Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 1 Lutego 2023
 
 
 
SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Eksperci liczą na promocję i chwalą bibliotekę
 
Ruszający 14 lutego SkyShowtime będzie kosztował 24,99 zł miesięcznie. Wielu ekspertów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że na zatłoczonym rynku serwisów streamingowych, nowy gracz powinien zadebiutować z promocyjną ofertą. Krytykują platformę za „skazy” techniczne i chwalą jej bibliotekę. więcej
 
 
TVP porozmawia ze związkowcami o kolejnych podwyżkach
 
W przyszłym tygodniu Telewizja Polska ma rozpocząć z „Solidarnością” rozmowy dotyczące podwyżki pensji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio nadawca podniósł wynagrodzenia w ub.r., realizując część postulatów związkowców. więcej
 
 
UOKiK nie będzie zajmował się reklamami politycznymi influencerów w social mediach
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie podejmie tematu treści o charakterze politycznym na koncie tiktoktera Filipa Zabielskiego. Niektóry internauci komentujący jego ostatnie materiały uważali, że twórca powinien zostać sprawdzony przez regulatora pod kątem nieoznaczonej reklamy. więcej
 
 
Maryla Rodowicz krytykuje TVP i PiS. Co dalej z jej udziałem w "The Voice Senior"?
 
- TVP to reżimowa, rządowa telewizja - powiedziała w wywiadzie Maryla Rodowicz, popularna wokalistka i jedna z trenerek programu "The Voice Senior" nadawanego w TVP2. Jak się dowiaduje portal Wirtualnemedia.pl, w Telewizji Polskiej trwają rozmowy, jak zareagować na słowa piosenkarki. Już wcześniej publiczny nadawca nie przedłużył umowy z Andrzejem Piasecznym, również trenerem "The Voice Senior", który na swoich urodzinach skandował wulgarne hasła wymierzone w obecnie rządzących. więcej
 
 
Jaś Kapela chce 150 tys. zł od Sławomira Mentza za bezprawne wykorzystanie wizerunku
 
Jaś Kapela wysłał politykowi i przedsiębiorcy Sławomirowi Mentzenowi, od niedawna prezesowi partii Nowa Nadzieja (wcześniej: KORWiN), wezwanie do zaprzestania naruszania jego praw do wizerunku. Domaga się też od niego 150 tys. zł. Mentzen bez wiedzy i zgody publicysty wykorzystał jego wizerunek do reklamowania usług swojej kancelarii. „Czerpanie z ugruntowanego wizerunku oponenta ideologicznego (...) ma charakter bezprawnego, cynicznego i zamierzonego pasożytnictwa zmierzającego do osiągnięcia rozgłosu dla usług Kancelarii Mentzen” - zaznaczono w wezwaniu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Netflix ogranicza współdzielenie profili. Jak zareagują polscy użytkownicy? więcej
 
Fenomen serialu ,,The Last of Us". W czym tkwi jego sukces? więcej
 
Sztuczna inteligencja tworzy własne zdjęcia. ,,Przestaniemy być twórcami, staniemy się kuratorami" więcej
 
Prawie 3 mln Polaków może wybrać pakiety Netflixa i Disney+ z reklamami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. sprzedaży Adtelier
Senior Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
MID/SENIOR ONLINE ARTIST COLOROFFON
Senior Creative w dziale promocji wydawnictwa Znak Literanova
SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA Znak Literanova
MENEDŻER DS. PROMOCJI STUDIOMED TV
Broadcast technician Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Eksperci liczą na promocję i chwalą bibliotekę

Ruszający 14 lutego SkyShowtime będzie kosztował 24,99 zł miesięcznie. Wielu ekspertów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że na zatłoczonym rynku serwisów streamingowych, nowy gracz powinien zadebiutować z promocyjną ofertą. Krytykują platformę za „skazy” techniczne i chwalą jej bibliotekę. więcej

TVP porozmawia ze związkowcami o kolejnych podwyżkach

W przyszłym tygodniu Telewizja Polska ma rozpocząć z „Solidarnością” rozmowy dotyczące podwyżki pensji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio nadawca podniósł wynagrodzenia w ub.r., realizując część postulatów związkowców. więcej

Maryla Rodowicz krytykuje TVP i PiS. Co dalej z jej udziałem w "The Voice Senior"?

- TVP to reżimowa, rządowa telewizja - powiedziała w wywiadzie Maryla Rodowicz, popularna wokalistka i jedna z trenerek programu "The Voice Senior" nadawanego w TVP2. Jak się dowiaduje portal Wirtualnemedia.pl, w Telewizji Polskiej trwają rozmowy, jak zareagować na słowa piosenkarki. Już wcześniej publiczny nadawca nie przedłużył umowy z Andrzejem Piasecznym, również trenerem "The Voice Senior", który na swoich urodzinach skandował wulgarne hasła wymierzone w obecnie rządzących. więcej

Zmiany w poranku Polsat News: Małgorzata Świtała zastąpi Martę Budzyńską

Małgorzata Świtała dołączy w lutym br. do grona prowadzących poranne pasmo „Nowy dzień z Polsat News”. Zastąpi Martę Budzyńską, która pozostaje w stacji i zajmie się nowym projektem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Aleksander Sikora nowym współgospodarzem ,,You can dance - nowa generacja 2", debiut w najbliższy piątek

Od najbliższego piątku współprowadzącym drugiego sezonu „You can dance - nowa generacja” - obok Edyty Herbuś - będzie Aleksander Sikora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

31. Finał WOŚP oglądało 646 tys. widzów w TVN, 390 tys. w TVN24 i 162 tys. w TTV

Relacje z 31. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 646 tys. widzów, o 50 tys. osób mniej niż przed rokiem. Transmisje w TVN24 śledziło 390 tys. osób, a w TTV - 162 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Turbo pokaże na żywo sportową galę MMA. ,,Szersze grono fanów sportów walki"

Stacja TVN Turbo w sobotę, 18 stycznia będzie transmitować na żywo trzecią galę Strife. - Obecnie wszyscy zainteresowani muszą płacić za oglądanie gal MMA. Dzięki współpracy z organizacją Strife, widzowie TVN Turbo będą mogli zobaczyć wydarzenie bez dodatkowych opłat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanału telewizyjnego TVN Turbo. więcej

Zmiana na liście kanałów naziemnej telewizji cyfrowej

Kanał EWTN Polska nie jest już dostępny na 47 pozycji listy programowej w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Stację nadawaną z multipleksu eksperymentalnego BCAST w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu można teraz oglądać na pozycji 57. więcej

Play ma więcej światłowodów, przejął operatora z Podbeskidzia

Grupa kapitałowa Play kupiła 83,5 proc. akcji spółki SferaNet - operatora kablowego działającego na Podbeskidziu. więcej

Komentator Viaplay Michał Gutka w szpitalu. ,,Kwestie pracy schodzą na dalszy plan"

Komentator piłkarski Michał Gutka, związany z platformą Viaplay, poinformował, że jego nieobecność w transmisjach wynika z tego, że od dwóch tygodni jest w szpitalu, gdzie przeszedł trzy zabiegi. - Kwestie pracy schodzą na dalszy plan, bo zdrowie naprawdę jest najważniejsze - zaznaczył. więcej

Znamy logo i hasło Konkursu Piosenki Eurowizji 2023. Czcionka ma nazwę "Penny Lane"

BBC zaprezentowało identyfikację wizualną promującą tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, który odbędzie się w maju w Liverpoolu. Przygotowały go wspólnie agencje kreatywne z Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Hasłem wydarzenia będzie "Zjednoczeni przez muzykę". więcej

Roseanne Barr wraca do telewizji

Roseanne Barr powraca z nowym stand-upem i już w jego tytule odwołuje się do skandalu sprzed pięciu lat, kiedy stacja ABC wyrzuciła ją z jej własnego serialu. więcej

Showtime staje się częścią Paramount Global. Zmiany dotkną amerykańską widownię

Showtime nie będzie już samodzielną marką. Paramount Global ujawnił, że firma zmienia nazwę sieci kablowej premium na „Paramount + z Showtime” w ramach szeroko zakrojonej fuzji, która łączy obie marki także w jedną platformę streamingową. więcej

Aleksandra Ziarek nową gospodynią cyklu ,,Nowy aranż", program zmienia nazwę

W niedzielę, 16 kwietnia Telewizja WP rozpocznie emisję piątego cyklu „Nowy aranż”, w którym nową gospodynią będzie Aleksandra Ziarek. Cykl będzie nadawany pod zmienionym tytułem „Nowy aranż z Ola Ziarek”. więcej

El Clasico w półfinale Pucharu Króla. Dwumecz w TVP

W półfinale Pucharu Króla w Hiszpanii dojdzie do El Clasico, czyli rywalizacji Realu Madryt z FC Barceloną. Właśnie ogłoszono oficjalne daty spotkań. Dwumecz pokaże Telewizja Polska. więcej

Rosyjscy żołnierze zgwałcili na Ukrainie dziennikarkę z kremlowskiej telewizji

W mediach społecznościowych pojawił się skan pisma wiceszefa rosyjskiej stacji propagandowej NTV, który opisuje, że dwa tygodnie temu dziennikarka  została zgwałcona przez żołnierzy w ukraińskim mieście kontrolowanym przez Rosjan. Nadawca domaga się od władz śledztwa w tej sprawie. więcej

Co niebawem zniknie z oferty HBO Max?

Chcesz obejrzeć „Uwierz w ducha” albo trylogię „Hobbit”? Pospiesz się, ponieważ wiele filmów zniknie w lutym z oferty HBO Max. więcej

Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną

Na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna i logotyp, a także pojawiła się odświeżona komunikacja wizualna. - Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku” - komentuje nam Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę. więcej

TVC z codziennym pasmem filmowym ,,TVCodziennie o 20.00"

W poniedziałek, 30 stycznia w TVC wystartowało pasmo filmowe „TVCodziennie o 20.00”. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Multipleks eksperymentalny DAB+ musiał zwolnić miejsce dla ogólnopolskiego

Mieszkańcy Szczecina i okolic stracili dostęp do stacji z multipleksu eksperymentalnego DABCOM. Firma informuje Wirtualnemedia.pl, że ma to związek ze zmianą kanału, którym jest nadawany MUX. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji planuje, żeby dotychczasowy kanał 10A przypadł multipleksowi ogólnopolskiemu. więcej

 
Radosław Nałęcz przechodzi z Muzo.fm do Trójki

Radosław Nałęcz, dotychczas prezenter radia Muzo.fm, od lutego dołączy do zespołu Programu III Polskiego Radia. - Pracę w Muzo.FM wspominam jako jeden z najfajniejszych etapów w moim życiu zawodowym - mówi nam Nałęcz. więcej

 
Robert Brauła dołącza do zespołu Antyradia. Będzie wiceszefem muzycznym

Od środy, 1 lutego do Antyradia (Eurozet) dołącza Robert Brauła, związany uprzednio z Kinem Polska. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora muzycznego stacji. więcej

 
Radio ZET z akcją ,,Odsetki od Zetki". Stacja pomoże spłacać kredyty słuchaczy

W środę, 1 lutego w Radiu ZET ruszy zabawa antenowa „Odsetki od Zetki”, w której słuchacze będą mogli wygrać spłatę swoich rat kredytowych. Akcję wspiera kampania promocyjna w telewizji, kinach, przestrzeni miejskiej i w internecie. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w II półroczu, TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim półroczu ub.r. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
UOKiK nie będzie zajmował się reklamami politycznymi influencerów w social mediach

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie podejmie tematu treści o charakterze politycznym na koncie tiktoktera Filipa Zabielskiego. Niektóry internauci komentujący jego ostatnie materiały uważali, że twórca powinien zostać sprawdzony przez regulatora pod kątem nieoznaczonej reklamy. więcej

Bartosz Kwarciak odchodzi z Polska Press. Jego funkcję przejął Szymon Zieliński

Dyrektor regionalnego biura reklamy Polska Press Bartosz Kwarciak pożegnał się z wydawnictwem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma przekazała pracownikom, że zwolnione stanowisko objął Szymon Zieliński. więcej

Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce

Agencja EssenceMediacom, której start holding WPP ogłosił wiosną ub.r., rozpoczyna działalność operacyjną. W Polsce na jej czele stoi Jakub Kossut, poprzednio szef domu mediowego Mediacom (GroupM).  więcej

DDB Warszawa przejmuje od Grey Group Poland obsługę reklamową Pepco

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci sklepów Pepco. Dotychczas, od siedmiu lat, markę obsługiwała agencja Grey Group Poland. więcej

Polska informuje w USA o skutkach wojny w Ukrainie. Akcja BGK za 3 mln dolarów

Bank Gospodarstwa Krajowego realizuje obecnie dwie kampanie informacyjne w Stanach Zjednoczonych, które mają uświadamiać opinię publiczną o konsekwencjach wojny Rosji z Ukrainą, zwłaszcza o kryzysie humanitarnym i wyzwaniach wynikających z wojny. Robi to na zlecenie Kancelarii Premiera, a budżet tych działań to ponad 3 mln dolarów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Corny w gronie klientów 19 Południka

Do grona klientów agencji 19 Południk dołączyła marka batoników Corny. Agencja odpowiada za jej komunikację na polskim rynku. więcej

Wyzwania 2023 roku według Pauliny Trzaskowskiej z Coca-Cola Poland Services

O wpływie wojny w Ukrainie na branżę napojową oraz trendach i wyzwaniach 2023 roku opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Trzaskowska, Poland communications manager w Coca-Cola Poland Services. więcej

Sinsay chce podbić południe Europy. Pierwsze salony we Włoszech i Grecji

Firma LPP uruchomiła pierwsze salony stacjonarne marki Sinsay we Włoszech i w Grecji. Otwarte na przełomie 2022/2023 r. sklepy we włoskim Marcon i greckim Heraklionie są kontynuacją planu ekspansji polskiej spółki na rynkach Europy Południowo-Zachodniej. Jeszcze w tym roku salony brandu pojawią się w Mediolanie, Salonikach czy Atenach. więcej

Martyna Wojciechowska i jej koty ambasadorami marki Carnilove

Podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska oraz jej dwa koty – Szary i Biały zostali nowymi ambasadorami marki karm dla zwierząt Carnilove. więcej

Monika Michalak: z Grupy Tense do Harbingers

Do zespołu agencji Harbingers dołączyła Monika Michalak, obejmując funkcję content marketing managera. Poprzednio pracowała w Grupie Tense. więcej

Ambasada Ukrainy dziękuje Polsce za wsparcie w czasie wojny

Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!" ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny wywołanej przez Rosję. więcej

Norbert Sinkiewicz na czele IC Project, został dyrektorem produktu i marketingu

Norbert Sinkiewicz objął nowe stanowisko dyrektora produktu i marketingu w polskim programie do zarządzania projektami IC Project. Tym samym stanął na czele całego projektu.  więcej

Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią

Firma Mondelez wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ciastek Oreo z emblematami giganta branży gamingowej Xbox. Launch produktu wspiera kampania i loteria konsumencka. więcej

Polkomtel oraz kancelarie Osborne Clarke i Lewandowski Gradek Lewandowska dołączyli do IAA Polska

Kolejne organizacje poszerzają szeregi organizacji branży reklamowej IAA Polska - to Polkomtel, Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska. więcej

,,Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia" w loterii wafelków Grześki

Pod hasłem „Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia" startuje loteria marki Grześki (Colian). Potrwa do końca lutego. więcej

Marek Olwert senior paid social specialist w SalesTube

Marek Olwert dołącza do agencji martech & e-commerce SalesTube (Group One) jako senior paid social specialist. Wzmocni team zarządzany przez paid social manager Agnieszkę Dobrenko. więcej

Maciej Sobieszek media strategy directorem w dentsu Polska

Maciej Sobieszek awansowała na stanowisko media strategy directora w pionie media & performance dentsu Polska. Będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych. więcej

Jan Sosnowski i Dorota Pomykała w zespole Kamikaze

Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska account executive, dołączyły dwie nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie. więcej

Minister sportu: napoje energetyczne tylko dla dorosłych, zakaz reklam

Politycy polskiej partii Republikańskiej chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych młodzieży do 18. roku życia i restrykcji dotyczących ich reklamy. Chcą też zakazać reklam energetyków. Projekt zmian przepisów przygotował wiceprezes partii, minister sportu Kamil Bortniczuk. więcej

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię ,,Working with Cancer"

Holding reklamowy Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Leo Burnett, Publicis, Starcom czy Zenith z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”. Film zachęcający do wsparcia pracowników chorych na raka pojawi się między innymi podczas transmisji zbliżającego się Super Bowl. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Jaś Kapela chce 150 tys. zł od Sławomira Mentza za bezprawne wykorzystanie wizerunku

Jaś Kapela wysłał politykowi i przedsiębiorcy Sławomirowi Mentzenowi, od niedawna prezesowi partii Nowa Nadzieja (wcześniej: KORWiN), wezwanie do zaprzestania naruszania jego praw do wizerunku. Domaga się też od niego 150 tys. zł. Mentzen bez wiedzy i zgody publicysty wykorzystał jego wizerunek do reklamowania usług swojej kancelarii. „Czerpanie z ugruntowanego wizerunku oponenta ideologicznego (...) ma charakter bezprawnego, cynicznego i zamierzonego pasożytnictwa zmierzającego do osiągnięcia rozgłosu dla usług Kancelarii Mentzen” - zaznaczono w wezwaniu. więcej

Artur Kiełbasiński nie jest już naczelnym ,,Dziennika Bałtyckiego". Ma inną rolę w firmie

Ze stanowiskiem redaktora naczelnego "Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) pożegnał się we wtorek Artur Kiełbasiński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zostaje jednak w wydawnictwie, na szczeblu centralnym zająć się ma rozwojem działalności wideo. "Dziennikiem Bałtyckim" kieruje teraz Przemysław Szymańczyk, naczelny „Głosu Szczecińskiego”. więcej

Bartosz Kwarciak odchodzi z Polska Press. Jego funkcję przejął Szymon Zieliński

Dyrektor regionalnego biura reklamy Polska Press Bartosz Kwarciak pożegnał się z wydawnictwem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma przekazała pracownikom, że zwolnione stanowisko objął Szymon Zieliński. więcej

Z ,,Głosu Wielkopolskiego" odchodzi Maciej Szymkowiak

Po niespełna dwóch latach z redakcją „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) żegna się Maciej Szymkowiak i przechodzi do portalu Wpoznaniu.pl. więcej

Lubelska policja zatrzymała 35-latka. Jest podejrzany o zabójstwo dziennikarza w Amsterdamie

Policja z Lubelskiego zatrzymała 35-letniego Konrada G. podejrzanego o współudział w zabójstwie dziennikarza, do którego doszło latem ub.r. w Amsterdamie. Mężczyzna był poszukiwany Europejskim Nakazem Aresztowania. Został zatrzymany podczas akcji wymierzonej przeciwko grupie wytwarzającej narkotyki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wakacje.pl z zarzutami UOKiK za mylące ceny wyjazdów. Zarząd serwisu: jesteśmy zaskoczeni

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił serwisowi Wakacje.pl (spółka zależna Grupy Wirtualna Polska) zarzut wprowadzania konsumentów w błąd. Spółce grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu. "Jesteśmy zaskoczeni stanowiskiem Prezesa UOKIK, który jak zakładamy omyłkowo przypisał nam rolę, której nie pełnimy" - oświadczył zarząd Wakacje.pl w komunikacie przesłanym  redakcji Wirtualnemedia.pl. więcej

Krzysztof Stanowski naczelnym Weszło, odchodzi Mateusz Rokuszewski

Z serwisu sportowego Weszło po 9 latach pracy odchodzi redaktor naczelny Mateusz Rokuszewski. Naczelnym będzie teraz Krzysztof Stanowski, założyciel i właściciel Grupy Weszło. więcej

Zwolnili go z Twittera. Teraz buduje alternatywę

Jeden z byłych pracowników Twittera stworzył aplikację społecznościową Spill, która może okazać się poważną konkurencją dla przejętej przez Elona Muska platformy. więcej

Agnieszka Maciaszek nową szefową Pomponika

Agnieszka Maciaszek obejmie od lutego stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik w portalu Interia.pl. Zastąpi Aleksandrę Pajewską-Klucznik, która pożegnała się z firmą. więcej

Notatki na Instagramie pojawiły się w Polsce

Platforma Instagram ogłoszoną w połowie grudnia ub.r. opcję statusów tekstowych wprowadziła na kolejnych rynkach, m.in. w Polsce. więcej

SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Cena to 24,99 zł miesięczne

Platforma streamingowa SkyShowtime zapowiedziała oficjalnie, że pojawi się na polskim rynku we wtorek 14 lutego. Podała też cenę subskrypcji. więcej

Kaczyński wpłacił 50 tys. zł na siły zbrojne Ukrainy. To kończy spór z Sikorskim

Przyjmuję przeprosiny Jarosława Kaczyńskiego za nazwanie mnie "zdrajcą dyplomatycznym" w formie wpłaty na walczące w obronie całej Europy siły zbrojne Ukrainy. Cieszę się, że znaleźliśmy patriotyczne rozwiązanie - napisał we wtorek na Twitterze europoseł PO, były szef MSZ Radosław Sikorski. Do wpisu dołączył potwierdzenie wpłaty 50 tys. zł przez prezesa PiS na siły zbrojne Ukrainy. Wcześniej o wpłacie na siły zbrojne Ukrainy poinformował w oświadczeniu przesłanym przez swojego pełnomocnika sam prezes Kaczyński. więcej

Minister sportu: napoje energetyczne tylko dla dorosłych, zakaz reklam

Politycy polskiej partii Republikańskiej chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych młodzieży do 18. roku życia i restrykcji dotyczących ich reklamy. Chcą też zakazać reklam energetyków. Projekt zmian przepisów przygotował wiceprezes partii, minister sportu Kamil Bortniczuk. więcej

Szef TikToka wezwany na przesłuchanie przed Kongresem USA

CEO TikToka Shou Zi Chew ma się stawić się przed Kongresem Stanów Zjednoczonych na przesłuchanie 23 marca, w sprawie praktyk platformy w zakresie prywatności konsumentów i bezpieczeństwa danych. więcej

,,Rok dla ciała" nowym podcastem Ofeminin

„Rok dla ciała” to nowy podcast Ofeminin, który prowadzi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna portalu. więcej

Paweł Czado żegna się z Interią i dziennikarstwem sportowym

Dziennikarz sportowy Paweł Czado po dwóch latach pracy żegna się z Interią, kończy też pracę w mediach. - Z przykrością piszę te słowa, ale to prawda: mam pusty bak - przyznał. Wcześniej przez 27 lat Czado pracował w „Gazecie Wyborczej”. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
BlaBlaCar nowym klientem Clue PR

Aagencja Clue PR rozpoczęła współpracę z platformą współdzielenia podróży samochodami BlaBlaCar. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przetargu. więcej

Norweska firma Otovo klientem Neuron PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z Otovo, firmą z rynku energii słonecznej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play ma więcej światłowodów, przejął operatora z Podbeskidzia
Zwolnili go z Twittera. Teraz buduje alternatywę
Serwis Lionsgate+ na telewizorach marki Samsung
Ten Square Games dokupił udziały Gamesture za 2,7 mln dolarów
Szef TikToka wezwany na przesłuchanie przed Kongresem USA
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj