|
|
|
|
|
|
|
Kolejne zarzuty wobec Michała Adamczyka. Prezes TVP nie komentuje, Pajączkowska pisze o mobbingu
Kończąca współpracę z TVP Info Karolina Pajączkowska w maju prosiła prezesa nadawcy Mateusza Matyszkowicza o spotkania, sugeruje, że była nieodpowiednio traktowana przez Michała Adamczyka. Do spotkania nie doszło, a administracja TVP wytknęła Pajączkowskiej formalne błędy w skardze. Tymczasem po tekście Onetu w czwartek z pracownikami TAI spotkał się prezes Matyszkowicz i zapewnił: zmiany dyrektora TAI nie będzie, a spółka nie komentuje prywatnego życia pracowników.
więcej
|
Bez programów Polsat News na YouTube. ,,Lepsze dla nas będą inne kanały dystrybucji"
Kanał informacyjny Polsat News przestał udostępniać i transmitować swoje programy na YouTube. Są dostępne na portalu Polsatnews.pl i w serwisie streamingowym Polsat Box Go. - Uznaliśmy, że lepsze dla nas będą inne kanały dystrybucji - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Witwicki, redaktor naczelny portalu Interia.pl i Polsatnews.pl.
więcej
|
Izabella Krzan i Sandra Kubicka poprowadzą nowe show TVP2
Izabella Krzan i Sandra Kubicka poprowadzą nowe show TVP2 „Rytmy Dwójki”, który stacja będzie nadawać w piątkowe wieczory od 15 września. Wśród muzycznych gwiazd znajdą się m.in. Edyta Górniak, Natasza Urbańska czy Alicja Węgorzewska. Nagrania do programu ruszają w sobotę, a TVP będzie go produkować wspólnie z firmą Rochstar.
więcej
|
Kanały Discovery Science i DTX kończą nadawanie w ponad 30 krajach
Kanały Discovery Science i DTX z końcem roku zakończą nadawanie w ponad 30 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Afryki Północnej, Bliskiego Wschodu i Turcji. W Polsce nadal będzie można oglądać likwidowane stacje. - Nie planujemy zmian w portfolio - informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, dyrektor działu PR TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
,,Belfer" Canal+ wraca z trzecim sezonem. Rozmawiamy z gwiazdą serialu Maciejem Stuhrem oraz reżyserem Łukaszem Grzegorzkiem
W trzecim sezonie „Belfra” Pawła Zawadzkiego zobaczymy w rodzinnym miasteczku. Małomorze to miejsce, do którego bohater wróci po dramatycznych wydarzeniach będących konsekwencją jego pracy we wrocławskim liceum. Tytułowy Belfer nie jest już tym samym pełnym zapału idealistą, ale zmęczonym życiem mężczyzną po przejściach.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Korona królów. Jagiellonowie" gromadzi 805 tys. widzów
Drugi sezon serialu Jedynki „Korona królów. Jagiellonowie” po dwóch pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 805 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
488 tys. widzów debiutu ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" w Polsacie
Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego programu „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało średnio 488 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę emisja dotarła do 1,72 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pierwszy odcinek ,,Temptation Island Polska" z 272 tys. widzów w Polsacie
Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Temptation Island Polska” oglądało średnio 272 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 985 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SkyShowtime taniej dla nowych subskrybentów
Serwis streamingowy SkyShowtime reklamuje promocję dla nowych użytkowników. Jeśli do końca września zdecydują się na subskrypcję, to będą przez pierwszy rok płacić 10 złotych taniej, czyli 14,99 zł miesięcznie.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w sierpniu, FOX Comedy zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w sierpniu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł FOX Comedy, a liderem spadków były stacje AXN White i AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Duży wzrost TVP1 i TVP2 w pierwszym tygodniu jesiennych ramówek. ,,Fakty" wygrały z ,,M jak miłość"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „M jak miłość” oraz „Wiadomości”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstaje serial ,,Harry Potter". Kiedy premiera?
Firma Warner Bros. Discovery w maju potwierdziła, że dla fanów Harry’ego Pottera nadchodzi nowa era. Powstaje serial oparty na wszystkich siedmiu książkach o chłopcu czarodzieju, napisanych przez J.K. Rowling. Dwa miesiące później rozpoczął się strajk aktorów w Hollywood, a to oznacza, że wszystkie plany zdjęciowe zawiesiły pracę.
więcej
|
Canal+ łączy siły z operatorem telekomunikacyjnym
Francuska Grupa Canal+ rozpoczęła współpracę z firmą telekomunikacyjną ONATi, należącą do OPT Group, aby uruchomić nowe usługi w Polinezji Francuskiej. Będą oferowane pod marką Vini na pięciu archipelagach, które znajdują się na obszarze wielkości Europy.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Lego Masters 4". Program trafi do nowego pasma
Rozpoczęły się zdjęcia do czwartego sezonu programu TVN „Lego Masters”, który trafi na antenę stacji późną jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowej serii jurorem został Wojciech Łozowski. Za produkcją wykonawczą odpowiada Endemol Shine Polska.
więcej
|
Będą wspólne pakiety serwisów streamingowych? Zaskakujące słowa CEO Warner Bros. Discovery
Możliwe, że w streamingu czeka nas całkowicie nowe rozdanie. David Zaslav, CEO Warner Bros. Discovery podczas trwającej w Dolinie Krzemowej konferencji banku inwestycyjnego Goldman Sachs zasugerował, że giganci wideo strumieniowego mogą się dogadać i sprzedawać swoje treści we wspólnych pakietach.
więcej
|
Kolejna reperkusja strajku scenarzystów i aktorów w USA. Warner Bros. zawiesza umowy z topowymi gwiazdami
W konsekwencji strajku scenarzystów i aktorów Warner Bros Television (WBTV) zawiesił swoje umowy z niektórymi hollywoodzkimi twórcami, m.in. autorem głośnego serialu "The Big Bang Theory".
więcej
|
Amazon szykuje film o Kubie Błaszczykowskim. Premiera w przyszłym roku
Platforma streamingowa Amazon Prime zapowiada nowy film dokumentalny o piłkarzu Kubie Błaszczykowskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcją zajmie się Papaya Films. Amazon ma już na koncie produkcję o Robercie Lewandowskim. więcej
|
Po tekście o zarzutach za pobicie Adamczyk znika z anten TVP. ,,Podjąłem kroki prawne"
Dyrektor TAI Michał Adamczyk po tekście Onetu zarzucającym mu przemoc względem byłej partnerki, którą potwierdził sąd, wystosował oświadczenie. Napisał w nim, że „czyny opisane w artykule nie miały miejsca”. - Onet brutalnie wchodzi w moją sferę prywatną i uderza w moich bliskich. Podjąłem już działania prawne wobec autora tekstu oraz portalu - czytamy w krótkim stanowisku. Szef TAI znika poszedł na urlop i oddał się do dyspozycji władz TVP.
więcej
|
Onet: Michał Adamczyk był oskarżony o pobicie kochanki, sąd uznał jego winę
Wieloletni dziennikarz Telewizji Polskiej Michał Adamczyk, od kilku miesięcy zarządzający Telewizyjną Agencją Informacyjną, ponad 20 lat temu został oskarżony przez prokuraturę o pobicie i grożenie swojej kochance. Sąd uznał, że jego winna nie budzi wątpliwości, umarzając warunkowo sprawę - ujawnił Onet. więcej
|
W TVN Fabuła trwa Festiwal Filmowy Kino 2023 - Debiut Munka
Na antenie TVN Fabuła trwa kolejna edycja festiwalu filmowego, który tym razem poświęcony jest produkcjom Studia Munka. Filmy emitowane są do 17 września.
więcej
|
Gmail dla firm, czyli niezawodna poczta od Google w biznesowej odsłonie Gmail to najpopularniejsza poczta na świecie, która może pochwalić się prawie 2 miliardami aktywnych użytkowników. Oznacza to, że usłudze tej zaufała już niemal jedna czwarta ludzkości! Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz standardowej poczty, przeznaczonej dla użytkowników prywatnych, dostępny jest też Gmail dla firm. Jakie są najważniejsze cechy niezawodnej skrzynki od Google w jej biznesowej odsłonie? I dlaczego warto wybrać ją do swojej firmy? Przekonajmy się! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Popielawski dyrektorem marketingu i PR w Grupie Petecki
Stanowisko dyrektora marketingu i PR w Grupie Petecki objął Tomasz Popielawski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za wdrożenie i realizację nowej strategii marketingowej, komunikację oraz wizerunek firmy.
więcej
|
Raper Jacuś utworem "Brokatowa sukienka" reklamuje Frugo Enerfy
Firma FoodCare rusza z drugą turą kampanii Frugo Energy w telewizji i digitalu. Zapowiada premierę pełnometrażowego utworu oraz teledysku rapera Jacusia pt. “Brokatowa Sukienka”, który powstał w odpowiedzi na prośby młodego pokolenia. Do akcji włączą się influencerzy, m.in. Twins Style, Krystian Ziętkowski.
więcej
|
Adam Dubiel chief product & technology officer w XTB
Adam Dubiel, który po 10 latach odszedł z Allegro dołączył do działu technologii firmy XTB. Będzie tam odpowiadał za strategię technologiczną firmy.
więcej
|
Koalicja Obywatelska po krytyce usuwa swój generator memów z Kaczyńskim
Koalicja Obywatelska zaprezentowała w środę generator memów z Jarosławem Kaczyńskim i hasłem "Ja jestem zagrożeniem". Internauci szybko wytknęli, że nie można używać w nim wielu słów, m.in. "Tusk", "Donalda". Narzędzie szybko przestało być dostępne.
więcej
|
Mindspot z obsługą Logitech w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii
Agencja Mindspot Communication & Media poszerza dotychczasową współpracę z firmą Logitech. Teraz będzie obsługiwać również segment B2B.
więcej
|
Piotr Zelt w kampanii parówek Krakus
Marka Krakus wystartowała z nową kampanią promującą parówki z aktorem Piotrem Zeltem. Jest to druga odsłona kampanii w platformie „Mistrz i uczeń".
więcej
|
Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym resortu rodziny
Cztery agencje złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej dotyczącym zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Euvic Media i Sigma Bis, agencja należąca do Orlenu i PZU.
więcej
|
Revolut debiutuje w polskiej telewizji z kampanią reklamową
Aplikacja do płatności Revolut startuje we wrześniu z pierwszą w Polsce kampanią reklamową w telewizji pod hasłem #YourWayIn.
więcej
|
Ritter Sport z limitowaną serią farb promuje czekolady
Marka Ritter Sport wypuszcza na rynek limitowaną serię farb. Akcji „Do wyboru, do koloru” towarzyszy kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania w internecie.
więcej
|
Lay's przekonuje konsumentów, że "za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak"
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay's, produkowanych przez PepsiCo.
więcej
|
GlobalSM wykonała limitowaną edycję opakowań piwa Tatra
Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań piwa Tatra, produkowanego przez Grupę Żywiec.
więcej
|
Akcja "ŁAppacz" w sieci Delikatesy Centrum. Promocja aplikacji mobilnej
Sieć sklepów Delikatesy Centrum wprowadza akcję o nazwie “ŁAppacz”. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje w aplikacji mobilnej.
więcej
|
Karolina Bąkowska szefową social content&gaming w GoldenSubmarine
Karolina Bąkowska objęła stanowisko szefowej działu social content and gaming w agencji GoldenSubmarine.
więcej
|
Były rzecznik PiS nie jest już wiceprezesem Ekstraklasy
Marcin Mastalerek, w przeszłości polityk i rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości, zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa spółki zarządzającej piłkarską PKO BP Ekstraklasą. Z firmą był związany przez prawie pięć lat. więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
i.pl po roku od startu odwiedza nawet 7 mln użytkowników
Portal i.pl (Polska Press) po roku funkcjonowania odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników – o milion więcej niż zakładali twórcy. Jednak, jak zaznacza Paweł Nowacki, liczby te nie robią wrażenia, a do debaty publicznej nie przebijają się żadne doniesienia i.pl.
więcej
|
Trzaskowski tłumaczy, dlaczego nie chciano Sroczyńskiego na panelu ,,symetrystów"
Wiceszef PO Rafał Trzaskowski wyjaśnił, dlaczego odwołano panel "symetrystów" planowany podczas niedawnego Campusu Polska Przyszłości. - Mamy szacunek do wszystkich opinii, natomiast stawiamy jedną granicę: jeżeli ktoś obraża innych ludzi w debacie publicznej, która jest tak rozgrzana, to mamy prawo interweniować - podkreślił.
więcej
|
|
|
Netflix to 56 proc. streamingu w Polsce. Sweet.TV przed Polsat Box Go i SkyShowtime
W sierpniu Netflix nieznacznie zwiększył swój udział w czasie korzystania ze streamingu, pozostaje zdecydowanym liderem na polskim rynku. Przy czym na dłużej przyciągała internautów aplikacja Sweet.TV, wyprzedzając m.in. Polsat Box Go, SkyShowtime i CDA Premium.
więcej
|
Będą wspólne pakiety serwisów streamingowych? Zaskakujące słowa CEO Warner Bros. Discovery
Możliwe, że w streamingu czeka nas całkowicie nowe rozdanie. David Zaslav, CEO Warner Bros. Discovery podczas trwającej w Dolinie Krzemowej konferencji banku inwestycyjnego Goldman Sachs zasugerował, że giganci wideo strumieniowego mogą się dogadać i sprzedawać swoje treści we wspólnych pakietach.
więcej
|
W Szczecinie rusza nowy portal Szczeciner.pl
Po kilku latach nieobecności do mediów wraca Rafał Remont: szczeciński dziennikarz, o którym było głośno, gdy trafił na salę sądową po wysłaniu - rzekomo zniesławiających - pytań do biura prasowego PGE. Remont uruchamia w piątek portal Szczeciner.pl i zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl: - W tym mieście wciąż jest miejsce na wolne media.
więcej
|
Koalicja Obywatelska po krytyce usuwa swój generator memów z Kaczyńskim
Koalicja Obywatelska zaprezentowała w środę generator memów z Jarosławem Kaczyńskim i hasłem "Ja jestem zagrożeniem". Internauci szybko wytknęli, że nie można używać w nim wielu słów, m.in. "Tusk", "Donalda". Narzędzie szybko przestało być dostępne.
więcej
|
Digital TV Research szacuje przychody ze streamingu w regionie Azji i Pacyfiku. Wzrosną do 49 miliardów dolarów w ciągu 6 lat
Według nowych danych Digital TV Research przychody z platform streamingowych w regionie Azji i Pacyfiku (APAC) osiągną 49 miliardów dolarów do 2029 roku. Oznacza to wzrost o 15 miliardów dolarów w porównaniu z tegoroczną kwotą (34 mld USD).
więcej
|
Właściciel Gadu-Gadu jest już spółką akcyjną, emisję planuje jesienią
Fintecom, właściciel komunikatora internetowego GG (Gadu-Gadu), został przekształcony w spółkę akcyjną. Jesienią br. zamierza przeprowadzić crowdfundingową emisję swoich walorów, wiosną internauci zgłosili chęć zainwestowania w firmę łącznie 5 mln zł.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|