|
|
|
|
|
|
|
Polsat, Canal+ oraz Orange zmniejszają ślad węglowy i proponują to klientom
Użytkownicy Canal+ online, którzy długo nie zmieniają kanału, muszą potwierdzić swoją obecność przed ekranem. W przeciwnym wypadku serwis wyłączy odtwarzacz, aby „zmniejszyć ślad węglowy”. Canal+ nie jest jedynym dostawcą płatnej telewizji, który dba o środowisko. Orange zachęca abonentów do włączania trybu oszczędzania energii w dekoderze, a Grupa Polsat Plus stawia na zieloną energię.
więcej
|
Stacja narodowców w sieciach kablowych i w CDA Premium. ,,Ruszamy z nową dynamiką"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję TV MN. Stacja części środowisk narodowców niebawem trafi do kilkudziesięciu sieci kablowych i serwisu streamingowego CDA Premium. - Zaraz po majówce ruszamy z nową dynamiką - zapewnia Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, członek zarządu TV MN.
więcej
|
Platforma cyfrowa straciła w Polsce 35 tys. abonentów. ,,Od dawna odchodzimy od DTH"
Na koniec I kwartału 2023 roku platforma cyfrowa Orange miała 943 tys. klientów telewizyjnych. To o 35 tys. mniej niż po pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. - W naszej ocenie w 1 kwartale br. nie zadziało się nic co odbiegałoby od trendu z ostatnich kwartałów - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.
więcej
|
Stacja grupy TVN z przedłużoną koncesją. KRRiT dalej analizuje nadawcę
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce TVN na dalsze 10 lat koncesję na emisję satelitarną kanału HGTV. Zaznaczyła, że dalej analizuje strukturę własnościową nadawcy.
więcej
|
Startuje Mastercard Off Camera. Telewizja Polsat partnerem, zaprezentuje serial ,,Sortownia"
W piątek, 28 kwietnia startuje 16. edycja Mastercard Off Camera. Patronami medialnym wydarzenia w tym roku po raz pierwszy są Polsat i Interia w ramach współpracy z Grupą Polsat Plus, która w sobotę zaprezentuje dwa odcinki nowego serialu „Sortownia”.
więcej
|
Galę Telekamer ,,Tele Tygodnia" poprowadzą Katarzyna Zielińska i Kacper Kuszewski, zaśpiewa Sylwia Grzeszczak
Muzyczną gwiazdą 26. edycji Telekamer „Tele Tygodnia” będzie Sylwia Grzeszczak, uroczystą galę poprowadzą Katarzyna Zielińska i Kacper Kuszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydarzenie będzie można oglądać w TV Puls w czwartek, 26 maja.
więcej
|
Gala wręczenia Fryderyków zyskała widzów w TVN
Pokazaną w sobotę wieczorem w TVN galę wręczenia Fryderyków 2023 oglądało średnio 893 tys. widzów, o 204 tys. oglądających więcej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV spodziewa się stabilizacji rynku reklamy w tym roku. Przychody grupy mają rosnąć dwucyfrowo
Kino Polska TV spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, przychody grupy mają nadal rosnąć dwucyfrowo - poinformowali przedstawiciele spółki na telekonferencji dla analityków i mediów.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,I tak po prostu..." w czerwcu w HBO Max (wideo)
W czerwcu w serwisie HBO Max pojawi się drugi sezon serialu „I tak po prostu…”, będącego sequelem „Seksu w wielkim mieście”.
więcej
|
Na Disney+ zobaczymy serialową kontynuację filmu ,,Goło i wesoło"
Film „Goło i wesoło” z 1997 roku doczeka się serialowej kontynuacji. Produkcja Disney+ zadebiutuje na platformie już w czerwcu.
więcej
|
Fox zmienia dyrektora i rozwija Tubi Media Group
Fox Corporation uruchomiła Tubi Media Group, aby zgromadzić swoje firmy cyfrowe pod kierownictwem nowo mianowanego dyrektora generalnego Paula Cheesbrougha. Założyciel i dyrektor generalny Tubi, Farhad Massoudi, ustąpił ze stanowiska.
więcej
|
Narodowcy Roberta Bąkiewicza dostali koncesję od KRRiT na kanał TV MN
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce Telewizja Media Narodowe koncesję na nadawanie kanału TV Media Narodowe.
więcej
|
Biletomat.pl przejmuje dwie kolejne bileterie online. "Kiedy inni się cofają, my robimy krok do przodu" Biletomat.pl zyskał wsparcie inwestorów ze spółki inwestycyjnej Impera Invest i dokonał akwizycji dwóch kolejnych bileterii: Ticketos.pl oraz Bilety.fm. - Ta fuzja to kluczowy krok w realizacji naszej ambitnej strategii rozwoju - mówi Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl. - Budujemy pozycję silnego gracza na rynku biletów online. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora chce przejąć resztę Eurozetu najpóźniej w 2024 r. Nie będzie łączenia stacji
Agora zakłada, że do końca 2024 roku (a według ambitnego planu, nawet do końca tego) przejmie pozostałe 49 proc. udziałów Eurozetu - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes spółki Bartosz Hojka. Zakup będzie zrealizowany przy pomocy kapitału zewnętrznego.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat poznało profil swoich słuchaczy. Doceniają, że stacja nie jest kopią Trójki
Najwięcej słuchaczy Radia Nowy Świat jest wśród osób w wieku 36-65 lat, mieszkających w dużych miastach. Przeciętny słuchacz docenia przy tym, że rozgłośnia nie jest kopią Trójki - wynika z dorocznej ankiety przeprowadzonej przez RNŚ wśród byłych i obecnych patronów. Celem badania było poznanie opinii na temat samej stacji, ocena sponsoringu i zapoznanie się z motywacją słuchaczy do wspierania internetowej rozgłośni.
więcej
|
|
KRRiT zdecydowała: Radio Złote Przeboje w Legnicy może grać dalej
W środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przedłużeniu na kolejnych 10 lat spółce Grupa radiowa Agory, nadającej Radio Złote Przeboje w Legnicy. Kilka miesięcy temu członkowie Rady mieli wątpliwości, czy na to zezwolić, gdyż z monitoringu wynikało, że stacja miała nadawać zbyt mało lokalnych treści.
więcej
|
|
Dariusz Kostrzewski dyrektorem działu badań i analiz Grupy Eurozet
Od maja w strukturach Grupy Eurozet będzie funkcjonował nowy dział badań i analiz, który powstanie z połączenia dawnych zespołów badawczo-analitycznych GRA i Eurozetu. Na jego czele stanie Dariusz Kostrzewski.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi w IV i I kwartale, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę o reklamach Tyskiego z Kanałem Sportowym
Aktywista Jan Śpiewak złożył do warszawskiej prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Kanał Sportowy, który reklamuje piwo Tyskie. Zdaniem Śpiewaka materiały KS łamią przepisy dotyczące zasad promocji alkoholu. -Zawiadomienie będzie bezpośrednio dotyczyć reklamy na Twitterze i YouTube, ale poproszę prokuraturę, żeby przejrzała się temu co Kanał Sportowy robi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Śpiewak. Z kolei Kompania Piwowarska zapewnia w oświadczeniu przesłanym naszej redakcji, że 99,9 proc. odbiorców Kanału Sportowego to osoby pełnoletnie.
więcej
|
Producent Reserved i Sinsay przebił miliard zysku. Wyhamował wzrost w e-commerce
W zeszłym roku finansowym koncern odzieżowy LPP przy 15,93 mld zł wpływów osiągnął swój rekordowy zysk netto - 1,09 mld zł. W ostatnim kwartale zmalała sprzedaż internetowa, a w Polsce liczba sklepów stacjonarnych przekroczyła tysiąc. Zdecydowanie najszybciej rosnącą markami są Mohito i Sinsay.
więcej
|
Płodni wypromują markę piwa Miłosław. Na etykietach Makłowicz
Agencja marketingowa Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza.
więcej
|
Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab, producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
więcej
|
Maffashion i aktor Musiał z zarzutami. Za promocję piwa i whisky na Instagramie
Influencerka Julia Kuczyńska (znana jako Maffashion) i aktor Maciej Musiał staną przed sądem. Prokuratura oskarża ich o promowanie na Instagramie mocnych alkoholi. Niedawno podobne zarzuty usłyszeli Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski.
więcej
|
Potrzebna agencja do polskiej wersji spotu "Mistakes"
Ministerstwo Infrastruktury szuka w przetargu firmy, która zajmie się przygotowanie polskiej wersji nowozelandzkiego spotu "Mistakes" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 422 tys. zł.
więcej
|
Żywiec Męskie Granie 2023 prezentuje tegoroczny line-up. Zagrają Brodka, Daria Zawiałow, Ralph Kaminski, Zalewski
W tym roku odbędzie się 14. edycja trasy festiwalowej Męskie Granie 2023. Na dwóch scenach wydarzenia sponsorowanego przez markę Żywiec wystąpi prawie 80 polskich artystów, m.in.: Brodka, Daria Zawiałow, Igo, Miuosh X Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne”, Paktofonika: Retrospekcje, Ralph Kaminski, Zalewski oraz Męskie Granie Orkiestra 2023, której skład ujawniony zostanie w maju.
więcej
|
Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco
Agencja Plej wygrała przetarg na wiosenną kampanię Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu.
więcej
|
Beck's wprowadza piwo dla osób powyżej 70. roku życia
Niemiecki producent piwa, firma Beck's Brewery w ramach działań prowadzonych przeciwko starzeniu się wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję piwa dla osób powyżej 70. roku życia - Beck's 70+.
więcej
|
Monika Wagner na czele zespołu produkcji OTO Film
Monika Wagner obejmie stanowisko head of production w OTO Film. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25.
więcej
|
Sponsorzy angażują się w sport w celach wizerunkowych
Mimo trudnych okoliczności zewnętrznych, blisko co trzecia firma angażująca się w projekty sponsoringowe zadeklarowała, że w kolejnym roku przeznaczy więcej pieniędzy na działania w tym obszarze - wynika z raportu agencji Publicon Sport. Inwestycja w sponsoring sportu przynosi głównie korzyści w obszarze wizerunkowym.
więcej
|
Kasztelan promuje się jako piwo na grilla
Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan (Carlsberg Polska) jest "świetnym, naturalnym towarzyszem grilla".
więcej
|
Tarczyński zachęca "otwórz się na więcej"
Tarczyński, producent wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych rozpoczął nową kampanię employer branding pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Jej motywem przewodnim jest zaproszenie odbiorcy do „otwarcia się” na moc doświadczeń, możliwości i perspektyw, jakie firma oferuje jako pracodawca.
więcej
|
AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam
Firma reklamy zewnętrznej AMS (należy do Agory) wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci nośników reklamowych digital OOH AMS.
więcej
|
Lekarze bez Granic promują się hasłem "Ratujemy życie z Twoją pomocą"
Ruszyła kampania promująca działania międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej Lekarze bez Granic. Za strategiczne planowanie kampanii w telewizji odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Media.
więcej
|
Przestrzeń i Polot dołączają do SAR
Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – kreatywno-strategiczna Przestrzeń i digitalowa Polot.
więcej
|
Przeczytał poradnik, kupił wymarzony samochód. Jak content marketing wspiera użytkowników OTOMOTO Decyzja o kupnie wymarzonego samochodu rzadko kiedy jest spontaniczna. Kupujący tygodniami potrafią analizować i porównywać parametry upatrzonych modeli i szukać najlepszych ofert. Nieocenioną pomocą w wyborze okazują się także testy aut czy bieżące rankingi modeli - tu ze wsparciem przychodzi Motopedia, portal wydawany przez OTOMOTO z bogatą bazą tekstów nie tylko o samochodach, ale także o szeroko pojętym rynku motoryzacyjnym. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" bez nowych oddziałów lokalnych
„Gazeta Wyborcza” (Agora) nie ma w planach otwierania kolejnych redakcji lokalnych. W biznesie subskrypcyjnym skupia się nie na wzroście liczby prenumerat cyfrowych, a zwiększeniu przychodów z użytkownika - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Bartkowiak, członek zarządu spółki.
więcej
|
Protest lokalnych wydawców przeciw mediom dotowanym przez samorządy. ,,Dewastacja rynku, wynaturzenie"
Ponad 200 lokalnych tytułów z całej Polski publikuje w tym tygodniu protest przeciwko mediom utrzymywanym przez samorządy, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek rano protest ten pojawi się także na portalach należących do lokalnych wydawców. – Gdy zaczynaliśmy akcję, liczyliśmy najwyżej na kilkudziesięciu wydawców. Tak duży odzew pokazuje, jakim problemem są media finansowane przez samorządy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Andrysiak, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
więcej
|
"Dialog" ma nowego redaktora naczelnego. Redakcja: Nie chcemy szefa przynoszonego w teczce
Nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Dialog", jednego z najważniejszych czasopism poświęconych dramaturgii współczesnej, został dr Antoni Winch. Redakcja od dwóch dni protestowała przeciwko "przynoszeniu redaktora w teczce". Chciała, aby decyzja o mianowaniu nowego szefa zapadła po uzgodnieniu z redakcją i rada programową pisma.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy": 72 proc. więcej z reklam, 4,4 mln zł zysku netto
W ub.r. grupa PMPG Polskie Media, wydająca m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, przy wzroście przychodów o 52 proc. do 45,72 mln zł zwiększyła zysk netto z 4,16 do 4,41 mln zł.
więcej
|
Piotr Skwieciński będzie ambasadorem RP w Armenii
Minister spraw zagranicznych Zbigniew Rau wręczył w środę Piotrowi Skwiecińskiemu nominację na ambasadora Polski w Armenii. Skwieciński przez lata pracował jako dziennikarz, przez kilka lat był też prezesem PAP.
więcej
|
Agora z Eurozetem chce wyprzedzić Grupę RMF. Zapowiada 200 mln zł zysku i otwarcie na inwestorów
Do 2026 roku Agora chce osiągnąć przynajmniej 200 mln zł zysku EBITDA i wrócić do wypłaty dywidendy. Po przejęciu Eurozetu planuje w ciągu pięciu lat wskoczyć na pozycję lidera rynku radiowego. Ogłasza też, że jest otwarta na zewnętrznych inwestorów.
więcej
|
|
|
Reklamy na Facebook dalej tanieją. Metawersum obniżyło zysk 4 mld dol.
W zeszłym kwartale Meta Platforms zwiększył przychody o 3 proc. do 28,64 mld dolarów, a jego zysk zmalał, m.in. wskutek 4 mld dolarów straty wygenerowanej przez pion metawersum i 1,1 mld dolarów kosztów zwolnień. Facebook zbliża się do poziomu 3 mld użytkowników.
więcej
|
Komisja Europejska zaostrza zasady moderowania treści przez największe platformy internetowe. Na liście Facebook, TikTok, Twitter
Komisja Europejska opublikowała listę 19 platform i wyszukiwarek internetowych, które mają co najmniej 45 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i które w związku z tym będą musiały sprostać wyśrubowanym wymaganiom dotyczącym m.in. moderowania treści. Jest to konsekwencja wejścia w życie w ubiegłym roku aktu o usługach cyfrowych. Na liście są m.in. Amazon Store, Apple AppStore, Facebook, Twitter, Wikipedia, YouTube, czy Google.
więcej
|
Poczta Polska inwestuje w logistykę, szykuje trzy sortery paczek
Poczta Polska realizuje inwestycje za ponad 350 mln zł w rozwój swojej sieci logistycznej, m.in. do dostaw zakupów z e-commerce.
więcej
|
"Warszawianka" w czerwcu na SkyShowtime
Serial " Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej zadebiutuje na platformie streamingowej SkyShowtime w czerwcu - zapowiedział autor jego scenariusza Jakub Żulczyk. Prawa do "Warszawianka" SkyShowtime przejął niedawno od właściciela HBO.
więcej
|
Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria oraz istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting. materiał reklamowywięcej |
|
|