Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 14 Października 2024
 
 
 
Polska Fundacja Narodowa zmienia władze i cele. Bez martyrologii, ma promować polski biznes
 
Wbrew zapowiedziom Platformy Obywatelskiej sprzed roku Polska Fundacja Narodowa nie zostanie zlikwidowana. Powołano jej nową radę i zarząd, a niedawno zmieniono dotychczasowy statut. Teraz PFN skupi się na promocji polskiego biznesu - ustaliły Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
Player przywrócił roczne pakiety. Przed startem Max zniknęły
 
Przed rokiem Player zrezygnował ze sprzedaży pakietów na dwanaście miesięcy. Przygotowywano wówczas debiut platformy Max na naszym rynku. Kilka miesięcy po jej starcie, pakiety roczne wróciły do Playera, który miał skupić się na bezpłatnych treściach. Plan bez reklam na 365 dni kosztuje 225 zł, a z reklamami 135 zł. więcej
 
 
Serial ,,Wycieczkowiec" zastąpi ,,Hotel Paradise" w TVN7. O czym opowiada?
 
Nowy codzienny serial paradokumentalny ,,Wycieczkowiec" zajmie od 4 listopada br. miejsce ,,Hotelu Paradise" w ramówce TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego akcja rozgrywa się na ekskluzywnym statku pływającym po Morzu Śródziemnym. więcej
 
 
Disney+ zmienia cennik. Co z abonentami Polsat Box?
 
Od połowy października Disney+ zamiast jednego będzie oferował dwa pakiety. Droższy pozwoli na oglądanie treści 4K. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że obecni klienci Polsat Box niezależnie od rodzaju umowy, będą mogli jeszcze przez jakiś czas oglądać produkcje Ultra HD bez dodatkowych kosztów.  więcej
 
 
Mniej widzów serialu ,,Przyjaciółki" w Polsacie
 
Najnowszy sezon serialu ,,Przyjaciółki", po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Debata "Marka - kreowanie opowieści o sukcesie firmy" więcej
 
Dodatek "Nowoczesny employer branding" więcej
 
Pierwszy miesiąc telewizji wPolsce24. Adamczyk: wyraźna tendencja wzrostowa więcej
 
Trójka walczy o odzyskanie słuchaczy. "Jesteśmy zadowoleni" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
MANAGER DS. ROZWOJU DYSTRYBUCJI I MEDIÓW CYFROWYCH STUDIOMED TV
Specjalista ds. PR Res Global Investment
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
Art Director TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor / Redaktorka serwisu Onet Podróże Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Player przywrócił roczne pakiety. Przed startem Max zniknęły

Przed rokiem Player zrezygnował ze sprzedaży pakietów na dwanaście miesięcy. Przygotowywano wówczas debiut platformy Max na naszym rynku. Kilka miesięcy po jej starcie, pakiety roczne wróciły do Playera, który miał skupić się na bezpłatnych treściach. Plan bez reklam na 365 dni kosztuje 225 zł, a z reklamami 135 zł. więcej

Serial ,,Wycieczkowiec" zastąpi ,,Hotel Paradise" w TVN7. O czym opowiada?

Nowy codzienny serial paradokumentalny ,,Wycieczkowiec" zajmie od 4 listopada br. miejsce ,,Hotelu Paradise" w ramówce TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego akcja rozgrywa się na ekskluzywnym statku pływającym po Morzu Śródziemnym. więcej

Disney+ zmienia cennik. Co z abonentami Polsat Box?

Od połowy października Disney+ zamiast jednego będzie oferował dwa pakiety. Droższy pozwoli na oglądanie treści 4K. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że obecni klienci Polsat Box niezależnie od rodzaju umowy, będą mogli jeszcze przez jakiś czas oglądać produkcje Ultra HD bez dodatkowych kosztów.  więcej

Mniej widzów serialu ,,Przyjaciółki" w Polsacie

Najnowszy sezon serialu ,,Przyjaciółki", po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku.  więcej

TVN mogą kupić Czesi lub Węgrzy? ,,Newsweek" o zakusach polityków PiS

Przejęciem grupy TVN od Warner Bros. Discovery są zainteresowane czeski koncern PPF oraz holding węgierskiego miliardera Józsefa Vidy - podał ,,Newsweek". - Jaki Polsat? Nas interesuje tylko TVN - powiedział tygodnikowi ważny polityk PiS. więcej

Firma Michała Winnickiego bez udziałów w TV Content

Grupa MWE Networks nie ma już 50 proc. udziałów w spółce TV Content, która zajmuje się dystrybucją kanałów telewizyjnych. Z danych dostępnych w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jedynymi akcjonariuszami są obecnie Krzysztof Artur Kołodziej i Magdalena Izabela Kubalewska-Kołodziej. więcej

Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców"

- Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Kampus zmienia siedzibę. W ramówce nowe audycje

Kuba Więcek i duet Oxford Drama z autorską selekcją muzyczną, cykl twórców projektu Architecture Is a Good Idea i audycja poświęcona USA - to m.in. nowości w jesiennej ramówce Radia Kampus. Rozgłośnia zmieniła również siedzibę. więcej

 
Eliza Michalik żegna się z Radiem Nowy Świat

Po czterech latach współpracy Eliza Michalik rozstała się z internetowym Radiem Nowy Świat. W rozgłośni prowadziła autorską audycję ,,W głębi duszy". więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Poland urósł o 10 proc. Dalej z zyskiem

Agencja reklamowa Publicis Poland (należy do koncernu Publicis Groupe) w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną dziesiątą, tak jak rok wcześniej zarabiając na czysto ponad 1,8 mln zł. więcej

Kolejna piosenkarka w kampanii Play na Kartę

W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Kaśka Sochacka. To kolejna gwiazda muzyki promująca tę ofertę. więcej

Menedżer z Kanału Sportowego przechodzi do PZPN

Kacper Milczarek przechodzi z Kanału Sportowego do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie pracował w dziale marketingu i sponsoringu związku. więcej

Nowa przestrzeń na kampanie społeczne w Warszawie. Rusza akcja ,,Filary Tolerancji"

W ścisłym centrum Warszawy powstała specjalna instalacja artystyczna, wykonana w ramach kampanii społecznej ,,Filary Tolerancji". Jest to pierwsza kampania realizowana w ramach nowej przestrzeni miejskiej ,,Przestrzeń 360°" przeznaczonej na komunikację społeczną. więcej

Siła. Elegancja. Wydajność. I.N.O.X. kontynuuje swoją podróż

Po niedawnej premierze I.N.O.X. Chrono Victorinox rozszerza swoją popularną kolekcję zegarków o modele o mniejszym rozmiarze i z naciągiem automatycznym. Wszystkie modele charakteryzują wyraziste i geometryczne kształty, innowacyjne materiały, szwajcarska precyzja oraz nawiązujące do industrialnych korzeni firmy wygrawerowane kody przemysłowe. Wszystko to pozwala zapanować nad czasem - w każdej chwili. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Były wiceszef TVP Sport w ,,Przeglądzie Sportowym"

Współpracę z ,,Przeglądem Sportowym" (Ringier Axel Springer Polska) zaczął Sebastian Staszewski - poprzednio wicedyrektor TVP Sport, a wcześniej dziennikarz m.in. Interii, Sport.pl i Polsat Sport. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kolejni dziennikarze w XYZ. Przechodzą z naTemat i 300Gospodarka

Do portalu premium XYZ od października dołączył Paweł Orlikowski. Będzie szefem treści audio-wizualnych oraz gospodarzem autorskich wideocastów. Z 300Gospodarka do XYZ przechodzi dziennikarka Emilia Derewienko. więcej

,,Nikt tego nie chce" Netfliksa z szybkim zamówieniem na kolejny sezon

Netflix oficjalnie potwierdził zamówienie drugiego sezonu serialu komediowego z Kristen Bell i Adamem Brodym, którego premiera odbędzie się w 2025 roku. więcej

Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing

Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co wydarzy się w polityce i gospodarce? Polacy mają gorsze prognozy

Przez cały trzeci kwartał roku prognozy sytuacji politycznej i gospodarczej były trochę gorsze niż w drugim kwartale - wynika z opublikowanego w piątek raportu CBOS. Natomiast pozytywnie oceniano poziom życia oraz sytuację w zakładach pracy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polska Fundacja Narodowa zmienia władze i cele. Bez martyrologii, ma promować polski biznes

Wbrew zapowiedziom Platformy Obywatelskiej sprzed roku Polska Fundacja Narodowa nie zostanie zlikwidowana. Powołano jej nową radę i zarząd, a niedawno zmieniono dotychczasowy statut. Teraz PFN skupi się na promocji polskiego biznesu - ustaliły Wirtualnemedia.pl.  więcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj