|
|
|
|
|
|
|
Republika atakuje WOŚP. Czy dojdzie do eksodusu reklamodawców?
Czy po tym, jak Telewizja Republika wspiera akcję wymierzoną przeciwko Jerzemu Owsiakowi i Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy możemy spodziewać się eksodusu reklamodawców z jej anteny na miarę tego sprzed roku, wywołanego słowami Jana Pietrzaka? Zapytaliśmy o to tych, którzy wciąż się w niej reklamują. więcej
|
Multipleks bez dwóch kanałów. Co z przejściem na emisję w HD?
Dwóch nadawców obecnych na MUX-8 zapowiedziało, że za rok znikną z tego multipleksu. Tymczasem Emitel, jego operator, planuje przejście multipleksu na nadawanie w HD. - Rezygnacja dwóch nadawców z emisji na MUX-8 nie wpłynie na nasze plany dotyczące modernizacji technologicznej multipleksu - zapewnia Wirtualnemedia.pl przedstawicielka firmy. Nie jest jednak tajemnicą, że cały proces może się opóźnić. więcej
|
Polsat liderem rynku na przełomie roku. Republika wyprzedziła TVN24
W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycję telewizyjną był koncert sylwestrowy Polsatu, który pokonał imprezy TVP2 i Republiki. Polsat był również najchętniej oglądaną stacją tygodnia. Po raz pierwszy w historii wyższy udział w rynku w całym tygodniu niż TVN24 miał kanał Republika. więcej
|
Setki osób poskarżyły się na TVP do KRRiT. Chodzi o ojca Rydzyka
Odbiorcy toruńskich mediów wysłali do KRRiT skargi w sprawie reportażu TVP ,,Arcydzieło Rydzyka". - Skargę do KRRiT w tej sprawie skierował prof. Janusz Kawecki; wpłynęło także 147 wystąpień indywidualnych podpisanych przez 592 osoby - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. więcej
|
Za kilka dni rusza polska wersja kanału Euronews. Trwają rozmowy z operatorami
W środę 15 stycznia ma rozpocząć nadawanie polska wersja kanału informacyjnego Euronews. Choć zostało mało czasu, to niewiele wiadomo na temat dystrybucji stacji. Fakt prowadzenia rozmów z nadawcą potwierdzają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Canal+ i Orange. więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Hotelu Paradise". Na widzów czekają zmiany
Na Filipinach rozpoczęły się zdjęcia do programu ,,Hotel Paradise", który wiosną wróci na antenę TVN7. Dwie najbliższe edycje bikini reality show poprowadzi Edyta Zając. więcej
|
Stacje Eleven Sports gwarantowane w Canal+ przez 10 miesięcy. "Wyłącznie z powodów formalnych"
Na stronie internetowej Canal+ pojawiła się informacja, że stacje Eleven Sports są świadczone tylko do 31 października 2025 roku. - Wynika to wyłącznie z powodów formalnych i nie oznacza, że kanały Eleven znikną z naszej oferty - zapewnia Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Holenderska KRRiT uchyliła koncesję kanałowi po polsku
Commissariaat voor de Media, czyli holenderski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, uchylił koncesję polskiej wersji kanału telewizyjnego Dizi. Stacja od prawie roku nadaje pod nazwą Novelas+ 1. więcej
|
Cykl Rocket League w Polsat Games
Od 11 stycznia widzowie stacji Polsat Games będą mogli śledzić polskojęzyczne transmisje z prestiżowego cyklu Rocket League Championship Series (RLCS). To pierwszy raz, gdy kultowa gra od słynnego studia Epic Games, pojawi się na ekranach telewizji w takiej skali. więcej
|
Groził Owsiakowi, teraz usłyszał zarzuty. "Motywował swoje zachowanie reportażem Republiki"
71-letni mężczyzna usłyszał zarzut kierowania gróźb karalnych związanych ze znieważeniem Jerzego Owsiaka - powiedział w czwartek rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie prokurator Piotr Antoni Skiba. więcej
|
,,Śleboda" hitem SkyShowtime. Ruszy na podbój zagranicy
Platforma SkyShowtime podkreśla, że jej pierwszy polski serial ,,Śleboda" obejrzała ponad połowa subskrybentów w naszym kraju. W drugiej połowie lutego tytuł stanie się dostępny dla klientów SkyShowtime na pozostałych rynkach. więcej
|
Iga Świątek wraca do Eurosportu i Maxa. Rusza Australian Open
W niedzielę rozpocznie się pierwszy turniej Wielkiego Szlema w tym roku, czyli Australian Open. Transmisje z Melbourne obejrzeć będzie można antenach Eurosportu, a każdy mecz zobaczą użytkownicy platformy Max. Nowością będzie powiadomienia o rywalizacjach toczących się na innych kortach więcej
|
Co wydarzy się w trzecim sezonie serialu ,,I tak po prostu" od Maxa? Powrót do korzeni
W ubiegłym roku ruszyły zdjęcia do trzeciego sezonu serialowej kontynuacji ,,Seksu w wielkim mieście". W nowych odcinkach zobaczymy nowych bohaterów, ale zabraknie też kilku znanych postaci. Powróci za to kultowa narracja Carrie Bradshaw, której nie było dotychczas w ,,I tak po prostu". Kulisy sezonu zdradził producent Michael Patrick King. więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery: była szefowa stacji lifestylowych zajmie się inkluzywnością
Monika Pieczyńska-Modrzejewska pożegnała się z działem programowym TVN Warner Bros. Discovery. Objęła w firmie funkcję starszej menedżerki ds. DEI i komunikacji. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bauer kupuje firmę reklamy zewnętrznej, a branża ocenia. "Konsolidacja jest nieunikniona"
Grupa Bauer Media, działająca dotychczas głównie w obszarze radia i prasy, przejmie firmę reklamy zewnętrznej Clear Channel Europe należącą do Amerykanów. - Na rynku mediów offline, który się kurczy w stosunku do mediów digital, w sposób oczywisty dochodzi do konsolidacji - zauważa Łukasz Herman, dyrektor zarządzający Double Check. więcej
|
Grupa RW przejmuje kluczowe nośniki DOOH w Krakowie i Rzeszowie
Działająca w segmencie reklamy zewnętrznej Grupa RW przejęła nośniki reklamowe w Krakowie i w Rzeszowie. Zaczyna budować ogólnopolską sieć nosników Digital-Out-Of Home. więcej
|
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland
Michał Jasiński obejmie stanowisko managing partner, strategy w agencji mediowej EssenceMediacom Poland, należącej do GroupM. Wraca do niej po 4 latach. więcej
|
Kuriozalny post Kany'ego Westa. Raper kłóci się z Adidasem o reklamy w Google
Rapera Kanye Westa, posługującego się też pseudonimem Ye, oburza, że w wyszukiwarce Google strona jego marki Yeezy wyświetla się niżej niż serwis Adidasa. Muzyk zakończył współpracę z tym koncernem kilka miesięcy temu, wskutek swoich antysemickich komentarzy. więcej
|
OLX w nowych reklamach mówi o wykluczeniu z rynku pracy
Pod hasłem ,,Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie" ruszyła nowa kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego OLX Praca. Celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat inkluzywności w zatrudnianiu. więcej
|
Łukasz Chałaczkiewicz awansował w Liptonie
Łukasz Chałaczkiewicz po awansie objął stanowisko szefa regionu Europy Południowej w Lipton Teas & Infusions. Polska będzie odgrywać centralną rolę w budowaniu synergii pomiędzy rynkami Europy Wschodniej i Południowej - podaje firma. więcej
|
NYX Professional Makeup w gronie klientów agencji Labcon
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup. Współpraca zaplanowana jest na cały rok 2025. więcej
|
Sieć Netto wybrała agencję do obsługi social media
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu agencja pr/oporcja dołącza do grona agencji obsługujących Netto Polska i będzie odpowiedzialna za komunikację na kanałach własnych Netto w mediach społecznościowych. więcej
|
Gadżety reklamowe - kiedy są najlepszym wyborem dla Twojej firmy? Gadżety reklamowe przyczyniają się do budowania wizerunku firmy, a przy tym wyróżniają markę na tle konkurencji. Dzięki nim zbudujemy więź z klientem i sprawimy, że to właśnie nasza marka będzie mu się pozytywnie kojarzyła. Drobne upominki, wręczane bez szczególnej okazji wywołują uśmiech i są zawsze mile widziane. Osoba nimi obdarowana czuje się w tym momencie wyjątkowa i ważna, co oczywiście przekłada się na sposób spostrzegania przez nią danej firmy. Tego typu narzędzia promocyjne można wręczać nie tylko potencjalnym klientom, ale także kontrahentom i pracownikom. Sprawdzają się na wiele okazji, skutecznie promując firmę. Kiedy okazują się najlepszym wyborem? Jakie firmy powinny z nich korzystać? Zapraszamy do lektury. materiał reklamowywięcej |
|
|
Za kulisami Kanału Zero. Pieniądze i energia, duże rotacje i spory chaos
Kanał Zero działa już ponad 11 miesięcy i odniósł ewidentny sukces na polskim rynku medialnym w wielu wymiarach. Przychody się zgadzają, wyniki też. Do projektu dołącza dużo osób, ale... sporo również z niego znika. I to kluczowych, jak szef ich całego YouTube. Zapowiadana aplikacja i portal cały czas nie powstały. Zaglądamy do wnętrza Zera, gdzie dowiedzieliśmy się wielu rzeczy, w tym jednej dość zaskakującej o samym Krzysztofie Stanowskim. więcej
|
Serwis XYZ rusza z subskrypcjami. Są promocje. To będzie duży test
Od piątku część treści serwisu XYZ.pl jest dostępna za paywallem. Standardowa cena subskrypcji wynosi 49 zł za miesiąc, ale jest też opcja miesiąca próbnego za 9 zł. Kierowany przez Grzegorza Nawackiego serwis celuje w pozyskanie ok. 30 tys. subskrybentów w pięć lat. więcej
|
Są nowe wytyczne dotyczące kreacji reklam display
IAB Polska podała nowe standardy kreacji display na 2025 rok. Aktualizacja obejmuje m.in. integrację standardów dla desktop i mobile, określenie zasad emisji reklam z materiałami wideo oraz uaktualnienie formatów reklamowych i typów plików. więcej
|
Pożar wstrzymał prace na planie hitu platformy Amazona
,,Fallout" oficjalnie otrzymał zamówienie na drugi sezon już tydzień po premierze pierwszej odsłony. Według danych Amazona serial rekordowo szybko zajął miejsce wśród trzech najczęściej oglądanych tytułów w historii Prime Video. Zdjęcia na planie drugiej transzy zostały jednak przerwane z powodu pożarów trawiących Kalifornię. więcej
|
Primark rusza na podbój wschodniej Polski. Zainwestuje 25 mln euro
Primark w najbliższych latach otworzy trzy nowe sklepy w Polsce. Powstanie drugi salon w Warszawie i pierwsze salony w Lublinie i Białymstoku, zwiększając łączną liczbę sklepy w naszym kraju do 10. Nowe lokalizacje zaoferują niemal 8 000 mkw. powierzchni handlowej, tworząc nawet 400 nowych miejsc pracy. Inwestycja warta jest 25 mln euro. więcej
|
Wielka fuzja na rynku agencji stockowych
Firmy Getty Images i Shutterstock zdecydowały się, że połączą się w ramach transakcji o wartości 3,7 mld dol. Połączona firma będzie nazywać się Getty Images Holdings, Inc. i będzie notowana na nowojorskiej giełdzie. więcej
|
Prime Video prezentuje oficjalny zwiastun 3. sezonu serialu ,,Reacher". Znamy datę powrotu
Alan Ritchson stał się prawdziwą gwiazdą dzięki serialowi ,,Reacher", który oparty jest na bestsellerowych powieściach Lee Childa. Główny bohater, Jack Reacher, to były oficer żandarmerii wojskowej. Pewnego dnia zostaje aresztowany za morderstwo, którego nie popełnił i staje się bohaterem spisku zorganizowanego przez skorumpowanych policjantów, podejrzanych biznesmenów oraz wyrachowanych polityków. Serial w lutym wraca ma Prime Video z trzecim sezonem. więcej
|
Elon Musk robi na X wywiad z liderką skrajnej prawicy w Niemczech
Dziś o 19:00 na portalu X odbędzie się transmisja wywiadu Elona Muska, doradcy prezydenta USA z Alice Weidel, liderką skrajnie prawicowej niemieckiej partii Alternatywa dla Niemiec (AfD, Alternative für Deutschland). Pod koniec lutego w Niemczech odbędą się wybory parlamentarne. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
Kupujemy inaczej. Zmienia to generatywna sztuczna inteligencja
Ponad połowa konsumentów i konsumentek zastąpiła tradycyjne wyszukiwarki narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji (Gen AI) podczas poszukiwań rekomendacji produktów i usług. Ponad dwie trzecie badanych chce korzystać z Gen AI podczas zakupów, a jedna czwarta ufa rekomendacjom influencerów AI - wynika z raportu Capgemini ,,What Matters to Today's Consumer". więcej
|
|
|