|
|
|
|
|
|
|
TVN Warner Bros. Discovery przejmuje serwis VOD.pl. Treści bez opłat, ale z reklamami
Grupa TVN Warner Bros. Discovery przejęła od Ringier Axel Springer Polska serwis VOD.pl. Ma to być to alternatywa dla płatnych serwisów (m.in. Playera), w ramach której treści będą udostępniane bez opłat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Walka o programy informacyjne w TVP. Ludzie premiera próbują przed wyborami przejąć TAI? ,,Nie zgadza się na to Kaczyński"
Samuel Pereira był przymierzany do funkcji wicedyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, miał nadzorować najważniejsze programy informacyjne TVP - twierdzi Wirtualna Polska. Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl była to część planu otoczenia premiera Mateusza Morawieckiego, żeby przejąć kontrolę nad TAI. Nie udało się, bo weto postawił sztab wyborczy PiS, a Jarosław Kaczyński nie chce żadnych zmian przed wyborami. Zapytany o to Pereira odmawia komentarza.
więcej
|
UOKiK: Postępowanie w sprawie Viaplay w toku
Choć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów już jesienią wszczął postępowanie przeciwko Viaplay, to nadal nie zdecydował czy nałoży karę na serwis streamingowy. - Postępowanie wyjaśniające w sprawie Viaplay jest w toku, jesteśmy w trakcie zbierania i analizowania informacji - informuje Wirtualnemedia.pl Departament Komunikacji UOKiK.
więcej
|
SkyShowtime debiutuje dzisiaj w Polsce. Na początek promocja cenowa
Nowa platforma streamingowa SkyShowtime, który rusza w Polsce 14 lutego, zaoferuje na start promocję. Zamiast płacić 24,99 zł miesięcznie będzie można zyskać dostęp do serwisu za połowę tej ceny. Poza filmami i serialami z USA - zarówno nowościami jak i pozycjami klasycznymi - SkyShowtime pokaże europejski kontent, w tym polski serial „Warszawianka”.
więcej
|
Europejska Koalicja VOD chce ujednolicenia przepisów w zakresie piractwa
Europejska Koalicja VOD zrzeszająca m.in. Netfliksa, TVN Warner Bros. Discovery, Viaplay, Paramount Global i Sky z satysfakcją przyjęła informacje z Komisji Europejskiej. Bruksela chce skuteczniejszej walki z piractwem, a organizacja zrzeszająca m.in. właścicieli serwisów streamingowych, apeluje o ujednolicenie przepisów.
więcej
|
Nowy reality-show ,,Seniora chatka dla 4-latka" od 12 marca w TV Puls (wideo)
W niedzielę, 12 marca 2023 roku TV Puls rozpocznie emisję nowego programu „Seniora chatka dla 4-latka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają zdjęcia do produkcji, za realizację projektu odpowiada Klima Media.
więcej
|
9 mln nowych subskrypcji streamingowych w Afryce w ciągu 5 lat
Do 2028 roku w Afryce przybędzie 9 mln nowych subskrypcji streamingowych. Z prognozy Digital TV Research wynika, że łącznie za 5 lat na tym kontynencie będzie ich 15,57 mln. Niekwestionowanym liderem afrykańskich rynków będzie Netflix.
więcej
|
Emitel zarobił na przejściu na DVB-T2. W górę wpływy i zysk, 2,6 mld zł w portfelu zamówień
Od kwietnia do grudnia ub.r. przychody Emitela zwiększyły się rok do roku o 11,5 proc. do 416 mln zł, a zysk EBITDA - o 5,6 proc. do 277 mln zł. Operator ma zakontraktowane zamówienia o wartości ponad 2,6 mld zł.
więcej
|
Minister grozi cofnięciem koncesji dwóch stacji Canal+
Francuska minister kultury Rima Abdul Malak zasugerowała, że kanały C8 i CNews mogą do 2025 roku zniknąć z naziemnej telewizji cyfrowej. Obie stacje Canal+ były wielokrotnie upominane przez Arcom, czyli miejscowego odpowiednika Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan bez kary za wulgarny wpis o pogranicznikach. Sąd prawomocnie umorzył sprawę
Sąd Okręgowy w Warszawie utrzymał w mocy postanowienie sądu I instancji o umorzeniu postępowania przeciwko aktorce Barbarze Kurdej-Szatan, oskarżonej o zniesławienie Straży Granicznej oraz jej funkcjonariuszy - dowiedziała się PAP. Artystka nazwała funkcjonariuszy "maszynami bez mózgów" oraz "mordercami".
więcej
|
Startuje faza pucharowa Ligi Mistrzów 2022/2023. Gdzie oglądać?
We wtorek, 14 lutego wystartuje faza pucharowa Ligi Mistrzów UEFA 2022/2023. Sportową imprezę w całości transmitować będzie Polsat Sport Premium, wybrane mecze będzie można oglądać również w TVP1.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, spory wzrost TVP Info
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogły stacje Telewizja wPolsce.pl i Wydarzenia24, najniższym wynikiem - News24, wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rusza 75. sezon Nascar Cup Series w Motowizji
W niedzielę, 17 lutego wystartuje 75. sezon Nascar Cup Series 2023. Sportową imprezę na żywo będzie transmitować Motowizja.
więcej
|
Staruszka powiedziała reporterce TVP3 o szubienicach dla PO. Szef TAI: wypowiedź nie została wyemitowana
Tygodnik „Nie” zwrócił uwagę na relację TVP3 Białystok, w której starsza kobieta chciała ludzi z PO wysyłać na szubienice. - Ta wypowiedź NIE ZOSTAŁA wyemitowana na antenie TVP ponieważ nawołuje do przemocy - zapewnił Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Administrator profili społecznościowych „Nie” podkreśla jednak, ze nagranie było dostępne na jednym z kanałów youtube’owych publicznego nadawcy.
więcej
|
Nie tylko IT. Gdzie jeszcze zarabia się najlepiej w Warszawie? Wysokie wynagrodzenia w stolicy nikogo nie dziwią. Jeśli dodamy do tego niskie bezrobocie i dużą liczbę ofert pracy stanie się jasne, dlaczego to Warszawa jest postrzegana jako finansowe El Dorado Polski. Pracy szukają tu nie tylko miejscowi, ale i przyjezdni, często z daleka. Sprawdziliśmy, ile faktycznie można zarobić w stolicy i które branże są najlepiej opłacane. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontrolerzy o etatach w Krajowym Instytucie Mediów: w ciągu roku wzrosły sześciokrotnie, nie było żadnego planu zatrudniania
W ciągu roku zatrudnienie w Krajowym Instytucie Mediów wzrosło z 10 do 62 osób, a liczba zatrudnianych tam kierowników zwiększyła się z jednej osoby do pięciu - wynika z opracowania pokontrolnego Najwyższej Izby Kontroli. Kontrolerom nie spodobał się także sam proces rekrutacji na stanowiska w KIM, a także kompletny brak dokumentów poświadczający zasady zatrudniania kierowniczej kadry. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do szczegółów pokontrolnego wystąpienia NIK w sprawie Instytutu.
więcej
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Jedynka i Trójka z największymi wzrostami
W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka i Trójka, a na czele spadków znalazły się Radio Eska i Audytorium 17 - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koncesja ważna, a Radia Wnet nie słychać w trzech miastach. Krzysztof Skowroński: Zdecydował o tym przypadek
W Bydgoszczy Radia Wnet nie słychać od miesiąca, a w Lublinie i Szczecinie - od piątku. W tych miastach nadawca wystąpił jedynie o czasowe pozwolenia na emisję programu, choć dla każdego z nich obowiązuje 10-letnia koncesja. - W ciągu 48 godzin powinniśmy wrócić tam z naszym sygnałem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet.
więcej
|
|
Powrócił eksperymentalny multipleks DAB+ w Szczecinie
Po dwóch tygodniach mieszkańcy Szczecina i okolic znów mogą słuchać stacji radiowych dostępnych na multipleksie DAB+ w stolicy województwa zachodniopomorskiego. - Przerwa spowodowana była wygaśnięciem poprzedniego pozwolenia radiowego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Marzec, współwłaściciel spółki DABCOM, operatora multipleksu.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
UOKiK chce ukarać Chajzera, Dodę i Rozenek-Majdan za nieoznaczone reklamy. ,,Pokazówka w dobrym celu"
Prezes UOKiK zarzuca Filipowi Chajzerowi, Dodzie i Małgorzacie Rozenek-Majdan, że na swoich profilach instagramowych niewystarczająco oznaczali treści reklamowe. Pierwszy raz chce ukarać topowych influencerów. Menedżerowie z agencji social mediowych różnie oceniają, czy wpłynie to dyscyplinująco na innych twórców. - Niestosowanie się do zasad UOKiK, zwłaszcza przez najbardziej wpływowe osoby na rynku, to jawne lekceważenie próby uregulowania prężnie rozwijającej się branży influencer marketingu - podkreśla Adam Bąk.
więcej
|
Reklama zewnętrzna zyskała 31 proc. Pomogły podwyżki i nośniki cyfrowe
W ub.r. polski rynek reklamy zewnętrznej urósł o 30,7 proc. do 554,4 mln zł, a w przypadku nośników cyfrowych dynamika wyniosła 66 proc. IGRZ spodziewa się w br. wzrostu do 10 proc., m.in. dzięki kampanii przed wyborami parlamentarnymi.
więcej
|
Koniec zbierania punktów Payback w Kauflandzie. Sieć szykuje nowy program
Sieć Kaufland po pięciu latach rezygnuje z udziału w programie lojalnościowym Payback. Firma, która prowadzi w Polsce 239 marketów, zamierza uruchomić własny program lojalnościowy. Nosić on będzie nazwę Kaufland Card.
więcej
|
Grey Group, BBDO i dentsu Creative zajmą się obsługą reklamową mBanku
mBank rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową, wybierając do współpracy trzy agencje: Grey Group, BBDO Warszawa i dentsu Creative.
więcej
|
Marcin Zieliński: z Mediabrands do Adform
Marcin Zieliński, dotychczasowy szef Matterkind w grupie Mediabrands w Polsce dołączył do Adform - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Nowakowska wspólniczką w agencji Jamel, odpowiada za marketing
Monika Nowakowska, od pięciu lat związana z agencją Jamel, dołączyła do grona jej wspólników. Objęła też stanowisko chief marketing officera.
więcej
|
Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan z zarzutami od UOKiK. Nie oznaczali wpisów sponsorowanych na Instagramie
Filip Chajzer, Dorota „Doda” Rabczewska i Małgorzata Rozenek-Majdan na celowniku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK zarzuca im, że nieodpowiednio oznaczali treści reklamowe na swoich profilach instagramowych.
więcej
|
Kamil Redestowicz nie jest już dyrektorem kreacji w CD Projekt Red
Kamil Redestowicz po niespełna dwóch latach odszedł z CD Projekt Red - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Dołączył do niemieckiego studia deweloperskiego Crytek.
więcej
|
InPost chce, żeby nazwy Paczkomat nie odmieniać przez przypadki
Firma InPost zwróciła się do swoich kontrahentów, żeby nie odmieniali przez przypadki nazwy jej automatów paczkowych Paczkomaty. Podkreśla, że to jej znak towarowy. Kwestionuje to natomiast Poczta Polska.
więcej
|
Przemysław Orszulik w MullenLowe Warsaw na czele teamu do obsługi Kinder
Przemysław Orszulik jako senior account manager wzmocnił zespół client service agencji MullenLowe Warsaw. W związku z wygranym przez agencję przetargiem Ferrero Polska, będzie koordynował prace dla tego klienta.
więcej
|
Trzy awanse w LoveBrand Group, dołączyła Adrianna Szczygieł
Zuzanna Bieńko, Monika Wincenciak-Ziemba oraz Izabela Hoppe awansowały w zespole agencji LoveBrands Group. Do zespołu dołączyła Adrianna Szczygieł.
więcej
|
Monika Bukowska awansowała w WebTalk Agency
Monika Bukowska awansowała na stanowisko senior copywriter w WebTalk Agency. Pracuje w niej od dwóch lat.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
TVN Warner Bros. Discovery przejmuje serwis VOD.pl. Treści bez opłat, ale z reklamami
Grupa TVN Warner Bros. Discovery przejęła od Ringier Axel Springer Polska serwis VOD.pl. Ma to być to alternatywa dla płatnych serwisów (m.in. Playera), w ramach której treści będą udostępniane bez opłat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Ohme rusza na wojnę z hejterami. Zdradziła nam swoje plany
Joanna Koroniewska, znana szerokiej publiczności z serialu „M jak miłość”, zagroziła hejterom publikowaniem ich nazwisk w mediach społecznościowych. Aktorkę poparła psycholog Małgorzata Ohme, jedna z prowadzących program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Prezenterka powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl, jak zamierza walczyć z hejtem.
więcej
|
Europejska Koalicja VOD chce ujednolicenia przepisów w zakresie piractwa
Europejska Koalicja VOD zrzeszająca m.in. Netfliksa, TVN Warner Bros. Discovery, Viaplay, Paramount Global i Sky z satysfakcją przyjęła informacje z Komisji Europejskiej. Bruksela chce skuteczniejszej walki z piractwem, a organizacja zrzeszająca m.in. właścicieli serwisów streamingowych, apeluje o ujednolicenie przepisów.
więcej
|
W 2022 roku Netflix zdominował oglądanie seriali na platformach streamingowych
Opublikowane statystyki Nielsena pokazują, że Netflix zdominował inne platformy streamingowe w 2022 roku. „Stranger Things” był najczęściej oglądanym serialem w zeszłym roku, a „Wednesday” uplasowała się tuż za nim.
więcej
|
9 mln nowych subskrypcji streamingowych w Afryce w ciągu 5 lat
Do 2028 roku w Afryce przybędzie 9 mln nowych subskrypcji streamingowych. Z prognozy Digital TV Research wynika, że łącznie za 5 lat na tym kontynencie będzie ich 15,57 mln. Niekwestionowanym liderem afrykańskich rynków będzie Netflix.
więcej
|
Piotr Najsztub zaczął pracę dla naTemat.pl. Prowadzi nowy format wideo
Na youtube'owym kanale naTemat.pl zadebiutował nowy autorski program Piotra Najsztuba. Dziennikarz dołączył do ramówki portalu z formatem "Wszystkie dzieci Sary Connor" w ramach nowego cyklu - "Najsztubator". To seria niepolitycznych rozmów o tym, na co w przyszłości musi być gotowe dorastające właśnie pokolenie.
więcej
|
Meta Platforms będzie dalej zwalniać? Nadal nie przyjęto budżetu
W Meta Platforms nadal nie zaakceptowano tegorocznych budżetów wielu zespołów. W firmie mówi się, że zwiastuje to dalsze redukcje zatrudnienia.
więcej
|
Kamil Siałkowski odszedł z Wirtualnej Polski. Znów pracuje w Agorze
Kamil Siałkowski od lutego jest szefem kontentu kreatywnego strony głównej Gazeta.pl (Agora). Siałkowski wrócił do firmy po niemal dwóch latach w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
Prime MMA ukarane przez UOKiK. Zwróciło internautom opłaty za SMS-y
Federacja freak fightowa Prime MMA po interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwróciła widzom dodatkowe koszty za SMS-y premium wysłane w czasie gal i konferencji z zawodnikami. Wcześniej za brak współpracy UOKiK nałożył na nią 50 tys. zł grzywny.
więcej
|
Kamila Baranowska: z ,,Super Expressu" do Interii
Do redakcji Interii dołączyła dziennikarka polityczna Kamila Baranowska. Poprzednio pracowała w „Super Expressie”, a wcześniej m.in. w „Do Rzeczy” i „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
,,Jak pisać o klimacie?" - Gazeta.pl publikuje poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek Gazeta.pl aspiruje do miana najbardziej zielonego medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały oraz wypowiedzi naukowców zajmujących się klimatem. Portal chce jednak nie tylko informować, ale także mieć wpływ na język, jakim opisywane są zmiany klimatyczne. Serwis Zielona.Gazeta.pl opublikował właśnie opracowanie „Jak pisać o klimacie? Poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek”, przygotowany wspólnie z Purpose Climate Lab, z którego mogą korzystać wszyscy przedstawiciele mediów w Polsce. To kolejna publikacja Gazeta.pl po m.in. „Jak pisać o kobietach w mediach” i „Jak pisać o LGBT+” stworzona z troską o dziennikarskie wypowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|