|
|
|
|
|
|
|
TVP szykuje nowy teleturniej. Prowadzić go mają Tomasz Kammel i Radosław Brzózka
Telewizja Polska w wiosennej ramówce planuje umieścić nowy rozrywkowy teleturniej pod tytułem „W głowie się nie mieści”. Prowadzącymi mają zostać Tomasz Kammel i Radosław Brzózka - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jeden z kluczowych współpracowników Miszczaka rozstaje się z TVN. Pracował w stacji 21 lat
Piotr Ochalski, zastępca dyrektora programowego TVN ds. online oraz dyrektor działu media, rozstaje się z TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z kluczowych współpracowników byłego szefa programowego TVN Edwarda Miszczaka. Ochalski z telewizyjną grupą związany był przez 21 lat.
więcej
|
Prawie 3 mln Polaków może wybrać pakiety Netflixa i Disney+ z reklamami
Choć Netflix i Disney+ na razie w ślad za bogatszymi rynkami, nie wprowadzają pakietów z reklamami w Polsce, to wkrótce może się to zmienić. Z prognozy OMDIA wynika, że do 2027 roku tańsze oferty tych dwóch serwisów streamingowych z reklamami, może łącznie wykupywać blisko 2,8 mln Polaków.
więcej
|
Nowy serial historyczny ,,Polowanie na ćmy" wiosną w TVP1. Mietielica, Krzywkowska, Nerlewski i Stippa w obsadzie
Wiosną telewizyjna Jedynka pokaże nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji wystąpią m.in.: Sonia Mietielica, Monika Krzywkowska, Piotr Nerlewski i Przemysław Stippa.
więcej
|
Viaplay podnosi ceny. Rozsyła także ,,ważną informację" dla klientów
Od 1 marca 2023 roku zacznie obowiązywać nowy regulamin Viaplay. Jest to związane z wejściem w życie dyrektywy Unii Europejskiej. W dokumencie pojawił się m.in. punkt o „błędy w ramach serwisu”. Viaplay sugeruje w nim, że wiele problemów może pojawić się z urządzeniami i łączami internetowymi użytkowników.
więcej
|
,,Mecenas Porada 2" w lutym w serwisie Polsat Box Go
Serwis streamingowy Polsat Box Go w lutym planuje pokazać drugi sezon serialu „Mecenas Porada” z Aleksandrą Domańską w roli głównej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja kręcona była latem zeszłego roku.
więcej
|
Platforma Samsung TV Plus może trafić na telewizory innych producentów
Niedługo platforma typu FAST Samsung TV Plus może być dostępna nie tylko na telewizorach południowokoreańskiego koncernu. Firma zaproponowała swoim konkurentom, żeby aplikacja była dostępna także na ich urządzeniach.
więcej
|
Nadchodzi czwarty sezon serialu HBO Max "Sukcesja". Jest data premiery
W poniedziałek 27 marca w serwisie streamingowym HBO Max zadebiutuje czwarty sezon serialu "Sukcesja".
więcej
|
TVP2 nowym liderem, spadki oglądalności TVN24, TVP Info i Polsat News. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Sanatorium miłości”. Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Film ,,Avatar: Istota wody" obejrzało w polskich kinach 3 miliony widzów
Hit Jamesa Camerona „Avatar: Istota wody” zgromadził rekordową, 3-milionową widownię w Polsce - podał dystrybutor filmu The Walt Disney Company Polska. Produkcja trafiła do kin w połowie grudnia.
więcej
|
Sztuczna inteligencja pokazuje, jak księżniczki Disneya wyglądałyby w prawdziwym życiu
Eksperymenty ze sztuczną inteligencją i jej wykorzystanie w świecie popkultury trwa w najlepsze. Tym razem prezentujemy przegląd animowanych bohaterek Disneya i tego, jak zdaniem AI wyglądałyby w rzeczywistości.
więcej
|
Rewolucja cenowa w Viaplay. Platforma wprowadza nowe pakiety
Platforma streamingowa Viaplay wprowadza nowe pakiety: bez najatrakcyjniejszych transmisji oraz tylko z filmami, serialami i programami niesportowymi - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. Nowa oferta pakietowa będzie dostępna od marca.
więcej
|
Poczuj moc hybrydowego Playout-u Nikt z nas nie cieszy się rosnącymi kosztami energii. Każdy kryzys ma jednak to do siebie, że jest katalizatorem zmian technologicznych. Z takimi właśnie zmianami mamy teraz do czynienia na rynku broadcast-owym. Rozwiązania playout w chmurze do niedawna wydawały się zbyt kosztowne. Rynek ostrożnie podchodził do tego typu nowości. Podnoszono wątpliwość czy takie rozwiązanie nadaje się już do użycia w głównym nurcie technologicznym. Czas pokazał, że tak. Transformacja już się dzieje. Jako miękkie wejście w tego typu technologię można przyjąć systemy pozwalające na hybrydowe rozwiązania - łączące tradycyjny broadcast z rozwiązaniami informatycznymi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sejm uchwalił budżet. 2,7 mld zł dla TVP i Polskiego Radia
Sejm w czwartek odrzucił wszystkie poprawki Senatu do ustawy budżetowej na 2023 r. Oznacza to, że do budżetu przywrócono 2,7 mld zł rekompensaty abonamentowej dla Telewizji Polskie i Polskiego Radia.
więcej
|
|
Ministerstwa z dotacjami i reklamami u o. Rydzyka. Umowy na setki tysięcy zł
W ciągu dwóch ostatnich lat Ministerstwo Finansów zawarło umowy z Telewizją Trwam na niemal 300 tys. zł. Na prawie 330 tys. zł opiewały łącznie dwie umowy zawarte z tym nadawcą przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, zaś Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu dostała prawie 430 tys. zł dotacji od Ministerstwa Spraw Zagranicznych - wynika z odpowiedzi na interpelacje posłanki Hanny Gill-Piątek.
więcej
|
|
Chillizet z cyklem programów o depresji
Chillizet (Grupa Eurozet) włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Depresją. 28 stycznia rusza weekendowy cykl specjalnych audycji „Plac zabaw” poświęconych depresji u młodzieży. Będzie gościł na falach przez cztery kolejne weekendy.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz Adam Barański
We wtorek zmarł dziennikarz radiowy i telewizyjny Adam Barański, miał 44 lata. W minionej dekadzie był związany z Radiem Wrocław i Radiem RAM, a wcześniej m.in. z Radiem Opole i TVP3 Opole.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Poznaniu w II półroczu. TOK FM i Złote Przeboje do góry
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w drugim półroczu ub.r. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM, Złote Przeboje i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia Szczecin odpowiada ws. danych ofiar pedofila. ,,GPC": skandaliczna decyzja KRRiT
- Nieprawdą jest, że Radio Szczecin ujawniło informacje umożliwiające natychmiastową identyfikację dwójki dzieci - ofiar pedofila - podkreśla dziennikarz stacji Tomasz Duklanowski. Na pierwszej stronie czwartkowej „Gazety Polskiej Codziennie” decyzję szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o wszczęciu postępowania ws. ukarania za te publikacje Radia Szczecin i TVP Info.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
PKP Intercity wybiera doradcę mediowego
Spółka PKP Intercity zaprosiła firmy do składania ofert w postępowaniu na usługi doradztwa i audytu mediowego. Umowę z wybraną firmą zawrze na 16 miesięcy.
więcej
|
Blue Media klientem 2012 Agency
Aagencja 2012 została wybrana w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną operatora płatności Blue Media.
więcej
|
Orlen nie będzie już sponsorował zespołu Alfa Romeo. Chce pozostać w Formule 1 bez Roberta Kubicy
PKN Orlen zakończył trzyletnią współpracę jako sponsor tytularny teamu Alfa Romeo Racing, w tym kierowcą testowym był Robert Kubica. Może to oznaczać, że Kubica żegna się z Formułą 1. Natomiast Orlen negocjuje sponsoring innego zespołu Formuły 1.
więcej
|
Michał Kreczmański country managerem Fondee w Polsce
Na polskim rynku zadebiutował czeski fintech Fondee. Country managerem odpowiedzialnym za marketing i komunikację marki został Michał Kreczmański.
więcej
|
Potrzebna agencja do obsługi kampanii Kancelarii Premiera w internecie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg dotyczący przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych przez nią realizowanych. Budżet to 800 tys. zł netto.
więcej
|
Komik Rafał Rutkowski promuje wyzwanie bezmięsne Pyszne.pl ,,Veganuary"
Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl, już po raz trzeci angażuje się w międzynarodowe wyzwanie „Veganuary”. Marka na potrzeby kampanii stworzyła postać Wege Trenera, który motywuje do wykluczenia bądź ograniczenia mięsa i innych produktów odzwierzęcych w diecie. W rolę tę wciela się aktor i komik Rafał Rutkowski.
więcej
|
Program lojalnościowy drogerii Super-Pharm ma nową nazwę
Na klientów sieci Super-Pharm czeka nowa odsłona programu lojalnościowego. Od 26 stycznia Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm. Celem zmiany jest podkreślenie większej spójności z głównym brandingiem marki.
więcej
|
Coca-Cola wypuści na rynek własny smartfon?
Anglojęzyczne media spekulują, że coca-Cola niedługo ogłosi strategiczne partnerstwo z jedną z marek technologicznych, w ramach którego na rynek trafi Cola Phone. Gdzie będzie można kupić tak oryginalnego smartfona?
więcej
|
Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski client partnerami w dentsu
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansowali w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko client partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
więcej
|
Nietypowa sytuacja podczas meczu. Na parkecie zjawił się dostawca Uber Eats
Podczas koszykarskiego spotkania między Loyola Chicago Ramblers a Duquesne Dukes, na parkiecie zjawiła się niespodziewanie osoba z zamówieniem z Uber Eats.
więcej
|
Dacia rozdaje termofory i kpi z BMW
Marka samochodów Dacia rozpoczęła akcję, w ramach której rozdaje darmowe termofory. Nawiązuje nią do niemieckiej samochodowej marki BMW, która proponuje swoim klientom dodatkową, comiesięczną opłatę za podgrzewane fotele.
więcej
|
Klub Agencji Eventowych SAR ma nowy zarząd
Walnego zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych SAR wybrali nowy zarząd w składzie Rafał Krawczuk (Plej), Rafał Kupidura (IF Nation Group) i Jakub Ćwikliński (EL Padre). Zarząd został zmniejszony o jednego przedstawiciela.
więcej
|
Robot Max ściga się z najszybszym internetem w nowej reklamie Orange
Ruszyła kampania Orange Polska, przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca nowy internet Światłowód Pro 2.0. Jego bohaterem jest robot Max.
więcej
|
Wołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Władze Wołowa mają nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
więcej
|
Annie Leibovitz artystką rezydentką IKEA
IKEA rozpoczęła współpracę ze znaną amerykańską fotografką Annie Leibovitz, która na początku 2023 roku została artystką rezydentką IKEA.
więcej
|
Yope stawia na Euvic 360 e-com
Marka kosmetyczna Yope powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance) działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
więcej
|
Codzienne życie opiekuna osób starszych w kampanii marki TENA
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe: Zenith, MSL, Performics i LiquidThread.
więcej
|
Małgorzata Lubelska zakończyła pracę w Grupie Heineken
Po 11 latach z Grupie Heineken, w tym cztery w siedzibie w Amsterdamie, Małgorzata Lubelska zakończyła pracę w firmie. Ostatnio pełniła funkcję global CMO international brands.
więcej
|
PKP Intercity planuje własnymi siłami wprowadzić program lojalnościowy
PKP Intercity planuje własnymi siłami przygotować program lojalnościowy dla podróżnych - poinformował PAP członek zarządu kolejowej spółki Tomasz Gontarz. Wcześniej spółka myślała, aby ogłosić przetarg na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy.
więcej
|
Jakub Stoszek w Papaya Roster
Operator Jakub Stoszek jest reprezentowany przez Papaya Roster.
więcej
|
Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy
Agencja Reprise realizuje międzynarodową kampanię Komisji Europejskiej pod hasłem "Keep Your Eyes Open". Akcja informuje o prawach ofiar przemocy.
więcej
|
Empik Go notuje ponad 30% wzrost. Podsumowanie roku 2022 w książce cyfrowej Ebooki i audiobooki umacniają swoją pozycję na polskim rynku wydawniczym. Oprócz książki cyfrowej aż 40% użytkowników aplikacji Empik Go słuchało podcastów. Segment audio rośnie kolejny rok z rzędu w dwucyfrowym tempie. Empik Go z największą polską ofertą contentu cyfrowego tylko w 2022 roku powiększyła swój katalog o ponad 40 tysięcy tytułów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Osiem drukarni zamknięto w osiem lat. ,,Kolejny sygnał, że branża potrzebuje wsparcia"
Polska Press zamyka kolejną swoją drukarnię - tym razem w Poznaniu. W ciągu ostatnich ośmiu lat ten sam los spotkał sześć innych zakładów wydawcy. Dwie ze swoich trzech drukarni ponad trzy lata temu wygasiła Agora. Łącznie to osiem zamkniętych zakładów. Tymczasem światełkiem w tunelu dla rynku mogą być stabilizujące się ceny papieru.
więcej
|
Komisja Agory zbadała zachowanie Aleksandry Klich w ,,Gazecie Wyborczej": bez mobbingu, były zachowania niepożądane
Po kilku miesiącach procedowania zakończyła prace komisja ds. przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingu w Agorze, badająca informacje w sprawie zachowań byłej szefowej "Wysokich Obcasów" Aleksandry Klich. Jeden z byłych współpracowników zarzucał jej stosowanie działań, mających cechy mobbingu. Jak się dowiedział portal Wirtualnemedia.pl, członkowie komisji nie potwierdzają mobbingu wobec „osób, które stawiały takie zarzuty”. Natomiast stwierdzono sporadyczne występowanie „niepożądanych” zachowań.
więcej
|
Większość Polaków dalej śledzi newsy o wojnie w Ukrainie. Widać jednak zmęczenie tematem
Mimo że rosyjska inwazja trwa już prawie rok, blisko 2/3 dorosłych (w 28 krajach poddanych badaniu) nadal uważnie śledzi wiadomości na ten temat. Od początku wojny opinie na jej temat zmieniły się w niewielkim stopniu, a poparcie dla Ukraińców wciąż zdecydowanie przeważa.
więcej
|
|
|
Prawie 3 mln Polaków może wybrać pakiety Netflixa i Disney+ z reklamami
Choć Netflix i Disney+ na razie w ślad za bogatszymi rynkami, nie wprowadzają pakietów z reklamami w Polsce, to wkrótce może się to zmienić. Z prognozy OMDIA wynika, że do 2027 roku tańsze oferty tych dwóch serwisów streamingowych z reklamami, może łącznie wykupywać blisko 2,8 mln Polaków.
więcej
|
Viaplay podnosi ceny. Rozsyła także ,,ważną informację" dla klientów
Od 1 marca 2023 roku zacznie obowiązywać nowy regulamin Viaplay. Jest to związane z wejściem w życie dyrektywy Unii Europejskiej. W dokumencie pojawił się m.in. punkt o „błędy w ramach serwisu”. Viaplay sugeruje w nim, że wiele problemów może pojawić się z urządzeniami i łączami internetowymi użytkowników.
więcej
|
Były trener reprezentacji nadal nie pozwał Szymona Jadczaka. Sprawa ,,jest w przygotowywaniu"
Czesław Michniewicz nie rezygnuje z działań prawnych wobec Szymona Jadczaka dotyczących artykułu z czerwca ub.r. na temat kontaktów trenera z ówczesnym szefem piłkarskiej mafii, przy czym nadal nie skierował sprawy do sądu. Adwokat Michniewicza mówi, że sprawa „jest w przygotowywaniu”, a Jadczak zapewnia, że dokumenty sądowe potwierdzają informacje w tekście.
więcej
|
W informacjach i publicystyce WP.pl przyciąga najdłużej, RMF24 przed Interią
Wśród witryn informacyjno-publicystycznych WP.pl notuje najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania, w obu statystykach wyprzedzając Onet i TVN24.pl. Spore wzrosty liczby odwiedzających osiągnęły o2.pl i i.pl, a RMF24.pl zwiększył przewagę zasięgową nad Interią.
więcej
|
Sklep Play z kontrowersyjnym zapisem w warunkach korzystania. Google może usuwać aplikacje z telefonów użytkowników?
Jeden z zapisów warunków korzystania z usługi Google Play mówi o tym, że Google może usuwać z urządzeń użytkowników szkodliwe aplikacje. Eksperci ds. prywatności zastanawiają się, czy internetowy gigant nie poszedł tutaj o krok za daleko.
więcej
|
Radosław Majdan w nowym programie piłkarskim w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet (Ringier Axel Springer). W każdy piątek o godzinie 10 Radosław Majdan, Jarosław Koliński i Łukasz Olkowicz oraz ich goście będą rozmawiać o najważniejszych i najciekawszych wydarzeniach piłkarskich nadchodzącego weekendu. Prowadzący będą rozmawiać zarówno o Ekstraklasie, ale też i o ligach zagranicznych.
więcej
|
Meta: Donald Trump może powrócić na Facebooka
W najbliższych tygodniach były prezydent USA Donald Trump będzie mógł powrócić na Facebooka - poinformował w środę właściciel tego serwisu społecznościowego, firma Meta Platforms.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Szefowa Kantar Public odpowiada na sugestie rzecznika PiS ws. sondażu wyborczego: żadna partia nie ma wpływu na badanie
Rzecznik prasowy PiS Rafał Bochenek zasugerował, że nowy sondaż wyborczy Kantar Public, w którym Platforma Obywatelska uzyskała identyczny wynik jak PiS, jest mało wiarygodny, bo firma realizowała niedawno dwa zlecenia dla PO. - To nasze własne badanie, które my formujemy, my za nie odpowiadamy, nikt nie ma wpływu na to, jaki jest kształt tego badania - podkreśla Urszula Krassowska, dyrektor zarządzająca Kantar Public, zaznaczając, że od firmy badania kupują też inne podmioty polityczne.
więcej
|
Większość Polaków dalej śledzi newsy o wojnie w Ukrainie. Widać jednak zmęczenie tematem
Mimo że rosyjska inwazja trwa już prawie rok, blisko 2/3 dorosłych (w 28 krajach poddanych badaniu) nadal uważnie śledzi wiadomości na ten temat. Od początku wojny opinie na jej temat zmieniły się w niewielkim stopniu, a poparcie dla Ukraińców wciąż zdecydowanie przeważa.
więcej
|
|
|