|
|
|
|
|
|
|
Na MUX-5 trafią kanały telewizyjne? ,,Czekamy na ustalenia WRC-23"
Choć piąty multipleks naziemnej telewizji cyfrowej mógłby zostać zagospodarowany przez kanały telewizyjne, to tak się nie dzieje. Ewentualny konkurs dotyczący miejsc w MUX-5 jest możliwy najwcześniej w 2024 roku. - Czekamy na ustalenia WRC-23 - informuje Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Około 5 mln osób ogląda kanały lokalne
Krajowy Instytut Mediów opublikował raport prezentujący najnowsze wyniki badania zasięgów telewizji lokalnych. Wynika z niego, że od 5 sierpnia 2022 roku do 31 lipca 2023 roku 4,9 mln osób powyżej 15 roku życia oglądało przynajmniej jedną stację lokalną. W przypadku 348 316 osób była to Telewizja WTK z Poznania.
więcej
|
Mecze Ekstraklasy mają wrócić do TVP. Umowa z Canal+ jeszcze przed wyborami?
Transmisje z wybranych meczów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy w październiku mogą ponownie pojawić się na antenach Telewizji Polskiej. Umowy sublicencja z Canal+ Polska może zostać podpisana jeszcze przed wyborami parlamentarnymi.
więcej
|
Polsat Cafe jesienią bez programu Katarzyny Zdanowicz
Program Katarzyny Zdanowicz „Walka o życie”, którego pilot Polsat Cafe pokazywał wiosną, nie znajdzie się w jesiennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niewykluczona jest jednak jego emisja w przyszłym roku.
więcej
|
Polska wersja programu ,,My mom, your dad" w przyszłym roku w Polsacie, trwa casting
Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje emisję polskiej wersji programu „My mom, your dad”, który przygotowuje Jake Vision. Obecnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
Startuje ,,Rogalska Show" w TVN Style. Premiera w telewizji naziemnej
Dwa razy w tygodniu kanał TVN Style będzie nadawać premierowe odcinki nowego programu „Rogalska Show”. Do swojego late night show Marzena Rogalska zaprosi znanych i lubianych ze świata kultury oraz show-biznesu. Pierwsze wydanie zostanie pokazane wyjątkowo dwa dni wcześniej na antenie TVN7.
więcej
|
Darmowy kanał ma promować na całym świecie niemiecką piłkę nożną
Niemiecki związek piłki nożnej DFB planuje uruchomić bezpłatny kanał DFB Play TV. Będzie oferowany na rynkach międzynarodowych, aby promować niemiecki futbol. Stacja ma działać w modelu FAST, czyli będzie oferowana w streamingu za darmo, z reklamami.
więcej
|
Trzy polskie seriale i film ,,Znachor" jesienią w Netfliksie. ,,Tytuły poruszą czułe struny" (wideo)
W najbliższych tygodniach w ofercie Netfliksa udostępnione będą dwa nowe seriale: „Absolutni debiutanci” i „Informacja zwrotna”, ostatnio w serwisie zadebiutowała „Infamia” oraz film „Znachor”. - Polscy widzowie kochają lokalne historie, dlatego tej jesieni prezentujemy im aż trzy oryginalne seriale - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Nagler, dyrektorka ds. seriali oryginalnych Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
215 tys. osób ogląda nowy program ,,Super Rolnicy" w TTV
Nowy cykl „Super Rolnicy” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TTV średnio 215 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Donald Tusk zapowiada ekspresowe zmiany w TVP. "Mamy mechanizmy prawne"
Po wygranych wyborach i utworzeniu nowego rządu będziemy potrzebowali dokładnie 24 godziny, żeby telewizja pisowska zamieniła się w publiczną - powiedział w środę w Bydgoszczy Donald Tusk. Zaznaczył, że nie będą potrzebne żadne ustawy i zgoda prezydenta. więcej
|
Hollywoodzcy scenarzyści wracają do pracy
Hollywoodzka gildia scenarzystów (Writers Guild of America - WGA) zagłosowała we wtorek, za zakończeniem strajku po osiągnięciu wstępnego porozumienia z największymi wytwórniami filmowymi. Twórcy mogą zatem wrócić do pracy w środę, po zatwierdzeniu 3-letniego kontraktu obejmującego m.in. podwyżki płac i zabezpieczenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
więcej
|
Pracownicy LINK4 oddali swoją krew. Tak świętowali 20-lecie firmy! W każdym z nas tkwi ten niezwykły dar, zdolny uratować czyjeś życie. Płynie on w naszych żyłach. Dzieląc się nim, stajesz się prawdziwym bohaterem. Do grona hojnych dawców krwi dołączyli teraz pracownicy LINK4. W tak wyjątkowy sposób świętowali 20-lecie swojej firmy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET świętuje 33 urodziny z nowym właścicielem. "Radiowe osobowości zafundowały słuchaczom złote lata radia"
Radio ZET miało swoje wielkie dni, gdy kierował nim Andrzej Woyciechowski a w stacji roiło się od osobowości. - Woyciechowski sformatował nie tylko Zetkę, ale także inne polskie stacje radiowe, które skopiowały to, co on wymyślił - uważa radiowiec z wieloletnim stażem Paweł Sito. Mniej więcej po 10 – 15 latach w Zetce, odbieranej jako radio osobowościowe, zaszły jednak zmiany, które ostatecznie sprowadziły stację do poziomu dobrego, ale jednak sformatowanego radia. Dzisiaj założona przez Andrzeja Woyciechowskiego stacja kończy 33 lata.
więcej
|
|
Odchodzą dyrektorzy Radia Supernova. Zastąpią ich szefowie z Radia Eska
Anna Paluszek, dyrektorka programowa Radia SuperNova, oraz Paweł Wiszniewski, dyrektor muzyczny stacji, po ponad dwóch dekadach pracy odchodzą z Grupy Radiowej Time. Zastąpią ich szefowie z Radia Eska Olgierd Wojtkowiak i Paweł Karpiński – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)
Po pierwszych ośmiu miesiącach br. spore wzrosty – bo o jedną trzecią – wpływów reklamowych notują RMF Classic i Antyradio. Z kolei przychody radiowej Jedynki, Vox FM i Radia Zet w porównaniu z ub.r. maleją – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi, TOK FM ostro w dół
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Zwolnienia grupowe w Carrefour Polska
Firma Carrefour Polska zdecydowała o kolejnych zwolnieniach grupowych, które obejmą do 200 osób, pracujących zarówno w centrali jak i w sklepach. Mają one związek z realizacją nowej strategii handlowego giganta.
więcej
|
Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)
Po pierwszych ośmiu miesiącach br. spore wzrosty – bo o jedną trzecią – wpływów reklamowych notują RMF Classic i Antyradio. Z kolei przychody radiowej Jedynki, Vox FM i Radia Zet w porównaniu z ub.r. maleją – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marka U-Power dołącza do klientów Arena Media
Agencja mediowa Arena Media (należy do Havas Media Group) rozpoczyna obsługę mediową marki odzieży ochronnej U-Power.
więcej
|
Havas Media będzie reklamować Honey Payment
Spółka Honey Payment Group (należy do JR Holding ASI), zawarła umowę z Havas Media na promocję aplikacji DotBee. Łączny budżet projektu to ok. 3 mln zł.
więcej
|
Natural Pharmaceuticals i jej prezes ukarani przez UOKiK za wprowadzanie klientów w błąd
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 5,2 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals, m.in. za proponowanie rocznej subskrypcji suplementów diety użytkownikom, którzy chcieli zamówić jedynie ich darmowe próbki. Grzywną ukarano także szefa spółki. Spółka zapowiedziała odwołanie się od decyzji.
więcej
|
Pięć agencji chce promować polską gospodarkę
Pięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Rozwoju i Technologii dotyczący ogólnopolskiej kampanii promującej polską gospodarkę w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 900 tys. zł.
więcej
|
Dawid Podsiadło w dodatku do "Cyberpunk 2077"
Piosenkarz Dawid Podsiadło użycza wizerunku jednej z postaci dodatku do gry “Cyberpunk 2077”. Artysta stworzył też piosenkę, która jest motywem przewodnim gry - podało CD Projekt Red.
więcej
|
,,Najbliżej do formy" w reklamach Zdrofit. W reklamie Krzysztof Ibisz
W najnowszej kampanii „Najbliżej do formy" Zdrofit, występuje osiem osób, którym wsparcie w ćwiczeniach zapewniają trenerzy i instruktorzy, pracujący w klubach sieci.
więcej
|
Suplementy diety onesano reklamowane w telewizji
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października. Jej hasło brzmi „Z pasji do nauki, z miłości do natury”.
więcej
|
311 nominacji do KTR 2023
W tegorocznej edycji konkursu KTR jury przyznało nominacje dla 311 projektów.
więcej
|
Polecanka-rymowanka reklamuje junior angin
Firma farmaceutyczna M.C.M Klosterfrau Healthcare w związku z nadchodzącym sezonem jesienno-zimowym rozpoczęła kampanię promującą markę junior angin. Przygotowała ją agencja BeDigital.
więcej
|
200% wyższe przychody w e-sklepie, czyli metoda quick win
Dziś e-commerce, szczególnie w branży fashion, jest obszarem o dużej konkurencyjności. Zainteresowanie zakupami odzieżowymi rośnie z roku na roku, a marki wyprzedzają się w innowacyjnych pomysłach na zbudowanie lojalności konsumentów. Prowadzenie e-sklepu to nie tylko duże koszta, ale też wymagająca organizacja i potrzeba zaufanego partnera technologicznego, od którego zależy jakie efekty osiągnie dany biznes. Ale co zrobić, jeśli te wyniki nie są zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery.
więcej
|
NBP chwali się, że ceny nie rosną. W spocie staruszkowi po zakupach ,,znowu zostało więcej"
Narodowy Bank Polski w nowej odsłonie swojej kampanii podkreśla, że inflacja konsumencka nie rośnie miesiąc do miesiąca już od pięciu miesięcy. W spocie potwierdza to starszy pan robiący zakupy w osiedlowym sklepie. więcej
|
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podpisuje manifest ,,Film dla Klimatu"
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) podpisało manifest „Film dla Klimatu” - porozumienie na rzecz zrównoważonej produkcji audiowizualnej.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
Czytelnicy naTemat będą mogli dawać dziennikarzom napiwki
Portal naTemat.pl wprowadza opcję, w ramach której internauci mogą łatwo przekazywać pieniądze autorom podobających się im artykułów. To projekt w ramach grantu Google News Initiative.
więcej
|
Sprzedawcy na Allegro zapłacą więcej za dostawy
18 października na Allegro wzrosną stawki dla sprzedawców za dostawy zakupów poza Allegro Smart!, droższe będzie też wysyłka do Paczkomatów z Allegro Smart. Platforma zmieni też zasady dotyczące wypłat pieniędzy sprzedawcom.
więcej
|
Trzy polskie seriale i film ,,Znachor" jesienią w Netfliksie. ,,Tytuły poruszą czułe struny" (wideo)
W najbliższych tygodniach w ofercie Netfliksa udostępnione będą dwa nowe seriale: „Absolutni debiutanci” i „Informacja zwrotna”, ostatnio w serwisie zadebiutowała „Infamia” oraz film „Znachor”. - Polscy widzowie kochają lokalne historie, dlatego tej jesieni prezentujemy im aż trzy oryginalne seriale - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Nagler, dyrektorka ds. seriali oryginalnych Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Zmiana na eBilet: zwroty także dodatkowych opłat za bilety
Platforma eBilet (należy do Allegro) od połowy października będzie zwracała klientom ceny biletów, a także wszystkie opłaty obligatoryjne, w sytuacji gdy wydarzenie zostało odwołane albo przełożone.
więcej
|
YouTube zakończy subskrypcję ,,Premium Lite" bez reklam
YouTube zakończy subskrypcję Premium Lite 25 października br. Użytkownicy płacący za subskrypcję Premium Lite będą musieli wykupić subskrypcję poziomu Premium platformy, jeśli chcą nadal oglądać filmy w aplikacji bez reklam.
więcej
|
Spotify testuje narzędzie, które tłumaczy podcasty na inne języki
Spotify testuje narzędzie AI, które tłumaczy podcasty na różne języki – głosem podcastera. Nowa oferta, Voice Translation, wykorzystuje nową technologię generowania głosu OpenAI, aby dopasować się do stylu oryginalnego mówcy.
więcej
|
Startują studia dla influencerów
W Irlandii uniwersytet z Carlow uruchomił nabór na studia licencjackie dla osób, które chcą zostać influencerami.
więcej
|
Meta udostępni chatboty AI i generatory obrazów na Instagramie i w innych aplikacjach
Meta Platforms Inc., właściciel Facebooka i Instagrama wprowadza do swoich aplikacji funkcje sztucznej inteligencji, które zapewnią 3 miliardom użytkowników jej platform doświadczenie podobne do ChatGPT OpenAI .
więcej
|
Profesor Wilczur na nowe czasy. Recenzja netfliksowego ,,Znachora" Michała Gazdy
To się prawie nigdy nie udaje. Chociaż pokusa kręcenia nowych wersji i kontynuacji filmów uznawanych za kultowe cyklicznie odzywa się w kolejnych pokoleniach twórców. Tym razem Michał Gazda zmierzył się z zadaniem praktycznie niewykonalnym. „Znachor” Jerzego Hoffmana to dzieło na stałe wpisane w kalendarz polskich świąt, stanowiące jeden z najważniejszych elementów rodzimej kultury filmowej. A jednak Gazda wyreżyserował obraz, który spodoba się widzom i nikt nie będzie mówił, że Hoffman zrobił to lepiej, tylko inaczej.
więcej
|
Kolejny youtuber przeprasza za kontakty z nastolatką. ,,Obecnie jestem już znacznie dojrzalszym człowiekiem"
Paweł Rosa, autor kanału youtube’owego Lakarnum, przyznał, że kilka lat temu pisał niestosowne wiadomości do 16-letniej dziewczyny. - Obecnie jestem już znacznie dojrzalszym człowiekiem, który zdaje sobie sprawę z dużej wagi czynów osoby publicznej i nigdy nie dopuściłbym się powtórzenia takich zachowań - zapewnił.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|