Firma: Brand Place
Region: Warszawa
Stanowisko: Digital Project Manager
Główne obowiązki:
• kompleksowe zarządzanie projektami interaktywnymi (m.in. web, mobile, social) – od opracowania konceptu projektu, realizację, implementację, po kontrolę, raportowanie i zamknięcie projektu
• tworzenie pełnej dokumentacji projektów m.in. harmonogramów i kosztorysów, briefów
• obsługa i utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami, szczególnie przy projektach o charakterze IT,
• przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji przed Klientami.
Nasze oczekiwania:
• co najmniej 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami interaktywnymi (wymóg konieczny) w agencji interaktywnej
• wielozadaniowość
• umiejętność tworzenia planów projektowych, harmonogramów i kosztorysów projektów,
• znajomość zagadnień z zakresu e-marketingu / digital marketingu (w tym social media) / IT,
• silna motywacja do pracy oraz zdolność do pracy pod presją czasu,
• doświadczenie w kierowaniu zespołem
• doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu prezentacji
• wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętności interpersonalne,
• odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowaniu przydzielanych zadań, zdyscyplinowanie, umiejętność priorytetyzowania zadań,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• biegła znajomość MS Office,
• systematyczność, proaktywność i orientacja na cel
Oferujemy:
• udział w realizacji ciekawych projektów z zakresu digital marketingu dla dużych międzynarodowych i lokalnych marek
• możliwość rozwoju i docelowo pokierowania działem interaktywnym
• przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole,
• samodzielność projektową i twórczą zależną od umiejętności,
• wynagrodzenie dopasowane do posiadanych kompetencji
Kontakt:
agencja@brandplace.com.pl