Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 14 Marca 2025
 
 
 
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
 
W liczącej 5,5 mln mieszkańców Słowacji wynik 90 tysięcy subskrypcji jakiegokolwiek wydawcy imponuje. Z czego w dwa tygodnie pozyskano ponad 24 tysiące. To wyniki słowackiego serwisu "Denník N". Jak osiągnięto ten sukces? Jaka przyszłość czeka treści za paywallem i subskrypcje cyfrowe? Czemu wydawcy nie mogą ufać Facebookowi i YouTube'owi? O tym rozmawiamy z Tomasem Bellą, chief digital officerem w "Denník N".  więcej
 
 
"Nigdy nie miej kompleksu, że jesteś z Polski". Kwestionariusz Diany Szuster z TOP10 Wpływowych
 
16 pytań i jedna osoba. Diana Szuster, Corporate Real Estate Manager TMF Group w regionie EMEA , odpowiada na nasz kwestionariusz, z którym mierzą się menadżerowie wyróżnieni w naszej liście dziesiątki wpływowych Polek i Polaków w światowych korporacjach.  więcej
 
 
Tomek Fornal komentuje wpisy na LinkedIn. "Influencer marketing w wersji sprzed 15 lat"
 
W ramach nowej kampanii marki Rexona (Unilever) polski siatkarz Tomasz Fornal na utworzonym dopiero co profilu zachęca swoim wpisem do stosowania tego antyprespirantu. Co więcej - komentuje wpisy przypadkowych użytkowników Linkedin. Akcja spotkała się ze sporą krytyką użytkowników tej platformy, w dużej mierze ludzi związanych z branżą reklamową. Oceniają, że jest sztuczna, "crindżowa" i przypomina influencer marketing sprzed kilkunastu lat, a siatkarza "ktoś wpakował na niezłą minę".  więcej
 
 
Prasa prawicowa bez reklam państwowych firm. Ubyło 70 proc. reklamodawców
 
Pięć głównych tytułów prasowych o charakterze prawicowym miało w 2024 roku ponad 70 proc. mniej reklamodawców niż rok wcześniej. Po zmianie władzy z grona tych największych klientów zniknęły ministerstwa i prawie wszystkie spółki Skarbu Państwa - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
Wojciech Łozowski dołącza do zespołu ,,Dzień Dobry TVN"
 
Wojciech Łozowski to nowa twarz w zespole ,,Dzień Dobry TVN" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jeden ze współzałożycieli zespołu Afromental i jego dawny wokalista, dołączył do grona reporterów programu.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tak czwarta władza punktuje władzę. A gdzie Republika? więcej
 
Nowy chiński agent AI zachwycił wielu. "Trzeba poczekać na możliwość testów" więcej
 
Krajobraz po wojnach. Prezes Agory: Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało więcej
 
Polak prezentuję pogodę w amerykańskiej telewizji. ,,Mówię jakbym spotkał widzów na mieście" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista/Specjalistka ds. Public Affairs Ringier Axel Springer Polska
Pracownik działu marketingu Wielkopolska Telewizja Kablowa
Media Strategy Analyst PEPSICO
Advertising & Production Usage Rights Supervisor PEPSICO
Media Operations - Global Productivity Executive PEPSICO
Marketing Procurement Specialist with Romanian PEPSICO
Personalization at Scale Senior Specialist PEPSICO
Media & TCP Senior Planner Buyer PEPSICO
OTT Implementation Consultant Spyrosoft
Inżynier OTT Spyrosoft
Subscription Growth Manager Ringier Axel Springer
Event Sales Manager Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz / wydawca portalu miejskiego eWarszawa.pl
Specjalista ds. sprzedaży - Dział Klienta Bezpośredniego MY COMPANY POLSKA
Direct Sales Manager Screen Network
YouTube Content Manager Ringier Axel Springer Polska
Key Client Partner w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wojciech Łozowski dołącza do zespołu ,,Dzień Dobry TVN"

Wojciech Łozowski to nowa twarz w zespole ,,Dzień Dobry TVN" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jeden ze współzałożycieli zespołu Afromental i jego dawny wokalista, dołączył do grona reporterów programu.  więcej

KRRiT sprawdza, czy informacje od WOŚP ,,polegają na prawdzie"

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poinformował podczas ostatniej konferencji, że do regulatora w styczniu i lutym wpłynęło ponad 15 tys. wystąpień dotyczących materiałów Republiki i wPolsce24 na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. - W tej chwili analizujemy materiały przesłane przez WOŚP. Sprawdzamy czy materiały przez nich przesłane polegają na prawdzie - mówił Maciej Świrski. więcej

,,You Can Dance" wrócił do TVN. Ilu widzów ogląda nową edycję?

Po trzech tygodniach emisji program ,,You Can Dance - Po prostu tańcz!" ogląda w TVN średnio 589 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Do tej pory największą widownię miała premiera reaktywowanego po latach show.  więcej

Powtórkowa wiosna w TVN Style. Bez programów znanych twarzy

Wiosną w ramówce TVN Style dominować będą powtórki programów. Zabraknie kontynuacji zarówno premier z jesieni takich jak  ,,Sprytne pomysły Jagny" czy ,,Nieczysta gra", jak i formatów Marzeny Rogalskiej czy Agaty Młynarskiej - potwierdziło nam biuro prasowe stacji. więcej

,,Must be the music" z aplikacją dla widzów. Wybiorą jednego z półfinalistów

Jedną z nowości w nowej edycji ,,Must be the music" jest aplikacja dla widzów, za pośrednictwem której będą mogli głosować na swoich faworytów. Po raz pierwszy już na etapie półfinałów, w ramach których widzowie przyznają jedną z dwóch dzikich kart.  więcej

Canal+ Polska z nową promocją: 30 proc. obniżki na 30. urodziny

21 marca 2025 roku Canal+ będzie świętował 30-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji klienci telewizji satelitarnej oraz serwisu streamingowego Canal+ mogą skorzystać z 30-procentowych rabatów na dostęp do oferty sportowej.  więcej

Treści HBO znowu w aplikacji Canal+. Wyższe opłaty za Max

Abonenci i subskrybenci Canal+ ponownie mogą korzystać z treści HBO bez konieczności przechodzenia do aplikacji Max. - W serwisie streamingowym Canal+ ponownie jest dostępny katalog HBO. W ten sposób ułatwiliśmy naszym klientom dostęp do ich ulubionych treści - informuje Wirtulanemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.   więcej

Szef KRRiT chce wyboru taniego operatora naziemnej telewizji cyfrowej

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski stwierdził podczas konferencji prasowej, że poważnym problemem jest wysokość opłat za nadawanie na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. Pytany przez Wirtualnemedia.pl o MUX-5, opowiedział się za wyborem operatora, który będzie jak najtańszy.   więcej

Pekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł

Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kolejna stacja opuszcza multipleksy DAB+

Eska Rock to kolejna stacja, która niebawem opuści multipleksy lokalne DAB+. Decyzja zapadła po analizie wyników słuchalności. - Słuchalność radia w Polsce na DAB+ od lat utrzymuje się na śladowym poziomie - informuje Wirtualnemedia.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR Manager Grupy ZPR Media.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Tomek Fornal komentuje wpisy na LinkedIn. "Influencer marketing w wersji sprzed 15 lat"

W ramach nowej kampanii marki Rexona (Unilever) polski siatkarz Tomasz Fornal na utworzonym dopiero co profilu zachęca swoim wpisem do stosowania tego antyprespirantu. Co więcej - komentuje wpisy przypadkowych użytkowników Linkedin. Akcja spotkała się ze sporą krytyką użytkowników tej platformy, w dużej mierze ludzi związanych z branżą reklamową. Oceniają, że jest sztuczna, "crindżowa" i przypomina influencer marketing sprzed kilkunastu lat, a siatkarza "ktoś wpakował na niezłą minę".  więcej

,,Pukałem na nim narzeczoną" w reklamie x-kom. Marka przeprasza za niesmaczny post

Na grafice reklamowej sklepu z elektroniką x-kom pojawiły się niewybredne opinie klientów na temat rekomendowanego biurka. Jeden z nich ,,zachwalał" produkt, pisząc że ,,pukał na nim swoją narzeczoną". Po fali oburzenia i krytyki marka usunęła post i przeprosiła, zapewniając przy tym, że wykorzystała autentyczne recenzje.  więcej

YSL Beauty edukuje na temat objawów przemocy w związku

Z okazji Dnia Kobiet luksusowa marka kosmetyczna YSL Beauty przygotowała spot z misją edukacji kobiet na temat przejawów zachowań partnerów w związku, które mogą przerodzić się w przemoc. ,,Nie nazywaj tego miłością. Przemoc to nie miłość" - głosi hasło kampanii.  więcej

Monika Marciniak senior event creative w Live Age

Agencja eventowa Live Age powiększa zespół. Na stanowisku senior event creative dołączyła Monika Marciniak.  więcej

Patrycja Czapelska z awansem w PHD i Media Direction OMD

Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, wzmacniają swoje kompetencje w obszarze content marketingu - Patrycja Czapelska obejmuje stanowisko head of content partnership.  więcej

Jolanta Markiewicz na nowym stanowisku w Mediahub

Jolanta Markiewicz, dotąd senior media manager w agencji mediowej Mediahub, objęła w firmie stanowisko media communication directora.  więcej

Initiative ma nowego klienta

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg producenta zup błyskawicznych i dań instant Reeva na obsługę mediową.  więcej

Pekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł

Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie

W liczącej 5,5 mln mieszkańców Słowacji wynik 90 tysięcy subskrypcji jakiegokolwiek wydawcy imponuje. Z czego w dwa tygodnie pozyskano ponad 24 tysiące. To wyniki słowackiego serwisu "Denník N". Jak osiągnięto ten sukces? Jaka przyszłość czeka treści za paywallem i subskrypcje cyfrowe? Czemu wydawcy nie mogą ufać Facebookowi i YouTube'owi? O tym rozmawiamy z Tomasem Bellą, chief digital officerem w "Denník N".  więcej

Prasa prawicowa bez reklam państwowych firm. Ubyło 70 proc. reklamodawców

Pięć głównych tytułów prasowych o charakterze prawicowym miało w 2024 roku ponad 70 proc. mniej reklamodawców niż rok wcześniej. Po zmianie władzy z grona tych największych klientów zniknęły ministerstwa i prawie wszystkie spółki Skarbu Państwa - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

Wydawca "Do Rzeczy" zmienia nazwę przed wejściem na giełdę

W związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect, spółka Orle Pióro, wydawca konserwatywnego tygodnika "Do Rzeczy" zmieniła nazwę. Teraz nazywa się Do Rzeczy SA. Spółka należy do grupy PMPG Polskie Media.  więcej

Nowiny.pl najlepszym portalem regionalnym w konkursie Stowarzyszenia Gazet Lokalnych

Serwis został ogłoszony najlepszym portalem lokalnym w Polsce w konkursie SGL Local Press 2024, organizowanym przez Stowarzyszenie Gazet Lokalnych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie

W liczącej 5,5 mln mieszkańców Słowacji wynik 90 tysięcy subskrypcji jakiegokolwiek wydawcy imponuje. Z czego w dwa tygodnie pozyskano ponad 24 tysiące. To wyniki słowackiego serwisu "Denník N". Jak osiągnięto ten sukces? Jaka przyszłość czeka treści za paywallem i subskrypcje cyfrowe? Czemu wydawcy nie mogą ufać Facebookowi i YouTube'owi? O tym rozmawiamy z Tomasem Bellą, chief digital officerem w "Denník N".  więcej

Interia Sport i Sport.pl przed WP SportowymiFaktami, na czele Onet

Wśród serwisów o sporcie liderem zasięgowym jest niezmiennie sekcja sportowa Onetu, zaś na najdłużej internautów przyciąga Flashscore. WP SportoweFakty, po tym jak w Mediapanelu przestały być objęte audytem, zostały wyprzedzone przez dział sportowy Interii i Sport.pl. więcej

Gwiazda serialu ,,Ania z Zielonego Wzgórza" zagra w produkcji o autorce tych książek

Aktorka Megan Follows zatacza pełne koło: po pamiętnej roli Ani Shirley w ,,Ani z Zielonego Wzgórza", teraz wcieli się w autorkę cyklu książkowego, Lucy Maud Montgomery, w powstającym właśnie serialu ,,Lucy. Maud.". więcej

Allegro zarobiło miliard z reklam. Co zrobi z górką pieniędzy?

W czwartym kwartale ub.r. grupa Allegro przy wzroście obrotów brutto o 9,6 proc. i wpływów o 2,3 proc. zarobił na czysto 253 mln zł. Przychody reklamowe wzrosły o ponad 30 proc., w całym roku przekraczając 1 mld zł. Firma z nadwyżki finansowej planuje m.in. przeznaczyć do 1,4 mld zł na skup swoich akcji. więcej

Nowy właściciel chce mieć Brand24 w całości. Daje 26 mln zł

Prowly.com chce skupić pozostałe akcje zajmującej się monitoringiem internetu spółki Brand24. Oferuje 50,10 zł za sztukę. więcej

Onet wchodzi w gaming. Na liście "Łamisłówko" czy "Wyzwanie Lexi"

Od 13 marca użytkownicy i użytkowniczki na stronie głównej Onetu oraz w specjalnej zakładce mogą rozwiązywać logiczne łamigłówki w ramach nowej funkcji ,,Trening Umysłu". Odbiorcom udostępniono m.in. gry polegające na słownych i matematycznych wyzwaniach jak "Łamisłówko" i "Wyzwanie Lexi". więcej

Zmiana władz Shopera. Firma dalej rośnie

Z końcem marca z zarządu firmy e-commerce'owej Shoper odejdą menedżerowie powołani tam przed jej przejęciem przez cyber_Folks. Nowym szefem firmy będzie Jakub Dwernicki, prezes cyber_Folks. W czwartym kwartale 2024 roku grupa Shoper zwiększyła przychody r/r o 26 proc., a jej zyskowność wzrosła jeszcze mocniej. więcej

Członek zarządu Cinkciarz.pl w areszcie. Zarzuty także dla prezesa

Do 25 lat więzienia grozi prezesowi i członkowi zarządu serwisu Cinkciarz.pl, którzy mają odpowiedzieć za oszukanie klientów internetowego kantoru na łącznie ponad 49 mln zł. Jeden z podejrzanych został tymczasowo aresztowany, drugi przebywa za granicą - podała w czwartek prokuratura. więcej

Nowości na portalu Murator.pl. Zapowiadają kolejne zmiany

Serwis należący do Grupy ZPR Media zyskał nowy layout - ma teraz jasny, klarowny i przejrzysty układ oparty na trzech kolorach: białym, żółtym i czarnym. - Następnym krokiem w transformacji "Muratora" będzie uporządkowanie wszystkich merytorycznych treści pod macierzystą domeną Murator.pl. - zapowiada Piotr Laskowski, redaktor naczelny ,,Muratora".  więcej

Pekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł

Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
"Nigdy nie miej kompleksu, że jesteś z Polski". Kwestionariusz Diany Szuster z TOP10 Wpływowych

16 pytań i jedna osoba. Diana Szuster, Corporate Real Estate Manager TMF Group w regionie EMEA , odpowiada na nasz kwestionariusz, z którym mierzą się menadżerowie wyróżnieni w naszej liście dziesiątki wpływowych Polek i Polaków w światowych korporacjach.  więcej

Trzy nowe osoby w LoveBrands Group

Do zespołu agencji komunikacji marketingowej LoveBrands Group dołączyły Sabina Składanowska-Trzeciak, Urszula Gogol i Alicja Trzaska.  więcej

Aluprof stawia na Clue PR

Agencja Clue PR nawiązała współpracę z Aluprof, dostawcą ystemów aluminiowych. Zakres działań obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations oraz tworzenie contentu wspierającego cele wizerunkowe i biznesowe marki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wiele krajów ma podatek cyfrowy. Daje im milionowe zyski
Minister cyfryzacji zapowiada 626 mln zł na podnoszenie kompetencji cyfrowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj