|
|
|
|
|
|
|
Zasięg MUX-1 i MUX-2 wciąż mniejszy niż przed przejściem na DVB-T2/HEVC
Niebawem minie rok od rozpoczęcia procesu zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Właściciel Grupy MWE Michał Winnicki informuje Wirtualnemedia.pl, że MUX-1, gdzie jest nadawany jego kanał Antena HD wciąż ma według Nielsena o prawie 7 pkt. proc. mniejszy zasięg techniczny niż dwanaście miesięcy temu.
więcej
|
Były reporter TVN chce uznania, że powinien być zatrudniony na etacie. Nadawca się odwołał
Proces, który były reporter TVN Robert Jałocha wytoczył nadawcy, wraca do ponownego rozpatrzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po grudniowym wyroku korzystnym dla dziennikarza, TVN złożyła apelację, w której podkreśla m.in. że sąd pierwszej instancji popełnił błąd, polegający na nieprawidłowym ustaleniu stosunku służbowego Jałochy i jego przełożonych.
więcej
|
Nadawca Stopklatki woli nie ryzykować kolejnej kary od KRRiT. ,,Kiler" i ,,Poranek Kojota" bez wulgaryzmów
Po grzywnie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Kino Polska TV kontynuuje zagłuszanie wulgaryzmów w filmowych klasykach. Po „Psach”, taki sam los spotkał „Kilera”, „Poranek Kojota” i „Straszny film”. Biuro prasowe nadawcy tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że dzięki tej decyzji produkcje mogły dotrzeć do szerszej publiczności.
więcej
|
Pierwsza platforma cyfrowa ze wszystkimi stacjami TVP w jakości HD
Operator Orange dołączył do oferty wersje HD kanałów TVP Seriale, TVP Historia i TVP Rozrywka. Mogą z nich korzystać klienci korzystający z technologii IPTV. Tym samym Orange jest pierwszą platformą cyfrową, która udostępnia wszystkie kanały Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
681 tys. widzów nowego reality-show ,,Ugotowani w parach" w TVN, lepsze wyniki od ,,Przez Atlantyk"
Program „Ugotowani w parach” po trzech pierwszych tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 681 tys. widzów, o 54 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu w tym samym paśmie cykl „Przez Atlantyk” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Policja zamknęła piracki serwis. Właściciel aresztowany
W efekcie działań policji zamknięty został serwis Zalukaj.vip udostępniający nielegalnie filmy i seriale. Zarzuty postawiono dwóm mężczyznom, założyciel witryny został tymczasowo aresztowany.
więcej
|
Jedynie 390 tys. widzów ogląda ,,Hell's kitchen" w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki talent-show „Hell’s kitchen 8” oglądało średnio 686 tys. widzów, o 296 tys. oglądających mniej niż śledziło poprzednią edycją nadawaną jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Program jest obecnie pokazywany godzinę później niż w poprzednim sezonie.
więcej
|
582 tys. widzów nowego serialu ,,Lulu" w Polsacie
Po trzech tygodniach emisji nowy serial Polsatu „Lulu” ogląda średnio 582 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon Prime Video dla klientów UPC Polska przez 3 miesiące za darmo
Operator kablowy UPC poinformował abonentów, że przez trzy miesiące mogą za darmo wypróbować pakiet Amazon Prime. Obejmuje on platformę streamingową Prime Video, serwis z darmowymi grami Prime Gaming, darmowe dostawy ze sklepu Amazona i platformę do udostępniania na żywo rozgrywek e-sportowych Twitch.
więcej
|
Nowe menu i wyszukiwanie głosowe w dekoderach Polsat Box
W dekoderach Polsat Box 4K i Polsat Box 4K Lite pojawiły się: aplikacja Disney+, nowe menu główne i wyszukiwarka głosowa. Abonenci największej platformy cyfrowej mogą korzystać z nowych funkcji, ułatwiających oglądanie telewizji i korzystanie z serwisów streamingowych, dzięki aktualizacji oprogramowania dekoderów.
więcej
|
TVN7 pokaże serial HBO ,,Czarnobyl", emisja od 26 kwietnia
W środę, 26 kwietnia w Siódemce odbędzie się premiera miniserialu „Czarnobyl”, który został wyprodukowany przez HBO - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz konkurs skoków podczas MŚ w Planicy. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP2, a TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W pogoni za marzeniami, albo przynajmniej funtem brytyjskim. Recenzja serialu Canal+ ,,Emigracja XD" na podstawie powieści Malcolma XD
W ofercie Canal+ zadebiutuje nowy polski serial oparty na twórczości tajemniczego Malcolma XD, znanego z krótkich form literackich publikowanych w internecie. We współpracy z Łukaszem Kośmickim napisał scenariusz „Emigracji XD”, który – w krzywym zwierciadle - przedstawia losy Polaków za granicą.
więcej
|
Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2
Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy meczu piłkarskim Pucharu Hiszpanii w TVP1.
więcej
|
Kahaber Abashidze przeniósł się do warszawskiego biura Disneya
Kahaber Abashidze, starszy wiceprezes i general manager media, country manager The Walt Disney Company Central & Eastern Europe and CIS przebywa na stałe w warszawskim biurze The Walt Disney Company, skąd zarządza działaniami firmy w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wybranych państwach Wspólnoty Niepodległych Państw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamieniem rzucono w samochód TVP. Pracownicy są w strachu
Nieznany sprawca rozbił szybę auta należącego do Telewizji Katowice. Zdaniem komentatorów, to odpowiedź na samobójczą śmierć 15-letniego Mikołaja Filiksa, ofiary pedofilii, którego dane ujawniły rządowe media.
więcej
|
Krzysztof Ibisza podbija TikToka jako drag queen. Hitem utwór ,,Dancing Lasha Tumbai"
Wideo z występem Krzysztofa Ibisza wcielającym się w ukraińskiego wokalistę Andrija Danyłko przekroczyło 5,3 mln odtworzeń na profilu TikTok Telewizji Polsat.
więcej
|
Nowy serial animowany ,,Jeżyk i Sprężynka" w sobotę zadebiutuje w Puls 2
W sobotę, 18 marca o godz. 18.50 w kanale Puls 2 w ramach pasma Puls Kids odbędzie się premiera „Jeżyka i Sprężynki”, autorskiego serialu animowanego stacji. Oto zwiastun i czołówka produkcji.
więcej
|
,,Złoty interes 2" od 7 kwietnia w Zoom TV
Od 7 kwietnia w Zoom TV będzie można oglądać drugi sezon programu „Złoty interes” o polskich przedsiębiorcach.
więcej
|
Awaria w Eurosporcie. Skoki narciarskie bez studia i częściowo bez komentarza
W czwartek kanały Eurosportu w Europie mierzyły się z problemami technicznymi, które zaczęły się po południu. W efekcie Eurosport 1 nie wyemitował studia przy zawodach w skokach narciarskich, a transmisja częściowo była bez komentarza. Bez problemów zawody pokazywano w TVN. Zwycięzcą konkursu został Dawid Kubacki.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rada programowa Radia Szczecin chce od prezesa "stosownych kroków". Przepadł apel o dymisję Duklanowskiego
Rada programowa Radia Szczecin przyjęła w czwartek uchwałę, w której solidaryzuje się z posłanką Magdaleną Filiks, a także krytycznie ocenia „sposób i czas” przygotowania głośnego materiału przez Tomasza Duklanowskiego. W trakcie posiedzenia odrzucono dwie inne uchwały, m.in. wzywającą do odwołania Duklanowskiego ze stanowiska redaktora naczelnego rozgłośni.
więcej
|
|
Radio 357 ujednolica pakiet korzyści dla patronów. I podwyższa o 50 proc. najniższy próg wpłat
Wszyscy patroni, wspierający Radio 357, mają od czwartku ten sam pakiet korzyści, niezależnie od kwoty, jaką przekazują na radio. Taką informację przekazali wspierającym przedstawiciele rozgłośni, Paweł Sołtys i Paweł Pobóg-Ruszkowski. Zadecydowały o tym względy zdroworozsądkowe (niewyróżnianie patronów), ale i - jak przyznał Pobóg-Ruszkowski - względy fiskalne.
więcej
|
|
Radio Szczecin zyskało słuchaczy. Liderem RMF FM
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio 357 podnosi najniższy próg wpłat na Patronite. ,,Wszyscy wiemy, dlaczego"
Już nie 10, a 15 złotych: tyle od marca wynosi najniższy próg wpłat na Patronite dla Radia 357. Radiowcy podkreślają, że dotyczy to patronów, którzy dopiero decydują się na ich wspieranie - we wpłatach tych, którzy robią to od jakiegoś czasu, nic się nie zmienia. Skąd taka zmiana? "Chyba wszyscy wiemy, niestety” - pisze zespół Radia 357.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Intermarche wybiera Agencję 2012 do obsługi reklamowej. Startuje pierwsza kampania
Agencja 2012 wygrała przetarg na stałą obsługę komunikacyjną sieci sklepów Intermarché (Grupa Muszkieterów). Rusza pierwsza przygotowana przez agencję kampania „Oszczędzaj przez cały dzień” ze znaną już postacią Irki Marsze.
więcej
|
Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2
Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy meczu piłkarskim Pucharu Hiszpanii w TVP1.
więcej
|
Małgorzata Bochenek na czele połączonego działu biznesu i transformacji oraz digitalu IKEA Retail w Polsce
Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i digital.
więcej
|
Sieć Dealz zmieni logo? Trwają testy
Na elewacji uruchomionego właśnie pierwszego centrum dystrybucyjnego sieci Dealz w Polsce widnieje inne logo niż na sklepowych szyldach. Firma wyjaśnia, że trwają testy nowego logotypu.
więcej
|
Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool
Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko data & programmatic director in Google.
więcej
|
Ekipa z JR Holding wchodzi w produkcję muzyki. Inwestycja za 5 mln zł
Influencerska Ekipa Holding i jej mniejszościowy akcjonariusz JR Holding za 5 mln zł planują kupić 8,9 proc. udziałów spółki Closer Music, kolejny 1 mln zł dołoży inwestor indywidualny. - Zamierzamy osiągnąć synergie ze zgromadzonymi wokół Ekipy influencerami i innymi spółkami z grupy - podkreśla January Ciszewski, prezes JR Holding.
więcej
|
Unilever postawi w Ukrainie fabrykę za 20 mln euro
Koncern FMCG Unilever zainwestuje 20 milionów euro w nowy zakład produkcyjny w obwodzie kijowskim w Ukrainie. Budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku, a otwarcie fabryki planowane jest na 2024 rok. Zakład ma zatrudniać około stu osób, powstałe w nim produkty w pierwszej kolejności zaopatrywać będą lokalny rynek ukraiński, a w przyszłości również pozostałe rynki europejskie.
więcej
|
Aplan Media stworzy animacje dla PFRON-u
Firma Aplan Media wygrała przetarg na stworzenie cyklu produkcji animowanych dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Pokonała w nim 4 konkurencyjne firmy.
więcej
|
Julia Wieniawa za Maffashion w reklamach Samsunga
Julia Wieniawa została nową ambasadorką reklamową Samsunga, razem z Żabsonem występuje w kampanii Galaxy Z Flip4. Poprzednio smartfony producenta reklamowała influencerka Julia "Maffashion" Kuczyńska i raper Wojtek Sokół.
więcej
|
Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund inwestorem Grupy Efigence
Saudyjski fundusz Riyad FinTech Fund został inwestorem polskiej spółki technologicznej Efigence, należącej do agencji reklamowej Artegence. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy
Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na działania marketingowe i public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować do końca marca 2026 roku.
więcej
|
Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google
Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych.
więcej
|
Żywiec zainteresowany ofertą Palikota. Legendarny Browar w Leżajsku może zmienić właściciela
Manufaktura Piwa Wódki i Wina („MPWiW”) otrzymała oficjalne potwierdzenie przyjęcia oferty wstępnej przez Grupę Żywiec na zakup browaru Leżajsk wraz z marką piwa Leżajsk. Propozycja MPWiW została złożona w związku z publicznymi zapowiedziami likwidacji browaru w Leżajsku w jego obecnym kształcie.
więcej
|
W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego
Według MoffettNathanson Research, Netflix uzyska 10 milionów subskrybentów - korzystających z pakietu z reklamami - na całym świecie do końca tego roku, z czego około 30 proc., czyli 3,1 miliona będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady.
więcej
|
Magdalena Sajpel i Anna Mazur awansowały w LiquidThread
Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko senior creative designerki, a Anna Mazur została creative designerką w zespole Creative Studio LiquidThread (Publicis Groupe).
więcej
|
"Powiedz to prosto z serca" - zachęca Delecta
Marka Delecta (FoodWell) powraca z szeroko zasięgową komunikacją pod hasłem:"Delecta. Powiedz to prosto z serca". Przygotowały ją agencje HiBrands, GPD i Starcom.
więcej
|
,,Samo się przenosi" w reklamach Plusa z nowymi bohaterami
Ruszyła pierwsza kampania produktowa sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat) utrzymana w nowej konwencji kreatywnej. Reklamuje ofertę abonamentową, podkreślając pod hasłem „Do Plusa samo się przenosi”, jak łatwo przejść do niej ze swoim numerem.
więcej
|
Burna Boy gwiazdą finału Ligi Mistrzów
UEFA i Pepsi Max ogłosiły, że zdobywca nagrody Grammy i multi-platynowy piosenkarz, autor tekstów i producent, Burna Boy, wystąpi 10 czerwca w pokazie otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA 2023, organizowanym przez markę Pepsi.
więcej
|
Linie Emirates mają nowe barwy
Charakterystyczne malowanie największej międzynarodowej linii lotniczej na świecie, Emirates, zostało odświeżone. Jest to trzecia odsłona od 1985 r. oficjalnych barw międzynarodowych linii lotniczych Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
więcej
|
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do przekazania 1,5 proc. podatku Fundacji Happy Kids
Aktorzy Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska wystąpili w nowej kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids.
więcej
|
Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Policja zamknęła piracki serwis. Właściciel aresztowany
W efekcie działań policji zamknięty został serwis Zalukaj.vip udostępniający nielegalnie filmy i seriale. Zarzuty postawiono dwóm mężczyznom, założyciel witryny został tymczasowo aresztowany.
więcej
|
Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google
Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych.
więcej
|
W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego
Według MoffettNathanson Research, Netflix uzyska 10 milionów subskrybentów - korzystających z pakietu z reklamami - na całym świecie do końca tego roku, z czego około 30 proc., czyli 3,1 miliona będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych i Kanady.
więcej
|
Brand24 szuka partnera strategicznego. Chce szybciej rosnąć za granicą
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zaczyna przegląd opcji strategicznych, w ramach którego rozejrzy się za inwestorem. - Nie szukamy finansowania, ale podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe - mówi szef spółki Michał Sadowski.
więcej
|
TikTok ze zmianami w zakresie rekomendowanych tres?ci
Platforma TikTok wprowadziła aktualizację aplikacji, która pozwala użytkownikom na odświeżenie rekomendacji polecanych w sekcji „Dla Ciebie”. Ma to ograniczyć powtarzające się treści i pomóc trafniej je odbierać.
więcej
|
Wirtualne Targi Nowych Mieszkań i Domów - Warszawa i woj. mazowieckie. Wyjątkowa okazja dla poszukujących nowego lokum!
W dniach 17 – 19 marca pod adresem noweinwestycje.pl/targi odbędą się Wirtualne Targi Nowych Mieszkań i Domów dla Warszawy i woj. mazowieckiego, organizowane przez Grupę Morizon-Gratka. Swoje oferty nowych inwestycji zaprezentuje ponad 50 deweloperów z Warszawy i województwa mazowieckiego.
więcej
|
Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej |
|
|