|
|
|
|
|
|
|
6 nowych stacji muzycznych po polsku już nadaje
W serwisie internetowym mediateka.pl zadebiutowały kanały FAST: Eska Hity na Czasie, Eska Rock Dobrze Rockuje, VOX W Rytmie Hitów, SayHi, HiMusic i HiDance. Stacje można oglądać na telewizorach Smart TV, ale konieczna jest do tego przeglądarka internetowa. więcej
|
TOP10 dostawców treści wideo w lutym. Telewizja Polska wyprzedziła Grupę Polsat
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, pozostaje największym dostawcą treści wideo w Polsce - wynika z raportu All Screens Video Landscape za luty Obejmuje on oglądalność w domu na czterech ekranach: telewizorach, PC/laptopach, smartfonach i tabletach Jednocześnie na drugie miejsce awansowała TVP, spychając Grupę Polsat na trzecią pozycję. więcej
|
Ponad milion widzów ogląda ,,Must be the music" w Polsacie
Format ,,Must Be The Music" wrócił do Polsatu po niemal dziewięciu latach przerwy. Jak wynika z danych Nielsena, nowa seria po trzech odcinkach gromadzi ponad milion widzów. więcej
|
Zwrot ws. transmisji Speedway Grand Prix na żużlu. Gdzie oglądać?
Transmisje z polskich imprez Speedway Grand Prix będą dalej pokazywane w stacji TTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rynek transmisji sportowych z żużla w naszym kraju jest mocno podzielony. więcej
|
Co dalej z Viaplay? Polska spółka postawiona w stan likwidacji
Nadzwyczajne zgromadzenie wspólników zdecydowało o rozwiązaniu spółki Viaplay Group Poland. W Krajowym Rejestrze Sądowym widnieje ona jako postawiona w stan likwidacji. Biuro prasowe platformy informuje Wirtualnemedia.pl, że to formalności związane z planowanym na lato 2025 roku, wycofaniem się serwisu z Polski. więcej
|
Nowa osoba prowadzi ,,Kwiatki polskie"
Przemysław Witkowski pojawił się w piątek jako prowadzący program ,,Kwiatki polskie" w TVP Info. To dziennikarz i zastępca dyrektora w Instytucie Myśli Politycznej. więcej
|
Cyfrowy Polsat znów zainwestował w fotowoltaikę. Jego menedżerowie przejmują władzę
Cyfrowy Polsat przejął pozostałe 49 proc. udziałów firmy Esoleo oferującej rozwiązania fotowoltaiczne. Do jej zarządu zostali powołani menedżerowie innych firma z holdingu Zygmunta Solorza: Krzysztof Adaszewski z Netii i Andrzej Janiszowski z ZE PAK. Natomiast do razy nadzorczej dołączył prezes ZE PAK Piotr Woźny. więcej
|
Widzów "Kabaretu na żywo" przybywa z odcinka na odcinek
Po trzech tygodniach na antenie średnio 914 tys. osób ogląda w Polsacie najnowszą serię programu "Kabaret na żywo. Chyba Czesuaf" - wynika z danych Nielsena. Widzów przybywa z każdym odcinkiem. więcej
|
,,Hotel Paradise" wciąż hitem TVN7. Zyskał widzów
Najnowszą edycję reality show ,,Hotel Paradise" ogląda w TVN7 średnio 449 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Program prowadzony przez Edytę Zając zyskał widzów. więcej
|
Serial ,,Edukacja XD" z premierą w kwietniu na Canal+
W drugim sezonie serialu Canal+ bohaterowie ,,Edukacji XD" przeniosą się z Wielkiej Brytanii i śmiercionośnych pól kapusty na rodzime podwórko - do Warszawy. W obsadzie pojawi się m.in. Jan Frycz, Sebastian Stankiewicz, Wojciech Mecwaldowski i Paweł Wilczak. W głównych rolach ponownie wystąpią Tomasz Włosok i Michał Balicki. Serial w serwisie Canal+ zadebiutuje 18 kwietnia. więcej
|
Gemius ma zlecenie z TVP na blisko 1 mln zł
Telewizja Polska wybrała firmę Gemius do pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Dominika Tarczyńska nową prezenterką Wydarzeń 24
Dominika Tarczyńska, związana dotąd z Polsat News, dołączy do grona prezenterów kanału Wydarzenia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno ze wspomnianą anteną rozstała się Aleksandra Janiec. więcej
|
Player i Polsat Box Go z nowymi kanałami
Player dołączył do oferty kanały Polsat i TV4, natomiast Polsat Box Go stację TVN. Wszystkie kanały są objęte zasadą must carry, must offer, czyli powinny być udostępniane przez wszystkie zarejestrowane w Polsce serwisy streamingowe. Ostatnio szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zasugerował, że nieprzestrzegające zasady platformy, mogą zostać ukarane. więcej
|
,,Profilerka 2" jeszcze w tym roku w TVP. Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu
Telewizja Polska potwierdziła rozpoczęcie zdjęć do drugiego sezonu serialu ,,Profilerka". W głównych rolach ponownie wystąpią Wiktoria Gorodeckaja i Michał Czernecki, a kryminalną serię wyreżyseruje tym razem Tomasz Szafrański. Premiera ,,Profilerki 2" jeszcze w tym roku. więcej
|
Max potwierdza. ,,Przesmyk" będzie mieć drugi sezon
Sześcioodcinkowy ,,Przesmyk" w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego zadebiutował w serwisie Max 31 stycznia. Jak informowała platforma, to najchętniej oglądana polska produkcja od momentu powstania serwisu HBO Max. Serial cieszy się popularnością nie tylko na lokalnym rynku, ale także w USA oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Właśnie powstaje scenariusz drugiego sezonu thrillera szpiegowskiego. więcej
|
Pekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Żabka zarobiła więcej. Nie oszczędza na reklamach
W 2024 roku Grupa Żabka zwiększyła przychody o jedną piątą do 23,8 mld zł, zarabiając na czysto prawie 600 mln zł. Zwiększyła się także sprzedaż porównywalna w jej sklepach. Firma przeznaczyła na marketing 267 mln zł. więcej
|
Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1
Firma Aleph, działająca w reklamie cyfrowej została partnerem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber. Jak twierdzą obie strony umowy, to partnerstwo to nie tylko sponsoring i branding, ale też dzielenie i rozwijanie wspólnych wartości oraz biznesowych wizji. więcej
|
VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking
,,Biznes to Ty, reszta to my" - tym hasłem, wypowiadanym głosem Magdaleny Różczki, VeloBank otwiera nowy etap komunikacji skierowanej do przedsiębiorców. Po rozszerzeniu oferty m.in. o produkty VeloLeasing bank uruchamia platformę komunikacyjną skierowaną do segmentu business banking. więcej
|
Znana artystka kabaretowa reklamuje Bricomarché
Sieć sklepów Bricomarché rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem ,,Nasze ceny rządzą". Działania komunikacyjne podkreślają zaangażowanie marki w dostarczanie konkurencyjnych cen w ramach szerokiego wyboru produktów. W kampanii bierze udział Ewa Błachnio. więcej
|
Żabka wróci do starego logo. Nowa akcja
Sieć sklepów Żabka reaktywuje poprzednie logo w ramach nowej akcji marketingowej. Do sprzedaży trafia limitowana kolekcja ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. więcej
|
Stars wzmacnia komepetencje w marketingu cyfrowym
Do zespołu firmy doradczej Stars dołączyła Maja Trzecińska-Rac w roli konsultantki. więcej
|
Burger King rozszerza ofertę roślinnych kanapek
Sieć Burger King wprowadza do oferty Plant-Based Bao Burger - orientalną odsłonę klasycznego burgera w bułce bao. To kolejna propozycja w roślinnym menu marki. więcej
|
Dawid Podsiadło w nowej odsłonie kampanii T-Mobile #BurzymyBariery
Firma telekomunikacyjna T-Mobile ruszyła z drugą odsłoną kampanii #BurzymyBariery, dotyczącej barier w komunikacji. Tym razem ambasador marki, Dawid Podsiadło, zachęca do budowania sąsiedzkich relacji przy użyciu programu Magenta Moments. Spoty z artystą pojawią się w telewizji, sieci i w kinach. więcej
|
Altavia Kamikaze + K2 z obsługą Maybelline New York
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L'Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. więcej
|
Vehis w gronie klientów Mido
Dom mediowy Mido, należący do Keino Grupy, wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla Vehis, platformy leasingowo-samochodowej. więcej
|
Braughman Group Media - zareklamuj się w Krakowie! Kraków, jako jedno z najbardziej dynamicznych miast w Polsce, oferuje ograniczone możliwości reklamy outdoor, stawiając przed marketerami wyzwanie znalezienia odpowiedniego miejsca na zaprezentowanie swojego brandu. W Braughman Group Media znamy ten rynek doskonale i mamy dla Państwa skuteczne rozwiązanie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Włosi stworzyli gazetę wygenerowaną przez AI. Eksperyment ma potrwać miesiąc
Włoska gazeta "Il Foglio" opublikowała pierwsze wydanie dodatku w całości stworzone z wykorzystaniem sztucznej inteligencji - "Il Foglio AI". Periodyk jest dołączany do "Il Foglio". Jest także dostępny w wersji cyfrowej. więcej
|
Agora z nowym logo. Poprzednie mieli bez zmian od lat 90-tych
Grupa Agora wprowadza swoją nową identyfikacją wizualną, przygotowaną przez firmę wspólnie z Jackiem Utko. W logo znalazło się stwierdzenie, że firma to grupa mediowa. więcej
|
,,Do Rzeczy" szykuje się na giełdę. Zaraz rusza sprzedaż akcji
Wydawca tygodnika ,,Do Rzeczy" zapowiada, że za kilka dni zacznie ofertę publiczną swoich akcji. Do końca 2025 roku spółka chce zadebiutować na bocznym rynku warszawskiej giełdy. więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" ma 80 lat. Jedyne niezależne pismo w stalinowskiej Polsce
24 marca 1945 r. ukazał się pierwszy numer ,,Tygodnika Powszechnego". W pierwszych powojennych latach redakcja pisma była jedyną legalnie działającą grupą, która nie identyfikowała się ze stalinowskim modelem socjalizmu. więcej
|
|
|
Wirtualna Polska dalej napędzana turystyką. Prezes wbija szpilki big techom
W czwartym kwartale ub.r. zdecydowanie najmocniej rosnącym segmentem Wirtualnej Polski Holding była turystyka, która pod względem wpływów i zysku zmniejsza dystans do obszaru reklamowo-subskrypcyjnego. Firma w całym 2024 roku przy wzroście przychodów o 9,2 proc. nieznacznie poprawiła zyskowność. Jej prezes krytycznie ocenia szumne ogłaszanie inwestycji koncernów cyfrowych w naszym kraju. więcej
|
6 nowych stacji muzycznych po polsku już nadaje
W serwisie internetowym mediateka.pl zadebiutowały kanały FAST: Eska Hity na Czasie, Eska Rock Dobrze Rockuje, VOX W Rytmie Hitów, SayHi, HiMusic i HiDance. Stacje można oglądać na telewizorach Smart TV, ale konieczna jest do tego przeglądarka internetowa. więcej
|
Burda otwiera nowe studio. ,,Nowy etap w obszarze wideo"
Spółka Burda Media Polska uruchomiła nowoczesne studio broadcastowe, które umożliwia realizację szerokiej gamy formatów - od programów redakcyjnych po profesjonalne produkcje reklamowe. - Burda Media Polska rozpoczyna dziś zupełnie nowy etap w obszarze wideo - napisał Konrad Mazur, head of video w Burdzie. więcej
|
Jak kręcono serial ,,Dojrzewanie"? Twórcy ujawnili kulisy produkcji
Po tym, jak ,,Dojrzewanie" trafiło na szczyt listy najchętniej oglądanych produkcji Netfliksa, platforma ujawniła kulisy powstawania serialu ze Stephenem Grahamem w jednej z głównych ról. Netflix podał, ile było prób każdego odcinka produkcji oraz jak nagrywano jeden z nich przy użyciu drona. więcej
|
Netflix ma odpowiedź na "Białego lotosa". Premiera ,,Czterech pór roku" wiosną
Netflix opublikował nowe zdjęcia oraz zwiastun do ,,Czterech pór roku", komediowego serialu inspirowanego filmem Alana Aldy z 1981 roku o tym samym tytule. Premiera serialu odbędzie się podczas majówki. więcej
|
Brzoska i Mensah górą w sporze z Facebookiem. Koncern wycofał skargi
Spółka Meta wycofała skargi na postanowienia prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie Rafała Brzoski i Omeny Mensah. Postanowienie dotyczyło wstrzymania wyświetlania na Facebooku i Instagramie reklam stworzonych dzięki technologii deepfake. więcej
|
Nowa szefowa Grupy naTemat
Stanowisko CEO w Grupie naTemat objęła Beata Golubińska, wcześniej związana m.in. z Brand New Galaxy, Ringier Axel Springer Polska i Publicis Media. więcej
|
,,Federalnie rzecz biorąc" nowym podcastem Interii. Autorami korespondenci Polsat News i Polskiego Radia
Interia uruchomiła wideopodcast ,,Federalnie rzecz biorąc", w którym korespondenci Tomasz Lejman (Polsat News i Interia) i Adam Górczewski (Polskie Radio) komentują niemiecką rzeczywistość oraz jej wpływ na sytuację w Polsce i Europie. więcej
|
Patrycjusz Wyżga z kolejnym kanałem youtube'owym
Dziennikarz Wirtualnej Polski i Radia 357 Patrycjusz Wyżga uruchomił swój drugi kanał youtube'owy - Horyzonty. Wyżga od kilku lat tworzy kanał Didaskalia. więcej
|
Słaba sprzedaż w sklepach. Co kupujemy przez internet?
Według GUS lutym br. sprzedaż detaliczna w cenach stałych była o 0,5 proc. niższa niż przed rokiem, podczas gdy analitycy spodziewali się wzrostu o ponad 3 proc. W internecie zrealizowano już 9 proc. łącznych zakupów. więcej
|
Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR PL S.A. INFOR PL S.A. wystartował z konkursem publicznym na Prezesa Zarządu spółki. Oferty można składać do 31 marca br. materiał reklamowywięcej |
|
|