Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 27 Kwietnia 2023
 
 
 
Polsat, Canal+ oraz Orange zmniejszają ślad węglowy i proponują to klientom
 
Użytkownicy Canal+ online, którzy długo nie zmieniają kanału, muszą potwierdzić swoją obecność przed ekranem. W przeciwnym wypadku serwis wyłączy odtwarzacz, aby „zmniejszyć ślad węglowy”. Canal+ nie jest jedynym dostawcą płatnej telewizji, który dba o środowisko. Orange zachęca abonentów do włączania trybu oszczędzania energii w dekoderze, a Grupa Polsat Plus stawia na zieloną energię. więcej
 
 
Stacja narodowców w sieciach kablowych i w CDA Premium. ,,Ruszamy z nową dynamiką"
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję TV MN. Stacja części środowisk narodowców niebawem trafi do kilkudziesięciu sieci kablowych i serwisu streamingowego CDA Premium. - Zaraz po majówce ruszamy z nową dynamiką - zapewnia Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, członek zarządu TV MN. więcej
 
 
Agora chce przejąć resztę Eurozetu najpóźniej w 2024 r. Nie będzie łączenia stacji
 
Agora zakłada, że do końca 2024 roku (a według ambitnego planu, nawet do końca tego) przejmie pozostałe 49 proc. udziałów Eurozetu - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes spółki Bartosz Hojka. Zakup będzie zrealizowany przy pomocy kapitału zewnętrznego. więcej
 
 
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę o reklamach Tyskiego z Kanałem Sportowym
 
Aktywista Jan Śpiewak złożył do warszawskiej prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Kanał Sportowy, który reklamuje piwo Tyskie. Zdaniem Śpiewaka materiały KS łamią przepisy dotyczące zasad promocji alkoholu. -Zawiadomienie będzie bezpośrednio dotyczyć reklamy na Twitterze i YouTube, ale poproszę prokuraturę, żeby przejrzała się temu co Kanał Sportowy robi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Śpiewak. Z kolei Kompania Piwowarska zapewnia w oświadczeniu przesłanym naszej redakcji, że 99,9 proc. odbiorców Kanału Sportowego to osoby pełnoletnie. więcej
 
 
Platforma cyfrowa straciła w Polsce 35 tys. abonentów. ,,Od dawna odchodzimy od DTH"
 
Na koniec I kwartału 2023 roku platforma cyfrowa Orange miała 943 tys. klientów telewizyjnych. To o 35 tys. mniej niż po pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. - W naszej ocenie w 1 kwartale br. nie zadziało się nic co odbiegałoby od trendu z ostatnich kwartałów - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polskie Radio inwestuje w DAB+ i planuje aplikację na telewizory Smart TV więcej
 
Prezes TVP odwołał Jarosława Olechowskiego. Michał Adamczyk nie znika z "Wiadomości" więcej
 
TVP złagodnieje? ,,Matyszkowiczowi zgrzyta brutalna propaganda" więcej
 
"Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Wysoko Wirtualnemedia.pl więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dokumentalista News- TVN 24 TVN Warner Bros. Discovery
DZIENNIKARZ / WYDAWCA SERWISÓW INFORMACYJNYCH Radio BIELSKO
Wydawca TVN24 GO - umowa na zastępstwo TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor Nocny Onet.pl Ringier Axel Springer
Wydawca /Wydawczyni Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktorka, Wydawca / Wydawczyni Przegląd Sportowy Onet Ringier Axel Springer
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Manager ds. sprzedaży powierzchni online w Dziale Sprzedaży Krajowej Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat, Canal+ oraz Orange zmniejszają ślad węglowy i proponują to klientom

Użytkownicy Canal+ online, którzy długo nie zmieniają kanału, muszą potwierdzić swoją obecność przed ekranem. W przeciwnym wypadku serwis wyłączy odtwarzacz, aby „zmniejszyć ślad węglowy”. Canal+ nie jest jedynym dostawcą płatnej telewizji, który dba o środowisko. Orange zachęca abonentów do włączania trybu oszczędzania energii w dekoderze, a Grupa Polsat Plus stawia na zieloną energię. więcej

Stacja narodowców w sieciach kablowych i w CDA Premium. ,,Ruszamy z nową dynamiką"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję TV MN. Stacja części środowisk narodowców niebawem trafi do kilkudziesięciu sieci kablowych i serwisu streamingowego CDA Premium. - Zaraz po majówce ruszamy z nową dynamiką - zapewnia Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, członek zarządu TV MN. więcej

Platforma cyfrowa straciła w Polsce 35 tys. abonentów. ,,Od dawna odchodzimy od DTH"

Na koniec I kwartału 2023 roku platforma cyfrowa Orange miała 943 tys. klientów telewizyjnych. To o 35 tys. mniej niż po pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. - W naszej ocenie w 1 kwartale br. nie zadziało się nic co odbiegałoby od trendu z ostatnich kwartałów - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. więcej

Stacja grupy TVN z przedłużoną koncesją. KRRiT dalej analizuje nadawcę

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce TVN na dalsze 10 lat koncesję na emisję satelitarną kanału HGTV. Zaznaczyła, że dalej analizuje strukturę własnościową nadawcy. więcej

Startuje Mastercard Off Camera. Telewizja Polsat partnerem, zaprezentuje serial ,,Sortownia"

W piątek, 28 kwietnia startuje 16. edycja Mastercard Off Camera. Patronami medialnym wydarzenia w tym roku po raz pierwszy są Polsat i Interia w ramach współpracy z Grupą Polsat Plus, która w sobotę zaprezentuje dwa odcinki nowego serialu „Sortownia”. więcej

Galę Telekamer ,,Tele Tygodnia" poprowadzą Katarzyna Zielińska i Kacper Kuszewski, zaśpiewa Sylwia Grzeszczak

Muzyczną gwiazdą 26. edycji Telekamer „Tele Tygodnia” będzie Sylwia Grzeszczak, uroczystą galę poprowadzą Katarzyna Zielińska i Kacper Kuszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydarzenie będzie można oglądać w TV Puls w czwartek, 26 maja. więcej

Gala wręczenia Fryderyków zyskała widzów w TVN

Pokazaną w sobotę wieczorem w TVN galę wręczenia Fryderyków 2023 oglądało średnio 893 tys. widzów, o 204 tys. oglądających więcej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kino Polska TV spodziewa się stabilizacji rynku reklamy w tym roku. Przychody grupy mają rosnąć dwucyfrowo

Kino Polska TV spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, przychody grupy mają nadal rosnąć dwucyfrowo - poinformowali przedstawiciele spółki na telekonferencji dla analityków i mediów. więcej

Drugi sezon serialu ,,I tak po prostu..." w czerwcu w HBO Max (wideo)

W czerwcu w serwisie HBO Max pojawi się drugi sezon serialu „I tak po prostu…”, będącego sequelem „Seksu w wielkim mieście”. więcej

Na Disney+ zobaczymy serialową kontynuację filmu ,,Goło i wesoło"

Film „Goło i wesoło” z 1997 roku doczeka się serialowej kontynuacji. Produkcja Disney+ zadebiutuje na platformie już w czerwcu. więcej

Fox zmienia dyrektora i rozwija Tubi Media Group

Fox Corporation uruchomiła Tubi Media Group, aby zgromadzić swoje firmy cyfrowe pod kierownictwem nowo mianowanego dyrektora generalnego Paula Cheesbrougha. Założyciel i dyrektor generalny Tubi, Farhad Massoudi, ustąpił ze stanowiska. więcej

Narodowcy Roberta Bąkiewicza dostali koncesję od KRRiT na kanał TV MN

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce Telewizja Media Narodowe koncesję na nadawanie kanału TV Media Narodowe. więcej

Biletomat.pl przejmuje dwie kolejne bileterie online. "Kiedy inni się cofają, my robimy krok do przodu"

Biletomat.pl zyskał wsparcie inwestorów ze spółki inwestycyjnej Impera Invest i dokonał akwizycji dwóch kolejnych bileterii: Ticketos.pl oraz Bilety.fm. - Ta fuzja to kluczowy krok w realizacji naszej ambitnej strategii rozwoju - mówi Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl. - Budujemy pozycję silnego gracza na rynku biletów online. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agora chce przejąć resztę Eurozetu najpóźniej w 2024 r. Nie będzie łączenia stacji

Agora zakłada, że do końca 2024 roku (a według ambitnego planu, nawet do końca tego) przejmie pozostałe 49 proc. udziałów Eurozetu - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes spółki Bartosz Hojka. Zakup będzie zrealizowany przy pomocy kapitału zewnętrznego. więcej

 
Radio Nowy Świat poznało profil swoich słuchaczy. Doceniają, że stacja nie jest kopią Trójki

Najwięcej słuchaczy Radia Nowy Świat jest wśród osób w wieku 36-65 lat, mieszkających w dużych miastach. Przeciętny słuchacz docenia przy tym, że rozgłośnia nie jest kopią Trójki - wynika z dorocznej ankiety przeprowadzonej przez RNŚ wśród byłych i obecnych patronów. Celem badania było poznanie opinii na temat samej stacji, ocena sponsoringu i zapoznanie się z motywacją słuchaczy do wspierania internetowej rozgłośni. więcej

 
KRRiT zdecydowała: Radio Złote Przeboje w Legnicy może grać dalej

W środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przedłużeniu na kolejnych 10 lat spółce Grupa radiowa Agory, nadającej Radio Złote Przeboje w Legnicy. Kilka miesięcy temu członkowie Rady mieli wątpliwości, czy na to zezwolić, gdyż z monitoringu wynikało, że stacja miała nadawać zbyt mało lokalnych treści. więcej

 
Dariusz Kostrzewski dyrektorem działu badań i analiz Grupy Eurozet

Od maja w strukturach Grupy Eurozet będzie funkcjonował nowy dział badań i analiz, który powstanie z połączenia dawnych zespołów badawczo-analitycznych GRA i Eurozetu. Na jego czele stanie Dariusz Kostrzewski. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi w IV i I kwartale, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę o reklamach Tyskiego z Kanałem Sportowym

Aktywista Jan Śpiewak złożył do warszawskiej prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Kanał Sportowy, który reklamuje piwo Tyskie. Zdaniem Śpiewaka materiały KS łamią przepisy dotyczące zasad promocji alkoholu. -Zawiadomienie będzie bezpośrednio dotyczyć reklamy na Twitterze i YouTube, ale poproszę prokuraturę, żeby przejrzała się temu co Kanał Sportowy robi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Śpiewak. Z kolei Kompania Piwowarska zapewnia w oświadczeniu przesłanym naszej redakcji, że 99,9 proc. odbiorców Kanału Sportowego to osoby pełnoletnie. więcej

Producent Reserved i Sinsay przebił miliard zysku. Wyhamował wzrost w e-commerce

W zeszłym roku finansowym koncern odzieżowy LPP przy 15,93 mld zł wpływów osiągnął swój rekordowy zysk netto - 1,09 mld zł. W ostatnim kwartale zmalała sprzedaż internetowa, a w Polsce liczba sklepów stacjonarnych przekroczyła tysiąc. Zdecydowanie najszybciej rosnącą markami są Mohito i Sinsay. więcej

Płodni wypromują markę piwa Miłosław. Na etykietach Makłowicz

Agencja marketingowa Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza. więcej

Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab, producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. więcej

Maffashion i aktor Musiał z zarzutami. Za promocję piwa i whisky na Instagramie

Influencerka Julia Kuczyńska (znana jako Maffashion) i aktor Maciej Musiał staną przed sądem. Prokuratura oskarża ich o promowanie na Instagramie mocnych alkoholi. Niedawno podobne zarzuty usłyszeli Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski. więcej

Potrzebna agencja do polskiej wersji spotu "Mistakes"

Ministerstwo Infrastruktury szuka w przetargu firmy, która zajmie się przygotowanie polskiej wersji nowozelandzkiego spotu "Mistakes" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 422 tys.  zł. więcej

Żywiec Męskie Granie 2023 prezentuje tegoroczny line-up. Zagrają Brodka, Daria Zawiałow, Ralph Kaminski, Zalewski

W tym roku odbędzie się 14. edycja trasy festiwalowej Męskie Granie 2023. Na dwóch scenach wydarzenia sponsorowanego przez markę Żywiec wystąpi prawie 80 polskich artystów, m.in.: Brodka, Daria Zawiałow, Igo, Miuosh X Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne”, Paktofonika: Retrospekcje, Ralph Kaminski, Zalewski oraz Męskie Granie Orkiestra 2023, której skład ujawniony zostanie w maju. więcej

Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco

Agencja Plej wygrała przetarg na wiosenną kampanię  Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu. więcej

Beck's wprowadza piwo dla osób powyżej 70. roku życia

Niemiecki producent piwa, firma Beck's Brewery w ramach działań prowadzonych przeciwko starzeniu się wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję piwa dla osób powyżej 70. roku życia - Beck's 70+. więcej

Monika Wagner na czele zespołu produkcji OTO Film

Monika Wagner obejmie stanowisko head of production w OTO Film. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25. więcej

Sponsorzy angażują się w sport w celach wizerunkowych

Mimo trudnych okoliczności zewnętrznych, blisko co trzecia firma angażująca się w projekty sponsoringowe zadeklarowała, że w kolejnym roku przeznaczy więcej pieniędzy na działania w tym obszarze - wynika z raportu agencji Publicon Sport. Inwestycja w sponsoring sportu przynosi głównie korzyści w obszarze wizerunkowym. więcej

Kasztelan promuje się jako piwo na grilla

Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan (Carlsberg Polska) jest "świetnym, naturalnym towarzyszem grilla". więcej

Tarczyński zachęca "otwórz się na więcej"

Tarczyński, producent wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych rozpoczął nową kampanię employer branding pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Jej motywem przewodnim jest zaproszenie odbiorcy do „otwarcia się” na moc doświadczeń, możliwości i perspektyw, jakie firma oferuje jako pracodawca. więcej

AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam

Firma reklamy zewnętrznej AMS (należy do Agory)  wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci nośników reklamowych digital OOH AMS. więcej

Lekarze bez Granic promują się hasłem "Ratujemy życie z Twoją pomocą"

Ruszyła kampania promująca działania międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej Lekarze bez Granic. Za strategiczne planowanie kampanii w telewizji odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Media. więcej

Przestrzeń i Polot dołączają do SAR

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – kreatywno-strategiczna Przestrzeń i digitalowa Polot. więcej

Przeczytał poradnik, kupił wymarzony samochód. Jak content marketing wspiera użytkowników OTOMOTO

Decyzja o kupnie wymarzonego samochodu rzadko kiedy jest spontaniczna. Kupujący tygodniami potrafią analizować i porównywać parametry upatrzonych modeli i szukać najlepszych ofert. Nieocenioną pomocą w wyborze okazują się także testy aut czy bieżące rankingi modeli - tu ze wsparciem przychodzi Motopedia, portal wydawany przez OTOMOTO z bogatą bazą tekstów nie tylko o samochodach, ale także o szeroko pojętym rynku motoryzacyjnym. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" bez nowych oddziałów lokalnych

„Gazeta Wyborcza” (Agora) nie ma w planach otwierania kolejnych redakcji lokalnych. W biznesie subskrypcyjnym skupia się nie na wzroście liczby prenumerat cyfrowych, a zwiększeniu przychodów z użytkownika - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Bartkowiak, członek zarządu spółki. więcej

Protest lokalnych wydawców przeciw mediom dotowanym przez samorządy. ,,Dewastacja rynku, wynaturzenie"

Ponad 200 lokalnych tytułów z całej Polski publikuje w tym tygodniu protest przeciwko mediom utrzymywanym przez samorządy, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek rano protest ten pojawi się także na portalach należących do lokalnych wydawców. – Gdy zaczynaliśmy akcję, liczyliśmy najwyżej na kilkudziesięciu wydawców. Tak duży odzew pokazuje, jakim problemem są media finansowane przez samorządy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Andrysiak, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.   więcej

"Dialog" ma nowego redaktora naczelnego. Redakcja: Nie chcemy szefa przynoszonego w teczce

Nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Dialog", jednego z najważniejszych czasopism poświęconych dramaturgii współczesnej, został dr Antoni Winch. Redakcja od dwóch dni protestowała przeciwko "przynoszeniu redaktora w teczce". Chciała, aby decyzja o mianowaniu nowego szefa zapadła po uzgodnieniu z redakcją i rada programową pisma. więcej

Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy": 72 proc. więcej z reklam, 4,4 mln zł zysku netto

W ub.r. grupa PMPG Polskie Media, wydająca m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, przy wzroście przychodów o 52 proc. do 45,72 mln zł zwiększyła zysk netto z 4,16 do 4,41 mln zł. więcej

Piotr Skwieciński będzie ambasadorem RP w Armenii

Minister spraw zagranicznych Zbigniew Rau wręczył w środę Piotrowi Skwiecińskiemu nominację na ambasadora Polski w Armenii. Skwieciński przez lata pracował jako dziennikarz, przez kilka lat był też prezesem PAP. więcej

Agora z Eurozetem chce wyprzedzić Grupę RMF. Zapowiada 200 mln zł zysku i otwarcie na inwestorów

Do 2026 roku Agora chce osiągnąć przynajmniej 200 mln zł zysku EBITDA i wrócić do wypłaty dywidendy. Po przejęciu Eurozetu planuje w ciągu pięciu lat wskoczyć na pozycję lidera rynku radiowego. Ogłasza też, że jest otwarta na zewnętrznych inwestorów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Reklamy na Facebook dalej tanieją. Metawersum obniżyło zysk 4 mld dol.

W zeszłym kwartale Meta Platforms zwiększył przychody o 3 proc. do 28,64 mld dolarów, a jego zysk zmalał, m.in. wskutek 4 mld dolarów straty wygenerowanej przez pion metawersum i 1,1 mld dolarów kosztów zwolnień. Facebook zbliża się do poziomu 3 mld użytkowników. więcej

Komisja Europejska zaostrza zasady moderowania treści przez największe platformy internetowe. Na liście Facebook, TikTok, Twitter

Komisja Europejska opublikowała listę 19 platform i wyszukiwarek internetowych, które mają co najmniej 45 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i które w związku z tym będą musiały sprostać wyśrubowanym wymaganiom dotyczącym m.in. moderowania treści. Jest to konsekwencja wejścia w życie w ubiegłym roku aktu o usługach cyfrowych. Na liście są m.in. Amazon Store, Apple AppStore, Facebook, Twitter, Wikipedia, YouTube, czy Google. więcej

Poczta Polska inwestuje w logistykę, szykuje trzy sortery paczek

Poczta Polska realizuje inwestycje za ponad 350 mln zł w rozwój swojej sieci logistycznej, m.in. do dostaw zakupów z e-commerce. więcej

"Warszawianka" w czerwcu na SkyShowtime

Serial " Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej zadebiutuje na platformie streamingowej SkyShowtime w czerwcu - zapowiedział autor jego scenariusza Jakub Żulczyk. Prawa do "Warszawianka" SkyShowtime przejął niedawno od właściciela HBO. więcej

Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska

Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria oraz istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
E. Wedel, Allegro i Mercedes-Benz najbardziej atrakcyjnymi pracodawcami w Polsce

Międzynarodowa firma YouGov zajmująca się badaniami rynku i analizą danych monitoruje wizerunek marek, w tym reputację pracodawców na całym świecie. Agencja Inquiry sprawdziła razem z YouGov, firmy są najbardziej atrakcyjnymi pracodawcami w Polsce. W pierwszej trójce znalazły się E. Wedel, Allegro i Mercedes-Benz. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ukraińska agencja Adastra nowym partnerem First Public Relations

Agencja First Public Relations rozpoczęła współpracę z ukraińską agencją Adastra. więcej

Panasonic z nową agencją PR

Public Management jest nową agencją PR obsługującą firmę Panasonic Connect Europe. więcej

Agencja inPlus Media dla PSI Polska

Zespół inPlus Media wesprze działania PR PSI Polska, międzynarodowej firmy IT. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo oraz komunikację z mediami. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Platforma cyfrowa straciła w Polsce 35 tys. abonentów. ,,Od dawna odchodzimy od DTH"
Reklamy na Facebook dalej tanieją. Metawersum obniżyło zysk 4 mld dol.
Komisja Europejska zaostrza zasady moderowania treści przez największe platformy internetowe. Na liście Facebook, TikTok, Twitter
Nowa inwestycja Microsoftu w Polsce. Pomoże w rozwoju gospodarki cyfrowej
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj