|
|
|
|
|
|
|
Niewielu chętnych na emisję w MUX-8. Konkurs może zostać powtórzony
Konkurs dotyczący miejsc w MUX-8 zostanie prawdopodobnie powtórzony. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, złożono zaledwie cztery wnioski koncesyjne. Część z nich nie spełnia kryteriów ogłoszenia przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
TVP szykuje drugi sezon ,,Resetu". ,,Są nowe wątki"
W poniedziałek TVP wyemitowała dodatkowy odcinek „Resetu”, zamykający pierwszy sezon serialu i podsumowujący to, co dotychczas autorzy przekazali na temat polityki Donalda Tuska względem Rosji i Władimira Putina. Jak wynika z naszych informacji, jeszcze tego lata publiczny nadawca wyemituje drugą serię produkcji. Tematyka i autorzy pozostają bez zmian.
więcej
|
,,Czarno na białym" zyskało widzów w TVN24, nowy sezon od 28 sierpnia
Program „Czarno na białym” w sezonie 2022/2023 śledziło 506 tys. osób. Było to o 24 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsena. Audycja aktualnie ma przerwę wakacyjną, nowe wydania będzie można oglądać od 28 sierpnia.
więcej
|
Nowy reporter w ,,Wiadomościach" TVP
Jako reporter w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP zadebiutował Tomasz Handkus, dziennikarz „Aktualności” w TVP3 Katowice.
więcej
|
Nowe formy płatności w Canal+
Zarówno klienci posiadający abonament w sieci Orange jak i T-Mobile od poniedziałku mogą w prostszy sposób płacić za dostęp do serwisu Canal+ Online. Wśród metod płatności dostępnych w serwisie pojawiły się bowiem opcje, pozwalające na doliczenie opłaty za subskrypcję do rachunku za telefon czy internet. Do tej pory z takiej możliwości mogli korzystać tylko klienci sieci Play.
więcej
|
Sportowy serwis streamingowy z bezpłatnymi treściami na całym świecie
Niemiecka firma B1 SmartTV zamierza w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Kobiet uruchomić serwis streamingowy Sportworld w 190 krajach na całym świecie. Aplikacja platformy na początku ma działać na urządzeniach mobilnych oraz telewizorach Samsung z systemem operacyjnym Tizen.
więcej
|
Producent ,,Hotel Paradise" i ,,True Love" ze stratą
Producent telewizyjny Golden Media Polska w ub.r. przy spadku przychodów o 4,7 proc. do 26,52 mln zł zanotował 2,73 mln zł straty netto.
więcej
|
Ruszyły konsultacje w sprawie multipleksu naziemnego z kanałami Ultra HD
Arcom, francuski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji rozpoczął konsultacje społeczne w sprawie określenia pojemności nowego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. W jego skład wejdą m.in. kanały France i France 3 w jakości Ultra HD.
więcej
|
Viaplay w 2024 ograniczy produkcję filmów i seriali fabularnych
„Mamy za dużo gotowych scenariuszy” — ogłosił nowy dyrektor generalny platformy, zapowiadając zmiany. Jørgen Madsen Lindemann ujawnił tę informację, gdy inwestorzy naciskali na niego w sprawie stanu finansów i planów rozwoju Viaplay.
więcej
|
Gigant telekomunikacyjny Vodafone traci abonentów telewizyjnych
Pod koniec roku w Niemczech zmienią się przepisy, które obecnie pozwalają zawierać zbiorowe umowy na usługi telewizyjne ze spółdzielniami mieszkaniowymi. Straty odczuje Vodafone, który już teraz zmaga się z odpływem abonentów telewizyjnych, jak i szerokopasmowych. Ma to związek z podwyżką cen wprowadzoną przez usługodawcę.
więcej
|
Jubileuszowy Tour do Pologne do oglądania w TVP i na Polsat Sport
Za kilka dni rusza jubileuszowy, 80. Wyścig Tour de Pologne. Na starcie możemy spodziewać się Rafał Majki, Michała Kwiatkowskiego, a także zwycięzców wyścigu z poprzednich lat – Joao Almeida, Tim Wellens czy Pavel Sivakov. Transmisje z tego wydarzenia sportowego pokażą anteny TVP oraz Polsat Sport; dostępne będą także na platformach internetowych publicznego nadawcy.
więcej
|
Większość rodziców martwi się o to, jak dzieci spędzają czas przed ekranem komputera i telefonu
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez BBC Children’s and Education (CBBC), rodzice w Wielkiej Brytanii są zaniepokojeni tym, jak ich dzieci spędzają czas przed ekranami komputerów.
więcej
|
Gdzie oglądać tenisowy turniej WTA w Warszawie z Igą Świątek
W tym tygodniu odbywa się druga edycja turnieju tenisowego rangi WTA 250 w Warszawie. Telewizja Polska ma wyłączne prawa do transmisji turnieju. Wybrane mecze BNP Paribas Warsaw Open 2023 będą dostępne w TVP Sport, a mecze z udziałem Igi Świątek oraz mecz finałowy w TVP1. Pierwsze spotkanie liderki światowych list we wtorek, 25 lipca od godz. 17:30 w Jedynce.
więcej
|
,,Barbie" z rekordem otwarcia w tym roku w polskich kinach
Film „Barbie” - wyprodukowany przez Warner Bros. Pictures - zanotował rekord otwarcia w Polsce w tym roku. W pierwszy weekend wyświetlania produkcja przyciągnęła do polskich kin 493 tys. widzów. Film, wyreżyserowany przez Gretę Gerwig, miał swoją premierę w miniony piątek 21 lipca br. na blisko 500 ekranach w prawie 300 kinach w Polsce.
więcej
|
Zatrzymano 35-latka ws. strzałów oddanych w kierunku pracownicy TV Republika
Zatrzymano 35-letniego mężczyznę w sprawie strzałów oddanych w kierunku pracownicy TV Republika - powiedziała w poniedziałek nadkom. Marta Sulowska z komendy na Woli. Dodała, że policjanci traktują sprawę bardzo poważnie.
więcej
|
DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 stawia na FAST TV Dobra wiadomość dla tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego. DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 to odpowiedź na transfer kultowego networku do Karpacza, gdzie impreza powoli się wygasa. Burmistrz Krynicy Zdroju zaprosił do realizacji nowego przedsięwzięcia agencję GAMA International czyli pierwszy globalny hub polskich „Fastów” . materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKE: w tym roku konkurs na operatora ogólnopolskiego multipleksu DAB+
Wciąż nie wiadomo, kiedy zacznie działać ogólnopolski multipleks radia cyfrowego. Nadal nic się w tej sprawie nie dzieje, choć Urząd Komunikacji Elektronicznej zapowiada wybór jego operatora jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Najwięcej czasu dla rządzących w Polskim Radiu Szczecin. Raport o rozgłośniach regionalnych
W regionalnych rozgłośniach radiowych wciąż występują znaczne dysproporcje w czasie przeznaczonym na prezentację stanowisk koalicji rządzącej wraz z satelitami, a na prezentację stanowisk partii opozycyjnych – informuje opozycyjny członek KRRiT, prof. Tadeusz Kowalski. Takie wnioski płyną po analizie danych z drugi kwartał br., przysłanych do regulatora przez nadawców.
więcej
|
|
Trzy rozgłośnie nadające tylko w DAB+ emitują już reklamy. "Pięć lat na to pracowaliśmy i się udało"
Radio Nuta, Radio Disco i Radio Mega nadające wyłącznie w technologii cyfrowej DAB+ rozpoczęły emisję reklam. - Emitujemy je w godz. 6-22, bo w tym czasie mamy najwięcej słuchaczy - mówi nam reprezentująca rozgłośnie Monika Handzlik-Bogdanow.
więcej
|
|
Dodatkowe 21 mln zł dla Emitela za emisję Polskiego Radia w DAB+
Polskie Radio, które prowadzi przetarg w sprawie emisji i rozszerzenia zasięgu multipleksu DAB+ powierzyło siedem kolejnych zadań Emitelowi. Opiewają na blisko 21,42 mln zł. Łącznie operator będzie zaangażowany w co najmniej 14 z 18 zadań za około 51,22 mln zł. Decyzje dotyczące emisji w czterech regionach wciąż nie zapadły.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
"Barbie" podbija polskie kina. "Marketingowy majstersztyk"
Premiera filmu "Barbie" w miniony piątek nie mogła przejść niezauważona i to wcale nie za sprawą nachalnej kampanii reklamowej zachęcającej do pójścia do kin. Nawiązania do marki i charakterystyczny dla niej różowy kolor przewijały się na ulicach polskich miast, w sklepach czy w social mediach. - W kontekście obecnej sytuacji gospodarczej i politycznej, film „Barbie” jest jak plaster na krwawiącą ranę. Potrzebowaliśmy na chwilę uciec z realnego świata inflacji i konfliktów zbrojnych do BarbieLandu, pełnego różu, rolek, tańca i wspaniałego nastroju – uważa Magdalena Marek-Terelak z Havas Warsaw.
więcej
|
Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service
Koncern paliwowy Orlen zaprasza agencje reklamowe do składania ofert na obsługę reklamową full service - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowy ze zwycięskimi agencjami zawrze na 4 lata.
więcej
|
Bardzo przejmie obsługę reklamową Pizza Hut
Agencja Bardzo wygrała przetarg na obsługę reklamową marki pizzeri Pizza Hut (AmRest).
więcej
|
Value Media urosła o dwie trzecie, 6,5 mln zł zysku
Agencja mediowa Value Media (należy do holdingu Group One) osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 65,4 proc. do 465,58 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 5,55 do 6,5 mln zł.
więcej
|
Agencja reklamująca Plusa i Polsat Box bez ponad połowy zysku
W ub.r. agencja reklamowa Freundschaft (należąca do holdingu Mediacap) przy niewielkim spadku przychodów zarobiła na czysto 700,2 tys. zł, wobec 1,58 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Beata Golubińska w Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer
Beata Golubińska dołączyła do Brand New Galaxy obejmując stanowisko chief performance&capability officer. Będzie współpracować z zespołem BNG Management nad rozwojem kluczowych procesów transformacji i wsparciem reorganizacji oferty medialnej.
więcej
|
Marta Goltz: z Publicis Groupe do Grupy Walk
Marta Goltz dołączyła do reklamowej Grupy Walk na stanowisko senior communication managerki. Wcześniej, przez ponad 6 lat, pracowała w Publicis Groupe.
więcej
|
Pokemony wracają w reklamie autorstwa Platige Image
Polskie studio Platige Image współtworzyło spot znanej na całym świecie marki Pokemon.
więcej
|
Holding Palikota i Wojewódzkiego pod lupą skarbówki. Będzie kontrola
Wiceminister finansów Artur Soboń zapowiedział, że na jego polecenie Krajowa Administracja Skarbowa skontroluje rozliczenia podatkowe spółek Janusza Palikota. Część z tych spółek od kilku miesięcy nie płaci odsetek od pozyskanych pożyczek.
więcej
|
Większość rodziców martwi się o to, jak dzieci spędzają czas przed ekranem komputera i telefonu
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez BBC Children’s and Education (CBBC), rodzice w Wielkiej Brytanii są zaniepokojeni tym, jak ich dzieci spędzają czas przed ekranami komputerów.
więcej
|
Lionel Messi w globalnej reklamie Hard Rock Cafe
Argentyński piłkarz Lionel Messi został twarzą globalnej kampanii reklamowej sieci lokali Hard Rock Cafe.
więcej
|
Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken
Producent piwa Heineken zainicjował kampanię "Najlepszy kierowca" z udziałem dwukrotnego mistrza Formuły 1 Maxa Verstappena. Kierowca promuje bezalkoholowe piwo.
więcej
|
Warsaw Creatives pracuje dla Natuzzi
Włoski dom meblowy Natuzzi dołącza do grona klientów agencji reklamowej Warsaw Creatives.
więcej
|
"Barbie" pokonała "Oppenheimera" w box office. Najlepsze w historii otwarcie filmu reżyserowanego przez kobietę
Film "Barbie" (Warner Bros. Pictures) w reżyserii Grety Gerwig zarobił 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Równolegle pokazywany premierowo "Oppenheimer" Christophera Nolana (Universal Pictures) zarobił w pierwszy weekend 80,5 mln dolarów w USA i Kanadzie.
więcej
|
BBC walczy ze strachem rodziców o dzieci przed ekranami
BBC rozpoczęła kampanii, którą chce rozwiać obawy rodziców o to, że dzieci spędzają zbyt wiele czasu przed wszelkiego rodzaju ekranami. Wykorzystuje do tego animowany spot, którego bohaterem jest chłopiec z kwadratowymi oczami.
więcej
|
Miesięcznik ,,Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r. W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kuzyn Jarosława Kaczyńskiego z nowym biznesem prasowym: dużo więcej z reklam, rentowność w górę
Spółka Forum Polskiej Gospodarki w ub.r. zwiększyła przychody o 63 proc. do 2,72 mln zł i osiągnęła 81,5 tys. zł zysku netto. Prezesem i jednym z głównych wspólników firmy jest Grzegorz Tomaszewski, w przeszłości m.in. prezes spółki wydającej „Gazetę Polską Codziennie” i członek rady nadzorczej Telewizji Republika.
więcej
|
Komiks za 110 tysięcy, 80 tysięcy dla dzienników Orlenu. Wydatki MSZ na reklamę
Ministerstwo Spraw Zagranicznych przez ostatnie trzy lata wydało prawie 300 tysięcy złotych na reklamę i promocję. W tym roku planuje przeznaczyć na marketing jeszcze 130 tysięcy złotych. W tym 110 tysięcy złotych na komis edukacyjny dla dzieci i młodzieży. Wśród beneficjentów resortu ważne miejsce zajmują dzienniki regionalne Polska Press. W 2020 r. urzędnicy wydali niemal 80 tysięcy złotych na reklamy w spółce należącej do Orlenu.
więcej
|
|
|
Twitter to teraz X. Będzie "aplikacją od wszystkiego"
Należący do Elona Muska Twitter rozpoczął w poniedziałek rebranding, zmieniając swoje logo na literę X. Według zapowiedzi miliardera i dyrektor spółki Lindy Yaccarino, X ma się stać "aplikacją od wszystkiego". - Paradoksalnie, dzięki nowej marce Musk zaciąga kredyt zaufania, który skoncentruje uwagę na nowej ofercie i przyciągnie podmioty chcące być częścią potencjalnej rewolucji. Nie gwarantuje to oczywiście sukcesu nowej platformy, ale daje większe szanse na powodzenie niż stopniowe testowanie i wprowadzanie nowych funkcjonalności do Twittera. Słowem - Typowe zagranie All In - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Rafał Oracz, CEO AdNext.
więcej
|
Spółce zależnej Wirtualnej Polski grozi kara od UOKiK. Za reklamy Pilot WP o meczach Barcelony z Lewandowskim
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce zależnej Wirtualnej Polski zarządzającej platformą Pilot WP, że wprowadzała odbiorców w błąd. Reklamowała się bowiem sloganami „Lewy w hiszpańskich barwach w WP Pilot! Nie przegap żadnego meczu!”, mając w ofercie kanały Eleven Sports pokazujące tylko połowę meczów ligowych FC Barcelony.
więcej
|
Zdrowy Kod to nowa kampania No Fluff Jobs. Dla osób, które pracują przy komputerze
No Fluff Jobs, serwis z ofertami pracy, w których zawsze publikowane są widełki wynagrodzeń, jest autorem najnowszej kampanii społecznej o nazwie "Zdrowy Kod". O co dokładnie chodzi?
więcej
|
Wakacje w Polsce to dobry kierunek. Pamiętaj o ubezpieczeniu podróży Bez względu na to, czy wybierzesz się w daleką podróż, czy zdecydujesz na krótszy wyjazd, wakacje są doskonałą okazją do przeżycia przygody. Wystarczy spojrzeć na mapę, aby znaleźć fascynujące miejsca w Polsce, które tylko czekają, aby je odwiedzić. Ale zanim spakujesz walizki, pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu. Dlatego sprawdź korzyści, jakie zapewnia polisa LINK4 Podróże. materiał reklamowywięcej |
|
|
Komiks za 110 tysięcy, 80 tysięcy dla dzienników Orlenu. Wydatki MSZ na reklamę
Ministerstwo Spraw Zagranicznych przez ostatnie trzy lata wydało prawie 300 tysięcy złotych na reklamę i promocję. W tym roku planuje przeznaczyć na marketing jeszcze 130 tysięcy złotych. W tym 110 tysięcy złotych na komis edukacyjny dla dzieci i młodzieży. Wśród beneficjentów resortu ważne miejsce zajmują dzienniki regionalne Polska Press. W 2020 r. urzędnicy wydali niemal 80 tysięcy złotych na reklamy w spółce należącej do Orlenu.
więcej
|
|
|