|
|
|
|
|
|
|
Jarosław Jakimowicz znów zablokowany na Instagramie. ,,Jego obecność w TVP wisi na włosku"
Po zniknięciu z programu "W kontrze" Jarosław Jakimowicz zaczął publikować w sieci filmy, w których przedstawia siebie jako „walczącego ze złem (którym mają być rzekomo przedstawiciela społeczności LGBT+ - przyp.) dobra”. - Prawda jest taka, że nie dogadywał się z żadną z prowadzących i to jest powód, a nie dlatego, że usuwa go „zła siła” - słyszymy w TAI. Z naszych informacji wynika, że coraz bardziej zagrożony jest także udział Jakimowicza w programie „Jedziemy” Michała Rachonia. W weekend po raz kolejny zablokowano instagramowe konto aktora.
więcej
|
,,Kropka nad i" Moniki Olejnik z 820 tys. widzów w TVN24 i TVN24 BiS
W sezonie 2022/2023 „Kropkę nad i” w TVN24 i TVN24 BiS oglądało średnio 820 tys. widzów, o 121 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki będą emitowane od 28 sierpnia.
więcej
|
Serial ,,Dewajtis" jesienią w niedziele po ,,Wiadomościach"
Serial kostiumowy „Dewajtis” pojawi się jesienią br. na antenie TVP1 w niedzielnym paśmie o 20.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pasmo przeznaczone dla seriali o charakterze premium.
więcej
|
Nielsen znów z zyskiem. Jedna piąta więcej z danych o oglądalności
Realizująca badanie telemetryczne firma AGB Nielsen Media Research w ub.r. zwiększyła przychody o 22,3 proc. i osiągnęła 552,9 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Karol Warda prezesem Golf Channel Polska
Prezesem kanału Golf Channel Polska - który w połowie czerwca został zakupiony przez MWE Media - został Karol Warda - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rozmowa Piaseckiego" w TVN24 straciła 46 tys. widzów
W sezonie 2022/2023 „Rozmowę Piaseckiego” śledziło średnio 423 tys. osób. Cykl Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 46 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe wydania audycji powrócą na antenę stacji 28 sierpnia.
więcej
|
Toya wyszła na plus. Sprzedaż 8 proc. w górę
Sieć kablowa Toya, działająca głównie w regionie łódzkim i na południu Polski, w ub.r. zwiększyła przychody o 8 proc. do 230,75 mln zł, osiągając 11,5 mln zł zysku netto.
więcej
|
Polsat jesienią bez formatu z seniorami
W jesiennej ramówce nie znajdzie się zakupiony niedawno przez Polsat format „The Fittest Pensioner”, w którym seniorzy rywalizują o tytuł najsprawniejszego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Polsat planuje emisję programu w 2024 r., możliwe, że już wiosną.
więcej
|
Play wycofuje z oferty kanał GINX E-sports TV
Spółka Play w niedzielę, 13 sierpnia wycofa kanał GINX E-sports TV ze swojej oferty telewizyjnej.
więcej
|
Disney może sprzedawać swoje produkcje innym platformom streamingowym
Dyrektor generalny Walt Disney Company, Bob Iger, powiedział, że rozważa sprzedaż licencji na filmy i seriale Disneya innym platformom streamingowym. Przypomnijmy, że niedawno taką decyzję podjął Warner Bros. Discovery dzięki czemu seriale HBO pojawiły się już w amerykańskiej bibliotece Netfliksa.
więcej
|
Spółka producencka Solorzów zarobiła na ,,Sortowni" i ,,Teściach". Zysk dwa razy wyższy
Dom producencki TFP, którego udziałowcami są Zygmunt i Tobias Solorzowie, w ub.r. zwiększyły przychody o 39 proc. do 77,17 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 1,48 do 3,19 mln zł.
więcej
|
Seriale o tym, jak się robi telewizję
Na HBO Max zadebiutował serial „Nolly”, opowiadający losy Noele Gordon, czyli gwiazdy brytyjskiej opery mydlanej zatytułowanej „Crossroads”. Obserwujemy mechanizm powstawania kolejnych odcinków produkcji, ale i to, jak bezwzględny bywa show-biznes. „Nolly” to jeden z przykładów produkcji, które w ciekawy sposób opowiadają o kulisach telewizji. Jakie inne autotematyczne seriale warto obejrzeć?
więcej
|
404 tys. widzów ,,Śniadanie Rymanowskiego" w Polsat News
Program „Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii” w tym roku ogląda średnio 404 tys. widzów. Audycja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 52 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Będzie ożywienie na rynku telewizorów. Wzrośnie sprzedaż sprzętów OLED
Według firmy badawczej Omdia, w pierwszym kwartale 2023 roku południowokoreański koncern LG był liderem w sektorze telewizorów OLED, zdobywając około 60 proc. rynku pod względem całkowitej liczby dostaw. Analitycy spodziewają się ożywienia na rynku telewizorów w drugiej połowie roku. Obejmie ono m.in. urządzenia OLED.
więcej
|
Kim był Jerzy Kalibabka? Wspominamy serial ,,Tulipan" i antybohatera późnego PRL-u
„Tulipan” z Janem Monczką, to jeden z popularniejszych, obok „07 zgłoś się” i „Czterdziestolatka”, seriali późnego PRL-u. Historia podrywacza i złodzieja osadzona w estetyce lat 80. ujawnia problemy społeczne tamtego okresu i pokazuje różnice klasowe. Czy po latach opowieść inspirowana losami Jerzego Kalibabki wciąż jest dla widzów interesująca?
więcej
|
Doda, Norbi i Sławomir gwiazdami ,,Roztańczonej Polski" we Władysławowie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
W niedzielę, 16 lipca we Władysławowie odbędzie się kolejny koncert z serii „Roztańczona Polska - letnia trasa TVP”. Widowisko będzie transmitowane na żywo w TVP3.
więcej
|
Producent ,,Rolnik szuka żony" i ,,Mam talent!": wpływy w górę, 2 mln zł zysku więcej
FremantleMedia Polska, producent m.in. programów „Mam talent!” czy „Rolnik szuka żony” oraz seriali „Na Wspólnej” i „BrzydUla”, w ub.r. zanotował wzrost przychodów o 11,2 proc. do 64,92 mln zł, a jego wynik netto wzrósł z 530,6 tys. zł do 2,56 mln zł zysku.
więcej
|
Anna Popek znów prowadzi ,,W kontrze". Odchodzi Jarosław Jakimowicz
Do prowadzenia weekendowego magazynu TVP Info po trzech miesiącach przerwy wróciła Anna Popek, zastępując tam Jarosława Jakimowicza. Nadal będzie w gronie gospodarzy „Pytania na śniadanie” w TVP2 i „Wstaje dzień” w TVP Info.
więcej
|
Donald Tusk: Łamanie niezależności mediów publicznych powinno skończyć się przed sądem
Ci, którzy zniszczyli media publiczne przekroczyli prawo. Łamanie niezależności mediów publicznych powinno skończyć się przed sądem i skończy się przed sądem - zapowiedział przewodniczący PO Donald Tusk. Wskazał, że należy zabezpieczyć telewizję publiczną przed partyjnymi wpływami.
więcej
|
338 tys. widzów ,,Jak oni kłamią"
Po pierwszym tygodniu emisji nowy cykl „Jak oni kłamią”, który uderza w stację TVN, ogląda w TVP Info średnio 338 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Daj to głośniej" i Sławomir gwiazdami ,,Biesiady weselnej" w Iłży. Relacja w sobotę w TVP2 (wideo)
W sobotę, 15 lipca telewizyjna Dwójka wyemituje koncert „Biesiada weselna”, który odbywa się w ramach wakacyjnej serii „Biesiada Polska”.
więcej
|
Gąsowski uczestnikiem ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Aktor i dziennikarz Jakub Gąsowski będzie kolejnym uczestnikiem 19. edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo”, który jesienią br. pokaże Polsat. Prywatnie jest on synem Piotra Gąsowskiego, który przez 17 edycji współprowadził „TTBZ”.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz oburzony petycją o usunięcie go z TVP. ,,Czterokrotnie zmniejszono mi pensję"
Aktor Jarosław Jakimowicz stwierdził, że publikacje mediów o petycji o usunięcie go z Telewizji Polskiej służą temu, żeby „było więcej tych podpisów, żeby była gdzieś tam podkładka, żeby sczyścić Jakimowicza”. Przyznał, że niedawno jego wynagrodzenie w TVP obniżono cztery razy.
więcej
|
DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 stawia na FAST TV Dobra wiadomość dla tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego. DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 to odpowiedź na transfer kultowego networku do Karpacza, gdzie impreza powoli się wygasa. Burmistrz Krynicy Zdroju zaprosił do realizacji nowego przedsięwzięcia agencję GAMA International czyli pierwszy globalny hub polskich „Fastów” . materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nagła decyzja Rady Mediów Narodowych. ,,Wulgarne słowa do pracowników"
Rada Mediów Narodowych zdymisjonowała w piątek prezesa Radia Wrocław Marcina Rosińskiego. - Odwołano go pod zarzutami używania wulgarnych słów do pracowników - informuje Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, członek RMN.
więcej
|
|
Muzo.FM z nową oprawą dźwiękową. Dżingle i liner jak w Esce Rock
Od kilku dni Muzo.FM między piosenkami emituje nowe dżingle. Ich brzmienie bardzo przypomina oprawę dźwiękową Eski Rock. Stacja zaczęła też używać hasła "Gramy, co chcemy", które jest linerem konkurencyjnej stacji. - Ono bardziej pasuje do rockowego brzmienia stacji - słyszymy.
więcej
|
|
Radio FM w samolocie, czyli raj dla fanów DX-ingu. Zagraniczne stacje już w pobliżu Łodzi
Fanom DX-ingu zależy na odbiorze jak najdalszych stacji radiowych. Okazją ku temu może być lot na wakacje. Już w okolicach Łodzi można odebrać stacje z Czech czy Słowacji. Nad Austrią usłyszymy rozgłośnie nawet z odległych landów Niemiec. Eksperci Emitela w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają jednak, że taki odbiór nie będzie długotrwały.
więcej
|
|
Nosel będzie wkręcał gwiazdy na antenie Radia Zet
„Nosel wkręca. VIP” to wakacyjna, specjalna edycja audycji Radia ZET (Grupa Eurozet), w którym Kamil Nosel wkręca celebrytów.
więcej
|
|
Donald Tusk: Łamanie niezależności mediów publicznych powinno skończyć się przed sądem
Ci, którzy zniszczyli media publiczne przekroczyli prawo. Łamanie niezależności mediów publicznych powinno skończyć się przed sądem i skończy się przed sądem - zapowiedział przewodniczący PO Donald Tusk. Wskazał, że należy zabezpieczyć telewizję publiczną przed partyjnymi wpływami.
więcej
|
|
Zmiana prezesa Radia Wrocław. Odwołano byłego dziennikarza TVP
Anita Białek została powołana przez Radę Mediów Narodowych na stanowisko prezesa Radia Wrocław, w miejsce zdymisjonowanego Marcina Rosińskiego.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Havas Media bez jednej trzeciej pracowników. Wpływy zmalały o 14 proc.
Polski oddział agencji Havas Media w ub.r. zanotował spadek przychodów o 14,3 proc. do 319,75 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 3,93 do 3,54 mln zł. Liczba pracowników firmy zmalała o jedną trzecią.
więcej
|
Wizerunkowa zapaść PZPN. Jakie decyzje po Tarczyńskim podejmą kolejni sponsorzy?
Po głośnym artykule Wirtualnej Polski najpierw PZPN milczał, potem próbował obarczyć winą sponsorów za zaproszenie na pokład samolotu z piłkarzami na mecz Mołdawią Mirosława Stasiaka, mrocznej twarzy korupcji w polskim futbolu. Szybko oburzenie wyrazili Rafał Brzoska z InPost i Mateusz Juroszek z STS. Inny sponsor, firma Tarczyński, zapowiedziała już nieprzedłużenie umowy, a jej prawnicy analizują, jak ją wypowiedzieć w trybie natychmiastowym. - Fenomenem jest dla mnie cierpliwość sponsorów PZPN do afer. Obstawiam, że następną decyzją właścicielską o wyjściu będzie inPost - prognozuje w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl Roman Jędrkowiak, szef butiku marketingowego ADHD Warsaw.
więcej
|
Bojkot Leroy Merlin nieskuteczny? Sprzedaż 10 proc. w górę, 300 mln zł na dywidendę
Sieć sklepów budowlano-wnętrzarskich Leroy Merlin, którą od ponad roku mocno krytykowano za niewycofanie się z Rosji, w ub.r. zwiększyła w Polsce sprzedaż o 10,1 proc. do 8,6 mln zł, za to jej zysk skurczył się o dwie trzecie, do 123,9 mln zł. Zatrudnia 13 tys. osób.
więcej
|
Lidl, Orange i Kaufland najaktywniejszymi markami w telewizji w I półroczu
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych marek w telewizji w pierwszym półroczu 2023 roku pod względem GRP był Lidl. Na podium znalazły się Orange i Kaufland - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rekordowe 86 mld euro na reklamę online w Europie
Wydatki na reklamę online w Europie wzrosły o 9,8 proc. w ujęciu rocznym, a wartość badanych rynków wyniosła rekordowe 86 mld euro - wynika z raportu dorocznego raportu wydatków na reklamę cyfrową w Europie – IAB Europe AdEx Benchmark 2022.Digital Audio okazał się formatem reklamowym z największym wzrostem, który wyniósł aż 22,1 proc.
więcej
|
Biedronka bez chipsów Lay's. ,,Negocjacje trwają"
Od kilku tygodni w sklepach Biedronki brakuje chipsów marki Lay's, problem pojawia się też z zakupem napojów produkowanych przez firmę Pepso. To kolejny raz, gdy firmy nie mogą dojść do porozumienia na temat warunków handlowych. - Negocjacje trwają - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu Biedronki.
więcej
|
Małgorzata Majcher, Maciej Waligóra i Zuza Duchniewska-Sobczak z awansami w DDB Warszawa
Zuza Duchniewska-Sobczak, Małgorzata Majcher i Maciej Waligóra awansowali na nowe stanowiska w agencji DDB Warszawa.
więcej
|
OMD przejmuje od Publicis Media globalny budżet mediowy Under Armour
Marka sportowa Under Armour zakończyła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała OMD Worldwide, co oznacza koniec dotychczasowej współpracy z Publicis Media.
więcej
|
Iga Świątek "bije na głowę" Roberta Lewandowskiego młodością i fazą kariery
Iga Świątek nie tylko odnosi sukcesy na tenisowych kortach, ale też "szturmem" podbija świat reklamy podpisując nowe kontrakty reklamowe z prestiżowymi markami. Czy tym samym staje się marketingowo poważną rywalką Roberta Lewandowskiego, dotychczas najpopularniejszego polskiego sportowca? - Robert Lewandowski jest silną i ukształtowaną przez lata marką. Natomiast Iga Świątek, mówiąc trochę górnolotnie, "bije go na głowę" młodością i fazą kariery. To przed nią dzisiaj świat stoi otworem i ona pisze nową historię. Dodatkowo odróżnia się osiągnięciami na poziomie globalnym i narodowym - uważa Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok.
więcej
|
Operator Paybacka jeszcze z Kauflandem: wpływy w górę, mniejszy zysk
Spółka Loyalty Partner Polska zarządzająca programem lojalnościowym Payback w ub.r. zwiększyła przychody o 27,3 proc. do 109,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 5,53 do 3,85 mln zł. W marcu br. z Paybacka zrezygnowała sieć sklepów Kaufland, uruchamiając własny program lojalnościowy.
więcej
|
Stihl pozostaje partnerem Ekstraklasy
Firma Stihl, producent urządzeń do pielęgnacji terenów zielonych pozostaje oficjalnym partnerem Ekstraklasy SA na kolejny sezon. Współpraca została zapoczątkowana w 2019 roku.
więcej
|
Sponsorzy oburzeni na PZPN. Tarczyński zrywa umowę
Producent wyrobów mięsnych Tarczyński zakończył w piątek umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - podała Wirtualna Polska. To efekt oświadczenia, w którym związek zasugerował, że to niewymieniony z nazwy partner biznesowy zaprosił na mecz Polski z Mołdawią skazanego za korupcję Mirosław Stasiak. W piątkowe popołudnie wydawca porównywarki ubezpieczeń Inszury poinformował, że to z jego puli biletów na mecz skorzystał skompromitowany działacz piłkarski.
więcej
|
Betclic nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów
Marka bukmacherska Betclic została nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata. W ramach współpracy logo Betclic znajdzie się m.in. w centralnym punkcie frontu koszulek „Niebieskich”.
więcej
|
PZPN straci sponsora? Ostry komentarz Rafała Brzoski
Włodarze Polskiego Związku Piłki Nożnej winą za zaproszenie na mecz Polaków z Mołdawią Mirosława Stasiaka, skazanego za korupcję działacza sportowego, obarczyli jednego z partnerów biznesowych kadry. Takie wyjaśnienie związku Rafał Brzoska, prezes InPostu, sponsora reprezentacji, nazwał "skandalicznym nadużyciem". Zasugerował nawet, że firma zastanawia się nad kontynuacją współpracy z PZPN w obecnej formule. Kolejni sponsorzy kadry przekazują portalowi Wirtualnemedia.pl, że to nie oni zaprosili działacza na mecz.
więcej
|
Jak zapłacić mniej, a zyskać więcej przy ubezpieczeniu samochodu? Z LINK4 to możliwe. A dodatkowo do wygrania samochód i bony na paliwo! Na ubezpieczeniu samochodu nie warto oszczędzać, bo poniesiony wydatek zwróci się z nawiązką, kiedy na drodze dojdzie do awarii czy wypadku. Można jednak skomponować sobie tak zakres ubezpieczenia, aby nie był zbytnim obciążeniem dla domowego budżetu, jednocześnie nie rezygnując z rozszerzonej ochrony. Sprawdź, co możesz zyskać z LINK4. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wydawca ,,Gazety Podatkowej" zarobił na czysto 9,3 mln zł. Inflacja wśród największych zagrożeń
W ub.r. Wydawnictwo Gofin przy wzroście kosztów operacyjnych o 13 proc. miało 9,32 mln zł zysku netto, wobec 10,78 mln zł rok wcześniej. Jego przychody wzrosły o 3,7 proc. 50,17 mln zł, więcej niż przed rokiem zarobiło z odsetek.
więcej
|
Zasłynął ,,Dziewczynami z Dubaju", miał policyjną ochronę, spędził noc na dołku. Kim jest Piotr Krysiak?
Był znanym dziennikarzem śledczym, napisał osiem książek, ale z sieci niewiele dowiemy się o ich autorze. Rzadko mówi o sobie, woli opowiadać o swoich publikacjach, które wzbudzają kontrowersje i elektryzują media. Jaki jest Piotr Krysiak? Sam o sobie mówi, że "zawsze zajmował się patologią i tak mu zostało do dzisiaj". - Jest przedstawicielem gatunku dziennikarstwa, które dzisiaj w zasadzie nie istnieje. Dziennikarstwo śledcze było kiedyś solą tego zawodu. Piotr jest jednym z ostatnich Mohikaninów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, były szef TVP Info i TAI.
więcej
|
"Imperium Lewandowska" zaskoczy żonę Lewego? "Chciałam jak najdłużej utrzymać to w tajemnicy"
Książka „Imperium Lewandowska” ukaże się 26 lipca nakładem wydawnictwa Czerwone i Czarne w kilkunastu tysiącach egzemplarzy. Jej autorką jest Monika Sobień-Górska, dziennikarka, autorka książek i scenarzystka, prywatnie żona artysty kabaretowego Roberta Górskiego. - Jeśli ktoś oczekuje smaczków na temat jej życia prywatnego, to tego jest niewiele. W tej książce zawarte jest dziesięć lat życia Lewandowskiej jako bizneswoman - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl autorka książki. Zdradza też, że Anna Lewandowska nie była zadowolona na wieść o tym, że ktoś pisze jej nieautoryzowaną biografię.
więcej
|
Wszystkie biznesy Krzysztofa Stanowskiego. ,,Wiele lat był świetnym dziennikarzem, teraz bawi się życiem"
Krzysztof Stanowski, o którym ostatnio głośno jest z powodu materiałów dotyczących kariery Natalii Janoszek czy skandalu na Life Balance Congress, to nie tylko jedna z twarzy Kanału Sportowego. Dziennikarz prowadzi kilka biznesów, nie tylko współtworzy Kanał Sportowy, ale stworzył markę Weszło, a nawet klub piłkarski. - Ma kasę, może robić co chce. Może być showmanem, a dzięki podbudowie dziennikarskiej jest świetny, bo umie znaleźć błędy, braki, wypatrzeć taką Natalię Janoszek. Ale to już zabawa, kiedy leci do Indii. Dla mnie to już nie dziennikarstwo, tylko showmaństwo - ocenia Jakub Wątor.
więcej
|
Miesięcznik ,,Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r.
W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów.
więcej
|
Nagłówki amerykańskich mediów coraz bardziej stronnicze
Analiza 1,8 mln nagłówków wiadomości z głównych amerykańskich serwisów informacyjnych w latach 2014-2022 doprowadziła do wniosku, że język jakim są pisane jest coraz bardziej polaryzujący - podali amerykańscy naukowcy.
więcej
|
43 proc. tureckich dziennikarzy przyznaje, że jest poddawanych cenzurze. Autocenzurę stosuje aż 25 proc.
Prawie 43 proc. pracujących w Turcji dziennikarzy przyznaje, że jest poddawanych cenzurze; 25 proc. kolejnych - w związku z sytuacją polityczną i presją pracodawców - stosuje autocenzurę - wynika z danych związku zawodowego Unii Tureckich Dziennikarzy (TGS).
więcej
|
Meksykański dziennikarz zastrzelony w środku dnia w Acapulco
Meksykański dziennikarz Nelson Matus został zastrzelony w sobotę w swoim samochodzie na parkingu sklepu w nadmorskim kurorcie Acapulco, poinformowała meksykańska gazeta El Universalo.
więcej
|
Bez państwowych dotacji fundacja mediów Sakiewicza ze spadkiem wpływów i wyższą stratą
W ub.r. łączne przychody Fundacji Niezależne Media, związanej z mediami zarządzanymi przez Tomasza Sakiewicza, skurczyły się z 947,5 do 281,6 tys. zł, a strata netto pogłębiła z 88,9 do 213,8 tys. zł. W tym roku bilans fundacji zapewne się poprawi, bo niedawno premier przyznał jej 5,7 mln zł grantu z rezerwy budżetowej.
więcej
|
|
|
UOKiK analizuje skargi w sprawie walki ze współdzieleniem kont Netfliksa
Choć minął ponad miesiąc od ograniczenia dostępu do Netfliksa osobom spoza domostwa, to do UOKiK wpłynęły nieliczne skargi w tej sprawie. - W tej chwili mamy dwie podobne zakresem skargi dotyczące współdzielenia konta w ramach tzw. „gospodarstwa domowego" na platformę Netflix - informuje Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy instytucji.
więcej
|
Wirtualna Polska przejmie resztę akcji Audioteki. Zielone światło od UOKiK
Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez dwie spółki zależne Wirtualna Polska Holding kontrolnego pakietu akcji Audioteki. Transakcja ma mieć wartość ok. 75 mln zł.
więcej
|
Threads straciła 20 proc. aktywnych użytkowników
Liczba codziennych aktywnych użytkowników aplikacji Threads (Meta) spadła o około 20 proc. we wtorek i środę w porównaniu z sobotą. Średni czas spędzony przez użytkownika na platformie skrócił się o 50 proc., z 20 minut do 10 minut.
więcej
|
Rekordowe 86 mld euro na reklamę online w Europie
Wydatki na reklamę online w Europie wzrosły o 9,8 proc. w ujęciu rocznym, a wartość badanych rynków wyniosła rekordowe 86 mld euro - wynika z raportu dorocznego raportu wydatków na reklamę cyfrową w Europie – IAB Europe AdEx Benchmark 2022.Digital Audio okazał się formatem reklamowym z największym wzrostem, który wyniósł aż 22,1 proc.
więcej
|
"Imperium Lewandowska" zaskoczy żonę Lewego? "Chciałam jak najdłużej utrzymać to w tajemnicy"
Książka „Imperium Lewandowska” ukaże się 26 lipca nakładem wydawnictwa Czerwone i Czarne w kilkunastu tysiącach egzemplarzy. Jej autorką jest Monika Sobień-Górska, dziennikarka, autorka książek i scenarzystka, prywatnie żona artysty kabaretowego Roberta Górskiego. - Jeśli ktoś oczekuje smaczków na temat jej życia prywatnego, to tego jest niewiele. W tej książce zawarte jest dziesięć lat życia Lewandowskiej jako bizneswoman - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl autorka książki. Zdradza też, że Anna Lewandowska nie była zadowolona na wieść o tym, że ktoś pisze jej nieautoryzowaną biografię.
więcej
|
W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą
Zajmująca się analityką internetu firma Brand 24 w drugim kwartale 2023 roku zwiększyła sprzedaż o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Prawie pół miliona dolarów wyniosły w analizowanym okresie powtarzalne przychody (MRR) Brand24.
więcej
|
Wszystkie biznesy Krzysztofa Stanowskiego. ,,Wiele lat był świetnym dziennikarzem, teraz bawi się życiem"
Krzysztof Stanowski, o którym ostatnio głośno jest z powodu materiałów dotyczących kariery Natalii Janoszek czy skandalu na Life Balance Congress, to nie tylko jedna z twarzy Kanału Sportowego. Dziennikarz prowadzi kilka biznesów, nie tylko współtworzy Kanał Sportowy, ale stworzył markę Weszło, a nawet klub piłkarski. - Ma kasę, może robić co chce. Może być showmanem, a dzięki podbudowie dziennikarskiej jest świetny, bo umie znaleźć błędy, braki, wypatrzeć taką Natalię Janoszek. Ale to już zabawa, kiedy leci do Indii. Dla mnie to już nie dziennikarstwo, tylko showmaństwo - ocenia Jakub Wątor.
więcej
|
Caroline Derpienski chce 50 mln zł za parodie Nosowskiej. "Nie jest ofiarą, lecz beneficjentką"
22-letnia Caroline Derpienski chce 50 mln zł odszkodowania od firmy Danone za żartobliwą reklamę marki Alpro w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej. - Derpienski, która rozpoznała siebie w parodii autorstwa piosenkarki nie jest ofiarą, lecz beneficjentką sytuacji - twierdzi Urszula Podraza, ekspertka ds. wizerunku. - Do tej pory jej popularność opierała się przede wszystkim na obecności w mediach plotkarskich, zaś Katarzyna Nosowska, występująca w innej lidze, pozwoliła jej zaistnieć w mediach opiniotwórczych i dotrzeć do osób, które wcześniej nie słyszały o celebrytce i prawdopodobnie nigdy nie poznałyby jej nazwiska.
więcej
|
Ile Netflix płaci aktorom? Głos zabiera obsada ,,Orange Is the New Black"
Rozpoczął się strajk aktorów, podczas którego członkowie związku zawodowego starają się wyjaśnić opinii publicznej, na czym polega problem branży. Mówią, że tylko promil z nich zarabia miliony dolarów, reszta żyje od zlecenia do zlecenia. Więcej o tym, jak wyglądają zarobki na planach najpopularniejszych seriali, opowiedziały gwiazdy „Orange Is the New Black” Netfliksa.
więcej
|
Pilot WP bez 3,3 mln zł zysku. Wpływy 30 proc. w górę
Spółka Netwizor zarządzająca platformą WP Pilot w ub.r. przy wzroście przychodów o 30 proc. do 33,28 mln zł zanotowała spadek zysku netto z 3,5 mln zł do 228,8 tys. zł. Wpływ na to miał wzrost o ponad 55 proc. kosztów operacyjnych (do 32,9 mln zł).
więcej
|
Top 10 wszech czasów filmów i seriali Netfliksa
Netflix niedawno zmienił system pomiaru oglądalności swoich filmów i seriali, co wpłynęło na układ list Top 10 platformy. Sprawdzamy, jakie produkcje cieszą się teraz największym zainteresowaniem subskrybentów.
więcej
|
Rusza mObywatel 2.0
Od piątku we wszystkich miejscach, z drobnymi tylko wyjątkami, będzie można posługiwać się aplikacją mObywatel. Zachęcam wszystkich do korzystania z nowych usług - powiedział minister cyfryzacji Janusz Cieszyński.
więcej
|
Paweł Makosz: z ,,Pulsu Biznesu" do FashionBiznes.pl
Do reakcji serwisu FashionBiznes.pl (Besim Fashion&Media) dołączył Paweł Makosz. Poprzednio pracował w „Pulsie Biznesu”, a wcześniej m.in. w TVN i Polskim Radiu.
więcej
|
Jak zapłacić mniej, a zyskać więcej przy ubezpieczeniu samochodu? Z LINK4 to możliwe. A dodatkowo do wygrania samochód i bony na paliwo! Na ubezpieczeniu samochodu nie warto oszczędzać, bo poniesiony wydatek zwróci się z nawiązką, kiedy na drodze dojdzie do awarii czy wypadku. Można jednak skomponować sobie tak zakres ubezpieczenia, aby nie był zbytnim obciążeniem dla domowego budżetu, jednocześnie nie rezygnując z rozszerzonej ochrony. Sprawdź, co możesz zyskać z LINK4. materiał reklamowywięcej |
|
|
Caroline Derpienski chce 50 mln zł za parodie Nosowskiej. "Nie jest ofiarą, lecz beneficjentką"
22-letnia Caroline Derpienski chce 50 mln zł odszkodowania od firmy Danone za żartobliwą reklamę marki Alpro w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej. - Derpienski, która rozpoznała siebie w parodii autorstwa piosenkarki nie jest ofiarą, lecz beneficjentką sytuacji - twierdzi Urszula Podraza, ekspertka ds. wizerunku. - Do tej pory jej popularność opierała się przede wszystkim na obecności w mediach plotkarskich, zaś Katarzyna Nosowska, występująca w innej lidze, pozwoliła jej zaistnieć w mediach opiniotwórczych i dotrzeć do osób, które wcześniej nie słyszały o celebrytce i prawdopodobnie nigdy nie poznałyby jej nazwiska.
więcej
|
Iga Świątek "bije na głowę" Roberta Lewandowskiego młodością i fazą kariery
Iga Świątek nie tylko odnosi sukcesy na tenisowych kortach, ale też "szturmem" podbija świat reklamy podpisując nowe kontrakty reklamowe z prestiżowymi markami. Czy tym samym staje się marketingowo poważną rywalką Roberta Lewandowskiego, dotychczas najpopularniejszego polskiego sportowca? - Robert Lewandowski jest silną i ukształtowaną przez lata marką. Natomiast Iga Świątek, mówiąc trochę górnolotnie, "bije go na głowę" młodością i fazą kariery. To przed nią dzisiaj świat stoi otworem i ona pisze nową historię. Dodatkowo odróżnia się osiągnięciami na poziomie globalnym i narodowym - uważa Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
LeasingTeam Group w gronie klientów Open Media
Do portfolio stałych klientów Open Media dołączył LeasingTeam Group, spółka doradztwa personalnego z wyłącznie polskim kapitałem. Krakowska agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym PR korporacyjny i produktowy.
więcej
|
|
|