Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Kwietnia 2023
 
 
 
TVN przekazał KRRiT informacje na temat struktury właścicielskiej
 
Prof. Jerzy Kowalski zwrócił się do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z wnioskiem o uzupełnienie porządku środowych obrad Rady o głosowanie nad przedłużeniem koncesji dla HGTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wygasa ona w czerwcu, a nadawca - spółka TVN - stara się o ten dokument od dziewięciu miesięcy. - W mojej ocenie nie zachodzą żadne przesłanki, uniemożliwiające podjęcie stosownej uchwały - ocenia prof. Kowalski. więcej
 
 
UKE nie wyłoni szybko operatora ogólnopolskiego multipleksu DAB+
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji we wrześniu 2022 roku zawiesiła konkurs w sprawie miejsc na ogólnopolskim multipleksie DAB+. Postępowanie ma być wznowione po decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie operatora MUX-u. Przedstawiciel UKE w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie zdradza kiedy dokładnie regulator zajmie się tym tematem. więcej
 
 
Burda zakończyła transformację. ,,Większość przychodów z biznesu cyfrowego"
 
Połączeniem redakcji tytułów drukowanych i online Burda Media Polska zakończyła transformację cyfrową zapoczątkowaną przejęciem Edipresse Polska latem ub.r. - Z finansowego punktu widzenia nie jesteśmy już stricte wydawnictwem prasowym, gdyż większość naszych przychodów i zysków pochodzi z biznesu cyfrowego - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska. Spółka cały czas szuka podmiotów do akwizycji. więcej
 
 
TVP1 liderem - traci Polsat, zyskała Czwórka. Stacje newsowe z dużymi spadkami
 
Pozycję nowego lidera oglądalności rynku telewizyjnego w marcu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Wyraźnym wzrostem w czołówce wzrostem pochwalić się może Czwórka, a TVN24, TVP Info i Polsat News zanotowały duże spadki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP i Polskie Radio z rekordową rekompensatą. Pięć serii obligacji od ministra finansów
 
Minister finansów wyemitował w poniedziałek obligacje skarbowe o wartości nominalnej 2,7 mld zł dla Telewizji Polskiej i spółek Polskiego Radia. To tegoroczna rekompensata abonamentowa, o 700 mln zł wyższa niż w ub.r. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP ma do spłaty 850 mln zł obligacji więcej
 
TVP prawdopodobnie bez Ekstraklasy. ,,Za Kurskiego sport miał zwiększać poparcie dla PiS" więcej
 
Kanał Tomasza Lisa dla bańki podzielającej jego poglądy więcej
 
Wezwanie w sprawie abonamentu RTV po spisie powszechnym? Skąd Poczta Polska czerpie dane? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Komunikacji Polska Izba Przemysłu Chemicznego
TV Technology Engineer Kino Polska TV SA
Fotoedytor/ka (Fakt) Ringier Axel Springer
dziennikarka / dziennikarz 300POLITYKA
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Technik emisji / Broadcast technician Kino Polska TV SA
Producent Filmowy / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Redaktor - news Portal PolskieRadio24.pl
Kierownik Produkcji Rochstar
Reżyser Rochstar
Producent Rochstar
Specjalista / Specjalistka ds. programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN przekazał KRRiT informacje na temat struktury właścicielskiej

Prof. Jerzy Kowalski zwrócił się do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z wnioskiem o uzupełnienie porządku środowych obrad Rady o głosowanie nad przedłużeniem koncesji dla HGTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wygasa ona w czerwcu, a nadawca - spółka TVN - stara się o ten dokument od dziewięciu miesięcy. - W mojej ocenie nie zachodzą żadne przesłanki, uniemożliwiające podjęcie stosownej uchwały - ocenia prof. Kowalski. więcej

TVP1 liderem - traci Polsat, zyskała Czwórka. Stacje newsowe z dużymi spadkami

Pozycję nowego lidera oglądalności rynku telewizyjnego w marcu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Wyraźnym wzrostem w czołówce wzrostem pochwalić się może Czwórka, a TVN24, TVP Info i Polsat News zanotowały duże spadki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

"Polowanie na ćmy" hitem TVP1. Serial ogląda 2,27 widzów

Nowy serial „Polowanie na ćmy” ogląda średnio 2,27 mln osób, tyle samo widzów ile miało pokazywane rok temu w tym paśmie „Stulecie Winnych 4” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rzecznik Praw Dziecka: TVN odmówił promowania telefonu zaufania

Rzecznik Praw Dziecka w komunikacie wyraził zaniepokojenie, że telewizja TVN odmówiła wzięcia udziału w kampanii społecznej promującej darmowy Dziecięcy Telefon Zaufania 800 12 12 12. Stacja w oficjalnej odpowiedzi poinformowała, że uczestniczy w budowie pierwszego w Polsce Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży i wspiera psychiatrię dziecięcą. więcej

Dwa kanały telewizji publicznej w jakości 4K

Nadawca publiczny France Télévisions planuje uruchomić we wrześniu wersje 4K kanałów France 2 i France 3. Inicjatywa ma związek z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi, które między 26 lipca i 11 sierpnia 2024 roku będą odbywać się w Paryżu. więcej

Jowita Buchman przechodzi ze Stopklatki TV do Telewizji Puls

Do zespołu Telewizji Puls dołączyła Jowita Buchman, obejmując stanowisko zastępcy dyrektora programowego ds. ramówki. W ostatnich latach związana była ze Stopklatką TV. więcej

Festiwal w Opolu od 9 do 11 czerwca. TVP ujawnia plan koncertów

Telewizja Polska podpisała z Opolem umowę dotycząca tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki. Impreza odbędzie się od 9 do 11 czerwca, cztery z sześciu koncertów będą związane z 60-leciem festiwalu. więcej

Maraton filmów o Janie Pawle II w TVN7

Telewizyjna Siódemka podczas najbliższych świąt wielkanocnych wyemituje maraton filmów o Janie Pawle II. więcej

,,Tajna inwazja" Disney+ z datą premiery. Mamy też zwiastun

Studio Marvela zaprezentowało zwiastun thrillera szpiegowskiego, zatytułowanego „Tajna inwazja”. Serial z Samuelem L. Jacksonem w roli głównej będzie miał swoją premierę 21 czerwca na platformie Disney+. więcej

Nowy kanał w serwisie streamingowym Discovery+

Serwis streamingowy Discovery+ w Niemczech i Austrii dołączył do oferty kanał informacyjny CNN International. To następstwo ubiegłorocznej fuzji Warner Media z Discovery. więcej

Przychody z usług OTT wzrosną o 56 proc.

Przychody usług OTT w regionie Azji i Pacyfiku przekroczą 52 mld dolarów w 2028 roku. Z prognozy brytyjskiej firmy Digital TV Research wynika, że będzie to wzrost o 56 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Wówczas przychody wyniosły 33 mld. dol. więcej

TVN Style odświeżył oprawę antenową

Kanał TVN Style zyskał nową oprawę antenową, opartą na logotypie stacji. więcej

Canal+ Sport z youtube'owym programem o Ekstraklasie, prowadzi Mateusz Rokuszewski

Na youtube’owym kanale Canal+ Sport debiutuje magazyn „Liga Gra” o piłkarskiej PKO BP Ekstraklasie. Jego gospodarzem jest Mateusz Rokuszewski, który do redakcji dołączył dwa miesiące temu. więcej

Połączenie pracy z pasją - czy jest to możliwe?

Żyjemy w czasach, w których mamy coraz mniej prywatnego czasu. Natłok pracy, obowiązków i problemów życia codziennego sprawia, że dużą część swojego życia poświęcamy na wykonywaniu czynności, które niekoniecznie sprawiają nam przyjemność. A co w przypadku, kiedy Twoja praca jest związana z Twoim zainteresowaniami lub hobby? materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
UKE nie wyłoni szybko operatora ogólnopolskiego multipleksu DAB+

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji we wrześniu 2022 roku zawiesiła konkurs w sprawie miejsc na ogólnopolskim multipleksie DAB+. Postępowanie ma być wznowione po decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie operatora MUX-u. Przedstawiciel UKE w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie zdradza kiedy dokładnie regulator zajmie się tym tematem. więcej

 
TVP i Polskie Radio z rekordową rekompensatą. Pięć serii obligacji od ministra finansów

Minister finansów wyemitował w poniedziałek obligacje skarbowe o wartości nominalnej 2,7 mld zł dla Telewizji Polskiej i spółek Polskiego Radia. To tegoroczna rekompensata abonamentowa, o 700 mln zł wyższa niż w ub.r. więcej

 
Kancelaria premiera: spoty w TV Trwam za 590 tys. zł, sześć razy więcej na dotacje

Przez dwa lata kancelaria premiera wydała 590 tys. zł na kampanie prowadzone na antenie Telewizji Trwam. Ponadto nadającej stację Fundacji Lux Veritatis przyznała 3,59 mln zł dotacji oraz wsparła dwie konferencje Akademii Kultury Społecznej i Medialnej. więcej

 
Piotr Maślak winny znieważenia. Napisał o naszywkach SS i pogranicznikach

Sąd Rejonowy w Sokółce uznał dziennikarza TOK FM za winnego znieważenia Straży Granicznej, ale warunkowo umorzył sprawę. Maślak w sierpniu 2021 roku napisał, że strażnicy graniczni „mogą sobie przyczepić naszywki SS”. więcej

 
Audio ZET Boost i Audio ZET - nowe pakiety Grupy Eurozet

Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe. Oferta powstała dzięki połączeniu produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Najdroższe spoty wyceniono na ponad 60 tys. zł. więcej

 
Edyta Poźniak wicenaczelną radiowej Jedynki. Nadal szefuje Polskiemu Radiu Kierowców

Edyta Poźniak została zastępcą dyrektora - redaktora naczelnego Programu Pierwszego Polskiego Radia. Poźniak jest reporterką i dokumentalistką, szefuje już Polskiemu Radiu Kierowców i redakcji aktualności Jedynki. Szefem rozgłośni pozostaje Marcin Kusy. więcej

 
W Afganistanie talibowie zamknęli prowadzone przez kobiety radio za granie muzyki w czasie ramadanu

Rządzący w Afganistanie talibowie zamknęli prowadzone przez kobiety radio, wyjaśniając, że rozgłośnia puszczała muzykę w czasie świętego dla muzułmanów miesiąca ramadan - podała w poniedziałek telewizja Al-Dżazira. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu, stacja wyprzedziła Rekord FM

Na pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od września ub.r. do lutego br. awansowało RMF FM, które wyprzedziło Rekord FM. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Joanna Bychawska marketing production manager CEE w Netflixie

Joanna Bychawska objęła stanowisko marketing production manager na region CEE w platformie streamingowej Netflix. więcej

Tomasz Miśkiewicz dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Philips TV & Sound

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy dyrektor generalny TP Vision w Polsce objął funkcję dyrektora zarządzającego regionu. Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy marketing manager na rynek polski – obejmuje stanowisko dyrektora marketingu na Polskę, Czechy i Słowację. więcej

Leo Burnett poszerza współpracę z Samsung Electronics Polska

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) w wyniku wygranego przetargu rozszerzyła zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD, czyli produkty z kategorii RTV oraz audio w obszarze ATL. więcej

Rusza Otomoto Pay, usługę promuje kampania

Platforma motoryzacyjna Otomoto startuje z komunikacją kompleksowej usługą do finansowania - Otomoto Pay. Za strategię, pomysł kreatywny kampanii oraz reżyserię spotów odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, Mindshare jest odpowiedziany za planowanie i zakup mediów, za produkcję odpowiada Lucky Luciano. więcej

Ewa Wiącek events director w endorfina events

Do grona dyrektorskiego w agencji eventowej endorfina events dołącza Ewa Wiącek, wcześniejsza senior project managerka, obejmując stanowisko events director. więcej

McDonald's ogłasza zwolnienia

Największa sieć fastfoodów na świecie wezwała swoich pracowników biurowych do pracy zdalnej przez najbliższe trzy dni. W tym krótkim okresie McDonald's będzie przekazywać wybranym pracownikom informacje o zwolnieniu.  więcej

McDonald's daje drugie życie śmieciom

W nowej odsłonie kampanii „Jutro zależy od nas” McDonald’s pokazuje, co dzieje się ze zużytymi papierowymi opakowaniami w restauracjach sieci. Pokazuje, że dzięki właściwej segregacji mogą wrócić do lokali w postaci ręczników i papieru toaletowego. Działania reklamowe przygotowały agencje DDB Warszawa i OMD. więcej

Škoda reklamuje Enyaq Coupé jako "mój elektryczny SUV"

Ruszyła nowa kampania marki Škoda, pod hasłem “Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. To pierwsza kampania wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki. Za koncept kreatywny oraz obsługę SoMe odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu Creative. więcej

Polsat Media współpracuje ze Spicy Mobile

Z początkiem maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Powstaje produkt reklamowy Polsat Media Mobile. więcej

Vouchery o wartości 10 tys. zł na wakacje w loterii Heinekena

Grupa Żywiec rozpoczęła loterię konsumencką dla piw marki Heineken. Wśród nagród są m.in. vouchery o wartości 10 tys. zł na wakacje. więcej

Czatbot w wyszukiwarce Bing z reklamami

Chat Bing, czatbot Microsoftu oparty na technologii ChatGPT, wprowadził reklamy. Pojawiają się one w trakcie konwersacji z botem, na razie niektórym użytkownikom, choć firma już zapowiada, że z czasem trafią do wszystkich. więcej

Amsterdam nie chce turystów, w kampanii "Stay away" pokazuje, dlaczego

Władze Amsterdamu rozpoczynają w kwietniu kampanię pod hasłem "Stay away" [red. "trzymaj się z daleka"]. Działania te skierowane są do turystów, których miasto ma dosyć. więcej

Reuter debiutuje w Polsce. Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ambasadorami pierwszej kampanii ,,Adres Twojej Łazienki"

Reuter.com, internetowy sprzedawca detalicznych artykuło?w łazienkowych i wyposaz?enia wne?trz, właśnie stał się dostępny w Polsce. Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki". Udział w nim wzięli ambasadorzy marki Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Za przygotowanie kampanii startowej odpowiadają agencje Big Picture, Cut The Mustard i Metro Advertising. Działania prowadzone są do końca kwietnia. więcej

Tomasz Kot w reklamie loterii Blikomania. Do wygrania sztabki złota

Rozpoczęła się kolejna edycja Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika. W akcji do wygrania są m.in. sztabki złota. W kampanii promocyjnej zobaczymy aktora Tomasza Kota. więcej

Euronet ma nowe logo

Firma Euronet Polska (sieć m.in. bankomatów) wprowadza nową identyfikację wizualną w ramach procesu odświeżania strategii marki. więcej

PKN Orlen sponsorem generalnym Igrzysk Europejskich Kraków - Małopolska 2023

Na 79 dni przed ceremonią otwarcia, sponsorem generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023 został PKN Orlen. więcej

PGE w nowej kampanii zachęca do bycia Pro Eko

Spółka PGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”, w której zachęca do korzystania z linii produktów Pro EKo, czyli instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE. więcej

Damian Jemioło nowym PR&marketing managerem w Plej

Damian Jemioło dołączył do agencji marketingowej Plej jako PR&marketing manager. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Gorczyńską, która nie pracuje już w firmie. więcej

Już dwa kontakty z reklamą wideo budują świadomość reklamy oraz marki

Większa częstotliwość kontaktów z reklamą wideo przekłada się na wzrost wszystkich wskaźników związanych z marką: świadomości, przychylności, intencji zakupowej; zaś synergia mediów jest kluczowa dla wzmocnienia tego efektu. Tak wynika z najnowszego badania „Efektywność marek w świecie wielu ekranów” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zrealizowanego we współpracy z Google oraz Kantarem. więcej

Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Od kwietnia Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Chodzi o zautomatyzowanie i integrację z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic. więcej

AMS we współpracy z Initiative i UM wprowadza zakup programatyczny

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadza zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. więcej

MPM zachęca do kupna nowego termorobota

Ruszyła kampania marki MPM promująca iCoook MRK-38, najnowszy model wielofunkcyjnego, gotującego termorobota kuchennego z funkcją wi-fi. Za planowanie mediów, realizację kampanii digitalowych oraz projekt kreacji rich mediowej odpowiada dom mediowy Media Choice. więcej

Meet at Rift powraca w letniej odsłonie

Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie zostali Alior Bank Polska wraz z Mastercard. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Burda zakończyła transformację. ,,Większość przychodów z biznesu cyfrowego"

Połączeniem redakcji tytułów drukowanych i online Burda Media Polska zakończyła transformację cyfrową zapoczątkowaną przejęciem Edipresse Polska latem ub.r. - Z finansowego punktu widzenia nie jesteśmy już stricte wydawnictwem prasowym, gdyż większość naszych przychodów i zysków pochodzi z biznesu cyfrowego - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska. Spółka cały czas szuka podmiotów do akwizycji. więcej

Stanowski, Lis, Bok z największymi zasięgami wśród dziennikarzy na polskim Twitterze

W marcu na polskim Twitterze zasięgi Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego wyniosły 26,2 mln wyświetleń - najwięcej wśród dziennikarzy i publicystów. Podium uzupełniają twórca profilu informacyjnego "KiKŚ" Łukasz Bok (20,9 mln wyświetleń)i Tomasz Lis (18,1 mln wyświetleń). więcej

Polityczka na okładce ,,Playboya"

Zdjęcie francuskiej polityczki Marlene Schiappy znalazło się na okładce magazynu „Playboy”, w środku zaś wywiad. Francuska premier skrytykowała kobietę, ta zaś ripostuje: „we Francji kobiety są wolne”. więcej

Laureatami Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dziennikarze z Polski, Szwecji i Izraela

Laureatami tegorocznej, dwunastej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze i redakcje z Izraela, Polski oraz Szwecji, a także dziennikarze zagraniczni relacjonujący wydarzenia w Polsce po rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wręczenie nagród odbędzie się 3 czerwca w Muzeum Emigracji w Gdyni. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Burda zakończyła transformację. ,,Większość przychodów z biznesu cyfrowego"

Połączeniem redakcji tytułów drukowanych i online Burda Media Polska zakończyła transformację cyfrową zapoczątkowaną przejęciem Edipresse Polska latem ub.r. - Z finansowego punktu widzenia nie jesteśmy już stricte wydawnictwem prasowym, gdyż większość naszych przychodów i zysków pochodzi z biznesu cyfrowego - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska. Spółka cały czas szuka podmiotów do akwizycji. więcej

Stanowski, Lis, Bok z największymi zasięgami wśród dziennikarzy na polskim Twitterze

W marcu na polskim Twitterze zasięgi Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego wyniosły 26,2 mln wyświetleń - najwięcej wśród dziennikarzy i publicystów. Podium uzupełniają twórca profilu informacyjnego "KiKŚ" Łukasz Bok (20,9 mln wyświetleń)i Tomasz Lis (18,1 mln wyświetleń). więcej

Wirtualna Polska zasilana wyłącznie zieloną energią. Większość z własnych farm

Serwerownie Wirtualnej Polski w całości są zasilane zieloną energią, której 80 proc. pochodzi z własnych farm fotowoltaicznych. Firma podkreśla, że dzięki temu jako pierwszy wydawca internetowy w Polsce zapewnia klientom zeroemisyjne reklamy. więcej

Joanna Bychawska marketing production manager CEE w Netflixie

Joanna Bychawska objęła stanowisko marketing production manager na region CEE w platformie streamingowej Netflix. więcej

Zmiana we władzach Facebook Poland. Odchodzi chief accounting officer

W zarządzie spółki Facebook Poland, należącej do Meta Platforms, Susan Taylor została zastąpiona przez Raja Singha. Taylor po sześciu latach pracy żegna się z koncernem. więcej

Australia zabroni używania TikToka w urządzeniach rządowych

Australijski minister sprawiedliwości Mark Dreyfus zapowiedział we wtorek, że rząd Australii zabroni używania chińskiej aplikacji TikTok w należących do niego urządzeniach. Jako powód podał względy bezpieczeństwa. więcej

Rusza Otomoto Pay, usługę promuje kampania

Platforma motoryzacyjna Otomoto startuje z komunikacją kompleksowej usługą do finansowania - Otomoto Pay. Za strategię, pomysł kreatywny kampanii oraz reżyserię spotów odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, Mindshare jest odpowiedziany za planowanie i zakup mediów, za produkcję odpowiada Lucky Luciano. więcej

Przychody z usług OTT wzrosną o 56 proc.

Przychody usług OTT w regionie Azji i Pacyfiku przekroczą 52 mld dolarów w 2028 roku. Z prognozy brytyjskiej firmy Digital TV Research wynika, że będzie to wzrost o 56 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Wówczas przychody wyniosły 33 mld. dol. więcej

Medonet.pl rozszerza ofertę o Medonet Dziecko

Medonet (Ringier Axel Springer Polska) rozszerza swoją ofertę o nowy serwis Medonet Dziecko, poświęcony tematyce ciąży, porodu, a także rozwoju dziecka pod kątem zdrowotnym. Użytkownicy serwisu znajdą w nim rzetelną wiedzę opartą na badaniach naukowych, wskazówki ekspertów, a także praktyczne porady związane ze zdrowiem czy pielęgnacją oraz dietą matki i dziecka. więcej

Uwaga, kamień leci spod kół! Sprawdź zalety ubezpieczenia szyb

Trzask i na przedniej szybie pojawia się ślad. Taki odprysk od kamienia jest jednym z częstszych zagrożeń, z którymi stykasz się podczas jazdy samochodem. Trudno winić kierowcę innego pojazdu albo drogowców, którzy nie zdążyli zamieść jezdni po zimie. Zazwyczaj zostajesz z problem sam i niemałymi kosztami naprawy. Chyba że masz ubezpieczenie Szyby24 w LINK4. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
OpinionWay z działem badań jakościowych, na czele Marcin Hinz

Firma badawcza OpinionWay Polska tworzy w swoich strukturach dział badań jakościowych. Kieruje nim Marcin Hinz. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kancelaria premiera: spoty w TV Trwam za 590 tys. zł, sześć razy więcej na dotacje

Przez dwa lata kancelaria premiera wydała 590 tys. zł na kampanie prowadzone na antenie Telewizji Trwam. Ponadto nadającej stację Fundacji Lux Veritatis przyznała 3,59 mln zł dotacji oraz wsparła dwie konferencje Akademii Kultury Społecznej i Medialnej. więcej

Porta KMI Poland wybiera Personal PR

Firma Porta KMI Poland dołączyła do grona klientów Personal PR. Agencja zajmie się wsparciem realizacji strategii komunikacji marki na LinkedIn. Działania będą dotyczyć rynków zagranicznych, na których działa klient. więcej

Damian Jemioło nowym PR&marketing managerem w Plej

Damian Jemioło dołączył do agencji marketingowej Plej jako PR&marketing manager. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Gorczyńską, która nie pracuje już w firmie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zmiana we władzach Facebook Poland. Odchodzi chief accounting officer
Australia zabroni używania TikToka w urządzeniach rządowych
Dr Kamil Kulesza o sztucznej inteligencji: możliwe będą masowe "zmartwychwstania" w postaci cyfrowej
Czatbot w wyszukiwarce Bing z reklamami
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj