Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 23 Listopada 2023
 
 
 
Warner Bros. Discovery stawia na polski kontent. Start Maxa w przyszłym roku
 
- W przyszłym roku platforma Max ruszy w Polsce - potwierdziła podczas pierwszego organizowanego firmę wydarzenia Content Day Kasia Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. Grupa chce jeszcze mocniej zintensyfikować współpracę z producentami polskiego kontentu. - Przez ostatnie trzy lata wydaliśmy na lokalną produkcję pół miliarda zł - mówiła Kieli. więcej
 
 
UOKiK bez zastrzeżeń wobec Radio Track. Polskie Radio dalej nie chce wyników
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie dopatrzył się nieprawidłowości przy opracowywaniu metodologii i weryfikacji wyników badania Radio Track. - Wnioski te są zbieżne z wynikami audytu przeprowadzonego przez międzynarodowy instytut CESP - podkreśla Komitet Badań Radiowych. Mimo to Polskie Radio nie zamierza wrócić do korzystania z danych z tego badania, czeka na wyniki pasywnego pomiaru słuchalności przez Krajowy Instytut Mediów. więcej
 
 
KRRiT poprosiła o dodatkowe wyjaśnienia w sprawie MUX-8
 
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie podjęła decyzji w sprawie przyznania dwóch miejsc w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej Red Carpet Media Group. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że KRRiT wystąpiła do nadawcy o dodatkowe wyjaśnienia. Regulator zaakceptował za to poszerzenie zasięgu Red Top TV.  więcej
 
 
TVP podpisała umowę z Zakopanem. ,,Sylwester Marzeń" znów pod Tatrami
 
Miasto Zakopane podpisało umowę z Telewizją Polską na użyczenie górnej Równi Krupowej – czyli miejsca, w którym co roku od kilku lat organizowany jest „Sylwester Marzeń” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Właśnie mam na biurku wniosek o zezwolenie na budowę sceny, dostarczony przez wysłannika Telewizji Polskiej – mówi nam Jerzy Chlebiński, szef wydziału budownictwa w zakopiańskim starostwie.  więcej
 
 
Prezes TVP wyciąga konsekwencje wobec dziennikarzy po interwencji RPO
 
Po tym, jak pod koniec września TVP Info pokazało na wizji starszą kobietę w zaplamionej odzieży jako ilustrację jednego z materiałów, Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do prezesa TVP z interwencją. Mateusz Matyszkowicz wyjaśnił w odpowiedzi, że osoby odpowiedzialne za tę emisję zostały ukarane, wyraził też ubolewanie z powodu emisji. „W pełni podzielam pańskie oceny” – napisał. Rzecznik poprosił tez KRRiT o zbadanie sprawy, ale odpowiedzi jeszcze nie dostał - nie wiadomo zatem, czy wdrożono procedury sprawdzające. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Obrady Sejmu hitem na YouTubie. "Lepsze niż patostreamy" więcej
 
Zmiany w Polsacie. Justyna Kulka zajmie się nadzorem nad ramówką więcej
 
TVP spóźniała się ws. kontraktów z gwiazdami ,,Wiadomości". Umowy na 13 mln zł więcej
 
Fenomen polskiego youtubera. 1,5 miliarda wyświetleń, Minecraft, współpraca z ING i złota płyta więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Lelum IBERION
Product Growth Specialist Ringier Axel Springer
Direct Sales Manager Screen Network
Praca/Płatny Staż dla Studentów - Redaktor w Grupie Iberion IBERION
Koordynator produkcji autopromocji TV Kino Polska TV SA
Senior Data Analyst Gemius
Quality checking & Content operations Technician Kino Polska TV SA
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Warner Bros. Discovery stawia na polski kontent. Start Maxa w przyszłym roku

- W przyszłym roku platforma Max ruszy w Polsce - potwierdziła podczas pierwszego organizowanego firmę wydarzenia Content Day Kasia Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. Grupa chce jeszcze mocniej zintensyfikować współpracę z producentami polskiego kontentu. - Przez ostatnie trzy lata wydaliśmy na lokalną produkcję pół miliarda zł - mówiła Kieli. więcej

KRRiT poprosiła o dodatkowe wyjaśnienia w sprawie MUX-8

Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie podjęła decyzji w sprawie przyznania dwóch miejsc w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej Red Carpet Media Group. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że KRRiT wystąpiła do nadawcy o dodatkowe wyjaśnienia. Regulator zaakceptował za to poszerzenie zasięgu Red Top TV.  więcej

TVP podpisała umowę z Zakopanem. ,,Sylwester Marzeń" znów pod Tatrami

Miasto Zakopane podpisało umowę z Telewizją Polską na użyczenie górnej Równi Krupowej – czyli miejsca, w którym co roku od kilku lat organizowany jest „Sylwester Marzeń” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Właśnie mam na biurku wniosek o zezwolenie na budowę sceny, dostarczony przez wysłannika Telewizji Polskiej – mówi nam Jerzy Chlebiński, szef wydziału budownictwa w zakopiańskim starostwie.  więcej

Prezes TVP wyciąga konsekwencje wobec dziennikarzy po interwencji RPO

Po tym, jak pod koniec września TVP Info pokazało na wizji starszą kobietę w zaplamionej odzieży jako ilustrację jednego z materiałów, Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do prezesa TVP z interwencją. Mateusz Matyszkowicz wyjaśnił w odpowiedzi, że osoby odpowiedzialne za tę emisję zostały ukarane, wyraził też ubolewanie z powodu emisji. „W pełni podzielam pańskie oceny” – napisał. Rzecznik poprosił tez KRRiT o zbadanie sprawy, ale odpowiedzi jeszcze nie dostał - nie wiadomo zatem, czy wdrożono procedury sprawdzające. więcej

Znany adwokat przegrał z Cezarym Gmyzem. "Wygram"

Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia umorzył w środę postępowanie karne przeciwko Cezaremu Gmyzowi, korespondentowi TVP z powodu “znikomej szkodliwości czynu”. Prywatny akt oskarżenia skierował do sądu Roman Giertych, adwokat i od niedawna poseł Koalicji Obywatelskiej. Chodzi o sprawę Polnordu i sposób jej relacjonowania przez dziennikarza w Telewizji Polskiej oraz mediach społecznościowych. Znany prawnik zapowiada złożenie zażalenia. - Sędzia Mitera już niejeden raz ze mną przegrał. Tak będzie i tym razem - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Giertych. więcej

Michał Winnicki przenosi siedzibę MWE Networks na Cypr. Marcin Kowalski prezesem

Należąca do Michała Winnickiego Grupa MWE Networks przeniesie swoją siedzibę z Polski na Cypr. Winnicki skupi się na nowych obszarach działalności i rozwoju biznesu zagranicą, a nadzór nad segmentem telewizyjnym zostanie przekazany nowo powołanemu zarządowi grupy. Na jego czele stanie Marcin Kowalski. więcej

582 tys. widzów ,,Kuby Wojewódzkiego" w TVN. Hitem odcinek z Dymną i Figurskim

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało w TVN średnio 582 tys. osób, o 103 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy program TVN ,,Razem odNowa" w środowe wieczory

Nowy program reality-show „Razem OdNowa”, który poprowadzą Ewa Chodakowska i Joanna Krupa, ruszy na antenie TVN z początkiem stycznia. Ma być nadawany w środowe wieczory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia" z 850 tys. widzów. Kolejny sezon w przyszłym roku

Emitowany w TVN dziewiąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 844 tys. widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 180 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Program będzie kontynuowany, nowe odcinki trafią na antenę w przyszłym roku. więcej

Polska platforma cyfrowa oferuje nowy dekoder z Android TV 12

Orange Polska wprowadza do oferty nowy dekoder 4K Multi. Urządzenie nie obsługuje naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T2), ani telewizji satelitarnej (DVB-S2), ale jest wyposażone w system operacyjny Android TV 12.  więcej

Udana transmisja w 4K i HDR przez 5G. ,,Ten model stanie się standardem"

UHD-Spain, stowarzyszenie zajmujące się przyszłością telewizji w Hiszpanii, poinformowało o udanej transmisji z koncertu w Madrycie w jakości UHD-HDR za pomocą 5G. Pilotaż był możliwy dzięki współpracy nadawcy publicznego RTVE z TVU Networks, dostawcą rozwiązań do produkcji i dystrybucji treści na żywo. więcej

Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych. TVP Nauka z największym wzrostem

W październiku 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP Nauka. Z kolei najwięcej straciła stacja CBS Reality - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

86 tys. osób ogląda nowy program ,,Sołtysi" w Super Polsacie

Nowy cykl „Sołtysi” po pięciu pierwszych tygodniach emisji ogląda w Super Polsacie średnio 86 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Restauracja z gwiazdami" Magdy i Lary Gessler w grudniu w TVN

Przed Świętami Bożego Narodzenia stacja TVN pokaże dwuodcinkowy program specjalny „Restauracja z gwiazdami”. Z kolei w wigilię widzowie kanału zobaczą koncert kolęd. więcej

Polsat Media wygrał przetarg Kino Polska TV i Canal+

Grupa Kino Polska TV i Canal+ Polska rozstrzygnęły wspólny przetarg dotyczący obsługi brokerskiej ich stacji telewizyjnych i serwisów internatowych. Do współpracy wybrano Polsat Media, który obsługę Canal+ przejmie od TVN Media. więcej

W grudniowym cenniku TVN najdroższe reklamy przy sylwestrowych "Faktach"

Biuro reklamy TVN Media ogłosiło cennik reklamowy TVN na grudzień br. Najwyżej wyceniono w nim spoty, które będą emitowane przy “Faktach” w sylwestrowy wieczór. To koszt rzędu blisko 80 tys. zł netto.  więcej

HBO Max tworzy nowy serial z uniwersum Batmana

W serialu HBO Max zatytułowanym „Pingwin” główną rolę zagra Colin Farrell. Aktor ponownie wcieli się w postać znaną z filmu „Batman”. więcej

W Polsacie najdroższa reklama przy "Kevin sam w domu" w Wigilię

W grudniowym cenniku reklamowym Polsatu najdrożej wyceniono spot przy kultowym filmie familijnym “Kevina sam w domu”, który stacja pokaże tradycyjnie jak co roku w wigilijny wieczór. Kosztuje 70,5 tys. zł netto.  więcej

Ibisz, Sykut-Jeżyna, Gilon i Romanowska w kampanii 20. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)

W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam, w której występują m.in.: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Katarzyna Zdanowicz oraz Jarosław Gugała. więcej

Nowy rekord w ,,Jednym z dziesięciu". Uczestnik zdobył maksimum punktów

W teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1 padł rekord nie do pobicia. Artur Baranowski w finale odpowiedział prawidłowo na wszystkie pytania, zdobywając 803 punkty. więcej

Damian Diaz odchodzi z ,,Wiadomości". Ma trafić do NBP

Reporter Damian Diaz, zajmujący się tematyką gospodarczą, odchodzi z redakcji ,,Wiadomości" TVP. Z nieoficjalnych informacji wynika, że ma trafić do Narodowego Banku Polskiego. więcej

TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
UOKiK bez zastrzeżeń wobec Radio Track. Polskie Radio dalej nie chce wyników

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie dopatrzył się nieprawidłowości przy opracowywaniu metodologii i weryfikacji wyników badania Radio Track. - Wnioski te są zbieżne z wynikami audytu przeprowadzonego przez międzynarodowy instytut CESP - podkreśla Komitet Badań Radiowych. Mimo to Polskie Radio nie zamierza wrócić do korzystania z danych z tego badania, czeka na wyniki pasywnego pomiaru słuchalności przez Krajowy Instytut Mediów. więcej

 
Koniec Radia SuperNova. Będzie Eska 2

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w środę o zmianie nazwy Radia SuperNova, które teraz będzie nazywało się Eska 2. Decyzja dotyczy kilkunastu stacji zrzeszonych w sieci. Właściciel wystąpił o korektę nazwy już kilka tygodni temu, wcześniej sieć nadawała pod nazwą Radio WaWa. więcej

 
Sieć reklamy audioXi rozpoczyna działalność w Polsce

Wystartowało audioXi - polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich. więcej

 
UOKiK: Radio Track bez nieprawidłowości. Alarmowały o nich Lichocka i prezes Polskiego Radia

Postępowanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wykazało, żeby przy opracowywaniu metodologii i weryfikacji wyników badania Radio Track doszło do naruszenia konkurencji. Wniosek o kontrolę badania złożyła posłanka PiS Joanna Lichocka, a nieprawidłowości przy jego realizacji sugerowała też prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od maja do października br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Waglewski i Maleńczuk w nowej audycji Radia Nowy Świat

W czwartek na antenie Radia Nowy Świat zadebiutuje audycja ,,Koledzy", którą będą prowadzili muzycy Wojciech Waglewski i Maciej Maleńczuk. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Związkowcy z NielsenIQ chcą podwyżek. Będzie protest

W czwartek pod siedzibą firmy NielsenIQ (zajmującej się badaniami rynku) odbyć ma się pikieta pracowników zrzeszonych w związku zawodowym. Protestujący domagają się podwyżek, dodatków stażowych i transparentności wynagrodzeń. Twierdzą też, że gdy weszli w spór zbiorowy z pracodawcą, ten „odpowiedział serią ataków” na związkowców. - Niewielka grupa pracowników zdecydowała się zaangażować w akcję protestacyjną, my skupiamy się na codziennych działaniach i obsłudze klientów – przekazał nam zarząd NielsenIQ, proszony o komentarz. więcej

Polsat Media wygrał przetarg Kino Polska TV i Canal+

Grupa Kino Polska TV i Canal+ Polska rozstrzygnęły wspólny przetarg dotyczący obsługi brokerskiej ich stacji telewizyjnych i serwisów internatowych. Do współpracy wybrano Polsat Media, który obsługę Canal+ przejmie od TVN Media. więcej

Publicis wygrał przetarg na obsługę marki Berlinki

Agencja Publicis Worldwide Poland kolejny raz wygrała przetarg rozpisany przez Animex Foods na obsługę marki Berlinki. Do zadań agencji będzie należało odświeżenie platformy komunikacyjnej oraz przygotowanie kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek.  więcej

Agnieszka Petla digital strategy directorką w OMD Group

Agnieszka Petla, ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej, od wielu lat związana z OMD Group, awansowała na stanowisko digital strategy directorki. W nowej roli będzie odpowiadać m.in. za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD Group.   więcej

W grudniowym cenniku TVN najdroższe reklamy przy sylwestrowych "Faktach"

Biuro reklamy TVN Media ogłosiło cennik reklamowy TVN na grudzień br. Najwyżej wyceniono w nim spoty, które będą emitowane przy “Faktach” w sylwestrowy wieczór. To koszt rzędu blisko 80 tys. zł netto.  więcej

Aldi przenosi obsługę mediową w Polsce z Carat do The&partnership

Sieć sklepów Aldi będzie w latach 2024 i 2025 obsługiwana mediowo na polskim rynku przez agencję The&partnership. To oznacza koniec współpracy z dotychczasową agencją mediową Carat, należącą do grupy Dentsu.  więcej

Boeing 737 MAX 8 w barwach Pekao. To wizytówka strategicznej współpracy PLL LOT i Banku Pekao S.A.

Polskie Linie Lotnicze LOT i Bank Pekao S.A. podpisały umowę o współpracy, zgodnie z którą Pekao udostępni swoim klientom możliwość udziału w programie Miles & More. Uczestnicy programu będą mogli gromadzić mile za codzienne transakcje dokonywane kartami kredytowymi Pekao. Współpracę wspiera reklama wizerunkowa Banku Pekao na jednym z samolotów narodowego przewoźnika, Boeingu 737 MAX 8. więcej

Sieć reklamy audioXi rozpoczyna działalność w Polsce

Wystartowało audioXi - polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich. więcej

W Polsacie najdroższa reklama przy "Kevin sam w domu" w Wigilię

W grudniowym cenniku reklamowym Polsatu najdrożej wyceniono spot przy kultowym filmie familijnym “Kevina sam w domu”, który stacja pokaże tradycyjnie jak co roku w wigilijny wieczór. Kosztuje 70,5 tys. zł netto.  więcej

Ibisz, Sykut-Jeżyna, Gilon i Romanowska w kampanii 20. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)

W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam, w której występują m.in.: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Katarzyna Zdanowicz oraz Jarosław Gugała. więcej

Prawie 300 marek ograniczyło reklamy na X/Twitterze

Według szacunków MediaRadar spośród prawie 261 firm, które wydały ponad 1 milion dolarów na reklamę w X/Twitterze od stycznia 2022 r. do października 2023 r., 86 proc. ograniczyło wydatki na reklamę na tej platformie. więcej

Unilever udostępni konkurentom patenty na lody w trosce o środowisko

Firma Unilever, producent takich marek lodów, jak Algida czy Big Milk udzieli branży lodowej bezpłatnej, niewyłącznej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów. Ma to pomóc tak zmienić składy lodów, by pozostały stabilne w wyższej temperaturze zamrażarki wynoszącej -12 st. C. Firma dąży do tego, aby branża na całym świecie mogła wykorzystywać bardziej energooszczędne zamrażarki. więcej

Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach

Sieć sklepów Pepco wprowadziła do oferty kolekcję z logo popularnego telewizyjnego show “MasterChef”. Promuje to w kampanii, której bohaterką jest jurorka programu Anna Starmach. Obsługę mediową kampanii, także na rynku rumuńskim i czeskim koordynuje agencja Fullsix Media (Havas Media Network).  więcej

Visa reklamuje się w kinach, wspólna promocja z filmem Disneya

Organizacja płatnicza Visa ruszyła z akcją promocyjną w wybranych polskich kinach. Premiuje płatności kartą za bilety na film Disneya.  więcej

Lisek.App wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kreacji graficznych

Dział marketingu Lisek.App zdecydował się na wprowadzenie zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji (AI) do procesu tworzenia kreacji graficznych. Firma przekonuje, że zwiększa to nie tylko efektywność pracy, ale także otwiera nowe pola dla kreatywności i oryginalności. więcej

Ludowy zespół śpiewa hit Piaska w reklamie makaronu Lubella

W nowej kampanii reklamowej makaronu Lubella 5-jajeczna występuje ludowy zespół Jarzębina. Akcję przygotowały agencje Brainbox i Starcom. więcej

Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby

Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
To nie koniec dziennika "Sport"? Naczelny: Wszystko jest na dobrej drodze

Gremi Media zdecydowała o zamknięciu z końcem listopada br. regionalnego dziennika „Sport”. Redaktor naczelny „Sportu” Andrzej Wasik przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl, że pojawił się jednak inwestor, z którym Gremi Media prowadzi rozmowy. - Wszystko jest na dobrej drodze. Brzmię na pewno bardziej pozytywnie niż 8 listopada - mówi Wasik. więcej

,,Gość Niedzielny" uruchamia dwumiesięcznik ,,Historia Kościoła"

W przyszłym tygodniu na rynku ukaże się pierwsze wydanie dwumiesięcznika „Historia Kościoła” pod marką „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media). Jego redaktorem prowadzącym jest Jacek Dziedzina. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,The Crown" niekwestionowanym hitem Netfliksa

Mimo negatywnych recenzji i krytyki ze strony brytyjskich mediów, od momentu premiery części sezonu finałowego „The Crown”, serial znajduje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych produkcji Netfliksa. więcej

Prawie 300 marek ograniczyło reklamy na X/Twitterze

Według szacunków MediaRadar spośród prawie 261 firm, które wydały ponad 1 milion dolarów na reklamę w X/Twitterze od stycznia 2022 r. do października 2023 r., 86 proc. ograniczyło wydatki na reklamę na tej platformie. więcej

Sam Altman wraca do OpenAI

- Osiągnęliśmy zasadnicze porozumienie w sprawie powrotu Sama Altmana do OpenAI jako CEO z nowym zarządem, w skład którego na początek wejdą Bret Taylor, Larry Summers i Adam D'Angelo - podała firma OpenAI, twórca Chata GPT. więcej

Największa giełda kryptowalut Binance i jej szef przyznali się do prania brudnych pieniędzy

Największa na świecie giełda kryptowalut Binance i jej szef Changpeng Zhao przyznali się, że dopuszczali do prania brudnych pieniędzy, omijania sankcji i innych nielegalnych czynności w ramach ugody z amerykańskim rządem. Zhao usłyszy zarzuty karne, zaś firma zapłaci ponad 4 mld dol. kary. więcej

Serwis internetowy ,,Vogue Polska" liderem w segmencie portali luksusowych

W październiku 2023 roku serwis internetowy „Vogue Polska” był liderem w segmencie portali luksusowych dla kobiet. Tytuł dynamicznie rozwija też program podcastowy na swojej platformie, uruchamiając już czwarty sezon audycji. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Związkowcy z NielsenIQ chcą podwyżek. Będzie protest

W czwartek pod siedzibą firmy NielsenIQ (zajmującej się badaniami rynku) odbyć ma się pikieta pracowników zrzeszonych w związku zawodowym. Protestujący domagają się podwyżek, dodatków stażowych i transparentności wynagrodzeń. Twierdzą też, że gdy weszli w spór zbiorowy z pracodawcą, ten „odpowiedział serią ataków” na związkowców. - Niewielka grupa pracowników zdecydowała się zaangażować w akcję protestacyjną, my skupiamy się na codziennych działaniach i obsłudze klientów – przekazał nam zarząd NielsenIQ, proszony o komentarz. więcej

Samotność ma duży wpływ na fizjologię człowieka

Samotność może być źródłem cierpienia, prowadzącym do rozwoju konkretnych chorób, np. sercowo-naczyniowych. Interniści powinni pytać o samopoczucie psychiczne pacjenta - powiedział PAP dr Łukasz Okruszek z Instytutu Psychologii PAN, który zbadał wpływ samotności na fizjologię człowieka. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Środkowy palec Joanny Lichockiej na billboardach. Umorzono proces karny

Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia umorzył proces karny, który posłanka PiS Joanna Lichocka wytoczyła aktywistom Marcinowi Mycielskiemu i Bartoszowi Kramkowi za billboardy, na których pokazuje wyprostowany środkowy palec. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polska platforma cyfrowa oferuje nowy dekoder z Android TV 12
Udana transmisja w 4K i HDR przez 5G. ,,Ten model stanie się standardem"
Największa giełda kryptowalut Binance i jej szef przyznali się do prania brudnych pieniędzy
Ten Square Games kontynuuje ulepszanie flagowych gier; ogłoszony buy-back pod dywidendę
Układy potrójne odkrywają tajemnice ewolucji gwiazd
Lisek.App wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kreacji graficznych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj