Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 20 Stycznia 2023
 
 
 
Kanał Sportowy: 25 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku, z Canal+ tylko marketingowo
 
W ub.r. Kanał Sportowy przy ok. 25 mln zł przychodów sprzedażowych osiągnął ok. 7-7,5 mln zł zysku operacyjnego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pojawiły się pogłoski o możliwości zainwestowania w firmę przez Canal+, co według menedżerów z branży marketingowej mogłoby być ciekawym aliansem. - Jest jeszcze dużo ciekawych projektów, które możemy zrobić sami i na które mamy zapewnione niezbędne środki finansowe oraz zasoby ludzkie - podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki. więcej
 
 
,,Wiadomości" bez ,,für Deutschland" i pięści Tuska. ,,To tylko jedna z zagrywek propagandowych"
 
W ostatnich tygodniach w „Wiadomościach” i innych programach informacyjnych Telewizji Polskiej prawie nie pojawiają się obecne wcześniej regularnie ujęcia z Donaldem Tuskiem mówiącym po niemiecku i jego zaciśnięta pięścią. - „Für Deutschland” to tylko jedna z zagrywek propagandowych, które były i będą stosowane - komentuje Jacek Nizinkiewicz z „Rzeczpospolitej”. więcej
 
 
Wyniki portalu i.pl rosną z miesiąca na miesiąc
 
Uruchomiony we wrześniu portal horyzontalny i.pl z miesiąc na miesiąca notuje coraz lepsze wyniki oglądalności. Zdaniem ekspertów nie może jednak pochwalić się ani cytowanymi newsami, ani dużą liczbą użytkowników. - Poza newsem o odejściu prezesa TVP nic szczególnego nie zapamiętałem, nic nie przebiło się do świadomości - mówi Paweł Nowacki. więcej
 
 
RMF FM liderem w 2022 roku. VOX FM i SuperNova najbardziej w dół
 
W 2022 roku liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF FM, a na czele spadków znalazły się VOX FM i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Netflix zyskał 7,7 mln subskrybentów, Reed Hastings nie jest już szefem
 
W zeszłym kwartale liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kontrolerzy abonamentowi Poczty Polskiej w terenie. ,,Muszą okazać legitymację służbową i dowód" więcej
 
Jedna stacja, dwa logotypy. Co dalej z rebrandingiem kanałów TVP? więcej
 
Msze święte w wirtualnej przestrzeni hitem internetu. ,,Roblox ma duże szanse namieszać w cyfrowym świecie" więcej
 
"Do Biedronki Idę" - nowa wizerunkowa kampania Biedronki więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA Znak Literanova
MENEDŻER DS. PROMOCJI STUDIOMED TV
Kierownik Zakładu Techniki Telewizyjnej TVP
Junior Ad Campaign Specialist Ringier Axel Springer
Broadcast technician Kino Polska TV SA
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Montażysta/ Montażystka TVN Warner Bros. Discovery
Inżynier wozu transmisyjnego SNG TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca serwisu / redaktor online 300GOSPODARKA
Dziennikarz gospodarczy 300GOSPODARKA
Account Executive / Senior Account Executive Lensomai Communication
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Wiadomości" bez ,,für Deutschland" i pięści Tuska. ,,To tylko jedna z zagrywek propagandowych"

W ostatnich tygodniach w „Wiadomościach” i innych programach informacyjnych Telewizji Polskiej prawie nie pojawiają się obecne wcześniej regularnie ujęcia z Donaldem Tuskiem mówiącym po niemiecku i jego zaciśnięta pięścią. - „Für Deutschland” to tylko jedna z zagrywek propagandowych, które były i będą stosowane - komentuje Jacek Nizinkiewicz z „Rzeczpospolitej”. więcej

Zoom TV wiosną bez nowej edycji programu ,,Magia nagości. Polska"

W wiosennej ramówce naziemnego kanału Zoom TV nie znajdzie się czwarta edycja programu „Magia nagości. Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja chce jednak kontynuować format w przyszłości. więcej

Zaskakujący raport: Polskie sieci kablowe i platformy cyfrowe tuż za brytyjskimi

Rynek płatnej telewizji odpowiada 0,25 proc. polskiego PKB. To plasuje nasz kraj tuż za Wielką Brytanią, przed Niemcami, Francją i Włochami. Z raportu firmy doradczej Arthur D. Little na zlecenie Piksel wynika, że do 2027 roku wartość tego sektora wzrośnie o 3 proc. Mimo spadków na świecie o 1 proc. większa będzie też liczba subskrypcji. więcej

"Pani Gadżet" znika z anteny TVN Style po 24 sezonach

Kanał TVN Style nie planuje realizacji kolejnej edycji programu „Pani Gadżet”, który emitowany był w stacji przez 24 sezony - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z anteny kanału nie znika jednak Anna Nowak-Ibisz, która ma poprowadzić nowy program. więcej

Nowy serial ,,Jagiellonowie" ma o 370 tys. widzów więcej niż ,,Korona królów"

Nowy serial Jedynki „Korona królów. Jagiellonowie” po pierwszych trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,36 mln widzów. Jest to o 370 tys. osób więcej niż gromadził czwarty sezon „Korony królów” pokazywany jesienią 2020 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe oprogramowanie dekoderów Canal+, czyli ułatwienia i zmiana dotycząca przycisku OK

W nocy z czwartku na piątek nowe oprogramowanie otrzymały dekodery 4K Ultra Box+ produkcji Technicolor oraz część urządzeń od ADB. Platforma cyfrowa Canal+ informuje, że tworzenie własnych list kanałów i nagrywanie jest łatwiejsze. Abonenci narzekają na zmianę dotyczącą przycisku OK na pilotach. więcej

Nowy teleturniej ,,Kto to wie?" od 27 lutego w TVN. Prowadzącą Dorota Wellman

W poniedziałek, 27 lutego w TVN odbędzie się premiera nowego codziennego teleturnieju „Kto to wie?”, który będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 16.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl poprowadzi Dorota Wellman. więcej

Nowy scripted-docu ,,Sekrety życia" od 27 lutego w TVN, mniej ,,Ukrytej prawdy"

Wiosną 2023 roku TVN wyemituje nowy codzienny paradokument „Sekrety życia”. Będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 16.55, począwszy od 27 lutego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Inea z ponad 300 tys. klientów, wpływy 4 proc. w górę

Na koniec ub.r. wielkopolska sieć kablowa Inea miała 309 tys. klientów indywidualnych. Przychody operatorów zwiększyły się o 4 proc. więcej

Od 14 lutego 2024 roku wszystkie kanały naziemne w jakości HD

Hiszpański rząd przedłużył o ponad rok termin, w którym wszystkie kanały naziemnej telewizji cyfrowej muszą nadawać w wysokiej rozdzielczości (HD). Musi to nastąpić najpóźniej do 14 lutego 2024 roku. Wcześniej zakończenie emisji w standardowej rozdzielczości (SD) planowano na sam początek 2023 roku. więcej

TVP1 umacnia się na pozycji lidera. ,,M jak miłość", ,,Teleexpress" i ,,Fakty" hitami

Największą widownię telewizyjną w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” oraz „Fakty”. Na pozycji lidera oglądalności wśród stacji umocniła się TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Transmisje sportowe DAZN w Prime Video

Amazon i DAZN zawarły globalne porozumienie, na mocy którego sportowy serwis streamingowy DAZN D2C będzie dostępny jako nowy kanał w usłudze Prime Video za dodatkową miesięczną opłatą. więcej

Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić

Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865  sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem w 2022 roku. VOX FM i SuperNova najbardziej w dół

W 2022 roku liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF FM, a na czele spadków znalazły się VOX FM i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmarł wieloletni szef działu technicznego Polskiego Radia. Był przy powstawaniu Trójki

W wieku 88 lat zmarł w Warszawie Zdzisław Żakowski, wieloletni dyrektor działu technicznego Polskiego Radia. Z publicznym nadawcą związany był w sumie bez przerwy niemal przez pół wieku. O jego śmierci poinformowała nas rodzina. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie w I półroczu, Radio ZET spadło na miejsce trzecie

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim półroczu ub.r. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mariusz Kukwa na czele Amplifi. Odchodzi Arkadiusz Kawecki

Mariusz Kukwa objął stanowisko head of Aplifi, należącej do dentsu Polska. Z agencji odchodzi Arkadiusz Kawecki. więcej

Marka Green Cell wybrała Hand Made

Agencja Hand Made odpowiada za kampanię wprowadzającą nowy produkt marki technologicznej Green Cell na rynek. więcej

Wyzwania 2023 roku według Katarzyny Wilczewskiej z Pepco

Swoimi spostrzeżeniami na temat najważniejszych wydarzeń i trendów minionego roku oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą w 2023 roku dzieli się z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Wilczewska, managerka ds. komunikacji korporacyjnej w Pepco. więcej

Sieć Go Sport sprze­da­na. Trafi w ręce Brytyjczyków

Sfi­na­li­zo­wa­na została trans­ak­cja sprze­da­ży ca­łe­go ma­jąt­ku działającej w Polsce sieci sklepów Go Sport, która ogłosiła upadłość po tym jak w kwietniu ub.r. została objęta sankcjami przez polski rząd. Na­byw­cą jest Sportsdirect.com Po­land. Spół­ka ta na­le­ży do no­to­wa­nej na Lon­dyń­skiej Gieł­dzie Pa­pie­rów War­to­ścio­wych Fra­sers Gro­up, po­sia­da­ją­cej sklepy w po­nad 20 kra­jach, w tym w Pol­sce. więcej

Upadła znana sieć dyskontów

Sąd Rejonowy w Warszawie ogłosił w czwartek upadłość spółki będącej właścicielem sieci sklepów dyskontowych TXM. więcej

W tym roku sieć Stokrotka otworzy 1000. sklep w Polsce

Należąca do litewskiej Maxima Grupe sieć supermarketów Stokrotka w tym roku zamierza otworzyć w Polsce około 100 sklepów. Oznacza to, że jeszcze w 2023 r. ruszy placówka numer 1000. więcej

Michał Żołyński: z Polska Press Grupa do GroupM

Michał Żołyński po ponad 4 latach pracy odszedł z Polska Press Grupa. Dołączył do zespołu GroupM (należą do niej agencje mediowe Mindshare, MediaCom, Wavemaker). więcej

P&G będzie dalej inwestować w marki mimo pierwszego od 5 lat spadku sprzedaży

Koncern Procter&Gamble (marki m.in. Ariel, Vizir) nie zamierza zmniejszać inwestycji w marketing mimo odnotowanego w ostatnim kwartale spadku sprzedaży - pierwszego od pięciu lat. Firma w ostatnim okresie zwiększyła wydatki reklamowe o 140 mln dolarów starając się zwiększyć penetrację gospodarstw domowych dla swoich marek. więcej

Josh Krichefski dyrektorem generalnym GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię

Josh Krichefski został powołany na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego GroupM (WPP) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i Wielką Brytanię. więcej

More Bananas obsługuje Rytme

Krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z Rytme - aplikacją wspierającą w procesie zmiany stylu życia i leczenia. więcej

Artysta zarzuca agencji Open Gate i InPostowi skopiowanie jego projektu w reklamie. Firma przeprasza i usuwa post

Twórca treści internetowych Wiktor Stribog oskarżył agencję Open Gate i markę InPost o wykorzystanie swojej twórczości do przygotowania reklamy bez jego zgody. Post ze sporną grafiką został już usunięty. więcej

Ukraińska Koalicja Reklamowa uruchamia nowy przegląd ,,CrUAtivity"

Ukraińska Koalicja Reklamowa uruchamia nowy przegląd „CrUAtivity". Chce za jego pośrednictwem pokazać rzeczywiste projekty przypadki ukraińskich twórców reklamowych działających w obliczu trwającej wciąż wojny. więcej

Wyjeżdżasz na ferie? Nie zapomnij o ubezpieczeniu swojej podróży

Ferie to doskonała okazja do rodzinnych wyjazdów. Z pewnością większość z nas będzie szukała odpoczynku w górskich kurortach, ale są też tacy, którzy zamiast śniegu wolą gorący piasek i szum fal na plaży. Niezależnie od kierunku zimowej eskapady, warto zabrać ze sobą dobrą polisę. Sprawdź, jaką ochronę zapewni Ci ubezpieczenie turystyczne - LINK4 Podróże. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wyniki portalu i.pl rosną z miesiąca na miesiąc

Uruchomiony we wrześniu portal horyzontalny i.pl z miesiąc na miesiąca notuje coraz lepsze wyniki oglądalności. Zdaniem ekspertów nie może jednak pochwalić się ani cytowanymi newsami, ani dużą liczbą użytkowników. - Poza newsem o odejściu prezesa TVP nic szczególnego nie zapamiętałem, nic nie przebiło się do świadomości - mówi Paweł Nowacki. więcej

Roszady w dziale reklamy segmentu pism luksusowych Bauera. Odchodzi Elżbieta Hołubka

Małgorzata Pędzich objęła stanowisko kierowniczki reklamy segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła Elżbietę Hołubkę, która odeszła z firmy. Dyrektorką działu oferty specjalnej została natomiast Edyta Korzekwa-Machocka. więcej

Akcje warte 1,66 mln zł dla menadżerów Gremi Media

Zarząd Gremi Media, wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zdecydował, że firma wyemituje akcje warte obecnie 1,66 mln zł, które jej kluczowi menedżerowie będą mogli objąć za kilka proc. ceny rynkowej. To część obowiązującego w wydawnictwie od połowy 2020 roku programu motywacyjnego. więcej

IWP z zastrzeżeniami do Europejskiego Aktu Wolności Mediów

Izba Wydawców Prasy ocenia, że wdrożenie części przepisów Europejskiego Aktu Wolności Mediów (EMFA) „uderzy w wolność prasy, w swobodę prowadzenia działalności wydawniczej i w wolność redakcyjną”. „Na każdym poziomie, także europejskim, potrzebujemy wiele więcej wolności, niż regulacji dotyczących wolności” - podkreślono w oświadczeniu. więcej

Marian Kowalski i Marek Jakubiak z programem na portalu ,,Gazety Polskiej"

Marek Jakubiak i Marian Kowalski są gospodarzami nowego programu publicystycznego pt. „Reasumując. Jakubiak Kowalski”. Dostępny będzie w każde czwartkowe popołudnie m.in. na platformie Vod.gazetapolska.pl. więcej

Monika Olejnik oburzona tekstem ,,Super Expressu" o jej pierwszym mężu. ,,Przypomina mi o bólu spowodowanym przemocą"

Dziennikarka TVN24 Monika Olejnik skrytykowała artykuł „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) opisujący jej pierwszego męża. - Pewne medium epatuje moją historią sprzed lat. Przypomina mi o moim pierwszym mężu, przypominając mi o bólu spowodowanym przemocą! Sami sobie ułożyli historie manipulując - podkreśliła. Nie zapowiedziała natomiast działań prawnych wobec dziennika. więcej

Swiatłana Cichanouska: sprawa Andrzeja Poczobuta to środek nacisku reżimu Łukaszenki na Polskę

Sprawa Andrzeja Poczobuta, którego proces rozpoczął się w poniedziałek w Mińsku, stała się jednym z głównych środków nacisku reżimu Alaksandra Łukaszenki na Polskę - powiedziała PAP Swiatłana Cichanouska, przebywająca na dorocznym Światowym Forum Ekonomicznym w szwajcarskim Davos. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kanał Sportowy: 25 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku, z Canal+ tylko marketingowo

W ub.r. Kanał Sportowy przy ok. 25 mln zł przychodów sprzedażowych osiągnął ok. 7-7,5 mln zł zysku operacyjnego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pojawiły się pogłoski o możliwości zainwestowania w firmę przez Canal+, co według menedżerów z branży marketingowej mogłoby być ciekawym aliansem. - Jest jeszcze dużo ciekawych projektów, które możemy zrobić sami i na które mamy zapewnione niezbędne środki finansowe oraz zasoby ludzkie - podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki. więcej

Netflix zyskał 7,7 mln subskrybentów, Reed Hastings nie jest już szefem

W zeszłym kwartale liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów. więcej

Bloger naukowy wygrał proces z Jerzym Ziębą

Prowadzący blog Totylkoteoria.pl Łukasz Sakowski wygrał proces sądowy z propagatorem pseudonauki i medycyny niekonwencjonalnej Jerzym Ziębą. Przedsiębiorca pozwał Sakowskiego m.in. za nazwanie go „znachorem” i „szarlatanem”. więcej

Rafał Brzoska, dr Maciej Kawecki, Karol Bączkowski najbardziej wypływowi na LinkedInie

Dr Maciej Kawecki, popularyzator technologii, twórca InPostu Rafał Brzoska, ratownik Karol Bączkowski czy Szymon Szczęśniak znaleźli się w czołówce rankingu osobowości polskiego LinkedIna. Zestawienie "Linfluencers" stworzyła Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point, we współpracy z gronem specjalistów zajmujących się komunikacją na LinkedInie. więcej

Plotek na czele serwisów o show-biznesie, Jastrzabpost i Pudelek mocno w górę

Wśród platform o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek, natomiast najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku. Po przejęciu przez Wirtualną Polskę duży wzrost liczby użytkowników osiągnął Jastrzabpost. więcej

Amelia Kordecka i Karolina Szmulewicz wracają do Iberionu jako dyrektorki

Do zespołu spółki Iberion ponownie dołączyły Amelia Kordecka (jako social product director) i Karolina Szmulewicz (jako culinary & home director). Poprzednio pracowały w Wirtualnej Polsce. więcej

Twórcy ChatGPT wykorzystali Kenijczyków. Płacili im niecałe 2 dolary za godzinę

Firma OpenAI, stojąca za popularnym w ostatnim czasie chatbotem ChatGPT, do pracy nad jego doskonaleniem zatrudniała Kenijczyków, płacąc im niecałe 2 dolary za godzinę. więcej

,,Różowe lata 90.", czyli podróż wehikułem czasu. Recenzja nowości Netfliksa

Spin-off popularnego sitcomu „Różowe lata 70.” zadebiutował na Netfliksie i będzie mierzył się z porównaniami do oryginału. Co ciekawe, obsada serialu stacji FOX także zajrzała do nowej produkcji. Jak wypadła podróż do lata roku 1995? więcej

Drugi sezon "Sexify" na Netfliksie z lepszą oglądalnością niż pierwszy

Komediowy serial obyczajowy "Sexify" w pierwszych trzech dniach od premiery obejrzało 400 tys. polskich widzów Netfliksa - wynika z danych danych Showlabs by PlumResearch udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. To lepsza oglądalność niż notował na początku pierwszy sezon produkcji. więcej

Jak wyjście Shopee wpłynie na Allegro? Kurs w dół po nowych rekomendacjach

Haitong Bank, w raporcie z 18 stycznia, obniżył rekomendację dla Allegro do "neutralnie" z "kupuj". Cena docelowa dla akcji Allegro została podniesiona do 31,9 zł (z 30,5 zł). Z kolei Goldman Sachs obniżył rekomendację dla Allegro do "sprzedaj" z "neutralnie", a cenę docelową akcji tej spółki wyznaczył na 27 zł. W czwartek akcje Allegro staniały o 8,4 proc. więcej

DHL Parcel będzie dostarczać zakupy z Allegro

Firma DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro obejmującą dostawy zakupów m.in. w ramach Allegro Smart! i do 24 krajów Unii Europejskiej. więcej

Transmisje sportowe DAZN w Prime Video

Amazon i DAZN zawarły globalne porozumienie, na mocy którego sportowy serwis streamingowy DAZN D2C będzie dostępny jako nowy kanał w usłudze Prime Video za dodatkową miesięczną opłatą. więcej

Uczelnie w USA blokują TikToka

University of Texas w Austin, University of Oklahoma i Auburn University w Alabamie zakazują TikToka i blokują dostęp do platformy za pośrednictwem swoich systemów informatycznych. więcej

Treści premium z największych redakcji na świecie w cyklu ,,Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych"

„The Washington Post”, Bloomberg, „The Guardian”, „The Observer”, „The Spectator”, „Le Monde”, „El Pais” i „The Japan News” -  Interia nawiązuje współpracę z największymi redakcjami z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Japonii. W ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” portfolio portalu wzbogacą materiały premium o różnorodnej tematyce – od polityki, biznesu i kwestii społecznych aż po lifestyle, rozrywkę i ekologię. Użytkownicy Interii poznają perspektywę światowych mediów na najważniejsze wydarzenia, trendy i zjawiska. więcej

Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić

Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865  sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencja Made in PR w grupie McCann Poland

Z początkiem 2023 roku, agencja Made in PR dołączyła do multidyscyplinarnej grupy pod kierownictwem Wojciecha Borowskiego, Group CEO McCann Poland, i Krzysztofa Kawy, Group CFO McCann Poland.  Dotychczasowy CEO i właściciel Made in PR Bartłomiej Kędzierski, z początkiem roku objął stanowisko managing partner w Weber Shandwick. Sylwia Siedlanowska-Wasiluk została dyrektor zarządzającą Made in PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Twórcy ChatGPT wykorzystali Kenijczyków. Płacili im niecałe 2 dolary za godzinę
Donald Trump chce przywrócenia konta na Facebooku
Apple uruchamia Business Connect - nową funkcję dla firm
Uczelnie w USA blokują TikToka
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj