Stanowisko: STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
Firma: ADHD Warsaw
TY: dajesz od siebie:
- wiesz, co się dzieje w światowym necie (i umiesz o tym zrobić syntetyczną prezentację z obrazkami i linkami)
- nie masz fiksacji, że telewizja jest dla starych ludzi (odróżniasz grp od pkb)
- z pamięci, wiesz czym się różni procent od punktu procentowego
- nie kumasz, dlaczego ludzie spędzają większość życia w pracy
- umiesz zainspirować ludzi kreatywnych, choć w necie mniej kumatych od Ciebie
- umiesz po kilku dniach pracy wybrać 10 najlepszych prac z katalogu effie (i niekoniecznie kierujesz się kolorem statuetek)
- znasz dwie dobre kampanie, w których obrazki nie były najważniejsze
- znasz czołówkę vlogerów i masz o nich zdanie (pytanie z rozmowy kwalifikacyjnej)
- świetnie znasz angielski (w mowie i piśmie)
MY: dostajesz od nas:
- pracę z ludźmi, którzy zrobili już kilka fajnych tematów, ale nadal im się chce
- rynkowe pieniądze
- brak miejsca parkingowego w strefie płatnego parkowania (bo kochamy rowery i bieganie)
- więcej zabawy i humoru niż średnio na rynku (bez urazy)
Pamiętaj, że ludzie zwykle żałują tego, czego nie zrobili. A nie tego, co zrobili.
Wchodzisz?:
Roman.Jedrkowiak@adhdwarsaw.pl
Tel. 607 072 029