|
|
|
|
|
|
|
,,Pati" i ,,Szadź 3" serialowymi premierami września w TVN
Telewizja TVN jesienią po raz pierwszy w telewizji pokaże trzeci sezon „Szadzi” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawi się też nowy serial „Pati”, który wiosną zadebiutował na Playerze. Emisja obu planowana jest na antenie stacji od września br.
więcej
|
Zakazane kanały wróciły na satelitę. Kropki zamiast nazw
Choć francuski regulator Arcom, zakazał operatorowi satelitarnemu z siedzibą w tym kraju nadawania kanałów z kremlowską propagandą, to potajemnie wznowiono ich emisje. Pierwyj Kanał, Rossija 1 i NTV są nadawane z satelity Eutelsat 36B.
więcej
|
Dziesięć seriali, których premier zabraknie w najbliższych miesiącach z powodu strajków w Hollywood
Lista serialowych premier opóźnionych z powodu strajku aktorów i scenarzystów jest coraz dłuższa. Przedstawiamy najpopularniejsze tytuły, do których zdjęcia zostały zawieszone w ostatnim czasie.
więcej
|
,,Śniadanie Rymanowskiego" z nowym studiem i czołówką
Program „Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii” od najbliższej niedzieli zyska nową scenografię i czołówkę. Program będzie bez zmian realizowany w studiu przy ul. Łubinowej. Z tego kompleksu Polsat News planuje po raz pierwszy nadawać wieczór wyborczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Będą surowe grzywny dla użytkowników pirackich list IPTV
Włochy idą na wojnę z piractwem IPTV. Weszły w życie przepisy, które pozwalają karać nie tylko dostawców takich usług, ale także użytkowników. Grzywna może wynieść nawet 5 tysięcy euro. Wysokie kary będą grozić też operatorom, którzy szybko nie zablokują pirackiej transmisji meczu.
więcej
|
335 tys. widzów nowego programu ,,Za czy przeciw" w TVP Info
Po kilku tygodniach emisji nowy cykl TVP Info „Za czy przeciw” ogląda średnio 335 tys. widzów. Program ma o 53 tys. większą widownię od nadawanego w zbliżonym paśmie w poprzednich miesiącach magazynu „O tym się mówi” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Decyzja w sprawie Serie A później. Nadawcy nie chcą przepłacać
Żaden z działających we Włoszech nadawców nie zadeklarował wydania przynajmniej miliarda euro rocznie za prawa do Serie A. Kluby piłkarskie w pierwszej fazie negocjacji odrzuciły wszystkie oferty. Decyzje w sprawie pięcioletnich pakietów mają zapaść dopiero w połowie października.
więcej
|
Gdzie oglądać rewanżowe mecze Rakowa, Pogoni i Legii w 2. rundzie eliminacji do LM i LKE
W dniach 2 i 3 sierpnia odbędą się rewanżowe mecze 2. rundy eliminacji czterech polskich klubów. Trzy pojedynki pokaże TVP Sport.
więcej
|
Niebawem debiut serwisu streamingowego NASA+
Amerykańska agencja kosmiczna zamierza jeszcze w tym roku uruchomić serwis streamingowy NASA+. Wszystkie treści na platformie będą oferowane bezpłatnie i bez reklam. W ofercie znajdą się także transmisje na żywo.
więcej
|
Nowy cykl ,,Pensjonaty z pomysłem" jesienią w TVP Kobieta
W poniedziałek, 28 sierpnia TVP Kobieta rozpocznie emisję nowego cyklu „Pensjonaty z pomysłem”.
więcej
|
Wieniawa, Stuhr, Rozenek-Majdan i Woźniak-Starak wśród prowadzących Top of the Top Sopot Festival
Czterodniowy Top of the Top Sopot Festival poprowadzą prezenterki i prezenterzy TVN: Paulina Krupińska-Karpiel, Gabi Drzewiecka, Małgorzata Rozenek-Majdan, Agnieszka Woźniak-Starak, Dorota Wellman, Olivier Janiak oraz Marcin Prokop. Wśród gospodarzy poszczególnych wieczorów są także aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa i aktor Maciej Stuhr.
więcej
|
Zdrowy Kod to nowa kampania No Fluff Jobs. Dla osób, które pracują przy komputerze No Fluff Jobs, serwis z ofertami pracy, w których zawsze publikowane są widełki wynagrodzeń, jest autorem najnowszej kampanii społecznej o nazwie "Zdrowy Kod". O co dokładnie chodzi? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multikino zarobiło dwa razy więcej z biletów, reklam i przekąsek. Ponad 50 mln zł straty
Sieć Multikino w pierwszym roku o epidemii, w którym kina działały bez przerw, zwiększyło przychody o prawie 90 proc., ale przy dużo wyższych kosztach i bez wsparcia z tarczy finansowej jego strata netto pogłębiła się z 19,02 do 55,99 mln zł.
więcej
|
iProspect Polska na sporym minusie, ubyło 9 proc. wpływów
Agencja mediowa iProspect Polska (należy do koncernu Dentsu), która w ub.r. wchłonęła Vizeum Polska, zanotowała spadek przychodów o 8,8 proc. do 358 mln zł, a przy słabszym ograniczeniu kosztów jej strata netto pogłębiła się z 9,1 do 14,8 mln zł.
więcej
|
Havas Warsaw przy spadku wpływów zarobiła na czysto 1 mln zł więcej
Agencja reklamowa Havas Warsaw w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 15,7 proc. do 16,29 mln zł, a dzięki większemu ograniczeniu wydatków jej zysk netto zwiększył się z 694,8 tys. do 1,72 mln zł.
więcej
|
Jarosław Miszczak prezesem Bluerank, Aneta Mondry na czele Full Stack Experts
Z początkiem sierpnia Jarosław Miszczak awansował na prezesa agencji Bluerank, a Aneta Mondry została prezeską Full Stack Experts.
więcej
|
Agencja Pomysły wygrała przetarg STS
Firma bukmacherska STS wybrała w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej koncepcję strategiczno-kreatywną zaproponowaną przez agencję Pomysły.
więcej
|
Adidas na kolejne 10 lat sponsorem Manchesteru United. Rekordowa umowa na 1,2 mld dolarów
Adidas podpisuje umowę sponsoringową o wartości 1,2 miliarda dolarów z Manchesterem United. Kontrakt będzie obowiązywać przez kolejną dekadę.
więcej
|
KFC urządził symboliczny "pogrzeb" swoim frytkom
KFC w nowej kampanii reklamowej w oryginalny sposób ogłasza zmianę w ofercie. Akcja została przygotowana z myślą o rynku kanadyjskim.
więcej
|
Paweł Modzelewski w Bluecloud Interactive, odchodzą Janowski i Nogal
Paweł Modzelewski został nowym managing partnerem w agencji Bluecloud Interactive. Z firmy odchodzą jej udziałowcy Łukasz Janowski - managing director i Piotr Nogal - chief experience officer.
więcej
|
Carrefour rusza z kampanią oferty szkolnej
Pod hasłem „Gotowi na wszystkie zmiany” ruszyła kampania promująca asortyment szkolny w sieci sklepów Carrefour Polska. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.
więcej
|
PKP Cargo sponsorem PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Spółka PKP Cargo została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski.
więcej
|
WWF w kampanii nawiązuje do usuniętego ptaszka z logo Twittera
Organizacja proekologiczna WWF rozpoczęła kampanię nawiązującą do usuniętego z logo Twittera ptaszka. Zwraca w niej uwagę na ginące zwierzęta.
więcej
|
Nutella pokazuje Polskę na swoich opakowaniach
Od 1 sierpnia startuje trzecia edycja akcji „Nutella kocha Polskę 2023”, która potrwa do 30 września. Producent kremu do smarowania po raz kolejny przygotował propozycję 12 wyjątkowych lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji.
więcej
|
Doppelherz w gronie klientów K2 Precise
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za obsługę w obszarze cyfrowym e-commerce oraz części portfolio marki Doppelherz (Queisser Pharma).
więcej
|
Alcalia Superwater promowana przez Mint Media
Alcalia Superwater to kolejna marka Grupy Maspex w portfolio agencji interaktywnej Mint Media.
więcej
|
Grupa CCC dystrybutorem marki Reebok w 28 krajach Europy
Grupa CCC podpisała z Authentic Brands Group 10-letnią umowę licencyjną dot. marki Reebok. W ramach współpracy firma będzie dystrybuować ofertę produktów brandu w swoich kanałach sprzedaży w 28 krajach. Spółka będzie mogła również prowadzić sklepy monobrandowe, kioski shop-in-shop oraz outlety marki. Grupa CCC dołącza tym samym do grona trzech najmocniejszych graczy retailowych, którzy dysponują licencją marki Reebok w Europie.
więcej
|
,,Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" w kampanii PKO BP
Trwa kampania społeczna i edukacyjna PKO Banku Polskiego, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia w sieci i pokazanie, jak nie paść ofiarą cyberprzestępców. Jej hasło to „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów". Działania przygotowały agencja AWX i Sigma Bis.
więcej
|
Kosztorys szkody w 30 sekund? To możliwe w LINK4 ze sztuczną inteligencją Tractable Klienci LINK4 mogą już korzystać z nowej aplikacji do wyceny szkody, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Po załączeniu zdjęć uszkodzonego pojazdu klienci średnio w ciągu 30 sekund otrzymują gotowy kosztorys i propozycję zakończenia procesu likwidacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Rewolucja w Inforze. Rusza na wojnę z Onetem i Wirtualną Polską
Grupa Infor, która jest wydawcą m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”, chce stworzyć z Dziennika.pl nowoczesny portal informacyjny, który będzie konkurował z największymi serwisami, takimi jak Onet czy Wirtualna Polska. Kandydatem na szefa grupy internetowej jest jeden z byłych redaktorów naczelnych znanego portalu. - Przewiduję, że realizacja projektu kosztować będzie co najmniej kilkadziesiąt milionów złotych rocznie. To będzie wielka inwestycja - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ryszard Pieńkowski, właściciel Grupy Infor.
więcej
|
Reporterzy bez Granic koordynują prace nad międzynarodowymi regulacjami stosowania sztucznej inteligencji w mediach
Ruszyły prace nad przygotowaniem Karty zawierającej regulacje stosowania sztucznej inteligencji w mediach. Dokument taki - oceniany jako "fundamentalny" - przygotowuje specjalny komitet, który stworzyli Reporterzy bez Granic (RSF) wraz z innymi międzynarodowymi organizacjami. Wyniki prac komitet przedstawi do końca 2023 r.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" z 2 mln zł straty
Spółka AWR Wprost, wydająca tygodnik „Wprost” i jego portal internetowy, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 72,4 proc. do 14,15 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 2,05 mln zł zysku do 2,03 mln zł straty.
więcej
|
Zmiany w ,,Pleografie": nowy naczelny i punktacja ministerialna
Kolejna zmiana w kwartalniku „Pleograf” (FINA). Nowym redaktorem naczelnym został dr hab. Konrad Klejsa, profesor w Katedrze Filmu i Mediów Audiowizualnych Uniwersytetu Łódzkiego. Zastąpił Mirosława Mirowskiego, który kierował pismem od 2021 roku. Po rezygnacji pracowników w 2021 roku, redakcja wciąż nie ma stałego składu.
więcej
|
|
|
Krzysztof Stanowski kontra Edyta Bartosiewicz. Prawnik: Prawo autorskie to nie matematyka
Piosenkarka Edyta Bartosiewicz żąda przeprosin od Krzysztofa Stanowskiego za użycie bez jej zgody utworu “Skłamałam” w filmie dziennikarza o Natalii Janoszek. W mediach społecznościowych wybuchł spór, czy dziennikarz miał prawo wykorzystać znany hit. Internauci sugerowali, że mógł skorzystać z prawa cytatu, o którym mówi ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. - Wydaje się, że będzie trudno uzasadnić, że zastosowanie prawa cytatu jest tutaj właściwe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kasia Krzywicka, prawniczka i ekspertka w dziedzinie prawa związanego z internetem.
więcej
|
,,Major" Suchodolski nie żyje od ponad miesiąca, ale jego kanał na YouTubie wciąż zarabia
Patoyoutuber Wojciech „Major” Suchodolski został znaleziony martwy 19 czerwca, ale jego kanał na YouTubie wciąż działa: pojawiają się nowe filmy, a administracja monetyzuje treści oferując m.in. „kontakt do Wojtka”. Na nasze pytania w tej sprawie nie odpowiada od miesiąca Google.
więcej
|
Resort cyfryzacji ostrzega przed aplikacjami z Barbie
Ministerstwo Cyfryzacji wydało ostrzeżenie przed popularnymi w ostatnich dniach internetowymi programami do generowania zdjęć w stylu lalki Barbie. "W sieci dostępne są dwie aplikacje: barbieselfie.ai i bairbie.me – obie stanowią duże zagrożenie dla naszych danych" - informuje resort.
więcej
|
Elon Musk reaktywował konto Kanye Westa na Twitterze po rebrandingu X
Platforma X (wcześniej Twitter) przywróciła konto Kanye Westa na platformie mediów społecznościowych. West nie będzie mógł zarabiać na swoim koncie, a obok jego postów nie będą pojawiać się żadne reklamy.
więcej
|
Niebawem debiut serwisu streamingowego NASA+
Amerykańska agencja kosmiczna zamierza jeszcze w tym roku uruchomić serwis streamingowy NASA+. Wszystkie treści na platformie będą oferowane bezpłatnie i bez reklam. W ofercie znajdą się także transmisje na żywo.
więcej
|
X uruchamia globalny program ,,Udostępnianie przychodów z reklam"
Niecały miesiąc po podzieleniu się przychodami z reklam z wybranymi zweryfikowanymi twórcami, platforma X (Twitter) udostępnia swój program „Udostępnianie przychodów z reklam” wszystkim kwalifikującym się twórcom na całym świecie.
więcej
|
Zawiadomienie do prokuratury ws. Mariusza Maksa Kolonki. Groził śmiercią Andrzejowi Dudzie
W jednym z nagrań na swoim wideoblogu Mariusz Max Kolonko groził śmiercią prezydentowi Andrzejowi Dudzie. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złoży w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury. Z kolei Stowarzyszenie HejtStop w zeszły weekend powiadomiło już o tym prokuraturę.
więcej
|
Edyta Bartosiewicz chce przeprosin od Stanowskiego za użycie jej piosenki w filmie o Janoszek
Piosenkarka Edyta Bartosiewicz zażądała publicznie przeprosin od Krzysztofa Stanowskiego za użycie bez jej zgody piosenki “Skłamałam” w filmie dziennikarza o Natalii Janoszek. - Wszystkie prawa do moich piosenek są po mojej stronie - podkreśliła artystka. Kilka godzin później współzałożyciel Kanału Sportowego ogłosił, że fragmenty z utworem Bartosiewicz zostaną w materiale wyciszone.
więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|