Agencja kreatywna 180heartbeats poszukuje kandydata na stanowisko Strategy Plannera.
Jeśli zatem:
- jesteś demonem briefów kreatywnych i insightów konsumenckich,
- wiesz co to KPIs, potrafisz zdefiniować te najważniejsze, ustalić sposoby ich mierzenia i zaproponować adekwatne benchmarki,
- niestraszny Ci TGI czy Megapanel, lecz także Google Analytics ani Facebook Insights,
- precyzyjnie formułujesz swoje myśli i prezentujesz je w sposób wzbudzający westchnienia zachwytu wśród klientów,
- potrafisz zawsze dogadać się z kreacją, developerami, architektami informacji, analitykami, accountami i innymi strategami,
- masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku przy kampaniach zintegrowanych, online’owych, mobilnych, social mediowych, serwisach www, aplikacjach, programach lojalnościowych,
- możesz udokumentować swoje dotychczasowe, liczne sukcesy i sporadyczne porażki
i chcesz:
- być współautorem ciekawych, cross-mediowych projektów reklamowych,
- pracować w ambitnym, młodym zespole,
- rozwijać swoje umiejętności ucząc się od innych I dzieląc jednocześnie swoją wiedzą i doświadczeniem,
- pracować na pełny etat w biurze w samym sercu Warszawy,
prześlij swoją aplikację zawierającą CV oraz przykłady projektów, których jesteś autorem lub współautorem na adres Grzegorz@180hb.com tytułując e-mail “Strategy Planner”. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane oferty.