Firma: Accenture
Region: Mazowieckie
Stanowisko: Analityk w dziale Accenture Media Management
O Accenture:
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 236 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2011 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 25,5 miliarda dolarów.
W Accenture Media Management pracujemy z wieloma klientami (oraz ich agencjami mediowymi) na różnych płaszczyznach, aby lepiej zrozumieć ich strategię komunikacji oraz dokonać analizy efektywności planowania oraz zakupu mediów. Analizujemy efektywność wykorzystywania mediów i/lub identyfikujemy obszary, w których można osiągnąć lepsze wyniki
W Accenture Media Management pracujemy z wieloma klientami (oraz ich agencjami mediowymi) na różnych płaszczyznach, aby lepiej zrozumieć ich strategię komunikacji oraz dokonać analizy efektywności planowania oraz zakupu mediów. Analizujemy efektywność wykorzystywania mediów i/lub identyfikujemy obszary, w których można osiągnąć lepsze wyniki.
Charakterystyka pracy
· Analiza danych ilustrujących działania agencji mediowej klienta w obszarze strategii planowania mediów identyfikując obszary, w których można zwiększyć jej efektywność
· Weryfikacja kalkulacji kosztowych i innych ilościowych danych na temat aktywności reklamowej klientów w mediach przesyłanych przez domy mediowe
· Przygotowywanie prezentacji i współpraca przy interpretacji wyników analiz w celu identyfikacji obszarów, w których można polepszyć wyniki
· Aktywne wsparcie pracy Konsultantów w dostarczaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe (ukończenie studiów na kierunku metody ilościowe, statystyka lub ekonometria będzie dodatkowym atutem)
· Doświadczenie w zakresie planowania/kupowania mediów (min. 1 rok pracy w domu mediowym)
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
· Doświadczenie w planowaniu /kupowaniu TV i/lub kampanii w Internecie będzie dodatkowym atutem
· Wysokie zdolności analityczne
· Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
· Silna motywacja, zaangażowanie i inicjatywa
Oferujemy:
· Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji
· Szkolenia umożliwiające poszerzanie kompetencji
· Nowoczesne systemy wymiany wiedzy i informacji
· Atrakcyjne wynagrodzenie
Kontakt: praca.konsulting@accenture.com
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania."
Prosimy również o ściągnięcie pliku "Zgoda na przetwarzanie danych osobowych" znajdującego się na stronie www.kariera.accenture.com oraz o wydrukowanie go, podpisanie i przesłanie pocztą na wskazany adres.
Brak powyższych oświadczeń jest równoznaczny z wyłączeniem aplikacji z procesu rekrutacji.