Strateg Mediowy
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
- Tworzenie strategii mediowych online – planowanie działań dla klienta w horyzoncie kilkumiesięcznym, rocznym
- Przygotowywanie analiz grup docelowych, analiz konkurencji
- Analiza środowiska biznesowego klienta – tworzenie celów marketingowych i mediowych na podstawie założeń biznesowych
- Udział w spotkaniach z klientami
- Udział w procesach nowobiznesowych
Wymagania:
- 2 letniego doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii online
- Umiejętność planowania działań online – od flowchartu do mediaplanu
- Znajomości narzędzi do planowania i analizowania kampanii (Nettrack, PBI Megapanel, Gemius)
- Znajomość Google Analytics
- Znajomość pakietu MS Office, umiejętności praktyczne w tworzeniu i prowadzeniu prezentacji
- Znajomość języka angielskiego
- Biegłość w wyszukiwaniu informacji w Internecie (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest i inne)
Super by było gdybyś:
- Miał doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu kampanii mediowych
- Rozumiał analitykę mediową (adserwer) jak i webową (Google Analytics), Double Click
- Lubił klientów. Serio. To bardzo ważne.
- Potrafił dzielić się wiedzą szkoląc innych
- Był otwarty na problemy innych ludzi
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie + rozwój
- Zespół z ludzką twarzą i poczuciem humoru
- Praktyczne projekty
- Inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię rzeczy, których nie umiesz
- Udział w szkoleniach zewnętrznych i imprezach branżowych
Kontakt:
praca@fabrykamarketingu.pl