|
|
|
|
|
|
|
Ile pieniędzy TVP dostała od rządu? Do kwoty z 2023 roku na razie daleko
Publiczni nadawcy otrzymali kolejne pieniądze z budżetu państwa. Do TVP trafiło 40 mln zł, a do Polskiego Radia - 30 mln zł. Z wyliczeń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że łącznie od początku roku TVP otrzymała od rządu 1,06 mld zł. To na razie grubo mniej niż wynosiły rekompensaty abonamentowe przyznawane w ostatnich latach rządów PiS. Do nadawców wpłynęły już także środki zapowiedziane niedawno przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. więcej
|
Luka w Viaplay. Liga Mistrzów dla polskich subskrybentów
W ostatnich dniach polscy subskrybenci Viaplay mogli uzyskać dostęp do skandynawskich wersji tej platformy i oglądać mecze Ligi Mistrzów. Biuro prasowe serwisu streamingowego informuje Wirtualnemedia.pl, że błąd został zgłoszony do działu technicznego i niezwłocznie naprawiony. więcej
|
Ruszyły zdjęcia do drugiej serii ,,The Traitors. Zdrajcy"
Telewizja TVN rozpoczęła w Belgii zdjęcia do drugiego sezonu programu ,,The Traitors. Zdrajcy" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowa edycja ma trafić na antenę stacji w przyszłym roku. więcej
|
Przegrana Macieja Świrskiego. Nie będzie kary dla likwidatora TVP
Sąd Okręgowy w Warszawie uwzględnił odwołanie likwidatora Telewizji Polskiej Daniela Gorgosza i uchylił decyzję przewodniczącego KRRiT o nałożeniu na niego kary za rzekome nieudzielenie informacji, do których żądania - jak twierdził przewodniczący Maciej Świrski - była uprawniona KRRiT. więcej
|
Nowy reality-show Polsatu ogląda średnio 340 tys. osób. Ale widzów ubywa
Po trzech odcinkach nowy reality-show Polsatu ,,Moja mama i twój tata" ogląda średnio 339 tys. widzów. Oglądających program prowadzony przez Katarzyną Cichopek ubywa jednak z odcinka na odcinek. więcej
|
TVN z nowym programem. Gospodarzem Damian Michałowski
Prowadzony przez Damiana Michałowskiego program ,,Unboxing - Wielkie Otwarcie" zadebiutuje na antenie TVN na początku października. Nowy format rozrywkowy będzie emitowany w sobotnim popołudniowym paśmie. więcej
|
Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP
W drugiej połowie października br. do zespołu Canal+ Polska dołączy Ewa Soroka, która obejmie stanowisko dyrektorki marketingu. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B. więcej
|
Czy to najlepszy serial roku? Recenzja ,,Pingwina" od Maxa
Na platformie Max debiutuje dzisiaj serial ,,Pingwin", którego akcja toczy się tydzień po finale filmu ,,Batman" Matta Reevesa z 2022 roku. Propozycja Maxa jest o tyle ciekawa, że trafi zarówno dla widzów na wylot znających uniwersum DC, jak i laików, którzy tęsknią za Tonym Soprano, kinem gangsterskim i starym dobrym quality tv. więcej
|
Anita Włodarczyk kolejną gwiazdą ,,Dzień Dobry TVN"
Anita Włodarczyk, mistrzyni olimpijska w rzucie młotem, to kolejna gwiazda, która dołącza gościnnie do redakcji ,,Dzień Dobry TVN" - poinformowała stacja. więcej
|
IQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile pieniędzy TVP dostała od rządu? Do kwoty z 2023 roku na razie daleko
Publiczni nadawcy otrzymali kolejne pieniądze z budżetu państwa. Do TVP trafiło 40 mln zł, a do Polskiego Radia - 30 mln zł. Z wyliczeń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że łącznie od początku roku TVP otrzymała od rządu 1,06 mld zł. To na razie grubo mniej niż wynosiły rekompensaty abonamentowe przyznawane w ostatnich latach rządów PiS. Do nadawców wpłynęły już także środki zapowiedziane niedawno przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. więcej
|
|
Tych rozgłośni słuchają warszawiacy. Spory spadek TOK FM
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od marca do sierpnia br. było Radio ZET. Drugie miejsce należało dla RMF FM, a trzecią pozycję zajęło Radio TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radiowej. więcej
|
|
Wydawca rozstaje się z Trójką
Rafał Wodziński rozstaje się z radiową Trójką, gdzie od trzech lat pracował jako wydawca - potwierdza nam biuro prasowe Polskiego Radia. więcej
|
|
Nowe stanowisko w RMF FM
Bartłomiej Kopeć z zespołu redakcji social mediów RMF FM awansował na nowo utworzone stanowisko. Teraz pełni funkcję head of social media. więcej
|
|
KRRiT upomina się o prawa niepełnosprawnych w audycjach o powodziach
KRRiT przypomina nadawcom o dostępie do informacji dla osób z niepełnosprawnościami. Chodzi m.in. o język migowy w audycjach nadawanych obecnie w czasie trwających pandemii na Dolnym Śląsku. więcej
|
|
|
|
|
Nowa nagroda dla marketerów. Za projekty komunikacyjne i biznesowe
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wprowadza specjalną nagrodę dla marketerów za prowadzenie najbardziej skutecznych, kreatywnych i innowacyjnych projektów komunikacyjnych i biznesowych - Marketing Master by SAR. więcej
|
Canal+ Polska z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z RASP
W drugiej połowie października br. do zespołu Canal+ Polska dołączy Ewa Soroka, która obejmie stanowisko dyrektorki marketingu. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B. więcej
|
Ile kosztują zakupy? Najtaniej w Lidlu, najdrożej w POLOmarkecie
W sierpniu średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca. Już tylko w pięciu sieciach za zestaw najpopularniejszych artykułów codziennego użytku zapłacimy powyżej 300 zł. Najtańszym sklepem był nieoczekiwanie Lidl, natomiast najwyższe ceny stwierdzono w sklepach POLOmarket. Najmocniej drożeją wciąż napoje, a największy spadek notują produkty tłuszczowe - wynika z najnowszego badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. więcej
|
Publicis Groupe przejmuje Mars United Commerce
Holding reklamowy Publicis Group, do którego należą takie agencje, jak Publicis, Leo Burnett, Starcom, Zenith przejął niezależną firmę marketingową Mars United Commerce. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej
|
Milka w kampanii zachęca do ,,zasąsiadowania się"
Marka Milka (Mondelez) i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem ,,Zasąsiadujmy się". Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. więcej
|
Stadion Jagiellonii Białystok ma sponsora tytularnego
Stadion miejski w Białymstoku, gdzie mecze rozgrywa klub piłkarski Jagiellonia, pozyskał sponsora tytularnego - firmę handlową Grupa Chorten. Umowę podpisano na pięć lat. więcej
|
Timberland zatrudnia nową agencję mediową
Timberland, marka obuwia i odzieży outdoorowej, wybrała agencję Croud do obsługi wszystkich działań mediowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Stało się to po przetargu, w którym brały udział trzy inne agencje. więcej
|
Wavemaker wspiera marki YSL i Prada we wprowadzeniu na rynek nowych odsłon zapachów
Dwie luksusowe marki: Yves Saint Laurent i Prada wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. więcej
|
Dachser w Polsce z nową szefową marketingu i komunikacji
Do zespołu operatora logistycznego Dachser w Polsce dołączyła Katarzyna Augustyniak. Jako kierownik ds. marketingu i komunikacji pokieruje zespołem odpowiedzialnym za działania promujące markę i komunikację. więcej
|
"Go Get It" w globalnej wizerunkowej kampanii marki ibis
Sieć hoteli ibis rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem ,,Go get it" (,,Idź po swoje"), która ukazuje hotele z jej rodziny jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i spełniać marzenia. więcej
|
Robert Makłowicz w Alfie Romeo
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza, znanego dziennikarza, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji. więcej
|
Roksana Zienkiewicz rozwinie biznes Brandlift
Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła Roksana Zienkiewicz, new business manager. więcej
|
Dyrektor finansowa w zarządzie VML Poland
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do zarządu tej agencji reklamowej. więcej
|
Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wielki podział biznesu Axel Springer. Media w całości pod kontrolą Niemców
Niemieckie imperium Axel Springer zostanie podzielone na dwie części: mediową i ogłoszeniową. Spółka wydająca "Bild", "Welt", Politico czy Business Insider oraz współwłaściciel RASP znów znajdzie się w całości w rękach niemieckich właścicieli, zaś amerykański fundusz kontrolować będzie cenniejszy biznes ogłoszeniowy. więcej
|
Zmarł fotoreporter Jacek Barcz
Nie żyje fotoreporter Jacek Barcz, związany m.in. ze ,,Sztandarem Młodych", ,,The Warsaw Voice" i ,,ZAIKS-em". Miał 72 lata. więcej
|
|
|
Kolejny dziennikarz przechodzi z ,,Pulsu Biznesu" do XYZ. Zajmie się tematyką zagraniczną
Do serwisu XYZ, tworzonego przez Grzegorza Nawackiego, od września dołączył Bartłomiej Mayer. Przechodzi z "Pulsu Biznesu", w którym pracował od 2017 r. więcej
|
Co oglądaliśmy na Netfliksie w pierwszej połowie 2024 roku?
Netflix udostępnił swój najnowszy raport zaangażowania, który pokazuje, co użytkownicy platformy oglądali od stycznia do czerwca 2024 roku. Wzięto pod uwagę czas oglądania danej produkcji oraz łączny czas, który subskrybenci Netfliksa spędzili globalnie na oglądaniu treści tej platformy. Jak się okazuje, widzowie na świecie poświęcili łącznie 94 miliardy godzin na oglądanie filmów i seriali giganta streamingu w pierwszym półroczu 2024. więcej
|
Stanowski ogłasza nowy cykl w Kanale Zero
Krzysztof Stanowski ogłosił na portalu X nowy cykl w Kanale Zero. - Specjaliści będą opowiadać o najważniejszych bitwach w historii Polski i świata - czytamy. W lipcu br. dziennikarz zapowiadał nowy format historyczny. więcej
|
Napisał na Facebooku o szabrownikach w zalanych miejscowościach. Zatrzymała go policja
Policja zatrzymała osobę, która na facebookowej grupie napisała, że po miejscowościach dotkniętych powodzią ,,chodzą uzbrojeni szabrownicy, ludzie boją się wyjść z psami na dwór, brakuje policji, wojska, ciężkiego sprzętu i przede wszystkim pomocy od państwa". Autor wpisu ma usłyszeć zarzut z Kodeksu karnego. więcej
|
Grupa Allegro z ponad 20 mln kupujących. Za granicą dalej pod kreską, ale wejdzie do kolejnego kraju
W drugim kwartale 2024 roku grupa Allegro zwiększyła przychody o 12 proc. i prawie potroiła zysk netto, mimo że na rynkach zagranicznych zanotowała spore spadki. Na platformach firmy jest już ponad 20 mln kupujących, Allegro do końca br. ma pojawić się na trzecim rynku za granicą. więcej
|
Grupa ZPR Media z nową serią reportaży audio
19 września br. wystartowała nowa seria podcastowa ,,Polska na ucho". To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju. więcej
|
Fortuna Playerem Onnetwork się toczy Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej ,,Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!" stworzył niestandardowy ,,klikalny" Branding Playera w kształcie litery ,,L" zwanym potocznie ,,L-ką" lub ,,eLON-em" (nazwa własna). materiał reklamowywięcej |
|
|
Co oglądaliśmy na Netfliksie w pierwszej połowie 2024 roku?
Netflix udostępnił swój najnowszy raport zaangażowania, który pokazuje, co użytkownicy platformy oglądali od stycznia do czerwca 2024 roku. Wzięto pod uwagę czas oglądania danej produkcji oraz łączny czas, który subskrybenci Netfliksa spędzili globalnie na oglądaniu treści tej platformy. Jak się okazuje, widzowie na świecie poświęcili łącznie 94 miliardy godzin na oglądanie filmów i seriali giganta streamingu w pierwszym półroczu 2024. więcej
|
|
|