|
|
|
|
|
|
|
Kolejny etap podwyżek w Grupie Vectra. Drożej od 1 listopada
Co kilka miesięcy Grupa Vectra rozsyła informacje do kolejnych grup abonentów o waloryzacji opłat. Tym razem e-maile otrzymały osoby korzystające z oferty Multimedia Polska. Wyższe opłaty wejdą w życie 1 listopada. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pisma miały trafić do abonentów wcześniej, ale z przyczyn technicznych tak się nie stało.
więcej
|
Nowe regionalne siedziby TVP wciąż nie są gotowe
Mocno opóźnia się oddanie do użytku nowych siedzib dwóch ośrodków regionalnych Telewizji Polskiej: w Kielcach i Gorzowie Wlkp. Zapowiadane początkowo na wiosnę i lato br. budynki zostaną oddane do użytku dopiero w IV kwartale br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca nie ujawnia, skąd takie opóźnienia.
więcej
|
Marsz miliona serc także na antenie TVN
Nie tylko TVN24, ale również naziemny TVN pokaże marsz miliona serc organizowany przez Koalicję Obywatelską w niedzielę 1 października. Relacje z wydarzenia znajdą się też w Polsat News, prawdopodobnie nie będzie ich w TVP Info.
więcej
|
Startuje nowy kanał dla kobiet. Pojawi się w Canal+ i Orange
Startująca oficjalnie we wtorek 3 października stacja dla Polek i Ukrainek CTV - Dla Ciebie trafi nie tylko na listę kanałów platformy Canal+. Tego dnia pojawi się też w ofercie telewizji Orange, dostępnej w technologii kablowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fuzja operatorów satelitarnych staje się faktem
Francuska firma Eutelsat Communications ogłosiła finalizację połączenia z brytyjską OneWeb, globalną siecią łączności satelitarnej na niskiej orbicie okołoziemskiej (LEO). Fuzję zatwierdziło nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy w Paryżu. W wyniku transakcji powołano do życia Grupę Eutelsat.
więcej
|
Reporterzy TVP Info w ,,Wiadomościach". Z informacjami z zagranicy
Flesze z informacjami z zagranicy w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP zaczęły przygotowywać także osoby spoza redakcji programu, m.in. Agnieszka Zelek i Dariusz Wrzosek.
więcej
|
TVN ogranicza emisję paradokumentu ,,Zapisane w gwiazdach", więcej odcinków ,,Detektywów"
Od przyszłego tygodnia TVN zrezygnuje z emisji czwartkowych odcinków paradokumentu „Zapisane w gwiazdach”, produkcja będzie nadawana tylko w piątki. W czwartki TVN pokazywać będzie dodatkowe odcinki reaktywowanych „Detektywów”.
więcej
|
204 tys. widzów serialu ,,Lokatorka" w TVP1
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Lokatorka” oglądało w Jedynce średnio 204 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Disney+ jak Netflix. Początek końca współdzielenia kont
Platforma streamingowa Disney+ idzie w ślady konkurencyjnego Netfliksa i sygnalizuje użytkownikom, że niedługo zacznie blokować współdzielenie kont.
więcej
|
Wystartował CNN Max
Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zaoferował wersję beta kolekcji CNN Max. Biblioteka najbardziej znanego na świecie kanału informacyjnego jest dostępna zarówno dla subskrybentów, którzy mają plan z reklamami, jak i osób wykupujących droższe pakiety.
więcej
|
TVP2 nowym liderem. ,,M jak miłość", ,,Dewajtis" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Dewajtis” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
332 tys. widzów ogląda ,,Lombard. Życie pod zastaw 13" w TV Puls
Nadawany w TV Puls 13. sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 162 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe obligacje Cyfrowego Polsatu już na giełdzie. Spółka pozyskała 820 mln zł
W czwartek ostatecznie przydzielono obligacje Cyfrowego Polsatu z serii E o nominalnej wartości 820 mln zł.
więcej
|
Joanna Liszowska zastąpi Pawła Domagałę w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19"
W piątym odcinki 19. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” w roli jurorki pojawi się aktorka Joanna Liszowska, która zastąpi Pawła Domagałę.
więcej
|
Serial ,,Detektyw: Kraina nocy" już 15 stycznia w HBO Max
Dla fanów pamiętnego „Detektywa” opowiadającego losy Rusta Cohle’a mamy dobrą wiadomość. Serial „Detektyw: Kraina nocy” zadebiutuje z czwartym sezonem na platformie HBO Max już 15 stycznia 2024 roku.
więcej
|
TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska
,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej
|
Zmarł Przemysław Janowski, wydawca w TVN24
Nie żyje Przemysław Janowski, od prawie dwóch dekad związany z TVN24. Zmarł nagle w wieku 43 lat.
więcej
|
Zmarł odtwórca roli Albusa Dumbledore'a w filmach o Harrym Potterze
W wieku 82 lat zmarł brytyjski aktor Michael Gambon, najbardziej znany z roli Albusa Dumbledore'a w serii filmów "Harry Potter". więcej
|
Pracownicy LINK4 oddali swoją krew. Dzięki nim kilkadziesiąt osób otrzyma dar życia W każdym z nas tkwi ten niezwykły dar, zdolny uratować czyjeś życie. Płynie on w naszych żyłach. Dzieląc się nim, stajesz się prawdziwym bohaterem. Do grona honorowych dawców krwi dołączyli teraz pracownicy LINK4. Z krwi oddanej podczas akcji potencjalnie może skorzystać nawet ponad 50 osób. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Nowy Świat nawiązało współpracę podcastową z Onet Audio
W aplikacji Onet Audio pojawiły się właśnie podcasty przygotowywane przez zespół Radia Nowy Świat. Wśród nich - m.in.: „Poszukiwacze politycznego złota” Katarzyny Kasi i Klaudiusza Slezaka, „Z archiwum Pani M.’’ autorstwa Magdy Jethon, czy „Punkt Widzenia” Beaty Grabarczyk. - Poszerzenie naszej oferty o podcasty radiowe wzmacnia ofertę platformy. Jakościowe dziennikarstwo jest dla nas najważniejsze – zaznacza Sabina Lipska, dyrektor wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Po pierwszych ośmiu miesiącach br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły o nieco ponad 10 proc. Najwięcej zyskały kina, reklama DOOH i magazyny. Do ścisłej czołówki największych reklamodawców trafiła sieć McDonald's Polska, a Volkswagen Group Polska zwiększył budżet reklamowy o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Leroy Merlin wybrał Starcom do obsługi mediowej
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na obsługę mediową w digitalu sieci 78 marketów budowlanych Leroy Merlin.
więcej
|
Sieć supermarketów Spar wycofuje się z Polski
Południowoafrykańska spółka Spar Group szuka nabywców na swoją sieć supermarketów pod szyldem Spar w Polsce. Na naszym rynku liczy ona 212 sklepów.
więcej
|
Alan Pajek i Ewa Bojanowska zbudują dział marketingu w Laurens Coster
W strukturze agencji Laurens Coster powstaje dział marketingu. Stworzą go Alan Pajek i Ewa Bojanowska, którzy właśnie dołączyli do spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Omnicom Media Group wygrywa globalny przetarg mediowy Ubera
Firma przewozów osobowych Uber rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała w nim sieć Omnicom Media Group
więcej
|
Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce
Philips rusza z kampanią promującą odświeżoną linię produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ. Spoty w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą. Działania reklamowe stworzono na 19 rynków europejskich.
więcej
|
Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża
Polski Czerwony Krzyż zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-fundraisingowej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane działania mają być zrealizowane jeszcze w tym roku.
więcej
|
Rośnie odsetek kupujących online. Tylko co piąta osoba korzysta z social commerce
Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie - obecnie wynosi on 79 proc. Na polskich stronach zakupy robi trzy czwarte klientów, a na zagranicznych - 30 proc. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19 proc. - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Orlen zmieni szyld na wszystkich stacjach w Niemczech
Do początku przyszłego roku Orlen chce zmienić oznaczenia - ze Star na Orlen - na pozostałych ok. 100 swoich stacjach paliwowych w Niemczech. Koncern swoją główną markę wprowadził już na Litwie, Węgrzech, Słowacji i w Czechach.
więcej
|
Serek Wiejski z Piątnicy wraca z reklamą telewizyjną
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca Serek Wiejski z Piątnicy. Przygotowały ją agencje: Plej, Handmade, Locomotive, Lucky Luciano i Five Media.
więcej
|
Niższe wydatki na paliwo dla przedsiębiorców z kartą kredytową Banku Pekao Moto Biznes
Bank Pekao rozwija ofertę kart kredytowych dla klientów biznesowych. Ostatnio bank wystartował z nową promocją „Karta Kredytowa Moto Biznes z oprocentowaniem 9,99 proc.", przeznaczoną dla przedsiębiorców prowadzających jednoosobową działalność gospodarczą co najmniej 12 miesięcy i korzystających z uproszczonej księgowości.
więcej
|
Pepco zmienia dyrektora zarządzającego i obniża prognozę. Ciepły wrzesień szkodzi sprzedaży
Pepco Group, właściciel sieci handlowych Pepco i Dealz, obniża prognozę swojego bazowego zysku EBITDA w br. do 750 mln euro, tłumacząc to spowolnieniem sprzedaży i brakiem wzrostu marży. Zmienia się dyrektor zarządzający marką Pepco: Ananda Patela zastępuje Barry Williams, pełniący taką funkcję w sieci Poundland. Firma zapowiada, że nowy komitet wykonawczy przeprowadzi przegląd jej strategii. więcej
|
Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź
Wystartowała kampania promująca wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
Michał Wodziński pokieruje ,,Faktem". ,,To człowiek Grzegorza Jankowskiego"
Po niemal trzech miesiącach poszukiwań Ringier Axel Springer Polska ogłosił, że nowym redaktorem naczelnym dziennika „Fakt” zostanie Michał Wodziński, który w dzienniku pracował do 2015 r. - Redakcja była zaskoczona tą decyzją - mówi nam pracownik “Faktu”. - Ta nominacja to dowód na to jak ważne jest przenoszenie tabloidu do internetu - ocenia Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska
,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej
|
Michał Wodziński nowym naczelnym ,,Faktu"
Od listopada redaktorem naczelnym „Faktu” będzie Michał Wodziński. Z dziennikiem był już związany przez kilka lat, m.in. jako szef jego portalu internetowego.
więcej
|
|
|
Allegro Pay z kolejnym rekordem. Już 12 proc. zakupów na Allegro za pożyczki
W drugim kwartale br. w ramach Allegro Pay udzielono pożyczek na kwotę 1,942 mld zł, o 53 proc. więcej niż przed rokiem. Z użyciem tej usługi realizowano zakupy stanowiące już 11,9 proc. łącznej sprzedaży brutto na Allegro. Czeska wersja platformy zyskała już ok. 600 tys. kupujących.
więcej
|
CDA motywuje menedżerów. Wyemitowano kolejny pakiet akcji
W ramach programu motywacyjnego menedżerowie CDA objęli kolejny pakiet nowo wyemitowanych akcji, wartych aktualnie 304 tys. zł.
więcej
|
Wystartował CNN Max
Serwis streamingowy Max w Stanach Zjednoczonych zaoferował wersję beta kolekcji CNN Max. Biblioteka najbardziej znanego na świecie kanału informacyjnego jest dostępna zarówno dla subskrybentów, którzy mają plan z reklamami, jak i osób wykupujących droższe pakiety.
więcej
|
Radio Nowy Świat nawiązało współpracę podcastową z Onet Audio
W aplikacji Onet Audio pojawiły się właśnie podcasty przygotowywane przez zespół Radia Nowy Świat. Wśród nich - m.in.: „Poszukiwacze politycznego złota” Katarzyny Kasi i Klaudiusza Slezaka, „Z archiwum Pani M.’’ autorstwa Magdy Jethon, czy „Punkt Widzenia” Beaty Grabarczyk. - Poszerzenie naszej oferty o podcasty radiowe wzmacnia ofertę platformy. Jakościowe dziennikarstwo jest dla nas najważniejsze – zaznacza Sabina Lipska, dyrektor wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Ciemna strona Krzysztofa Gonciarza. Młoda kobieta opisuje jego krzywdzące zachowania
Kilka młodych kobiet w mediach społecznościowych zarzuca popularnemu influencerowi Krzysztofowi Gonciarzowi poniżanie i krzywdzące zachowania, związane m.in. z nałogiem narkotykowym. Ujawniają screeny wiadomości influencera. - Zdecydowałyśmy się powiedzieć o tym co nas spotkało, bo nie chcemy, żeby było więcej takich osób jak my. Chcemy, żeby ludzie zobaczyli, że to, jaki Krzysiek jest prywatnie, a jaki jest w internecie, to są dwie zupełnie różne persony - podkreśla Daria Dąbrowska, autorka nagrań.
więcej
|
Meta i Ray-Ban wprowadzają nowe inteligentne okulary
Meta, właściciel Facebooka i Instagrama pokazała „inteligentne” okulary Ray-Ban Meta Smart Glasses. Będą kosztować od 299 dolarów.
więcej
|
Netflix zapowiada nowe animacje. Powstaje ,,Masters of the Universe: Revolution"
Netflix zapowiedział trzy nowe produkcje anime, a także serial „Masters of the Universe: Revolution”, czyli animowane przygody He-Mana, który stoczy kolejną batalię ze Szkieletorem.
więcej
|
Przychody Brand24 w pierwszym półroczu 2023 r. wzrosły o ponad jedną czwartą
Wyniki finansowe Brand24 w pierwszych 6 miesiącach roku poprawiły się skokowo na wszystkich poziomach rachunku - podała spółka. Przychody w raportowanym okresie wyniosły 13,1 mln zł, czyli o 27 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022 roku.
więcej
|
Rośnie odsetek kupujących online. Tylko co piąta osoba korzysta z social commerce
Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie - obecnie wynosi on 79 proc. Na polskich stronach zakupy robi trzy czwarte klientów, a na zagranicznych - 30 proc. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19 proc. - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
TVN i Onet Audio ze wspólnym podcastem przedwyborczym, prowadzą Aleksandra Pawlicka i Arleta Zalewska
,,Wybory kobiet" to podcast, który poprowadzą Aleksandra Pawlicka z ,,Newsweeka" oraz Arleta Zalewska z "Faktów" TVN. Omówią w nim kampanię wyborczą i jej wynik z perspektywy kobiet. więcej
|
Allegro dalej stratne za granicą. Ma więcej kupujących, sprzedaje mniej we własnym e-sklepie
W zeszłym kwartale grupa Allegro przy wzroście przychodów o 8,5 proc. do 2,4 mld zł zarobiła na czysto 119 mld zł, mimo że nierentowna pozostaje jej działalność zagraniczna. Mocno wzrosły koszty dostaw zakupów. Na platformach firmy kupuje już 18,5 mln użytkowników.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
PR Calling dla platformy crowdfundingowej Crowdway
Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.
więcej
|
ICCO Global Summit po raz pierwszy w Polsce
11 i 12 października w Warszawie odbędzie się globalna konferencja branży public relations - ICCO Global Summit. Wydarzenie po raz pierwszy historii odbędzie się w Polsce. Tematem przewodnim będzie "Identity, Influence and Innovation – Reimagining PR in the age of AI and geopolitical shifts.”
więcej
|
|
|