|
|
|
|
|
|
|
TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy, u nas reklama jest mega bezpieczna
Z końcem lutego swoje spoty z Telewizji Republika wycofa firma farmaceutyczna Oleofarm. Stacja przekonuje, że reklamy na jej antenie przynoszą ogromne wzrosty sprzedaży, ale liczba emitowanych spotów spadła w ostatnich tygodniach kilkukrotnie. - U nas reklama jest mega bezpieczna, emitujemy nawet reklamy, z którymi się radykalnie nie zgadzamy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef TV Republika Tomasz Sakiewicz. więcej
|
Pracownicy "Panoramy" narzekają na warunki pracy. "Było pismo, ale i odpowiedź błyskawiczna"
Dziennikarze ,,Panoramy" napisali list ws. warunków pracy, w jakich przyszło im obecnie tworzyć program. - To pismo było, to prawda, ale odpowiedź przyszła błyskawicznie - przekazał nam anonimowy dziennikarz ,,Panoramy". więcej
|
,,Fakty" liderem w styczniu. Widownia ,,19.30" spadła o 760 tys. osób
Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu 2024 roku umocniły się ,,Fakty" emitowane w TVN i TVN24 BiS. Duże spadki odnotowały serwisy TVP nadawane w nowych odsłonach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Polsat chce nakręcić drugi sezon show ,,Dagmara szuka męża"
Grupa Polsat Plus chce kontynuować reality-show ,,Dagmara szuka męża", która od grudnia ub.r. emitowany jest w Super Polsacie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności, dlatego zdecydowała o wydłużeniu pierwszej serii. więcej
|
Zmiana na liście kanałów naziemnej telewizji cyfrowej przez start nowej stacji
Dostępny w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu dubel Telewizji Polsat, nadawany z multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST, nie jest już dostępny na pozycji 50 listy kanałów naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja została przeniesiona na 63 pozycję w związku ze zbliżającym się startem CTV9. więcej
|
Były reporter ,,Wiadomości" gospodarzem programu informacyjnego TV Republika
Do prowadzących ,,Dzisiaj", główny serwis informacyjny Telewizji Republika, dołączył Adrian Borecki. Ze stacją jest związany od miesiąca, wcześniej był reporterem politycznym ,,Wiadomości". więcej
|
Marcin Tulicki szykuje film o ,,wrogim przejęciu" TVP
Marcin Tulicki, były wicedyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej szykuje film o zmianach w mediach publicznych dokonanych po 19 grudnia ub.r. - poinformował Samuel Pereira, również były wiceszef TAI. więcej
|
Kuzyn Kaczyńskiego żegna się z TVP. Zarobił ponad 2 mln zł
Z końcem lutego z Telewizją Polską rozstanie się doradca zarządu spółki Jan Maria Tomaszewski, prywatnie kuzyn prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Przez osiem lat zarobił w firmie 2,2 mln zł brutto, z czego ponad 500 tys. zł w ub.r. więcej
|
Telewizja publiczna uruchomiła serwis streamingowy dla całej Europy
Hiszpański nadawca publiczny RTVE udostępnił w krajach europejskich swoją usługę streamingową RTVEPlay+. Polacy mogą ją wykupić za 5,99 euro miesięcznie lub 49,99 euro rocznie. Bezpłatny jest 7-dniowy test platformy. więcej
|
Apple TV+ za darmo dla posiadaczy popularnych telewizorów
Posiadacze telewizorów LG Smart TV mogą skorzystać z 3-miesięcznego darmowego dostępu do serwisu streamingowego Apple TV+. Usługa jest dostępna na urządzeniach 4K i 8K wyprodukowanych od 2018 roku, a także na wyświetlaczach Lifestyle - StanbyME i StanbyME Go. Promocja potrwa do 30 kwietnia. więcej
|
Robert Kwiatkowski kandydatem na prezydenta? ,,Trwają poważne rozmowy"
Robert Kwiatkowski, polityk, a w przeszłości prezes Telewizji Polskiej, brany jest pod uwagę jako kandydat miejskich aktywistów na prezydenta Torunia w nadchodzących wyborach samorządowych. Sam na razie nic nie potwierdza. - Powiem coś za kilka dni - ucina. więcej
|
Halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce w TVP. Wśród komentatorów Przemysław Babiarz
W dniach 1-3 marca br. w Glasgow odbędą się tegoroczne halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce. Sportową imprezę relacjonować będzie Telewizja Polska, m.in. w TVP1 i TVP Sport. więcej
|
Wojciech Smarzowski kręci ,,Dom dobry". TVN Warner Bros. Discovery koproducentem
Rozpoczęły się zdjęcia do najnowszego filmu Wojciecha Smarzowskiego ,,Dom dobry". W obsadzie znajdą się m.in. Tomasz Schuchardt, Agata Turkot, Agata Kulesza i Arkadiusz Jakubik. Koproducentem jest m.in. TVN Warner Bros. Discovery, a za dystrybucję filmu będzie odpowiadać Warner Bros. Entertainment Polska. Premiera w przyszłym roku. więcej
|
Krzysztof Stanowski zaatakował Kingę Rusin. "Mały macho pokazał prawdziwą twarz"
Kinga Rusin, dziennikarka i bizneswoman, skrytykowała Krzysztofa Stanowskiego za wywiad z Samuelem Pererirą, byłym szefem TVP Info. Założyciel Kanału Zero nie pozostał jej dłużny. - Dostała pierodolca na moim punkcie - skomentował dziennikarz i dodał, że jest "rozhisteryzowaną babą". - Mały macho pokazał prawdziwą twarz - odpowiedziała mu Kinga Rusin. więcej
|
Szef FX, John Landgraf, mówi o przyszłości branży telewizyjnej i streamingu
Dyrektor generalny FX, John Landgraf, w wywiadzie dla The Hollywood Reporter kreśli wizję przyszłości branży telewizyjnej i streamingu, starając się przewidzieć, co może powstrzymać jej kurczenie, które spowodowało spadek liczby seriali fabularnych produkowanych w USA większy w ubiegłym roku niż w całej poprzedniej dekadzie. więcej
|
Zmarła Katarzyna Kwiecień-Kaniewska. Pracowała przy programie ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Nie żyje Katarzyna Kwiecień-Kaniewska, kostiumograf, stylistka i wizażystka, współpracująca z Telewizją Polsat. Zmarła po walce z ciężko chorobą. więcej
|
Tegoroczny Super Bowl z rekordową widownią
Tegoroczny finał futbolu amerykańskiego Super Bowl pobił w tym roku rekord oglądalności - obejrzało go ok. 123,4 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 757,2 mln dolarów. więcej
|
Kolejna decyzja sądu w sprawie TVP
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy oddalił skargę dotyczącą orzeczenia referendarza sądowego z odmową wpisu do KRS członków rady nadzorczej i prezesa TVP, powołanych przez ministra kultury Bartłomieja Sienkiewicza. Decyzja zostanie zaskarżona. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Znany reporter po prawie 25 latach odchodzi z Radia ZET. ,,Nowe wyzwanie"
Jacek Czarnecki odchodzi z Radia ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reporter związał się ze stacją w 1992 roku na osiem miesięcy. Powrócił w 2000 roku i pracuje w rozgłośni do dzisiaj. To w sumie prawie 25 lat. Dziennikarz potwierdza, że odchodzi, ale ujawnia nowego miejsca pracy. więcej
|
|
Dziennikarz po czterech miesiącach wraca do Trójki. Od kwietnia pojawi się kilka nowych twarzy
Mateusz Tomaszuk wraca do Trójki. Został nowym zastępcą sekretarza programu, wcześniej był sekretarzem stacji. więcej
|
|
Dziennikarz sportowy po pięciu miesiącach odchodzi z RMF FM
Marcin Kargol odchodzi z Radia RMF FM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz sportowy potwierdza doniesienia, a według naszych informacji przenosi się do innej stacji radiowej. więcej
|
|
Joanna Gergont nową redaktor naczelną Radia Kielce
Joanna Gergont została nową redaktor naczelną Polskiego Radia Kielce. Do rozgłośni powróciła po 8 latach przerwy. Ostatnio była naczelną Radia Ostrowiec. więcej
|
|
Prawnik ostro o działaniu KRRiT. "Całkowicie bezprawne"
Działanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji jest całkowicie bezprawne i wpisuje się w narzędzie walki politycznej - mówi PAP prof. Michał Romanowski z Uniwersytetu Warszawskiego, adwokat z kancelarii prawnej Romanowski i Wspólnicy. Organ zamroził wpłaty wpływów abonamentowych dla Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych. więcej
|
|
RMF FM liderem w Lublinie w II półroczu, awans VOX FM
Liderem słuchalności w Lublinie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Daria Polarczyk zarządza Feeders Agency, dołącza Magda Chętnik
W agencji kreatywnej Feeders Agency na stanowisko managing directora awansuje Daria Polarczyk. Dotychczasowa client service director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej head of operations w agencji Labcon (Group One). więcej
|
PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata. więcej
|
Kolejny przetarg marketingowy PKO Bank Polskiego
Bank PKO poszukuje firmy do przygotowania modeli ekonometrycznych w zakresie kampanii marketingowych. więcej
|
Z Żabki do Xtreme Fitness Gyms
Filip Puchalski objął nowo utworzone stanowisko commercial directora w sieci Xtreme Fitness Gyms. Ostatnio pracował w sieci sklepów Żabka Polska. więcej
|
Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem
Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki. więcej
|
Pfleiderer kolejny rok klientem Altavia Kamikaze + K2
Firma Pfleiderer Polska przedłużyła współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 na kolejny rok. Jednocześnie obszar obsługi został powiększony. Agencja pracuje z tym marketerem od 2022 r., po wygranym przetargu. więcej
|
Biuro podróży Exim tours prezentuje nową platformę komunikacyjną
Biuro podróży Exim tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) przedstawiają nową strategię marketingową tour operatora. Efektem jest także nowa platforma komunikacji pt. ,,A może by tak EXIM tours...?". więcej
|
Znamy przewodniczących kategorii w Young Creatives
Klub Twórców Reklamy KTR przedstawił ekspertki i ekspertów, którzy będą przewodniczyć grupom jurorskim w obradach konkursu dla młodych talentów branży komunikacji marketingowej Young Creatives. więcej
|
"Bez limitu na start" w nowej kampanii promującej ofertę Orange Polska
Wystartowała nowa kampania Orange Polska promująca ofertę "Bez limitu na start". Bohaterami spotów wideo po raz kolejny został duet kabareciarzy -- Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką Salestube (Group One). więcej
|
Interaktywna lalka METsy wygłasza stereotypowe treści w kampanii Fundacji IT Girls
Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią społeczną, mającą na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Bohaterką kampanii jest interaktywna lalka, której wypowiedzi zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję. więcej
|
Odchodzi globalna szefowa marketingu Volkswagena, firma jest w trakcie przetargu mediowego
Nelly Kennedy odchodzi ze stanowiska globalnej dyrektorki marketingu koncernu samochodowego Volkswagena. Firma jest w trakcie przetargu na międzynarodową obsługę mediową. więcej
|
Herbapol kampanią świętuje 75-lecie
Firma Herbapol-Lublin rozpoczęła pod hasłem ,,75 lat zakochani w naturze - z wzajemnością" kampanię związaną z jej tegorocznym jubileuszem. Działania obejmują telewizję i digital. więcej
|
Tegoroczny Super Bowl z rekordową widownią
Tegoroczny finał futbolu amerykańskiego Super Bowl pobił w tym roku rekord oglądalności - obejrzało go ok. 123,4 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 757,2 mln dolarów. więcej
|
Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura
Agencja doradcza PR i public affairs Big Picture wprowadza nową identyfikacją wizualną. Za projekt odpowiada Zofia Sobolewska, właścicielka pracowni Bottega Ursic. więcej
|
Właściciel Pyszne dalej sponsorem UEFA
Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne, rozszerza współpracę z UEFA. Firma przedłuża partnerstwo z UEFA w ramach męskich rozgrywek klubowych na kolejne trzy lata (do 2027 roku), sponsoruje także wszystkie zawody futbolowe kobiet. więcej
|
iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4 Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" ze spadkami reklamowymi, ,,Gazeta Polska Codziennie" o dwie trzecie w górę
Wpływy reklamowe dzienników w 2023 roku zmalały o 0,3 proc. w porównaniu do 2022 roku. Mniej na reklamach zarobiły ,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express", ,,Fakt", ,,Puls Biznesu". Największy wzrost przychodów zanotowała ,,Gazeta Polska Codziennie". więcej
|
Robert Kwiatkowski kandydatem na prezydenta? ,,Trwają poważne rozmowy"
Robert Kwiatkowski, polityk, a w przeszłości prezes Telewizji Polskiej, brany jest pod uwagę jako kandydat miejskich aktywistów na prezydenta Torunia w nadchodzących wyborach samorządowych. Sam na razie nic nie potwierdza. - Powiem coś za kilka dni - ucina. więcej
|
|
|
Legimi rośnie po podwyżkach. Sprzedaż 43 proc. w górę
W zeszłym kwartale spółka Legimi, oferująca audiobooki i e-booki w modelu subskrypcyjnym, przy wzroście przychodów o 43 proc. do 25,18 mln zł zarobiła na czysto 1,56 mln zł. więcej
|
Wakacje.pl chcą rosnąć przez franczyzę. Dają lepsze warunki
Spółka Wakacje.pl, należąca do Wirtualne Polska Holding, zamierza rozbudować sieć swoich salonów stacjonarnych. Wprowadza właśnie atrakcyjniejsze warunki współpracy dla franczyzobiorców. więcej
|
Redaktor prowadzący INNPoland przeszedł do WP Finanse
Kamil Rakosza-Napieraj, do niedawna redaktor prowadzący serwisu INNPoland.pl (Grupa naTemat/Glob 360), został wydawcą w WP Finanse (Grupa Wirtualna Polska). więcej
|
Ślady zbrodni i smaku na nowym kanale YouTube
Producenci telewizyjni ze Śląska oraz popularyzatorzy nauki i innowacji połączyli siły, tworząc na YouTubie kanał Ślady. Prowadzącymi pierwsze formaty będą Olga Herring i Adriana Marczewska. więcej
|
Adam Sandler tworzy nowy program komediowy dla Netfliksa
Adam Sandler współpracuje z Joshem Safdie, reżyserem ,,Nieoszlifowanych diamentów", przy nowym stand-upie tworzonym dla platformy Netflix. więcej
|
Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem
Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki. więcej
|
Epaka skracała klientom czas na reklamacje. Ma zapłacić 6 mln zł
Według ustaleń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów platforma Epaka stosowała w umowach szereg zapisów abuzywnych, m.in. skracała klientom termin na złożenie reklamacji. Spółka ma zapłacić 5,85 mln zł kary. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|