|
|
|
|
|
|
|
Najsztub zbiera na proces przeciwko Adamczykowi. ,,Czekałem sześć lat, aż popełnią jakiś błąd"
Piotr Najsztub założył zbiórkę pieniędzy na Zrzutka.pl, żeby wytoczyć proces Michałowi Adamczykowi z TVP. Chodzi o fałszywe oskarżenie na antenie TVP Info o śmiertelne potrącenie samochodem człowieka. Najsztub chce zebrać 35 tys. zł. Chciałby także nawet pół miliona złotych odszkodowania od Telewizji Polskiej. - Ile uda mi się zebrać na Zrzutce, takiego odszkodowania będę żądał - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zadowolona z TVP GO. Będą kolejne kanały wirtualne
Od niedawna w aplikacji mobilnej TVP GO są dostępne kanały wirtualne Jak oni kłamią, Reset, ŚDM i Polskie Biesiady. Telewizja Polska nie zamierza na tym poprzestać. - TVP będzie wprowadzała dodatkowe serwisy w zależności od zapotrzebowania repertuarowego - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP.
więcej
|
TVN bez dyrektora od strategii dystrybucyjnej
Tomasz Parfienowicz, po ośmiu latach rozstał się z TVN Warner Bros. Discovery, gdzie ostatnio pełnił stanowisko dyrektora projektu ds. strategii dystrybucyjnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jego odejście jest jednym z następstw fuzji Discovery i Warner Media.
więcej
|
Reporter ,,Wiadomości" oskarża ochroniarzy Tuska. "Funkcjonariusz mediów rządowych zaczepiał i prowokował"
W Legionowie funkcjonariusz mediów rządowych zachowywał się dość napastliwie, przez ponad godzinę zaczepiał i prowokował uczestników. To nie przypomina zachowań dziennikarskich - powiedział rzecznik PO Jan Grabiec pytany o wydarzenia na wtorkowym na spotkaniu z szefem PO w Legionowie.
więcej
|
TVP kręci serial komediowy dla młodzieży ,,Tylko nie piątek!"
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu komediowego dla młodzieży „Tylko nie piątek!” w reżyserii Tomasza Szafrańskiego. To pierwszy autorski sitcom wyprodukowany przez TVP ABC. Premiera produkcji odbędzie się w Alfa TVP w piątek, 6 października.
więcej
|
Disney dalej ze stratą, niewielki wzrost liczby subskrybentów Disney+
W zeszłym kwartale Disney przy wzroście przychodów o 4 proc. do 22,33 mld dolarów miał 460 mln dolarów straty netto. Strata operacyjna pionu streamingowego zmalała o połowę do 512 mln dolarów. Disney+ zanotował niewielki wzrost liczby subskrybentów, natomiast jego indyjska wersja Hotstar straciła ich ponad 11 mln.
więcej
|
,,MasterChef 12" od 3 września w TVN. Tomasz Jakubiak nowym jurorem
Od 3 września w niedziele o godz. 20.00 TVN będzie emitować 12. edycję kulinarnego programu „MasterChef”, do której już się zakończyły zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowym jurorem w produkcji będzie Tomasz Jakubiak.
więcej
|
,,Kanapowczynie" od 12 września w TTV
We wtorek, 12 września TTV rozpocznie emisję programu „Kanapowczynie”, będącego piątą odsłoną „Kanapowców” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy kanał w ofercie Play i UPC Polska
Play dołączył do oferty telewizyjnej kanał publicystyczno-informacyjny TV Republika. Stacja jest również dostępna dla klientów UPC Polska, którzy zdecydowali się na nowe pakiety, sygnowane marką operatora telekomunikacyjnego. W skład starszych pakietów sieci kablowej kanał wchodzi od prawie dekady.
więcej
|
Mecze Superligi znikają z TVP. Polsat z prawami na siedem sezonów
Telewizja Polsat i Superliga podpisały umowę licencyjną na transmisje z meczów Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet przez najbliższe siedem sezonów, czyli aż do 2030 roku. Pierwsze spotkania kanał Polsatu pokaże 30 sierpnia. Nadawca zapewnił sobie też prawa m.in. do Mistrzostw Europy kobiet i mężczyzn w latach 2028-2030 oraz Ligi Mistrzów kobiet i mężczyzn. Dotąd mecze Superligi pokazywała Telewizja Polska.
więcej
|
Loreen gwiazdą ,,Magicznego zakończenia wakacji", transmisja 26-27 sierpnia w Polsacie
Telewizja Polsat będzie relacjonować tegoroczną edycję festiwalu „Magiczne zakończenie wakacji”, który odbywać się będzie w Amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach od 26 do 27 sierpnia.
więcej
|
Grupa Canal+ nabyła prawa do ligi saudyjskiej
Grupa Canal+ pozyskała prawa do pokazywania saudyjskiej Saudi Pro League na terytorium Francji i w krajach afrykańskich. Zainteresowanie licencją na te rozgrywki wzrosło po tym jak na transfer do arabskich drużyn zdecydowało się kilku światowej sławy zawodników.
więcej
|
Niedzielne seriale bez premiery w TVP VOD. ,,Model mieszany"
Telewizja Polska od jesieni ub.r. udostępnia wybrane seriale w swoim serwisie streamingowym VOD w całości przed emisją telewizyjną. Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP, mówił, że nie wszystkie produkcje będą pokazywane w ten sposób. Zwracał też uwagę, że serwis VOD TVP postawi na model mieszany pomiędzy ofertą płatną a ofertą z reklamami.
więcej
|
TVP powołała jurorów Forum Heart of Europe 2023, nabór projektów trwa do 15 sierpnia
Telewizja Polska powołała zespoły jurorów, którzy wyłonią najlepsze projekty filmów fabularnych, dokumentalnych i seriali telewizyjnych tegorocznej edycji Forum Heart of Europe. W tym roku odbędzie się ono w dniach 25-28 września. Nabór projektów trwa do 15 sierpnia.
więcej
|
Reporter ,,Wiadomości" twierdzi, że ochroniarze Tuska próbowali go ,,zgnieść". ,,Zostałem opluty"
Adrian Borecki z ,,Wiadomości" twierdzi, że podczas wtorkowego wiecu w Legionowie ochroniarze Donalda Tuska odepchnęli go, nie pozwalając zadać pytania, a jeden z uczestników napluł mu na okulary. Na jednym z nagrań widać, że niedaleko Boreckiego była dwójka policjantów. więcej
|
LINK4 i Papaya New Directors zwracają uwagę na ważny problem depresji wśród dzieci Ubezpieczyciel po raz czwarty jest partnerem konkursu. W ramach inicjatywy wybrany przez LINK 4 i Papaya New Directors twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem. Dane Narodowego Funduszu Zdrowia pokazują bowiem, że z roku na rok rośnie liczba dzieci i młodych osób cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe. Dlatego tak ważne jest uświadamianie dorosłych i zwrócenie uwagi na ten często ukryty problem, również poprzez środki artystycznego wyrazu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spot Red Bulla o dzieciach z przyjacielem męża narusza normy etyczne
Spot napoju energetycznego Red Bull, której bohaterami są Seba i Mati narusza ogólnie przyjęte normy etyczne - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W skardze złożonej do KER zarzucono jej, że "Red Bull pomaga osiągnąć sukces, którym jest wielokrotne zapłodnienie żony przyjaciela".
więcej
|
Publicis Poland urósł o jedną czwartą
Przychody agencji reklamowej Publicis Poland w ub.r. zwiększyły się 23,2 proc. do 50,4 mln zł. Spółka zarobiła na czysto 1,83 mln zł, wobec 1,87 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Wojciech Szejna szefem marketingu MOL Polska
Wojciech Szejna, wieloletni szef marketingu Graal Group objął stanowisko head of marketing w MOL Polska, firmie która przejęła od Grupy Orlen sieć stacji paliwowych Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lotos Navigator wygaszony, zastąpił go program lojalnościowy MOL Move
Firma MOL Polska, która w grudniu ub.r. przejęła od Grupy Orlen sieć stacji paliwowych działających pod marką Lotos, wprowadziła nowy program lojalnościowy MOL Move. Tym samym oficjalnie zakończono funkcjonowanie programu Lotos Navigator.
więcej
|
Ryś, niedźwiedź, łoś i wilk na etykietach piwa Żubr
Kompania Piwowarska rozpoczęła V edycję kampanii CSR pod hasłem „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Zamiast króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem akcji jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
więcej
|
Michał Nowosielski przygotował spot dla Platformy Obywatelskiej
Michał Nowosielski, wieloletni szef kreacji agencji reklamowej BBDO, właściciel firmy Bigthinkski jest autorem spotu Platformy Obywatelskiej pod hasłem "Pilnuję wyborów", który ma zachęcać do kontroli przebiegu zbliżających się wyborów parlamentarnych.
więcej
|
Z altavia.kamikaze odeszła szefowa kreacji
Po ponad 3 latach pracy z agencji altavia.kamikaze odeszła Agata Palmowska, creative director. Jej bezpośredniego następcy nie mianowano.
więcej
|
Oshee rozpoczyna współpracę z Matą
Marka napojów izotonicznych Oshee nawiązała współpracę reklamową z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia, Matą. Artysta przygotował z marką wspólną linię napojów.
więcej
|
Janusz Palikot: celem jest spłata wszystkich wierzytelności, rozmawiamy z inwestorami
- Naszym celem zarówno w Manufakturze (Piwa Wódki i Wina - przyp.), jak i Tenczynek Dystrybucji, jest zwrot całości inwestycji, zobowiązań, spłata wszystkich wierzytelności - podkreślił Janusz Palikot, prezes i główny akcjonariusz MPWiW. Podkreślił, że holding normalnie prowadzi działalność operacyjną i rozmawia z potencjalnymi inwestorami.
więcej
|
Podstawowy koszyk zakupów kosztuje już ponad 300 zł. Najtańszą siecią znów Auchan
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość koszyka zakupowego przebiła barierę 300 złotych w większości analizowanych sieci. Podstawowe produkty spożywcze są o jedną piątą droższe niż przed rokiem. Najtańsze zakupy oferują dyskonty, a najdroższe kanał e-grocery. Największy wzrost cen w skali roku (40 proc.) odnotowano w kategorii dodatki spożywcze, najmniej natomiast podrożały (5 proc.) produkty tłuszczowe.
więcej
|
Organizator Fest Festivalu nie ogłosi upadłości. Chce układu z wierzycielami
Organizator odwołanego Fest Festivalu, który miał odbyć się w dniach od 9 do 13 sierpnia br. w Chorzowie, poinformował, że nie ogłosi upadłości. Chce postępowania restrukturyzacyjnego, które ma doprowadzić do przywrócenia możliwości regulowania zobowiązań. Udostępniono też formularz dla osób, którym pośrednik odmówił zwrotu pieniędzy za bilety.
więcej
|
Provident Polska z kolejną odsłoną kampanii ,,Mam plan"
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident Polska, przygotowana przez MullenLowe Warsaw.
więcej
|
SodaStream namawia do "uwolnienia swojego potencjału"
Właśnie ruszyła nowa kampania marki SodaStream, produkującej saturatory do gazowania wody. Hasło akcji brzmi "Uwolnij swój potencjał". To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca klientów marki w centrum wydarzeń.
więcej
|
Michalina Piątkowska awansowała w Olive media
Michalina Piątkowska z początkiem sierpnia awansowała na stanowisko content & sales specjalistki w agencji Olive media. Do tej pory zajmowała się wsparciem zespołu digital przy markach z segmentu lifestyle, beauty i podróże.
więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Uczelnia powiązana z Ordo Iuris będzie uczyć przyszłych dziennikarzy. Wykładowcami Ziemkiewicz i Lisicki
Powiązana z Ordo Iuris uczelnia wyższa, Collegium Intermarium, od października br. ma ruszyć z nowym kierunkiem: dziennikarstwo i nowoczesna komunikacja społeczna. Wykładowcami będą głównie dziennikarze związani z tygodnikiem „Do Rzeczy”. Wśród nich Łukasz Warzecha, Rafał Ziemkiewicz i szef tygodnika, Paweł Lisicki. Uczelnia nie odpowiedziała nam na pytanie, według jakiego klucza dobierani byli wykładowcy.
więcej
|
Wydawca "The New York Times" z rekordowymi przychodami, zbliża się do 10 mln subskrypcji
Wydawnictwo The New York Times Company w drugim kwartale tego roku odnotowało rekordowe 590,9 mln przychodów (+6,3 proc. rok do roku) oraz 92,2 mln dolarów skorygowanego zysku operacyjnego. Wydawca w ubiegłym kwartale pozyskał 180 tys. nowych płacących abonentów, ich łącza liczb zbliża się do 10 mln.
więcej
|
Beata Łyżwa-Sokół szefową działu Foto w portalu Sestry. Start projektu opóźniony
Była szefowa działu Foto i Agencji Wyborcza.pl, Beata Łyżwa-Sokół, dołączyła do zespołu międzynarodowego internetowego serwisu Sestry, kierowanego do Ukrainek mieszkających w Polsce.
więcej
|
Jak działa Child Alert? "Rzadko stosowany, stuprocentowo skuteczny"
Sześć razy ogłoszono dotąd w Polsce Child Alert – specjalną, wykorzystującą media, procedurę poszukiwania zaginionych dzieci. Policjanci korzystają z niej rzadko – kiedy wszystko wskazuje na to, że dziecko zostało pozbawione wolności lub grozi mu niebezpieczeństwo. Dotąd alert był w Polsce stuprocentowo skuteczny.
więcej
|
Kiedy pracownicy są mniej produktywni i robią więcej literówek
Pracownicy są mniej aktywni i bardziej podatni na popełnianie błędów popołudniami oraz w piątki, przy czym szczyt bezproduktywności przypada na piątkowe popołudnia - wynika z najnowszego badania.
więcej
|
|
|
Disney+ i HBO Max ze wzrostami, Prime Video wyprzedził Canal+ online (TOP10 platform streamingowych)
W lipcu Disney+ i HBO Max osiągnęły wzrosty udziału w czasie korzystania z platform streamingowych. Prime Video wysunął się pod tym względem przed Canal+ online, który podobnie jak Player zanotował spory spadek. Nadal dominuje Netflix z ponad 50 proc. udziału.
więcej
|
Film o Natalii Janoszek ma już 6 milionów wyświetleń. "Dochody z filmu mogą mieć wpływ na wysokość grzywny i odszkodowania"
Po 11 dniach od premiery materiału Krzysztofa Stanowskiego "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The end", film ma już 6 mln wyświetleń. Mimo sądowego zakazu, w prawie 3-godzinnym materiale dziennikarz pod raz drugi przekonywał, że aktorka zmyśliła swoją karierę. Mecenas Jacek Dubois nie ma wątpliwości, że popularność filmu może wpłynąć na wysokość grzywny za złamanie zakazu sądowego oraz ewentualnego odszkodowania dla aktorki. - Nie może być tak, że ktoś na naruszeniu dóbr osobistych buduje majątek i sąd decydując od wysokości odszkodowania, weźmie pod uwagę liczbę odsłon i wysokość dochodów uzyskanych z działalności niezgodnej z prawem - przekonuje prawnik.
więcej
|
CDA dalej zwiększa wpływy i zysk. Subskrypcje 18 proc. w górę
W zeszłym kwartale CDA przy wzroście przychodów o 10,7 proc. do 18,55 mln zł zarobiło na czysto 5,36 mln zł (wobec 4,54 mln zł przed rokiem). Sprzedaż subskrypcji do CDA Premium wzrosła w ciągu roku o 18,4 proc. do 501 tys.
więcej
|
Bilety PKP Intercity w Google Maps
Pasażerowie podróżujący pociągami PKP Intercity mogą już kupić bilety w usłudze Google Maps. Wcześniej opcja była dostępna dla użytkowników aplikacji JakDojade.
więcej
|
Wydawca Gońca i Świata Gwiazd z nowym wiceprezesem. Zapowiada wzmocnienia
W firmie Iberion, wydającej m.in. serwisy Goniec, Świat Gwiazd i Smakosze, stanowisko wiceprezesa objął Maksymilian Tomanek. Spółka zapowiada, że niebawem do jej zespołu dołączy „siedem gwiazd polskich mediów”.
więcej
|
Internet mobilny w lipcu: T-Mobile najszybszy w LTE, Plus wciąż liderem 5G
W lipcu najszybszy internet mobilny jeśli chodzi o prędkość pobierania oferował swoim klientom ponownie T-Mobile, zaś na szczycie w pobieraniu danych jakości 5G był Plus - wynika z raportu firmy Rfbenchmark. Sytuacja w tym zakresie jest niezmienna od dwóch miesięcy.
więcej
|
9 mld zł na likwidację internetowych białych plam w Polsce
Ministerstwo cyfryzacjo zakończyło największy historii nabór wniosków dotyczących zapewnienia dostępu do szybkiego internetu na obszarach białych plam. 64 operatorów złożyło rekordową liczbę 307 wniosków na dofinansowanie w ramach 187 obszarów – podano w komunikacie resortu.
więcej
|
Zbigniew Ziobro: Polskojęzyczne media przestały udawać - dla nich liczy się już tylko powrót Tuska do władzy
Onet transmituje na żywo na pierwszej stronie wyborczy wiec szefa PO Donalda Tuska, TVN ukrywa informacje o umorzeniu przez sąd sprawy bandyty, który pobił przedstawiciela organizacji pro-life; polskojęzyczne media przestały udawać - dla nich liczy się już tylko powrót Tuska do władzy - napisał szef MS, prokurator generalny Zbigniew Ziobro.
więcej
|
Zawalcz o statuetkę YouTube Works. Sprawdź jak zgłosić swoją kampanię do trzeciej edycji konkursu Do 15 września trwają zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube w Polsce. Sprawdźcie, jak zgłosić swoją kampanię i zawalczyć o statuetkę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Podstawowy koszyk zakupów kosztuje już ponad 300 zł. Najtańszą siecią znów Auchan
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość koszyka zakupowego przebiła barierę 300 złotych w większości analizowanych sieci. Podstawowe produkty spożywcze są o jedną piątą droższe niż przed rokiem. Najtańsze zakupy oferują dyskonty, a najdroższe kanał e-grocery. Największy wzrost cen w skali roku (40 proc.) odnotowano w kategorii dodatki spożywcze, najmniej natomiast podrożały (5 proc.) produkty tłuszczowe.
więcej
|
|
|