangażowanie
• komunikatywność
• systematyczność
• dokładność
• pracowitość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• budowanie relacji z klientem
• realizacja zintegrowanych projektów komunikacyjnych na skalę lokalną/globalną
• tworzenie kosztorysów oraz harmonogramów
• dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
• kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektu
• współpraca z pozostałymi działami agencji
• tworzenie podsumowań projektów
OFERUJEMY:
• pracę w niepowtarzalnym i dynamicznym zespole
• atmosferę, w której możesz pozostać sobą i rozwinąć skrzydła
• współpracę, której podstawą jest feedback - równie ważny co osiągnięty cel
• współpracę z zespołem wyrazistych osobowości, które będziesz chciał oglądać również po wyjściu z pracy
• swobodną wymianę myśli i całkowity brak dresscode‘u
kontakt:
recruitment@interactive-solutions.com