Key Account Manager
Gemius S.A.
Miejsce pracy: Warszawa
Dlaczego warto z nami współpracować?
Pracując w Gemius dołączysz do firmy, która odnosi sukcesy w Polsce i za granicą, konkurując z największymi graczami rynku internetowego. Dzięki szerokiemu portfolio oferujemy nasze produkty i usługi wszystkim graczom branży on-line: od agencji i domów mediowych, poprzez wydawców, reklamodawców i przedstawicieli e-commerce.
Dlaczego praca z nami jest pracą dla Ciebie?
• będziesz pracować dla lidera rynku, a przy naszym wsparciu sam zostaniesz ekspertem,
• będziesz doceniany za ambicję i nieszablonowe myślenie. To dzięki takiemu podejściu ciągle rośniemy i budujemy nasze przewagi konkurencyjne,
• dopuszczamy nieformalny styl pracy i dużą elastyczność w działaniu,
• zapewniamy wiele atrakcyjnych bonusów, które niewątpliwie umilają pracę (m.in: szkolenia, zdrowa żywność, karta sportowa/ prywatna opieka medyczna),
• mamy zgrany zespół i świetną atmosferę pracy, a nasze biuro znajduje się w dogodnym punkcie Warszawy (ul. Grójecka 1/3).
Zakres obowiązków:
Na stanowisku Key Account Managera dołączysz do zespołu, który jest odpowiedzialny za współpracę z wydawcami oraz branżą e-commerce.
Będziesz odpowiadać za:
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:
• aktywne poszukiwanie nowych Klientów oraz możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi Klientami,
• sprzedaż usług (organizacja spotkań z Klientami, prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków współpracy),
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z Klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania Klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów),
• proponowanie/ przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami Klientów,
Dbanie o markę Gemius, w tym:
• nienaganną prezentację własnej osoby oraz firmy przed Klientami,
• przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
• udział w konferencjach branżowych.
Nasze wymagania:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• ukończonych studiów wyższych,
• silnej motywacji do pracy w sprzedaży,
• umiejętności negocjacji,
• wysokiego poziomu asertywności i rozwiniętej autopromocji,
• samodzielności oraz inicjatywy,
• odpowiedzialności za powierzone zadania,
• wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
• odporności na stres,
• znajomości języka angielskiego,
• dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze,
• gotowości do wyjazdów służbowych.
Dodatkowe umiejętności:
Twoim atutem będzie również:
• doświadczenie w pracy z narzędziami z portfolio Gemius oraz znajomość podstawowych wskaźników internetowych.
Proces rekrutacji
Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych. Kolejnym etapem są rozmowa telefoniczna i/lub spotkanie z działem HR. Ostatnim etapem rekrutacji jest spotkanie z bezpośrednim przełożonym.
Jak złożyć dokumenty
Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego na stronie: https://www.gemius.pl/formularz-aplikacyjny/job/key-account-manager-485.html
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.