Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydata na stanowisko
inspektora w Departamencie Mediów Publicznych
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika Biura KRRiT
(umowa na zastępstwo)
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza planów programowych nadawców publicznych oraz sporządzanie ocen tych planów pod kątem realizacji wymagań określonych w rozporządzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie terminów przedkładania oraz zakresu planów finansowo-programowych przedsięwzięć w zakresie realizacji misji publicznej opracowywanych przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji;
- analiza i ocena programów nadawców publicznych - na podstawie monitoringów - pod kątem realizacji planów programowych oraz ustawowych zadań nadawcy publicznego;
- przygotowywanie na potrzeby instytucji zewnętrznych (Ministerstwa, Komisje Sejmowe i Senackie) opinii i informacji dotyczących programów radiofonii i telewizji publicznej.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane kierunki: dziennikarstwo, polonistyka, kulturoznawstwo.
Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych dotyczących mediów elektronicznych;
- umiejętność samodzielnego dokonywania analiz i syntez w zakresie ww. zadań;
- umiejętność sporządzania raportów z przeprowadzonych analiz;
- swobodne posługiwanie się programami Word i Excel;
Wymagania dodatkowe:
- sumienność, systematyczność oraz odpowiedzialność;
- doświadczenie w mediach elektronicznych, w tym w szczególności w zakresie analizy i oceny programowej nadawców;
- dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny;
- życiorys;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (m. in. świadectwa pracy);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia.
Kopie innych dokumentów:
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie wykonywania analiz i ocen programów radiowych i telewizyjnych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają złożyć aplikację;
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
2 maja 2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesyłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura
z dopiskiem „rekrutacja – inspektor – DMP - zastępstwo”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone.