|
|
|
|
|
|
|
Canal+ zwiększy liczbę kanałów w jakości HD
W ostatnim czasie platforma cyfrowa Canal+ zmniejszyła przepływność niektórych kanałów na satelicie. Wśród nich Canal+ 4K Ultra HD. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy firmy informuje Wirtualnemedia.pl, że mamy do czynienia optymalizacją, która pozwoli zaoferować więcej kanałów w wysokiej rozdzielczości (HD).
więcej
|
TVN24 i TVN24 BiS w najtańszych pakietach. Także w Playerze. Jak znaleźć kanały?
Do 16 października kanały informacyjne TVN24 i TVN24 BiS wchodzą w skład najtańszych pakietów kilkudziesięciu sieci kablowych i platformy cyfrowej Canal+. Stacje mogą też oglądać subskrybenci pakietów Playera, które nie obejmują TVN24 i TVN24 BiS. Promocja ma związek z wyborami parlamentarnymi.
więcej
|
Nie będzie reaktywacji serialu ,,Miodowe lata"
Telewizja Polsat i ATM Grupa - wbrew doniesieniom mediów - aktualnie nie pracują nad reaktywacją serialu komediowego „Miodowe lata”, który emitowany był dwie dekady temu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT pyta widzów: jakie zawody sportowe na kanałach niekodowanych?
W poniedziałek na stronach KRRiT pojawiły się formularze, za pośrednictwem których każdy może wypowiedzieć się, jakie imprezy sportowe uważa za ważne na tyle, by nadawcy pokazywali je na kanałach niekodowanych. Na proponowanej przez KRRiT liście znalazły się zawody Siatkarskiej Ligi Narodów, finały mistrzostw świata w piłce ręcznej mężczyzn, ale także mecze tenisowe z udziałem polskich zawodników na turniej wielkoszlemowych. Konsultacje potrwają do 27 października.
więcej
|
Programy TVP Info z opozycją jak teleturniej. ,,Proszę o krótką odpowiedź: Tak lub nie"
Po tym jak politycy Koalicji Obywatelskiej wrócili do studia TVP Info, zmodyfikowano formułę programów publicystycznych stacji. Przed zadaniem pytania informują gości, że chcą uzyskać krótką odpowiedź - tak lub nie. Przerywają przedstawicielom opozycji, którzy decydują się na dłuższe wypowiedzi.
więcej
|
Niemal 800 tys. widzów serialu ,,Archiwista 2" w TVP1
Pierwsze trzy odcinki drugiego sezonu serialu „Archiwista” oglądało średnio 799 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
955 tys. widzów drugiej serii ,,Polskich biesiad" w TVP2
Drugą odsłonę widowiska „Polskie biesiady” po czterech pierwszych tygodniach emisji ogląda w Dwójce średnio 955 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info pokazało na wizji ubrudzoną staruszkę. Osoba odpowiedzialna ukarana
Na antenie TVP Info w materiale o emeryturach pokazano z bliska ujęcia przypadkowej staruszki, której odzież z tyłu była znacząco zaplamiona. - Osoba odpowiedzialna została ukarana - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polskiej.
więcej
|
843 tys. widzów programu ,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023" w TVP2
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023” w jesiennej ramówce oglądało średnio 843 tys. widzów, o 260 tys. oglądających więcej niż zeszłoroczna edycja cyklu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ z galą piłkarską influencerów
Druga gala piłkarska Move Federation, która odbędzie się 7 października, będzie transmitowana w serwisie streamingowym Canal+ online, gdzie będzie można obejrzeć ją za dodatkową opłatą. W zawodach w piłce nożnej o zmodyfikowanych zasadach weźmie udział w sumie 48 influencerów, podzielonych na kilka drużyn.
więcej
|
Krzysztof Ibisz na planie ,,Real Housewives. Żon Warszawy". Polsat kręci "Reunion"
Polsat w tym tygodniu nakręci dwa specjalne odcinki programu „Real Housewives. Żony Warszawy”, w którym bohaterki reality-show będą miały szansę spotkać się razem pierwszy raz od zakończenia zdjęć do programu – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. “Reunion” poprowadzi Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Kolejny serwis streamingowy zaoferuje treści w jakości 4K
Specjalizujący się w sporcie serwis streamingowy DAZN niedawno w Niemczech zaczął oferować transmisje w jakości Full HD. Teraz platforma chce pójść o krok dalej i zacząć udostępniać mecze w jakości 4K Ultra HD.
więcej
|
103,1 tys. zł kosztuje spot w paśmie kabaretowym w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na październik br. Najdroższy spot kosztuje 103,1 tys. zł netto i będzie emitowany w niedzielnym paśmie kabaretowym po godz. 20.
więcej
|
Przedstawiciele TVN Warner Bros. Discovery, Gemiusa, YouTube i Żabki prelegentami 6. edycji VideoWars by ScreenLovers
Wśród prelegentów szóstej edycji VideoWars by ScreenLovers - konferencji o wideo i reklamie - znajdą się m.in. przedstawiciele TVN Warner Bros. Discovery, GroupM, Ampere Analysis, Gemiusa, YouTube, H&M i Żabki. Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 3 października w Warszawie.
więcej
|
Koniec strajku - scenarzyści doszli do porozumienia z głównymi studiami filmowymi
Amerykańska Gildia Scenarzystów (WGA) doszła w niedzielę do wstępnego porozumienia z głównymi wytwórniami filmowymi. Umowa ma zakończyć trwający od 2 maja strajk scenarzystów, który doprowadził do wstrzymania wielu produkcji i miliardowych strat amerykańskiego przemysłu filmowego.
więcej
|
264 tys. osób ogląda codzienny program ,,Zakup w ciemno 2", cykl podnosi wyniki TTV
Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 264 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rusza akademickie Radio Famka
To już pewne: 3 października startuje z emisją Radio Famka w Krakowie. - Z początku będzie to emisja testowa, być może potrwa nawet miesiąc - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Jagielski, szef Agencji Radiowo-Telewizyjnej "FAMA", która wygrała konkurs na akademickie radio w stolicy Małopolski. To oznacza, że radio ma mniej więcej dwa miesiące opóźnienia: pierwotnie start zaplanowany był na wakacje.
więcej
|
|
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF
Grupa RMF opublikowała właśnie cenniki reklamowe na listopad i grudzień br. Ceny spotów w stacjach radiowych do niej należących zdrożeją średnio o ok. 5 proc.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu, wyprzedziło TOK FM
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od marca do sierpnia br. zostało RMF FM, które wyprzedziło TOK FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
UOKiK chce rozmawiać z platformami cyfrowymi o algorytmach
Pod koniec października Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów planuje spotkanie z przedstawicielami platform cyfrowych. Będzie dotyczyło m.in. praktyk w zakresie algorytmów emitowania treści.
więcej
|
Piróg, Kurdej-Szatan, Nowicki, Wyszkoni apelują do Lidla o poprawę losu kurczaków
Stowarzyszenie Otwarte Kaltki rozpoczęło emisję spotu reklamowego, w którym gwiazdy apelują do sieci sklepów Lidl o poprawę losu kurczaków hodowanych na mięso. W filmie występują m.in. Michał Piróg, Łukasz Nowicki, Barbara Kurdej-Szatan, Anna Wyszkoni i inni.
więcej
|
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF
Grupa RMF opublikowała właśnie cenniki reklamowe na listopad i grudzień br. Ceny spotów w stacjach radiowych do niej należących zdrożeją średnio o ok. 5 proc.
więcej
|
Małgorzata Guryn odchodzi z Havas Warsaw
Z końcem września br. z agencji Havas Warsaw odchodzi client service director Małgorzata Guryn.
więcej
|
Sobiesław Zasada w spocie Porsche Polska
Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała nowy spot reklamowy dla Porsche Polska. Pojawia się w nim Sobiesław Zasada, były kierowca rajdowy.
więcej
|
103,1 tys. zł kosztuje spot w paśmie kabaretowym w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na październik br. Najdroższy spot kosztuje 103,1 tys. zł netto i będzie emitowany w niedzielnym paśmie kabaretowym po godz. 20.
więcej
|
Michał Fijałkowski na czele marketingu i sprzedaży Lechii Gdańsk, Magdalena Urbańska dyrektor zarządzającą
Magdalena Urbańska została dyrektorką zarządzającą Lechii Gdańsk, a nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży - Michał Fijałkowski.
więcej
|
Ukraina z największą liczbą zgłoszeń do festiwalu reklamowego Golden Drum
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Awards Show Powered by Mastercard 10 października w Portorož w Słowenii.
więcej
|
W Święto Kina bilety za 12 zł
W sobotę 30 września w 230 kinach w Polsce bilety będą dostępne w promocyjnej cenie 12 zł. To z okazji ósmego już Święta Kina.
więcej
|
BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic
Firma M.C.M Klosterfrau Healthcare w drodze przetargu wybrała agencję BeDigital do stworzenia nowej komunikacji sprayu do nosa nasic.
więcej
|
Chapter1 autorem nowych opakowań marki Altax
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy Sherwin - Williams Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
więcej
|
Rusza akcja "oddaj odzież w Carrefour"
Od poniedziałku 25 września w ponad 50 sklepach Carrefour w Polsce będzie można oddać używane, niepotrzebne ubrania i w zamian otrzymać rabaty na zakup w dziale tekstylnym. Zbiórka realizowana jest we współpracy z firmą Ubrania Do Oddania.
więcej
|
"Zieloną granicę" Agnieszki Holland obejrzało w weekend 137 tys. widzów. Tegoroczny rekord polskiego fllmu
W pierwszy weekend od premiery film Agnieszki Holland “Zielona granica” zobaczyło w polskich kinach ponad 137 tysięcy widzów - podał dystrybutor Kino Świat. To najlepsze otwarcie polskiego filmu w tym roku.
więcej
|
Polski Cukier sponsorem PKOl i olimpijczyków
Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskiej reprezentacji Polski. Beneficjentami porozumienia zostało także pięć polskich olimpijskich związków sportowych.
więcej
|
Aleksandra Karkosa dołącza do F25
Aleksandra Karkosa, producentka filmowa i kierowniczka produkcji, dołączyła do zespołu produkcyjnego F25.
więcej
|
Beeffective Digital Agency przechodzi rebranding
Agencja Beeffective po 8 latach działalności przechodzi rebranding.
więcej
|
,,Chłopi" polskim kandydatem do Oscara
Film ,,Chłopi" w reżyserii DK i Hugh Welchmanów będzie polskim kandydatem do Oscara w kategorii Najlepszy Film Zagraniczny. Animowany obraz w polskich kinach będzie pokazywany od 13 października. więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
Burzyńska pozwała Pereirę i TVP.info. Rusza proces
16 października odbędzie się pierwsza rozprawa w sprawie, jaką portalowi Tvp.info i jego redaktorowi naczelnemu Samuelowi Pereirze wytoczyła dziennikarka „Faktu” Agnieszka Burzyńska - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Tvp.info we wrześniu ub.r. pisało, że Burzyńska zamieszkała z Jackiem Protasiewiczem.
więcej
|
|
|
UOKiK chce rozmawiać z platformami cyfrowymi o algorytmach
Pod koniec października Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów planuje spotkanie z przedstawicielami platform cyfrowych. Będzie dotyczyło m.in. praktyk w zakresie algorytmów emitowania treści.
więcej
|
Ocena ,,Zielonej granicy" Agnieszki Holland zablokowana dla użytkowników Filmwebu. Portal wyjaśnia powody i mechanizmy weryfikacji głosów
Jeszcze przed premierą filmu „Zielona granica” Agnieszki Holland portal Filmweb wyłączył możliwość oceny produkcji z powodu masowego wystawiania najniższej noty mimo że użytkownicy filmu nie widzieli. Zapytaliśmy Filmweb o to, jak weryfikuje głosy użytkowników i jaką skalę miało „negatywne” głosowanie (tzw. review bombing).
więcej
|
KSW na Viaplay tylko do końca roku?
Maciej Kawulski, jeden z właścicieli i szefów federacji mieszanych sztuk walki KSW zasugerował, że od początku przyszłego roku jej gale mogą być dostępne poza platformą Viaplay. - O ile będziecie państwo mieli dostęp do internetu, o tyle będziecie mogli te gale oglądać - zapewnił.
więcej
|
Salon24 z pierwszym zyskiem w nowej wersji. Ponad połowa dla Jastrzębowskiego
Należąca do Sławomira Jastrzębowskiego spółka Web Content Media, zarządzająca platformą Salon24.pl, w ub.r. przy 3,05 mln zł przychodów zarobiła na czysto 432,3 tys. zł, z czego 232,5 tys. zł przeznaczono na dywidendę.
więcej
|
,,Kraj wybiera" w Interii. Piotr Witwicki rusza w Polskę powiatową
„Kraj wybiera” to nowy program wideo Interii, w którym Piotr Witwicki, redaktor naczelny portalu, porozmawia z mieszkańcami małych i średnich miejscowości. Nie tylko o wyborach, ale także o codziennym życiu, które kształtuje ich sympatie i antypatie polityczne. Interia będzie go pokazywać codziennie od 26 września.
więcej
|
Reality show ,,Squid Game: Wyzwanie" jesienią zadebiutuje na Netfliksie. Mamy zwiastun i dokładną datę premiery
Program oparty o serialowy hit Netfliksa zatytułowany „Squid Game” 22 listopada pojawi się w ofercie platformy. Całość składać się będzie z 10 odcinków. Udział w show weźmie 456 uczestników walczących o 4,56 mln dolarów.
więcej
|
Zarzuty wobec youtubera Stuu. Chodzi o ,,pikantne zdjęcia" od 13-latki
Influencerka Olciak93 twierdzi, że gdy miała 13-14 lat, youtuber Stuu (Stuart Kluz-Burton), wówczas jeden z najpopularniejszych twórców internetowych w Polsce, zachęcał, żeby wysłała mu swoje ,,miłe zdjęcia" i robił aluzje seksualne. więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|