|
|
|
|
|
|
|
Nowe studio TVN24 i ,,Faktów" na wybory prezydenckie. ,,Budują coś wielkiego"
Remont studia TVN24 i ,,Faktów" TVN zakończy się najpóźniej przed wyborami prezydenckimi - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarze, z którymi rozmawialiśmy twierdzą, że w odświeżonym studiu ma być znacznie więcej przestrzeni. Pojawią się w nim duże bimy. więcej
|
Serwis streamingowy Canal+ online zmienił nazwę
Serwis streamingowy Canal+ Polska nie nosi już nazwy Canal+ online. - Pod koniec ubiegłego roku rozpoczęliśmy proces rebrandingu serwisu Canal+ online i zmieniliśmy jego nazwę na Canal+ - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy dostawcy płatnej telewizji. więcej
|
W TVN najwięcej spotów reklamowych. Polsatowi ubyło reklamodawców
W 2024 roku najwięcej spotów - spośród stacji tzw. wielkiej czwórki - wyemitował TVN. TVP2 odnotowała największy wzrost liczby aktywnych marek, a Polsat zmniejszył liczbę pokazanych reklam - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Koncerny medialne pomagają walczyć ze skutkami pożarów w Kalifornii
Pożary trawiące Kalifornię spowodowały utratę domów przez tysiące Amerykanów, co jest szczególnie tragiczne dla osób pozbawionych ubezpieczenia. Pożar sieje spustoszenie w hrabstwie Los Angeles, a tym samym spłonęły również domy o historycznym znaczeniu, w których kręcono wiele popularnych filmów i seriali. Koncerny medialne ogłosiły chęć dofinansowania walki ze skutkami kataklizmu. więcej
|
TVP HD z nową oprawą
Kanał TVP HD odświeżył wizerunek. - Nowa oprawa graficzna TVP HD została wprowadzona w grudniu ubiegłego roku, poprzednia funkcjonowała przez kilkanaście lat i wymagała aktualizacji - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polskiej. więcej
|
Były szef finansów Twittera i specjalista od przejęć we władzach właściciela TVN
Do rady dyrektorów Warner Bros. Discovery powołani zostali Anthony Noto (chief executive officer w SoFi Technologies, wcześniej związany m.in. z Twitterem) oraz Joey Levin (chief executive officer w IAC). więcej
|
Lava Films rozwija dział telewizyjny
Firma produkcyjna Lava Films odpowiedzialna za sukces koprodukcji polsko-duńsko-szwedzkiej, czyli filmu ,,Dziewczyna z igłą" - obraz znajduje się na tzw. skróconej liście oscarowej - w reżyserii Magnusa von Horna, rozwija działalność o kolejne obszary audiowizualne. więcej
|
Powalczą o udział w Eurowizji 2025. Kim są finaliści preselekcji?
Telewizja Polska ogłosiła dziesięcioro finalistów eurowizyjnych preselekcji, spośród których w lutym widzowie wybiorą reprezentanta Polski podczas 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei. Wśród artystów m.in. Justyna Steczkowska, Kuba Szmajkowski i Janusz Radek. Poznaliśmy także jury, które zdecydowało o wyborze finałowych piosenek. więcej
|
Była prowadząca wraca do "Tańca z gwiazdami" w innej roli
Magda Mołek wystąpi w najbliższej edycji programu ,,Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami". Była dziennikarka TVN poinformowała o udziale w programie Polsatu w swoich mediach społecznościowych. więcej
|
Nowe stacje FAST na Sweet.tv
W ofercie platformy streamingowej Sweet.tv pojawiły się dwa nowe kanały w modelu FAST: Podróże i Przygody oraz Men With The Pot. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicis łączy dwie globalne agencje. Co w Polsce?
Grupa Publicis Groupe poinformowała, że łączy swoje agencje kreatywne Leo Burnett i Publicis Worldwide w nową sieć kreatywną, która będzie działać pod nazwą Leo. Konsolidacja obu agencji obejmie 130 agencji i 15 tys. pracowników. Sprawdziliśmy, jak ta decyzja wpłynie na polski rynek. więcej
|
Agencja marketingowa ,,podziękowała" za pracę kobiecie wracającej z macierzyńskiego
Agencja komunikacji marketingowej Cheil Poland nie przedłużyła umowy pracownicy w okresie, gdy została mamą adopcyjną. - Byłam bardzo zaskoczona i zasmucona tą sytuacją. Każdy byłby w takiej sytuacji zmartwiony, a co dopiero matka z małym dzieckiem, dla której nagła informacja o utracie stabilnego źródła dochodu dodała wielu obaw i niepokoju o przyszłość - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl rozczarowana postawą pracodawcy kobieta. więcej
|
Lek na erekcję Afloflarmu reklamowany spotem wygenerowanym w AI
Koncern farmaceutyczny Aflofarm prowadzi kampanię leku na erekcję Inventum Max z wykorzystaniem spotu wyprodukowanego przez sztuczną inteligencję. więcej
|
Siatkarz Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. więcej
|
Nowy account director w VML
Michał Brzeczkowski objął stanowisko account directora w agencji VML. Odpowiada za realizację działań m.in. dla T-Mobile i Olx. więcej
|
Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki
Storytel, platforma z audiobookami, rozpoczyna ogólnopolską kampanię brandową, w której obala główne mity na temat treści audio. więcej
|
GroupM ma nowe narzędzie do kampanii DOOH
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii Digital Out-Of-Home w Polsce. więcej
|
Biedronka wyszła z dołka sprzedażowego. Przybyło jej 160 sklepów
W czwartym kwartale 2024 roku Biedronka osiągnęła niewielki wzrost r/r sprzedaży porównywalnej, po dwóch kwartałach ze spadkami. W ciągu roku liczba jej sklepów zwiększyła się netto o 161. więcej
|
Gdzie oglądać finał Super Bowl? Pokaże go duża stacja
Tegoroczny finał futbolu amerykańskiego Super Bowl polscy widzowie będą mogli oglądać na głównym kanale Polsatu, podobnie jak w zeszłym roku. Mecz odbędzie się w nocy z 9 na 10 lutego czasu polskiego. więcej
|
T-Mobile chce zarabiać na reklamie outdoorowej. Przejmuje dostawcę technologii
Amerykański T-Mobile uzgodnił kupno za ok. 600 mln dolarów firmy Vistar Media, oferującej rozwiązania technologiczne do cyfrowej reklamy zewnętrznej. więcej
|
Sara James twarzą kampanii Rossmanna o samoakceptacji
Piosenkarka Sara James została ambasadorką Rossmanna w kampanii ,,A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?" na temat samoakceptacji. więcej
|
Rokmates bierze pod opiekę szóstkę influencerów
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych - to Fizjotherapist, Bladii, Paula Mochtak, Jedynak Gotuje, Bartosz Kopica, Da Mian. więcej
|
Weksle promowano jako pewną inwestycję. UOKiK nakłada grzywnę
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 1,25 mln zł kary na spółkę CK Investments, która promowała tzw. weksle inwestycyjne jako ofertę z gwarancją zwrotu kapitału. więcej
|
Metro Świętokrzyska - największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Odpowiedź Mety na problemy Twittera. Nowa platforma rekordowo popularna w Polsce
Platforma Threads, która ma być odpowiedzią Meta Platforms na problemy Twittera/X, wskoczyła w Polsce do pierwszej dziesiątki witryn społecznościowych. Na ile wytworzyła już u nas swój ekosystem społecznościowy? Dla Wirtualnemedia.pl analizują to specjalistki od social mediów. więcej
|
Na Instagramie reklamy nie do pominięcia. Czy już je oglądacie?
W czerwcu 2024 roku Instagram po raz pierwszy testował tzw. reklamy niemożliwe do pominięcia. Przerwa na reklamy - jak mówi o nich Meta - ma na celu zapewnienie reklamodawców, że ich produkty będą widoczne, co może potencjalnie zwiększyć przychody i wpłynąć na zaangażowanie użytkowników. Ale czy internauci będą zadowoleni, skoro przypomina to czasy przymusowych bloków reklamowych w telewizji linearnej? więcej
|
Koncerny medialne pomagają walczyć ze skutkami pożarów w Kalifornii
Pożary trawiące Kalifornię spowodowały utratę domów przez tysiące Amerykanów, co jest szczególnie tragiczne dla osób pozbawionych ubezpieczenia. Pożar sieje spustoszenie w hrabstwie Los Angeles, a tym samym spłonęły również domy o historycznym znaczeniu, w których kręcono wiele popularnych filmów i seriali. Koncerny medialne ogłosiły chęć dofinansowania walki ze skutkami kataklizmu. więcej
|
Allegro zmienia Monety. Tylko dla użytkowników Smarta!
Allegro wprowadza duże zmiany w swoim programie lojalnościowym dla kupujących. Będzie teraz działał jako Smart! Monety i był dostępny tylko dla użytkowników Allegro Smart. więcej
|
Jeden z programów Stanowskiego zniknął z Kanału Zero
Format ,,Podsumowanie tygodnia" od ponad dwóch miesięcy przestał ukazywać się w Kanale Zero. Program prowadzi Krzysztof Stanowski. więcej
|
Kolejny kraj sprawdzi faktyczny wpływ Google na rynek cyfrowy
Brytyjski regulator rynku Competition and Markets Authority (CMA) zbada dominację wyszukiwarki Google i jej wpływ na wydawców wiadomości, biznes i gospodarkę cyfrową. więcej
|
Kluczowe zmiany w WP Media. Rozdzielono redakcje informacyjne i tematyczne
Redakcje informacyjne i tematyczne w Wirtualnej Polsce Media zostaną rozdzielone - to najważniejsza ze zmian, którą spółka wprowadza od 15 stycznia br. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, zmiany będą dotyczyć też kompetencji kluczowych managerów. Marcin Bartnicki przejmie zarządzanie biznesowe wszystkimi serwisami, Pawłowi Kapuście będą podlegać szefowie redakcji informacyjnych, a Łukasz Wojtkiewicz obejmie stanowisko dyrektora platform wydawniczych. więcej
|
To Elon Musk może kupić TikToka w USA
Najbogatszy człowiek na świecie i doradca prezydenta USA Elon Musk może kupić amerykańską część TikToka - podaje agencja Bloomberg. Sensacyjne doniesienia nadchodzą na kilka dni przed możliwą blokadą serwisu w Stanach Zjednoczonych. więcej
|
Znana sieć sklepów kosmetycznych znika z Polski. Koniec sprzedaży offline i online
Sieć sklepów kosmetycznych The Body Shop 22 lutego bieżącego roku kończy działalność na polskim rynku - poinformowała firma na swojej stronie internetowej. Sklep internetowy przestanie działać już miesiąc wcześniej, bo 26 stycznia. więcej
|
Poczta Polska ma chrapkę na automaty Orlenu
Poczta Polska jest zainteresowana przejęciem Orlen Paczki, należącej obecnie do Ruchu. Orlen szuka do tej usługi partnera lub inwestora. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
Badanie Google: Polacy przekonują się do sztucznej inteligencji
W najnowszym badaniu Ipsos na zlecenie Google 57 proc. respondentów wyraża pozytywne nastawienie do AI, podczas gdy 43 proc. ma pewne wątpliwości. W Polsce 41 proc. badanych deklaruje korzystanie z narzędzi generatywnej AI. więcej
|
Dwie nowe osoby w zespole zarządzającym IQS
Przemysław Kuraczyk, dotychczasowy szef jednego z działów badawczych IQS, w wyniku awansu wewnętrznego, objął stanowisko business growth directora. Do firmy dołączył także - po 17 latach przerwy - Bartosz Gomółka, obejmując nowo utworzone stanowisko value & strategy directora. więcej
|
|
|
Dwa awanse w zespole social media oLIVE media
Pracę na wyższych stanowiskach w agencji oLIVE media rozpoczęły Aleksandra Grabowska - jako social media senior specialist, oraz Angelika Garczyk - jako social media specialist, w dziale zarządzanym przez Jessicę Grabowską. więcej
|
|
|