Firma: Agencja Mediowa MEC
Region: Warszawa
Stanowisko: Media Planner Buyer
Jeżeli masz już doświadczenie w planowaniu i kupowaniu mediów, ale wiesz, że dowiezienie GRPsów to tylko jeden z elementów skutecznej kampanii; jeżeli interesuje Cię praca, gdzie uwzględnia się szerszą perspektywę celów biznesowych klienta – zapraszamy do aplikowania!
U nas będziesz brać czynny udział we współtworzeniu zintegrowanej komunikacji - począwszy od sformułowania briefu, przez wspólne warsztaty z wypracowywaniem platformy komunikacji i konceptów, aż po implementację mediową.
Wymagania:
• Co najmniej 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie mediów oraz kontaktach z klientem
• Doświadczenie przy współtworzeniu rekomendacji zintegrowanych kampanii
• Bardzo dobra znajomość rynkowych narzędzi mediowych, MS Excel, MS PowerPoint
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i w piśmie)
• Proaktywne i odpowiedzialne podejście do pracy
• Zaangażowanie, chęć rozwoju, zawodowa ciekawość, innowacyjność
Zakres obowiązków:
• Proaktywny i odpowiedzialny kontakt z jednym z najważniejszych klientów agencji
• Planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach
• Nadzór nad realizacją kampanii i ich optymalizacja
• Raportowanie i monitorowanie rynku
• Współpraca w tworzeniu niestandardowych rozwiązań
• Współpraca w tworzeniu zintegrowanych kampanii
• Współpraca w tworzeniu rekomendacji strategicznych
Oferujemy:
• Pracę w największym domu mediowym w Polsce
• Pracę dla jednego z największych reklamodawców na rynku, z ciekawej i dynamicznej branży, wykorzystującego wszystkie mediowe kanały komunikacji
• Bliska współpraca z klientem, w tym możliwość współtworzenia planów komunikacyjnych i biznesowych
• Pracę w zgranym zespole młodych, otwartych, wesołych ludzi
• Możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia
• Umowę o pracę i pakiet świadczeń pracowniczych
Kontakt:
Zgłoszenia: CV + list motywacyjny prosimy wysyłać do 14 czerwca 2013 na adres: rekrutacja.mec@mecglobal.com , wpisując w treść maila: MEC/06/2013/MPB