|
|
|
|
|
|
|
Do naziemnego MUX-8 trafią trzy kanały tematyczne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas środowego posiedzenia uzgodniła treść ogłoszenia dotyczącego konkursu na wolne miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że mają tam trafić trzy wyspecjalizowane kanały.
więcej
|
Utajniona część posiedzenia KRRiT ws. koncesji dla HGTV. W kolejce kolejne wnioski
Podczas środowego posiedzenia członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie podjęli żadnej decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla stacji HGTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. I choć sprawa trafiła ostatecznie pod obrady, a członkowie nad nią dyskutowali przewodniczący Maciej Świrski utajnił tę część posiedzenia i nie wiadomo, do jakich doszli wniosków. Tymczasem na decyzje koncesyjne czekają już trzy kolejne kanały spółki TVN.
więcej
|
Koniec ,,Papierów na szczęście" w TVN7. Ostatni odcinek stacja pokaże 27 czerwca
Telewizyjna Siódemka nie planuje kontynuacji serialu „Papiery na szczęście” w sezonie 2023/2024. Ostatni odcinek produkcji ma zostać wyemitowany we wtorek 27 czerwca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pracownicy TVP bez dodatku wielkanocnego. Związkowcy chcą podwyżki i powrotu premii
Władze Telewizji Polskiej nie odpowiedziały związkowcom na ich wniosek sprzed kilku tygodni o wypłatę jednorazowego dodatku na Wielkanoc. - Więc dodatku świątecznego nie będzie - kwituje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Barbara Markowska-Wójcik, szefowa Związku Zawodowego Pracowników Twórczych TVP „Wizja”. Ale to nie zraża związkowców, którzy wzywają prezesa TVP, by zasiadł z nimi do negocjacji w sprawie podwyżek, powrotu premii i dodatków stażowych w spółce. Co na to TVP? - Trwa analiza skutków finansowych - informuje nas nadawca.
więcej
|
Adrian Klarenbach zadebiutował w TVP3. "Dostał klapsa"
- Mam nadzieję, że pamiętam, jak prowadzić serwis, a państwo mi w tym pomogą - czarował widzów w środę rano w TVP3 Adrian Klarenbach, który zadebiutował na tej antenie pod odsunięciu go z TVP Info. - Nie wygląda to na karę - twierdzą dziennikarze i eksperci.
więcej
|
Katarzyna Bernat szefową TVP3 Kielce. Przemysław Predygier odwołany
Prezes Telewizji Polskiej zdymisjonował w środę dyrektora TVP3 Kielce Przemysława Predygiera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka rozstała się z nim za porozumieniem stron. Obowiązki dyrektora kieleckiego ośrodka przejęła Katarzyna Bernat, poprzednio związana z Radiem eM.
więcej
|
,,Kiler" z wulgaryzmami po godzinie 14. Nie wszyscy nadawcy cenzurują filmy
Choć kanały z grupy Kino Polska TV wyciszają wulgaryzmy w kultowych filmach, to nie postępują tak stacje Canal+. W środę po godzinie 14 Ale Kino+ pokazał komedię sensacyjną „Kiler”. Nie zdecydowano się na usunięcie niecenzuralnych słów.
więcej
|
Powstaje ,,The Voice of Ukraine". TVP odpowiada za produkcję
W najbliższym czasie ruszą castingi do ukraińskiej wersji ”The Voice”, którą w Polsce pokazywać ma kanał Belsat TV, dostępny m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. Za produkcję odpowiadać będzie TVP we współpracy z ukraińskim nadawca 1+1, nie będzie w niej brać udział Rochstar, producent wykonawczy polskiej wersji formatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT o dekadę przedłużyła koncesję dla Fokus TV i przyznała dwie koncesje Telewizji Morskiej
Podczas środowego posiedzenia członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o przedłużeniu koncesji dla nadawcy naziemnego kanału dokumentalnego Fokus TV. Zapadła też decyzja o rekoncesjonowaniu Trendy Radia z Krosna i dwóch nowych koncesjach dla nadawcy z Pomorza.
więcej
|
283 tys. osób oglądało nowy codzienny program ,,Zakup w ciemno", cykl podniósł wyniki TTV
Nowy codzienny cykl „Zakup w ciemno” oglądało średnio 282 tys. widzów. Produkcja podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)
W piątek, 7 kwietnia w należącym do Grupy Kino Polska kanale filmowo-serialowym Stopklatka pojawi się odświeżona identyfikacja wizualną oraz nowa identyfikacja muzyczna.
więcej
|
25 kanałów gratis w promocji Polsat Box
W ramach promocji platforma Polsat Box na miesiąc udostępni klientom za darmo dodatkowe 25 stacji.
więcej
|
Nowy poradnikowy cykl ,,Na wszelki wypadek" w TVP Nauka
Kanał TVP Nauka rozpoczął emisję nowego programu „Na wszelki wypadek”.
więcej
|
Żużlowa PGE Ekstraliga 2023 na żywo w Eleven Sports
W sobotę, 8 kwietnia wystartuje nowy sezon żużlowej PGE Ekstraligi, który potrwa do końca września. Sportową imprezę na żywo pokaże Eleven Sports.
więcej
|
Telewizja Puls z akcją społeczną #DzielnicaBEZstrachu
Telewizja Puls, ekipa serialu kryminalno-obyczajowego „Dzielnica strachu” i Komenda Główna Policji rozpoczynają akcję #DzielnicaBEZstrachu.
więcej
|
Gwiazda ,,Królowych życia" zatrzymana przez policję. Dementuje pogłoski o narkotykach
Katarzyna ,,Lala Laluna" Alexander, jedna z bohaterek nadawanych do połowy 2022 r. w TTV ,,Królowych życia", została zatrzymana przez policję po awanturze w pokoju hotelowym. Celebrytka przekonuje, że jedynie wynajmowała ten pokój w wbrew sugestiom nie posiadała narkotyków. więcej
|
Połączenie pracy z pasją - czy jest to możliwe? Żyjemy w czasach, w których mamy coraz mniej prywatnego czasu. Natłok pracy, obowiązków i problemów życia codziennego sprawia, że dużą część swojego życia poświęcamy na wykonywaniu czynności, które niekoniecznie sprawiają nam przyjemność. A co w przypadku, kiedy Twoja praca jest związana z Twoim zainteresowaniami lub hobby? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GroupM liderem w Polsce w nowobiznesowym raporcie COMvergence
GroupM, do której należą agencje mediowe Wavemaker, Mindshare i EssenceMediacom zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker.
więcej
|
Fanta z nowym logo, pierwszy raz wszędzie jest takie same
Koncern Coca-Cola odświeżył logo napojów Fanta. Marka po raz pierwszy w historii będzie miała jednakową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach na świecie.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna zapłaci 805 tys. euro za promocję w przewodniku Michelin
Polska Organizacja Turystyczna udzieliła zamówienia firmie Manufacture Francaise des Pneumatiques Michelin za promocję w przewodniku Michelin. Zapłaci za to 805 tys. euro netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tauron Sprzedaż chce zatrudnić agencję content marketingową
Spółka Tauron Sprzedaż, zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej i gazu przygotowuje się do przetargu na wybór agencji content marketingowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek i zbiera informacje w tym zakresie.
więcej
|
Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)
W piątek, 7 kwietnia w należącym do Grupy Kino Polska kanale filmowo-serialowym Stopklatka pojawi się odświeżona identyfikacja wizualną oraz nowa identyfikacja muzyczna.
więcej
|
Małgorzata Socha ambasadorką Notino w Polsce
Aktorka Małgorzata Socha została pierwszą ambasadorką czeskiej firmy Notino w Polsce. Będzie promować ofertę tej drogerii kosmetycznej.
więcej
|
Majonez w rok zdrożał prawie 40 proc. Gdzie jest najtańszy, gdzie najdroższy?
W marcu ceny jednego z podstawowych produktów na wielkanocnym stole, czyli majonezu, były o prawie 40 proc. wyższe niż rok temu - wynika z analizy aplikacji Moja Gazetka. W 2023 roku majonez kosztuje ponad 17 zł za litr. Ile zapłacimy za ten produkt w popularnych sieciach handlowych - Lidlu, Biedronce i Kauflandzie?
więcej
|
Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk
Natalia Szymczyk objęła stanowisko head of influencer marketing w agencji Peppermint powered by Quad.
więcej
|
Dino Polska ma już 2,2 tys. sklepów
W pierwszym kwartale br. liczba sklepów Dino Polska zwiększyła się o 54 do 2 210.
więcej
|
Piotr Adamczyk w reklamie Santander Bank Polska
Santander Bank Polska w nowej kampanii reklamuje promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Narratorem w spocie jest aktor Piotr Adamczyk.
więcej
|
"Każdemu może się zdarzyć..." znów w reklamach Warty
Ubezpieczyciel Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”. Emitowane w telewizji i internecie spoty będą promować oferowane przez firmę polisy komunikacyjne, majątkowe i życiowe.
więcej
|
EasyJet dzieli budżet mediowy w regionie EMEA
Linie lotnicze EasyJet wyznaczyły agencje mSix&Partners i Kepler do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z OMD.
więcej
|
Piotr Trojan z filmu "Johnny" w spocie Puckiego Hospicjum
Aktor Piotr Trojan, znany m.in. z roli Patryka Galewskiego w filmie "Johnny" jest lektorem w spocie promującym Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Kampanię stworzyła agencja 38Content Communication.
więcej
|
Harnaś wchodzi na rynek jako bezalkoholowy energetyk
Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży nowy napój Harnaś Piwny Energetyk 0,0%. Tym samym marka debiutuje w kategorii piw bezalkoholowych z funkcją pobudzającą.
więcej
|
Schronisko na Paluchu promowane hasłem "Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer"
Ruszyła kampania promująca wolontariat w Schronisku Na Paluchu. Pomysł i realizację przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread, Performics i Prodigious. Filtr na TikToka zrealizowała agencja Double Espresso.
więcej
|
PayPal staje się preferowanym partnerem płatności Ticketmaster
PayPal Holdings i Live Nation Entertainment ogłosiły wieloletnie, strategiczne partnerstwo. Dzięki niemu PayPal staje się preferowanym partnerem płatności Ticketmaster.
więcej
|
Charlotte Rambaud nową globalną dyrektorką ds. komunikacji w Havas
Charlotte Rambaud, która przez ostatnie trzy lata była szefem sztabu dyrektora generalnego Havas, Yannicka Bolloré, została mianowana nowym dyrektorem ds. komunikacji firmy. Została też członkinią Komitetu Wykonawczego.
więcej
|
Meet at Rift powraca w letniej odsłonie Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard. materiał reklamowywięcej |
|
|
Były prezes Eurozetu dyrektorem w funduszu, który wspiera George Soros
Grzegorz Kossakowski, do niedawna prezes Eurozetu, został dyrektorem inwestycyjnym na Europę w Media Development Investment Fund, który pośrednio jest nadal mniejszościowym udziałowcem Eurozetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Danuta Breguła dołączyła natomiast do funduszu jako ekspertka-rezydentka.
więcej
|
Agora zaczyna reorganizację. Wzrosną koszty pionów biznesowych
Od pierwszego kwartału br. grupa Agora w sprawozdaniach finansowych przeniesie koszty części działów wspomagających do wyników jej głównych segmentów biznesowych. Firma zaczyna reorganizację, w ramach której do osobnych spółek wydzielone zostaną m.in. Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza” i wydawnictwo książkowo-płytowe.
więcej
|
Jarosław Kaczyński składa wielkanocne życzenia czytelnikom "Gazety Polskiej"
Niech pamięć o Zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa przyniesie państwu wewnętrzną siłę i spokój ducha, abyśmy zjednoczeni jako naród, jako obywatele RP mogli wspólnie przezwyciężać trudności, jakie stawia przed nami współczesny świat – napisał prezes PiS Jarosław Kaczyński w wielkanocnych życzeniach dla czytelników "Gazety Polskiej".
więcej
|
|
|
Premier wydał na reklamy na Facebooku prawie 78 tys. zł
Na reklamy na Facebooku w pierwszym kwartale br. najwięcej spośród polskich polityków wydał premier Mateusz Morawiecki - aż 77 979 zł. Spore kwoty na promocję przeznaczyły także kancelaria premiera (profil Cyfryzacja KPRM) i Platforma Obywatelska. Największym reklamodawcą na polskim Facebooku jest "Gazeta Wyborcza".
więcej
|
Ania Gotuje na czele witryn kulinarnych. Pyszności.pl zyskały milion użytkowników
Zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów kulinarnych pozostaje blog Ania Gotuje. Mocno wzrosła odwiedzalność Pyszności.pl, za to spore spadki zanotowały Przyślijprzepis.pl i Kwestiasmaku.com.
więcej
|
12,7 mln funtów grzywny dla TikToka za niewłaściwe wykorzystanie danych dzieci
TikTok został ukarany grzywną w wysokości 12,7 miliona funtów przez brytyjski organ nadzoru danych za wykorzystywanie danych dzieci poniżej 13 roku życia bez zgody ich rodziców.
więcej
|
Netflix zamówił odcinek pilotowy serialu komediowego ,,Little Sky" z udziałem Samary Weaving. Serwis zwykle zamawia od razu cały sezon. Co się zmieniło?
Netflix eksperymentuje z nowym modelem produkcji na przykładzie serialu „Little Sky”, komedii z jedną kamerą, w której główną rolę zagra i funkcję producentki wykonawczej pełni Samara Weaving.
więcej
|
,,Nocny agent" trafi na listę najpopularniejszych seriali Netfliksa w całej jego historii
„Nocny agent” staje się jednym z najpopularniejszych anglojęzycznych seriali Netfliksa. Dogania już największe tytuły platformy.
więcej
|
Michał Paschalis-Jakubowicz za Jarosława Mikosa CEO IAI SA
Michał Paschalis-Jakubowicz został powołany do zarządu w IAI S.A. firmie, która m.in. odpowiada za polską platformę sklepową IdoSell. Jest to pierwszy etap sukcesji, zaplanowanej na przełom kwietnia i maja, kiedy Paschalis-Jakubowicz zastąpi Jarosława Mikosa na stanowisku CEO spółki.
więcej
|
Dziennikarz śledczy Onetu przeszedł do naTemat.pl
Od 1 kwietnia jako współpracownik do zespołu naTemat.pl (Glob360) dołączył dziennikarz śledczy Mikołaj Podolski. Przez ostatnich siedem lat pracował w portalu Onet.pl, zajmował się m.in. sprawą zaginięcia Iwony Wieczorek i seksafery w sopockiej Zatoce Sztuki. więcej
|
Sprzedaż na Answear.com ponad 50 proc. w górę. Mniej zwrotów, wzrosty na wszystkich rynkach
Według wstępnych danych platforma e-commerce Answear.com z odzieżą i produktami do domu w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 52 proc. do 271 mln zł.
więcej
|
Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce Kampanie reklamowe na powierzchniach Wirtualnej Polski pozwalają reklamodawcom na obniżenie ich śladu węglowego, czyli emisji gazów cieplarnianych. WP jako pierwszy wydawca internetowy w Polsce zasila serwerownie wyłącznie energią odnawialną, z gwarancjami pochodzenia. Dodatkowo spółka jest właścicielem dwóch farm fotowoltaicznych, których produkcja w niemal 80% pokrywa zużycie energii wykorzystywanej przez serwerownie. materiał reklamowywięcej |
|
|