Burda International Poland to jedna z największych międzynarodowych spółek mediowo - technologicznych, która prowadzi swoją działalność w 20 krajach. W Polsce od ponad 25 lat z pasją rozwijamy rynek mediowy, wychodząc naprzeciw ciągle zmieniającym się oczekiwaniom technologicznym i kontentowym odbiorców w każdym wieku.
Jako jedyni posiadamy pełne portfolio tematyczne ponad 60 magazynów i najnowocześniejszych produktów on-linowych. Burda International Poland jest także wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, magazynów Custom Publishing oraz organizatorem prestiżowych eventów. Z kreowanym przez nas unikalnym kontentem co miesiąc docieramy do ponad 23 milionów osób.
#BurdaInternationalPoland #ingoodcompany #Gala #Glamour #ELLE #InStyle #Burda #Claudia #Coaching #NationalGeographic #SlowlyVeggie #PrzyślijPrzepis #CRN #MojeGotowanie #ELLEDecoration #NGTraveller #DobreRady #SóliPieprz #MójPięknyOgród #PrzepisNaOgród
Więcej o nas na:
FB: https://www.facebook.com/BurdaInternationalPoland/
www: http://www.burdamedia.pl/
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting
Praca w biurze w Warszawie
Opis stanowiska
• Budowanie wizerunku zarządzanych tytułów zgodnie z założeniami strategii
• Współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji zarządzanych brandów/tytułów
• Przygotowanie i realizacja planów marketingowych w oparciu o założone cele
• Pozyskiwanie partnerów do transakcji barterowych (zawieranie umów barterowych, planowanie i egzekucja interpromocji)
• Koordynacja aktywności internetowej podległych tytułów
• Planowanie kampanii marketingowych, sponsoringów
• Briefing i egzekucja spotów reklamowych
• Współpraca z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi
• Analizowanie wyników sprzedaży i czytelnictwa podległych tytułów i tytułów konkurencji
• Organizacja konkursów, zamawianie gadżetów promocyjnych dla potrzeb brandów
• Wsparcie w zakresie kontrolowania budżetu marketingowego i fakturowania
• Tworzenie raportów i analiz na potrzeby spółki
Oczekujemy:
• Minimum 2 letniego doświadczenia w marketingu (w tym zarządzania projektami marketingowymi)
• Gotowości do rozwoju w pasjonującej branży mediowej
• Zainteresowania tematyką Advisory & Crafting
• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
• Bardzo dobrej znajomości MS Office (przede wszystkim Ms Excel i PowerPoint)
• Samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i zaangażowania
• Kreatywności i rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy w zespole
• Umiejętności budowania zaangażowanych społeczności
• Dokładności i zdolności analitycznych (praca z liczbami)
• Postawy zgodnej z naszymi wartościami: współpraca, zaangażowanie, usprawnianie
Oferujemy:
• Pracę dla świetnych, międzynarodowych marek
• Prywatną opiekę zdrowotną
• Kartę Multisport
• Pracę przy inspirujących projektach
• Możliwości rozwoju
APLIKUJ