Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 8 Marca 2023
 
 
 
Helios przestaje emitować reklamy w Radiu Szczecin. ,,W świetle bieżących wydarzeń"
 
Należąca do Agory spółka kinowa Helios zawiesiła bezterminowo współpracę z Radiem Szczecin – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To efekt opublikowania przez rozgłośnię informacji, pozwalających zidentyfikować nastoletniego syna posłanki PO Magdaleny Filks, który w konsekwencji popełnił samobójstwo. W sieci powstał już ruch konsumenckiego nacisku na firmy, które reklamują się w Radiu Szczecin. więcej
 
 
Warner Bros. Discovery tłumaczy zamianę kanałów telewizyjnych w Polsce
 
18 marca kanał Boomerang, którego znakiem rozpoznawczym były kiedyś klasyki Cartoon Network, zniknie z polskiego rynku. Zastąpi go stacja Cartoonito dla przedszkolaków. Sean Henry z Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmiana nazwy to nawiązanie do marki obecnej m.in. w Stanach Zjednoczonych. więcej
 
 
Polsat chce kontynuować serial "Przyjaciółki"
 
Polsat po zmianie dyrektora programowego nie ma zamiaru kończyć serialu „Przyjaciółki”. Emitowana od 11 lat obyczajowa produkcja, której 21. sezon wyświetla stacja w wiosennej ramówce, doczeka się kolejnej serii. więcej
 
 
Polsat zadowolony ze startu wiosennej ramówki. Miszczak: to dopiero początek
 
Pod koniec lutego wystartowały wiosenne ramówki największych stacji, w tym nowa oferta Polsatu, w którego dyrektorem programowym od połowy stycznia jest Edward Miszczak. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla on, że jest zadowolony z oglądalności stacji w pierwszym tygodniu nowej ramówki, a szczególnie z wyników programu "Twoja twarz brzmi znajomo" i serialu "Sługa Narodu". więcej
 
 
NASK wykrył prawie 1600 dezinformujących kont w mediach społecznościowych
 
Państwowy Instytut Badawczy NASK od początku pełnoskalowej wojny w Ukrainie wykrył w polskiej przestrzeni mediów społecznościowych 1592 wysoce szkodliwych kont. - Tych kont nie ma aż tak wiele, jakby się wydawało - podkreśla Mateusz Mrozek, kierownik działu przeciwdziałania dezinformacji w NASK. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Piwo Żywiec z nową oprawą graficzną. "Czystsza w formie, bardziej czytelna" więcej
 
Agora dostała już 52 mln zł dywidend od Eurozetu. To o połowę więcej niż zarobił jej pion radiowy więcej
 
Axel Springer planuje zrezygnować z papieru. ,,Najdłużej przeżyją tabloidy" więcej
 
Z głównych stacji TVP znikną tureckie seriale. Będzie nowa polska telenowela więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Operator Obrazu News TVN Warner Bros. Discovery
Trade Marketing Manager w Eleven Sports Eleven Sports Network
Wydawca/ Wydawczyni Audio/Video Ringier Axel Springer
Starszy Asystent Reportera News- "Polska i Świat" TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor audycji TVP
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz / Dziennikarka Forbes.pl Ringier Axel Springer
Dziennikarz - Prezenter Radiowy Twoja Telewizja Morska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Warner Bros. Discovery tłumaczy zamianę kanałów telewizyjnych w Polsce

18 marca kanał Boomerang, którego znakiem rozpoznawczym były kiedyś klasyki Cartoon Network, zniknie z polskiego rynku. Zastąpi go stacja Cartoonito dla przedszkolaków. Sean Henry z Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmiana nazwy to nawiązanie do marki obecnej m.in. w Stanach Zjednoczonych. więcej

Polsat chce kontynuować serial "Przyjaciółki"

Polsat po zmianie dyrektora programowego nie ma zamiaru kończyć serialu „Przyjaciółki”. Emitowana od 11 lat obyczajowa produkcja, której 21. sezon wyświetla stacja w wiosennej ramówce, doczeka się kolejnej serii. więcej

Polsat zadowolony ze startu wiosennej ramówki. Miszczak: to dopiero początek

Pod koniec lutego wystartowały wiosenne ramówki największych stacji, w tym nowa oferta Polsatu, w którego dyrektorem programowym od połowy stycznia jest Edward Miszczak. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla on, że jest zadowolony z oglądalności stacji w pierwszym tygodniu nowej ramówki, a szczególnie z wyników programu "Twoja twarz brzmi znajomo" i serialu "Sługa Narodu". więcej

,,Skoordynowana akcja mediów publicznych". Olechowski tłumaczy się radzie programowej TVP

Szef KRRiT zamknął postępowanie w sprawie skargi na Radio Szczecin, zgłoszonej przez Krzysztofa Lufta, ale nie poinformował go ani o tym fakcie, ani o rozstrzygnięciach. Luft wysłał więc swoją skargę we wtorek raz jeszcze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uboczny efekt pisma to wyjaśnienia, jakie szef TAI, Jarosław Olechowski złożył radzie programowej TVP. Dotarliśmy do nich: Olechowski wyjaśnia, dlaczego tekst o Szczecinie pojawił się wcześniej na portalu TVP.Info, niż na stronach Radia Szczecin. W skardze podnoszono, że jest to dowód na "skoordynowaną akcję mediów publicznych". więcej

Serwis Canal+ online dostępny dla abonentów Vectry

Abonenci sieci kablowej Vectra z pakietami obejmującymi stacje Canal+ mogą już korzystać z Canal+ online. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, operator kablowy będzie również sprzedawał dostęp do tego serwisu streamingowego osobom, które nie wykupują usług telewizyjnych, tylko na przykład same internetowe.   więcej

Rusza darmowy kanał telewizyjny ze sportem kobiet

16 marca pod nazwą FAST DAZN Rise rozpocznie nadawanie bezpłatny kanał sportowy pokazujący zmagania kobiet. Będzie dostępny w Niemczech i Austrii za pośrednictwem platform typu FAST Samsung TV Plus oraz Waipu.TV. więcej

,,Bracia" zabierają nas nad polskie morze. Recenzja nowego serialu Polsat Box Go

„Bracia”, czyli nowy serial debiutujący 8 marca na Polsat Box Go, to produkcja oparta na greckim formacie „Tesseries”. Opowiada historię czterech braci, którzy muszą wspólnie zmierzyć się z traumatycznym zdarzeniem w rodzinie. W obsadzie zobaczymy m.in. Piotra Stramowskiego i Jana Frycza.   więcej

,,Bracia" nowym serialem Polsatu. ,,Obyczajowy tylko z pozoru"

Od środy 8 marca do Polsat Box Go trafi nowy serial „Bracia” z Janem Fryczem, Piotrem Stramowskim, Mateuszem Kościukiewiczem, Damianem Kretem i Nikodemem Rozbickim w rolach głównych. - To serial obyczajowy tylko pozornie. To co mnie w nim urzekło to pewna podskórność, drugi obieg. Czuć, że za chwilę coś wybuchnie i wybucha - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Polsatu. więcej

Debiut ,,Azji Express 3" lepszy od premiery ,,Ameryki Express 2". TVN liderem w 16-49

Premierę pierwszego odcinka trzeciej edycji „Azji Express” oglądało 1,14 mln widzów, o 80 tys. oglądających więcej niż debiut „Ameryki Express 2” pokazany trzy lata temu. TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Właściciel Play i UPC Polska uruchomił bezpłatny serwis z filmami dla abonentów

Operator telekomunikacyjny Free, który należy do Grupy Iliad, właściciela m.in. sieci komórkowej Play i sieci kablowej UPC Polska, udostępnił abonentom we Francji usługę OQEE Ciné. Obejmuje ona ponad 300 filmów i seriali bez dodatkowych opłat. więcej

Bezpłatny kanał filmowy po polsku już nadaje

Użytkownicy serwisu streamingowego Rakuten TV mogą już korzystać z drugiego kanału w języku polskim. Bjgtjme emituje filmy różnych gatunków z polskim lektorem.  Darmowa stacja ma utrzymywać się m.in. dzięki reklamom. więcej

TVP Info nie przeprasza, ale atakuje. Obwinia polityków PO za śmierć syna posłanki Filiks

Telewizja Polska zabrała głos w sprawie śmierci syna posłanki Magdaleny Filiks. TVP Info nie przeprasza, ale atakuje PO. Stacja podkreśla, że za śmierć dziecka odpowiadają politycy tej partii, ponieważ jej poseł w tej stacji mówił, że ofiarami pedofila są dzieci jego koleżanki partyjnej. Nadawca nie wspomina natomiast, że dzień wcześniej więcej informacji o ofiarach pojawiło się na portalu TVP.info i w rozmowie stacji z Tomaszem Duklanowskim. więcej

Członkini KRRiT po reportażu TVN24 o Janie Pawle II i pedofilii: haniebny atak, granice przekroczone

W „Czarno na białym” w TVN24 wyemitowano reportaż Marcina Gutowskiego pokazujący, że Karol Wojtyła jeszcze przed wyborem na papieża wiedział o księżach dopuszczających się pedofilii. - Haniebny atak na JPII będzie przeciwskuteczny. Granice zostały przekroczone - stwierdziła Marzena Paczuska, członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

Elektrownia jądrowa u Zygmunta Solorza za 12 lat? Podpisano umowę z PGE

Kontrolowany przez Zygmunta Solorza holding ZE PAK podpisał z państwową Polską Grupą Energetyczną umowę dotyczącą spółki, która razem z koreańskim KHNP zbuduje elektrownię jądrową. Elektrownia ma powstać na terenach ZE PAK w Pątnowie, pierwszy bloki może zostać uruchomiony w 2035 roku. więcej

Platforma cyfrowa bez większości kanałów Disneya

Działająca w krajach nordyckich platforma cyfrowa Allente usunęła z oferty satelitarnej i streamingowej Disney Channel, Disney Junior i National Geographic Wild. Spośród stacji Disneya w jej pakietach pozostał jedynie National Geographic. więcej

,,The Last of Us" HBO bije własne rekordy popularności

Ósmy odcinek serialu „The Last of Us” HBO w dniu premiery obejrzało 8,1 miliona widzów.   więcej

Nowy sezon ,,Mody na sukces" od 20 marca w Red Go, serial debiutuje w linearnym kanale Red Carpet TV

W poniedziałek, 20 marca w serwisie Red Go pojawi się 34. sezon telenoweli „Moda na sukces”. Tego samego dnia produkcja zadebiutuje w kanale Red Carpet TV, stacja pokazywać będzie 33. odsłonę. więcej

Polsat Box Go z interaktywnymi statystykami podczas meczów Ligi Mistrzów

Platforma Polsat Box Go wprowadziła interaktywne statystyki w języku polskim podczas transmisji meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów. więcej

Dziennikarze protestują po tragicznej śmierci syna posłanki PO. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin

Kilkunastu dziennikarzy i dziennikarek z największych polskich mediów, m.in. Onetu, "Polityki", "Gazety Wyborczej", Radia Zet, WP.pl, Oko Press czy "Newsweeka" protestuje przeciwko standardom mediów publicznych w związku z tragiczną śmiercią syna posłanki PO Magdaleny Filiks. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin, które to podały informacje pozwalające ustalić personalia skrzywdzonych przez pedofila dzieci. więcej

34. sezon ,,Kuby Wojewódzkiego" w TVN, wiosenna odsłona będzie liczyć o dwa odcinki mniej

We wtorek, 7 marca w TVN zadebiutowała 34. odsłona „Kuby Wojewódzkiego”. Wiosną talk-show będzie najprawdopodobniej liczyć 11 odcinków, o dwa mniej niż dotychczas. więcej

Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>>

W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Helios przestaje emitować reklamy w Radiu Szczecin. ,,W świetle bieżących wydarzeń"

Należąca do Agory spółka kinowa Helios zawiesiła bezterminowo współpracę z Radiem Szczecin – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To efekt opublikowania przez rozgłośnię informacji, pozwalających zidentyfikować nastoletniego syna posłanki PO Magdaleny Filks, który w konsekwencji popełnił samobójstwo. W sieci powstał już ruch konsumenckiego nacisku na firmy, które reklamują się w Radiu Szczecin. więcej

 
Wejście do Radia Szczecin oblane farbą

Szczecińska policja dostała we wtorek późnym wieczorem zgłoszenie o uszkodzeniu mienia - drzwi do siedziby Radia Szczecin zostały oblane farbą. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Jedynka awansowała na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Jedynka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Plus startuje z nową platformą komunikacyjną

W reklamach sieci telekomunikacyjnej Plus do Wojciecha Mecwaldowskiego dołącza dwójka nowych bohaterów, w których wcielają się Anna Smołowik i Filip Orliński. Za kampanie odpowiadają firmy marketingowe Freundschaft, TFP i Televizor. więcej

Robert Sas nowym dyrektorem zarządzającym Mondel?z

Z początkiem kwietnia stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie Mondel?z International (producent takich marek, jak Milka, Oreo, Prince Polo, Delicje) w Polsce i krajach bałtyckich obejmie Robert Sas. Zastąpi w tej roli Marcina Dobrocka, który pokieruje firmą na rynkach Beneluksu. więcej

Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread

Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w agencji LiquidThread (Publicis Groupe), objął nowo utworzone stanowisko product & strategy directora w agencji. więcej

Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy

Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, majsterkowiczem i ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz wielu programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl. więcej

Rezigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon

„Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” - pod takim hasłem powstała nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został popularny influencer Rezigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski. więcej

Dentsu Polska tworzy strukturę dedykowaną sztucznej inteligencji. Na czele Anna Nowak

Dentsu Polska tworzy AI Lab – nową strukturę zespołu, dedykowaną rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. Na czele działu stanęła Anna Nowak, creative group head w dentsu Creative. więcej

Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami. więcej

Colian promuje ciastka Jeżyki

Wystartowała kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Nowa komunikacja została przygotowana przez agencję reklamową Heads Advertising. więcej

Marcin Garbarczyk awansował w Samsung Electronic Polska

Marcin Garbarczyk, dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce objął funkcję vice president head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska. więcej

Centrum Nauki Kopernik w kampanii promuje ofertę dla dorosłych

Centrum Nauki Kopernik, które co roku odwiedza ponad milion gości, przygotowało kampanię „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!”. Koncepcję  kreatywną i narracji kampanii przygotowało we własnym zakresie. Media do niej kupuje i planuje Sigma Bis. więcej

Agencja Kamikaze zmienia nazwę na altavia.kamikaze

Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding, w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal będzie działać autonomicznie. więcej

Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"

Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B. więcej

Będzie żywność marki Makłowicz i Synowie. Umowa na 30 lat

Spółka krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza podpisała z Pamapolem umowę na 30 lat dotyczącą produktów żywnościowych pod marką Makłowicz i Synowie. Wspólnicy planują m.in. zbudowanie zakładu produkcyjnego, do Pamapolu będzie należeć 60 proc. udziałów wspólnej firmy. więcej

Marcin Starzecki w Gifted

Reżyser Marcin Starzecki dołącza do grona artystów reprezentowanych przez impresariat Gifted. więcej

Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>>

W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Dziennikarze protestują po tragicznej śmierci syna posłanki PO. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin

Kilkunastu dziennikarzy i dziennikarek z największych polskich mediów, m.in. Onetu, "Polityki", "Gazety Wyborczej", Radia Zet, WP.pl, Oko Press czy "Newsweeka" protestuje przeciwko standardom mediów publicznych w związku z tragiczną śmiercią syna posłanki PO Magdaleny Filiks. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin, które to podały informacje pozwalające ustalić personalia skrzywdzonych przez pedofila dzieci. więcej

 
 
 
INTERNET
 
NASK wykrył prawie 1600 dezinformujących kont w mediach społecznościowych

Państwowy Instytut Badawczy NASK od początku pełnoskalowej wojny w Ukrainie wykrył w polskiej przestrzeni mediów społecznościowych 1592 wysoce szkodliwych kont. - Tych kont nie ma aż tak wiele, jakby się wydawało - podkreśla Mateusz Mrozek, kierownik działu przeciwdziałania dezinformacji w NASK. więcej

Agora w internecie znów przed Polska Press, krócej na TikToku i Netfliksie (Mediapanel z lutego)

W lutym zdecydowana większość serwisów internetowych i aplikacji mobilnych zanotowała niższą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej, znacząco zmalał czas spędzony na TikToku i Netfliksie. Agora pod względem liczby użytkowników wysunęła się nad Polska Press. więcej

Nowe i odświeżone funkcje Netfliksa

Netflix wprowadził kilka nowych rozwiązań mających ułatwić nam korzystanie z platformy, ale wciąż nad głowami subskrybentów wisi, niczym miecz, ryzyko, że platforma rozpocznie bezwzględną walkę ze współdzieleniem kont. więcej

Meta Platforms ma zwolnić jeszcze tysiące pracowników

Kolejna runda zwolnień w Meta Platforms może objąć tysiące osób. Celem są oszczędności, a redukcje mają zostać przeprowadzone, zanim szef koncernu Mark Zuckerberg zacznie urlop tacierzyński. więcej

Masowa reakcja Ukraińców na nagranie rozstrzelania ukraińskiego żołnierza

Po opublikowaniu nagrania, na którym widać jak rosyjski żołnierz strzela do nieuzbrojonego ukraińskiego wojskowego, miliony Ukraińców zaczęło spontanicznie odpowiadać poległemu ukraińskiemu bohaterowi na jego powiedzenie „Sława Ukrainie" słowami „Bohaterom Chwała”. więcej

Obrączki ślubne z białego, czy żółtego złota? Co wybrać?

Zastanawiasz się nad zakupem obrączek i nie wiesz, jaki kolor kruszcu będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni? W artykule wyjaśniamy różnice pomiędzy obrączkami z białego i żółtego złota. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Coraz gorsze nastroje polskich konsumentów

W lutym wskaźniki nastrojów konsumenckich znów wyraźnie spadły, a prognozy na kolejne miesiące zapowiadają utrzymanie wyników mocno pod kreską - wynika z z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK. Badani oczekują m.in. kontynuacji wzrostów cen i pogorszenia sytuacji na rynku pracy. więcej

Kobiety w biznesie bardziej szczere i uczciwe

Kobiety w biznesie są bardziej szczere i uczciwe niż mężczyźni - wynika z badania „Rzetelna w biznesie” na zlecenie Rzetelnej Firmy. Według uczestników badania, kobiety częściej płacą na czas, za to mężczyźni podejmują korzystniejsze biznesowo decyzje. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dział lifestyle w 38Content Communication

Do 38Content Communication dołączyła Patrycja Hatalska, która jako lider jednego z zespołów będzie nadzorowała dalszy rozwój komunikacji lifestylowej w 38Content Communication. Objęła stanowisko group account managera. więcej

Karolina Śmiejkowska szefową działu consumer&gaming w monday comms. Katarzyna Żdanuk partnerką w monday group

Karolina Śmiejkowska objęła stanowisko head of consumer&gaming w ramach należącego do monday group, brandu monday comms. Z kolei Katarzyna Żdanuk, odpowiedzialna za finanse i administrację, objęła w grupie funkcję partnerki. więcej

Apel o usunięcie ze studiów działacza młodzieżówki PiS. Po śmierci syna posłanki PO usunął tweety

Ponad 23 tys. osób poparło internetową petycję o dyscyplinarne wydalenie z uczelni Oskara Szafarowicza, mocno aktywnego w social media działacza młodzieżówki PiS. Chodzi o jego wpisy twitterowe o posłance PO, której dzieci padły ofiarą pedofila. Uczelnia wyjaśnia sprawę, a Szafarowicz informuje, że grożono jego rodzinie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
NASK wykrył prawie 1600 dezinformujących kont w mediach społecznościowych
8 na 10 najlepiej sprzedających się smartfonów to iPhone'y
Sprzedaż wearables w dół. Apple zdecydowanym liderem
Meta Platforms ma zwolnić jeszcze tysiące pracowników
Marcin Garbarczyk awansował w Samsung Electronic Polska
mObywatel w Sejmie. Adam Andruszkiewicz: Chcemy umiędzynarodowić aplikację
Apple: iPhone 14 i iPhone 14 Plus w nowym kolorze
Masowa reakcja Ukraińców na nagranie rozstrzelania ukraińskiego żołnierza
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj