|
|
|
|
|
|
|
Opozycja chce przejąć media publiczne. Jaki ma plan na to?
Opozycja chce szybkich zmian w mediach publicznych. Z uwagi na ryzyko prezydenckiego weta, ma się to odbyć bez zmian w ustawach. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że planowane jest postawienie Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w stan likwidacji i powołanie zarządów komisarycznych. Na fotel szefa TVP może wrócić Janusz Daszczyński.
więcej
|
9,80 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji. Najwięcej w TVN24
Łącznie 9,80 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborach parlamentarnych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVN24, a dalej uplasowały się TVP1 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP łagodniejsza dla opozycji. ,,Nachalna propaganda jest już zbędna"
Danuta Holecka mówiąca do polityków opozycji „kochani” i przerywająca posłance PiS, żeby dać wypowiedzieć się Konfederacie? Wszystko jest możliwe po wyborach. Czy TVP zmienia narrację, żeby pokazać, że z PiS można stworzyć koalicję? - Kiedy wiatr zmienia kierunek, trzeba odpowiednio wystawić żagle - komentuje Tomasz Żółciak. Nasi rozmówcy przyznają jednak, że ta strategia nie przyniesie rezultatu. - Wilk jest wilkiem, nawet jak udaje owcę - ocenia Michał Szułdrzyński.
więcej
|
Będzie 10. sezon ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia". TVN szuka uczestników
Telewizja TVN zdecydowała, że powstanie 10. sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” - dowidział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja rozpoczęło poszukiwania uczestników do nowej serii programu. Obecnie TVN emituje dziewiąty sezon reality-show, który po trzech odcinkach miał 821 tys. oglądających.
więcej
|
321 tys. widzów ,,Love Island. Wyspa miłości 8" w Czwórce, wiosną 2024 roku kolejny sezon
Nadawany w Czwórce ósmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” oglądało średnio 321 tys. widzów, o 151 tys. oglądających mniej niż emitowana wiosną ub.r. siódma odsłona produkcji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
591 tys. widzów ogląda reality-show ,,Bitwa o gości" w TVN
Nowy program „Bitwa o gości” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN średnio 591 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsza w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UPC Polska zmienia częstotliwości kanałów. ,,Modernizacja naszej sieci"
Sieć kablowa UPC Polska rozesłała do abonentów z Trójmiasta informację o zmianach częstotliwości kanałów telewizyjnych, które wchodzą w życie 17 października. Biuro prasowe Play, do którego należy marka UPC Polska informuje Wirtualnemedia.pl, że w niektórych przypadkach konieczne będzie przeprowadzenie wyszukiwania kanałów na telewizorze.
więcej
|
374 tys. widzów cyklu Łęskiego i Czyrnka ,,Migranci" w TVP1
Nadawany w zeszłym tygodniu cykl Jacka Łęskiego i Sławomira Czyrnka „Migranci” w Jedynce oglądało średnio 374 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
237,4 tys. zł kosztuje w TVP1 reklama przy meczu polskich piłkarzy z Czechami w ramach eliminacji do Euro 2024
Najdroższa reklama w TVP1 w listopadzie została wyceniona na 237,4 tys. zł. To cena dla spotu przy transmisji piłkarskiego meczu Polaków z Czechami rozgrywanego w ramach eliminacji do Euro 2024.
więcej
|
Aleksandra Szutenberg z Polsatu Sport poprowadzi ,,Podcast olimpijski" w Interii
We wtorek, 17 października w Interii zadebiutuje cykl „Podcast olimpijski”, którego gospodynią będzie Aleksandra Szutenberg z Polsatu Sport.
więcej
|
100 lat temu Walt Disney założył Disney Brothers Cartoon Studio
100 lat temu, 16 października 1923 r., Walt Disney założył Disney Brothers Cartoon Studio. Wytwórnia Disneya przeszła długą drogę - od garażowego studia animacji do największego na świecie koncernu multimedialnego - powiedział filmoznawca z Uniwersytetu Jagiellońskiego prof. Piotr Kletowski.
więcej
|
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej W dzisiejszym dynamicznym środowisku reklamowym, sukces kampanii reklamowej nie ogranicza się tylko do liczby kliknięć czy wyświetleń. Równie ważne jest zrozumienie, w jaki sposób kampanie wpływają na postrzeganie marki przez odbiorców. W tym kontekście, pojęcie "Brand Lift" zyskuje na znaczeniu. W artykule tym omówimy, czym jest Brand Lift, jak skutecznie go mierzyć oraz jak można przeprowadzić kampanię z wykorzystaniem przykładu kampanii marki Garnier. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opozycja chce przejąć media publiczne. Jaki ma plan na to?
Opozycja chce szybkich zmian w mediach publicznych. Z uwagi na ryzyko prezydenckiego weta, ma się to odbyć bez zmian w ustawach. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że planowane jest postawienie Telewizji Polskiej i Polskiego Radia w stan likwidacji i powołanie zarządów komisarycznych. Na fotel szefa TVP może wrócić Janusz Daszczyński.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
DDB, Papaya Films, Platige Image i McDonald's triumfują na KTR
W tegorocznej edycji konkursu kreatywności reklamowej KTR rozdano 33 złotych, 71 srebrnych oraz 66 brązowych nagród, natomiast nie przyznano Grand Prix. Agencją roku została DDB Warszawa, a reklamodawcą roku - McDonald’s Polska.
więcej
|
T-Mobile rusza z programem lojalnościowym Magenta Moments. Korzyści - w kraju i za granicą
Operator sieci T-Mobile startuje z programem lojalnościowym Magenta Moments. Klienci mają w nim zyskiwać rabaty na oferty i usługi: począwszy od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po cenowe upusty na ubrania czy podróże. Program działa w Polsce, ale - i to nowość - także poza jej granicami.
więcej
|
12 ofert w przetargu na obsługę reklamową Tauronu
W odpowiedzi na przetarg spółki Tauron Sprzedaż na kompleksową obsługę kreatywną wpłynęło 12 ofert. Wśród agencji, które walczą o 6,5 mln zł budżetu są m.in. agencja S4, Czart i Focus Nation.
więcej
|
237,4 tys. zł kosztuje w TVP1 reklama przy meczu polskich piłkarzy z Czechami w ramach eliminacji do Euro 2024
Najdroższa reklama w TVP1 w listopadzie została wyceniona na 237,4 tys. zł. To cena dla spotu przy transmisji piłkarskiego meczu Polaków z Czechami rozgrywanego w ramach eliminacji do Euro 2024.
więcej
|
Answear.LAB i media przeciw zawstydzaniu kobiet
Wybrane polskie media, m.in. serwisy Plotek, Wysokie Obcasy, Plejada, Kobieta Gazeta.pl za namową marki Answear.LAB ogłaszają deklarację, w której jednogłośnie mówią “Stop” zawstydzaniu kobiet. Chcą pisać o kobietach tak, by dążyć do równości płci, czyli bez seksizmu oraz obraźliwych i ośmieszających ich osiągnięcia ocen.
więcej
|
Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix reklamują Motorolę
Rusza kampania reklamująca smartfon Motorola edge 40 neo, jej bohaterami są muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka gamingowa Kasia „Kasix” Paciorek. Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkryj ocean możliwości”.
więcej
|
Uczestnicy "Top Model" w reklamie perfumerii Douglas
Uczestnicy programu Top Model" w TVN: Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański zostali bohaterami nowej kampanii sieci perfumerii Douglas Polska. Firma po raz kolejny została partnerem programu. Autorem zdjęć do kampanii jest Marcin Tyszka.
więcej
|
Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska
Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w firmie reklamy zewnętrznej AMS, został wybrany na stanowisko szefa Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home IAB Polska na trzecią kadencję.
więcej
|
Anna Nowak creative technolgy directorem dentsu Creative
Anna Nowak awansowała na stanowisko creative technology director w agencji dentsu Creative (dentsu Polska). W agencji pracuje od 6 lat.
więcej
|
Value Media z nową kampanią dla Hydrex Diagnostics
Wystartowała nowa kampania producenta testów do samokontroli (Domowe Laboratorium) Hydrex Diagnostics, której celem jest zachęcanie do wykonywania badań profilaktycznych. Realizują ją agencje Value Media i SalesTube należące do Group One.
więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
Klienci T-Mobile z dostępem do Onet Premium
Rusza współpraca między RAS Polska i T-Mobile Polska, dzięki której klienci operatora będą mogli w prosty sposób otrzymać dostęp i skorzystać z pakietu Onet Premium w T-Mobile. Pakiet oferuje treści premium od kilkudziesięciu wydawców z Polski i ze świata. W ofercie znalazły się także wszystkie podcasty z aplikacji Onet Audio.
więcej
|
Po wyborach euforia na akcjach Agory. Zyskują też banki i Orlen, umocnił się złoty
Na początku poniedziałkowej sesji giełdowej akcje Agory drożały nawet o 10 proc. przy wysokich obrotach. Mocno zyskiwały też główne indeksy i banki, a już po publikacji sondażowych wyników wyborów znacząco umocnił się kurs złotego.
więcej
|
|
|
Czym zaskoczy Krzysztof Stanowski w nowym projekcie? Ma być mniej sportu niż w Kanale Sportowym
Krzysztof Stanowski od kilku miesięcy przygotowywał się do wyjścia z Kanału Sportowego, m.in. rozmawiał z twórcami, którzy mogliby uczestniczyć w jego nowym projekcie. Ma tam być więcej treści niedotyczących sportu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Możliwe, że odtworzy 1:1 Kanał Sportowy pod nową nazwą, ale nikt nie zarzuci mu plagiatu - uważa Łukasz Skalik, CEO Video Brothers.
więcej
|
Answear chce pozyskać do 29 mln zł ze sprzedaży akcji. Celem rozwój marki PRM
Spółka e-commerce’owa Answear zamierza przeprowadzić emisję do 1 mln swoich akcji serii L, w cenie maksymalnie 29 zł za sztukę. Firma chce pozyskać środki na rozwój przejętej w br. marki PRM.
więcej
|
Klienci T-Mobile z dostępem do Onet Premium
Rusza współpraca między RAS Polska i T-Mobile Polska, dzięki której klienci operatora będą mogli w prosty sposób otrzymać dostęp i skorzystać z pakietu Onet Premium w T-Mobile. Pakiet oferuje treści premium od kilkudziesięciu wydawców z Polski i ze świata. W ofercie znalazły się także wszystkie podcasty z aplikacji Onet Audio.
więcej
|
,,Cały ten seks" komedią romantyczną od Amazona. Stoją za nim twórcy "365 dni" i "Planety singli"
W piątek 10 listopada do serwisu Amazon Prime Video trafi komedia “Cały ten seks”, pierwszy polski film fabularny Amazona. W obsadzie produkcji znajdą się Katarzyna Warnke, Magdalena Lamparska, Michał Czernecki czy Piotr Stramowski.
więcej
|
Aleksandra Szutenberg z Polsatu Sport poprowadzi ,,Podcast olimpijski" w Interii
We wtorek, 17 października w Interii zadebiutuje cykl „Podcast olimpijski”, którego gospodynią będzie Aleksandra Szutenberg z Polsatu Sport.
więcej
|
Stuu nagrał wyjaśnienia ws. Pandora Gate. ,,Zostałem wciągnięty w sprawę polityczną"
- Zostałem wciągnięty w jakąś sprawę polityczną. I teraz nie mam komu ufać - mówi były youtuber Stuart B., znany jako Stuu. Swoje tłumaczenia dotyczące zarzutów o kontakty seksualne z nastolatkami nagrał tuż przed tym, jak został zatrzymany przez policję. więcej
|
Pluxee podbija rynek... przyjemnościami Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee. materiał reklamowywięcej |
|
|
PiS bez większości parlamentarnej. "Odrywanie się od rzeczywistości zawsze przynosi szkody"
Dzisiaj poznamy oficjalne wyniki głosowania w wyborach do Sejmu i do Senatu, które odbyły się w minioną niedzielę. Dotychczasowe dane wskazują, że chociaż Prawo i Sprawiedliwość zdobyło procentowo największą liczbę głosów spośród partii politycznych, to jednak nie zdobędzie wystarczającej liczby mandatów, by dalej tworzyć rząd. Według ekspertów od marketingu politycznego to skutek pełnej agresji i negatywnej kampanii wyborczej tego ugrupowania. - Odrywanie się od rzeczywistości zawsze prędzej czy później przynosi szkody, a w przypadku partii, która na hasłach skierowanych do anty-elit zbiła większość kapitału politycznego, boli to jeszcze bardziej - uważa Klaudia Charzyńska. Urszula Podraza dodaje, że “PiS przeszarżował i nie zauważył, że rzeczywistość szybko się zmienia, a nowe pokolenia cenią sobie sprawczość i możliwość decydowania o tym, jak będą żyć”.
więcej
|
|
|