Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 9 Stycznia 2023
 
 
 
Nie będzie kolejnej edycji ,,Prince Charming"
 
TVN Warner Bros. Discovery nie planuje kolejnej edycji programu „Prince Charming” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy i dotąd jedyny sezon reality show pokazano w Playerze i TTV jesienią 2021 r., ale nie cieszył aż taką popularnością, by nadawca zdecydował o jego kontynuacji. więcej
 
 
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?
 
Firmy z branży marketingowej nie mają wątpliwości, że w br. ich usługi będą droższe, m.in. z powodu wyższych kosztów pracy. Część agencji już renegocjuje warunki umów z klientami. - Agencje marketingowe zmuszone są do uwzględniania inflacji w swoich stawkach. Zapewne będzie to wywoływało niemało napięć pomiędzy klientami i agencjami, zwłaszcza gdy sytuacja na rynku stanie się trudniejsza - prognozuje Robert Sosnowski z Biura Podróży Reklamy. więcej
 
 
Kanały wirtualne TVP pozostaną w naziemnej telewizji cyfrowej
 
Choć Telewizja Polska zrezygnowała z MUX-8, to emisja TVP Kultura i TVP Kobieta jest z niego kontynuowana. Z multipleksu nie zniknęły też stacje TVP ABC 2, TVP Historia 2, TVP Kultura 2 i Perszyj. Centrum Informacji TVP zapewnia Wirtualnemedia.pl, że tak zwane kanały wirtualne, będą dalej dostępne dla widzów naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
 
 
Będzie trzeci sezon ,,Skazanej". Ponad 5,7 mln godzin odtworzeń serialu w 2022 r.
 
Trwają prace scenariuszowe do trzeciego sezonu serialu „Skazana”. Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w najbliższych miesiącach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W 2022 roku serial w serwisie Player.pl wygenerował 5,7 mln godzin odtworzeń. - To najchętniej oglądana produkcja w historii - mówi nam Maciej Gozdowski, szef platformy. więcej
 
 
Prezes Emitela: Telewizja naziemna będzie zyskiwać na znaczeniu
 
Choć w wielu krajach świata odbiorcy odwracają się od linearnych kanałów, to prezes Emitela w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że jest spokojny o przyszłość naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce. - Postawię nawet tezę, że telewizja naziemna będzie zyskiwać na znaczeniu - prognozuje Andrzej Kozłowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują? więcej
 
Radio 357 największym w świecie medialnym projektem finansowanym przez społeczność więcej
 
,,Hejt Park" Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami więcej
 
Z radiowej Czwórki zniknęły serwisy informacyjne i kilkanaście audycji. Niektórym dziennikarzom nie przedłużono umów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. komunikacji i social media Stowarzyszenie Demagog
Grafik News Digital (portal TVN24)- umowa na czas określony TVN Warner Bros. Discovery
Kierownik/czka Produkcji Ringier Axel Springer
Producent/ka dźwięku Efektura
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nie będzie kolejnej edycji ,,Prince Charming"

TVN Warner Bros. Discovery nie planuje kolejnej edycji programu „Prince Charming” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy i dotąd jedyny sezon reality show pokazano w Playerze i TTV jesienią 2021 r., ale nie cieszył aż taką popularnością, by nadawca zdecydował o jego kontynuacji. więcej

Kanały wirtualne TVP pozostaną w naziemnej telewizji cyfrowej

Choć Telewizja Polska zrezygnowała z MUX-8, to emisja TVP Kultura i TVP Kobieta jest z niego kontynuowana. Z multipleksu nie zniknęły też stacje TVP ABC 2, TVP Historia 2, TVP Kultura 2 i Perszyj. Centrum Informacji TVP zapewnia Wirtualnemedia.pl, że tak zwane kanały wirtualne, będą dalej dostępne dla widzów naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Będzie trzeci sezon ,,Skazanej". Ponad 5,7 mln godzin odtworzeń serialu w 2022 r.

Trwają prace scenariuszowe do trzeciego sezonu serialu „Skazana”. Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w najbliższych miesiącach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W 2022 roku serial w serwisie Player.pl wygenerował 5,7 mln godzin odtworzeń. - To najchętniej oglądana produkcja w historii - mówi nam Maciej Gozdowski, szef platformy. więcej

Prezes Emitela: Telewizja naziemna będzie zyskiwać na znaczeniu

Choć w wielu krajach świata odbiorcy odwracają się od linearnych kanałów, to prezes Emitela w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że jest spokojny o przyszłość naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce. - Postawię nawet tezę, że telewizja naziemna będzie zyskiwać na znaczeniu - prognozuje Andrzej Kozłowski. więcej

Wycofano wniosek do KRRiT o koncesję dla kanału Media Narodowe. Konflikt wśród narodowców

Kanał publicystyczny Media Narodowe nie trafi na razie do sieci kablowych. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl z powodu konfliktu wśród narodowców, wniosek o koncesję do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wycofano. więcej

Edyta Zając poprowadzi program "True Love" w TVN7. Ruszyły zdjęcia w Kolumbii

W Kolumbii ruszyły zdjęcia do nowego reality show TVN7 „True Love" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wezmą w nim udział singielki i single szukające miłości, których deklaracje zweryfikuje wykrywacz kłamstw. Program poprowadzi modelka Edyta Zając. więcej

Serial ,,Jagiellonowie" ogląda 1,5 mln widzów

Nowy serial Jedynki „Korona królów. Jagiellonowie” po trzech pierwszych odcinkach emisji ogląda średnio 1,50 mln widzów. Jest to o 510 tys. osób więcej niż śledziło w pierwszych tygodniach czwarty sezon „Korony królów” pokazywany jesienią 2020 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Skarga do KRRiT na Radio Szczecin i TVP Info. ,,Ponowne krzywdzenie ofiar pedofila"

Były członek KRRiT Krzysztof Luft skierował do obecnego przewodniczącego Macieja Świrskiego skargę na Radio Szczecin i TVP Info. W dokumencie, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl zarzuca, że media publiczne nie kierowały się odpowiedzialnością za słowa. Informując o skandalu pedofilskim, podały bowiem informacje, które pozwalają łatwo zidentyfikować ofiary. więcej

Czy KRRiT będzie ściągać abonament rtv od właścicieli smartfonów? Poczta Polska przypomina zasady

Po tym, jak Rzecznik Praw Obywatelskich zdementował informację, jakoby domagał się od premiera objęcia obowiązkiem płacenia abonamentu rtv właścicieli smartfonów, podstawowe zasady dotyczące opłacania abonamentu przypomniała w specjalnym komunikacie Poczta Polska. To właśnie ta instytucja ma obowiązek m.in. rejestrowania odbiorników, a także przyjmowania opłat abonamentowych. więcej

,,Informacje kulturalne" także w TVP1

Od stycznia „Informacje kulturalne” są nadawane także na antenie TVP1. Oglądać je można po porannym „Kwadransie politycznym”, którego emisję przesunięto o 5 minut wcześniej. więcej

Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych w 2022 roku, 4Fun.TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w 2022 roku w grupie 4+ było Polo TV. Z kolei w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszył kanał tv z muzyką z lat 60.

W Wielkiej Brytanii rozpoczął nadawanie nowy kanał telewizyjny That's 60s poświęcony muzyce "swingujących" lat 60. Uruchomił go i jego prezenterem jest legendarna osobowość telewizyjna i radiowa - Tony Blackburn. więcej

TVP1 liderem w 2022 roku w 4+, TVN na czele w 16-49. Duże wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News

Liderem oglądalności w 2022 roku była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Wyraźne wzrosty zanotowały TVN24, TVP Info i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Dowbor: nie wyobrażam sobie show ,,Twoja twarz brzmi znajomo" bez duetu z Piotrem Gąsowskim

Maciej Dowbor, współprowadzący show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, zareagował na odejście z programu Piotra Gąsowskiego. Na Instagramie napisał, że nie wyobraża sobie jak program może istnieć bez duetu z udziałem jego i Piotra Gąsowskiego. Nie złożył jednak żadnej deklaracji dotyczącej swojej przyszłości w "TTBZ". więcej

Polsat Box Go zmienił kanały w pakiecie za 15 zł miesięcznie

Od 1 stycznia 2023 roku kanały ukraińskie dostępne w Polsat Box Go są oferowane odpłatnie. Pakiet ukraiński, tak jak zapowiadano, kosztuje 15 zł miesięcznie. Jego zawartość nieco okrojono w porównaniu do poprzednich miesięcy. W miejsce usuniętych stacji, pojawiły się inne. więcej

Producenci telewizorów uspokajają: W 2023 roku urządzenia 4K i 8K nie znikną

Jeszcze kilka miesięcy temu branża producentów telewizorów ostrzegała, że większość sprzętów 4K i 8K może zniknąć z rynku przez rozporządzenie Komisji Europejskiej w 2023. Teraz przedstawiciele Samsunga, LG i Sony zapewniają Wirtualnemedia.pl, że tak się nie stanie. Spodziewają się za to rosnącego zainteresowania większymi urządzeniami. więcej

8. sezon ,,Fajnej Polski Zimą" w TVP Polonia

W niedzielę, 8 stycznia o godz. 15.05 TVP Polonia rozpoczęła emisję ósmego sezonu programu „Fajna Polska Zimą”. więcej

Polskie premiery serialowe w 2023 roku

Na jakie polskie nowości serialowe i kontynuacje czekacie w tym roku? Poniżej nasze propozycje. więcej

Były menedżer Discovery odchodzi z rady dyrektorów Warner Bros. Discovery

Robert Bennett zapowiedział, że z początkiem kwietnia br. odejdzie z rady dyrektorów Warner Bros. Discovery. Z koncernem Discovery jest związany od 2005 roku. więcej

Europejska Unia Nadawców wyraża obawy co do funkcjonowania izraelskiej telewizji KAN

Mimo że Izrael jako pierwszy wybrał swoją reprezentantkę na Eurowizję, być może nie weźmie udziału w konkursie. Europejska Unia Nadawców przygląda się bowiem działaniom telewizji KAN i niepokojącym zmianom pod kierunkiem nowej władzy. więcej

Cykl turniejów golfowych, LIV Golf Series, finansowany przez Arabię Saudyjską, pozostaje bez nadawcy telewizyjnego w Wielkiej Brytanii

LIV Golf Invitational Series to finansowane przez saudyjski fundusz Public Investment Fund, zainaugurowane w 2022, rozrywki składające się z ośmiu turniejów dla profesjonalnych golfistów. W tym roku cykl będzie składał się z czternastu imprez, a suma nagród wyniesie aż 405 mln dolarów.  więcej

Piotr Gąsowski odchodzi z programu ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Piotr Gąsowski, który wraz z Maciejem Dowborem od pierwszej edycji prowadził show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, odchodzi z programu. Zrobił w geście solidarności ze zwolnioną w środę jurorką "TTBZ" Katarzyną Skrzynecką. - "Odchodzę wraz z Tobą" - napisał aktor. więcej

TV Trwam wspiera partię Ziobry. ,,Premier nie jest ulubieńcem ojca Tadeusza"

Choć politycy Solidarnej Polski nie zawsze mogą liczyć na zaproszenia do TVP, to  media ojca Tadeusza Rydzyka relacjonują każdą konferencję partii Zbigniewa Ziobry. Nie pomijają krytyki pod adresem premiera. Dziennikarze polityczni w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają, że dyrektorowi Radia Maryja znacznie bliżej jest do ministra sprawiedliwości niż szefa rządu. więcej

Grupa MWE chwali się zakupami programowymi

Grupa MWE, która jest m.in. nadawcą kanału Antena HD, poinformowała o zakupie praw do emisji kilkudziesięciu filmów i 30 programów. Ponadto firma Michała Winnickiego pracuje nad wdrożeniem aplikacji na telewizory Smart TV i portalu dostępnego w ramach telewizji hybrydowej HbbTV. więcej

Rośnie przewaga ,,Szkła kontaktowego" nad ,,W tyle wizji"

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” śledziło średnio 667 tys. widzów. Mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami 583 tys. osób. Z kolei „W tyle wizji ekstra” oglądało 562 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Sztuczna inteligencja napisała dla nas artykuł o przyszłości rynku telewizyjnego w Polsce. Co się wydarzy?

Co czeka polski rynek telewizyjny? O ocenę poprosiliśmy sztuczną inteligencję, a konkretnie chatbota ChatGPT. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną w grudniu spadły. TVP1 wyprzedziła Polsat, liderem TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w grudniu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 1,51 proc. Liderem przychodów z reklam był TVN, a TVP1 wyprzedziła Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Fenomen ,,Sukcesji" HBO. Dlaczego obchodzą nas losy bohaterów, których nie bardzo lubimy?

„Sukcesja” to flagowy serial HBO. Opowiada losy rodziny Royów, czyli potentatów amerykańskiej branży medialnej. Przez trzy sezony obserwowaliśmy jak dzieci nestora rodu, czyli Logana Roya próbują przejąć od niego władzę. Jak dotąd, bezskutecznie. Czy nowe odcinki zaplanowane na wiosnę, zmienią sytuację bohaterów? więcej

AppleTV+ wprowadza do oferty nowy serial animowany wykonany techniką poklatkową

Apple TV+ zapowiedział premierę nowej animacji dla dzieci zatytułowanej „Shape Island”, opartej na bestsellerowej trylogii książek autorstwa Maca Barnetta i Jona Klassena. więcej

Senator rzucił w TVP Info ogórek Miłoszowi Kłeczkowi. ,,Jest pan swego rodzaju mendą"

W programie TVP Info „Woronicza 17” senator Polski 2050 Jacek Bury rzucił ogórek na stół prowadzącego Miłosza Kłeczka, mówiąc mu: „swego rodzaju mendą”. - TVP Info jest otwarte dla różnych - nawet egzotycznych -  polityków, ale debata musi trzymać ogólnie przyjęte normy. Wstyd! - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Firma handlowa Miłosza Kłeczka przy spadku wpływów zwiększyła zysk

Spółka Financial Poland, której większościowym udziałowcem jest reporter TVP Info Miłosz Kłeczek, w 2021 roku przy spadku przychodów o 2,5 proc. do 9,89 mln zł osiągnęła wzrost zysku netto z 495,3 do 729,7 tys. zł. więcej

Rok zamknięć, fuzji kanałów i serwisów VOD. ,,Czasem będzie to jedyna racjonalna decyzja"

Ostatni rok był wyzwaniem dla branży telewizyjnej w związku ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej i szalejącą inflacją. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl liczą na odbicie w 2023 roku, choć nie kryją, że przez zmiany w prawie i trendy światowe możemy mieć do czynienia z zamknięciami, połączeniami kanałów, usług czy serwisów streamingowych. więcej

Zmarł uczestnik nowej edycji ,,The Voice Senior", TVP2 pokaże odcinek z jego udziałem

Po wielomiesięcznej walce z chorobą zmarł Adam Anusiewicz, uczestnik nowej edycji „The Voice Senior”. Pojawi się w pierwszym odcinku czwartej odsłony talent-show emitowanej w TVP2. więcej

Joanna Kurska już poza TVP. W poniedziałek poznamy jej następcę w "Pytaniu na śniadanie"

W czwartek Joanna Kurska pożegnała się z zespołem „Pytania na śniadanie” i odeszła z Telewizji Polskiej. Kwiatami pożegnał ją zespół programu i prezes TVP, a pod siedzibą stacji witał ją mąż i były prezes telewizji Jacek Kurski. Tymczasowo obowiązki Kurskiej w „PnŚ” przejmuje szef wydawców Cezary Jęksa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska ogłosi jej następcę w poniedziałek. więcej

TVP2 nowym liderem. ,,Sylwester Marzeń", ,,Fakty" i Turniej Czterech Skoczni hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Sylwester Marzeń”, dziennik „Fakty” i konkurs TCS. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Dwójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,You can dance - nowa generacja 2" startuje w TVP2. Prowadzącą Edyta Herbuś

6 stycznia telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję drugiego sezonu show „You can dance - nowa generacja”, który będzie nadawany w piątkowe wieczory. Program poprowadzi Edyta Herbuś. więcej

Dawid Kubacki drugi na Turnieju Czterech Skoczni, Jak wyglądały kulisy studia?

Dawid Kubacki zajął drugie miejsce na tegorocznym Turnieju Czterech Skoczni. Impreza była tak dużym wydarzeniem, że TVN nadawał studio antenowe towarzyszące zawodom nie z Warszawy, ale z poszczególnych skoczni. Korzystał z niego też Eurosport. - By takie wydarzenie mogło się odbyć potrzeba około 50 osób - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Kuwik, producent i prezenter Eurosportu. więcej

TVN odpowiada KRRiT ws. reportażu o podkomisji Macierewicza. ,,Zarzuty są gołosłowne"

TVN wniósł do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o umorzenie postępowania w sprawie kary za reportaż o pracach podkomisji smoleńskiej. Nadawca nie zgadza się ze stawianymi mu w tej sprawie zarzutami, zapowiada, że w przypadku nałożenia grzywny skieruje sprawę do sądu. więcej

Magdalena Ogórek w TVP Info zaapelowała do TVN o ujawnienie umowy z Discovery, której TVN nie zawierał

Na antenie TVP Info Magdalena Ogórek zasugerowała, że TVN powinien ujawnić umowę z Discovery dotyczącą przejęcia nadawcy. Sęk w tym, że tę umowę zawierał nie TVN, tylko jego ówczesny amerykański właściciel. Ogórek zarzuciła też nadawcy przemilczanie przestępczości paliwowej w okresie, w którym sama współpracowała z grupą TVN. więcej

HBO Max pozbywa się ze swojej biblioteki ,,Zwariowanych melodii" i ,,Flinstonów"

Warner Bros. Discovery robi porządki w bibliotece HBO Max. Z oferty znikną krótkometrażowe „Zwariowane melodie” i odcinki „Flintstonów”. więcej

Christian Vesper CEO Global Drama w Fremantle

Studio produkcyjne Fremantle awansowało Christiana Vespera na nowo utworzone stanowisko CEO Global Drama. Vesper podlega Andrei Scrosati, dyrektorowi operacyjnemu grupy i dyrektorowi generalnemu na Europę kontynentalną. więcej

CMWP: pozew Tuska wobec TVP ,,narusza zasadę wolności słowa"

Złożenie przez Donalda Tuska po emisji filmu "Nasz człowiek w Warszawie" pozwu przeciwko Marcinowi Tulickiemu, Jarosławowi Olechowskiemu i TVP "jest w najwyższym stopniu niepokojące i narusza zasadę wolności słowa demokratycznego państwa" – uważa Centrum Monitorowania Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Organizacja zapewnia, że "udzieli pozwanym nieodpłatnej pomocy prawnej na każdym etapie tego postępowania sądowego". więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Skarga do KRRiT na Radio Szczecin i TVP Info. ,,Ponowne krzywdzenie ofiar pedofila"

Były członek KRRiT Krzysztof Luft skierował do obecnego przewodniczącego Macieja Świrskiego skargę na Radio Szczecin i TVP Info. W dokumencie, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl zarzuca, że media publiczne nie kierowały się odpowiedzialnością za słowa. Informując o skandalu pedofilskim, podały bowiem informacje, które pozwalają łatwo zidentyfikować ofiary. więcej

 
Czy KRRiT będzie ściągać abonament rtv od właścicieli smartfonów? Poczta Polska przypomina zasady

Po tym, jak Rzecznik Praw Obywatelskich zdementował informację, jakoby domagał się od premiera objęcia obowiązkiem płacenia abonamentu rtv właścicieli smartfonów, podstawowe zasady dotyczące opłacania abonamentu przypomniała w specjalnym komunikacie Poczta Polska. To właśnie ta instytucja ma obowiązek m.in. rejestrowania odbiorników, a także przyjmowania opłat abonamentowych. więcej

 
Radio 357 największym w świecie medialnym projektem finansowanym przez społeczność

W trakcie noworocznego „Topu Radia 357” liczba patronów stacji przekroczyła 48 tys., co dało rozgłośni pozycję największego na świecie projektu medialnego, finansowanego przez internetową społeczność. Drugi na podium jest amerykański podcast "True Crime Obsessed" (Patreon), mający ponad 44 tys. wspierających. - Nasz cel na obecny rok to „przeskoczenie” pułapu 51 tys. patronów - deklaruje Piotr Stelmach z Radia 357. więcej

 
Jan Młynarski zawiesza współpracę z Radiem Nowy Świat, do zespołu dołącza Weronika Wawrzkowicz-Nasternak

W styczniu do zespołu Radia Nowy Świat dołącza Weronika Wawrzkowicz-Nasternak, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To dziennikarka radiowa i telewizyjna, pracująca wcześniej m.in. dla TVN Style czy TVP. Będzie współprowadziła sobotnią poranną audycję w rozgłośni. Współpracę z RNŚ zawiesił natomiast Jan Młynarski - autor audycji „Wesoła warszawska fala”. więcej

 
Sztuczna inteligencja napisała dla nas artykuł o przyszłości radia w Polsce. Co się wydarzy?

Jak wygląda przyszłość rynku radiowego w Polsce? Spytaliśmy o to sztuczną inteligencję, popularnego w ostatnim czasie chatbota ChatGPT. Oto, co nam odparł. więcej

 
Z radiowej Czwórki zniknęły serwisy informacyjne i kilkanaście audycji. Niektórym dziennikarzom nie przedłużono umów

Adresowana do młodych słuchaczy radiowa Czwórka, której można słuchać tylko w internecie i na odbiornikach DAB+, od Nowego Roku ma znacznie uboższą ramówkę. Zlikwidowano wiele audycji, wydłużono pasma bez prezenterów, a części pracowników nie przedłużono umów. - Skupimy się na dziedzinach, które interesują młodych ludzi, w formie odpowiadającej charakterowi programu - mówi o zmianach rzeczniczka Polskiego Radia. więcej

 
RMF FM traci, ale nadal zdecydowanym liderem w Poznaniu. TOK FM i Eska uzupełniają podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w okresie od czerwca do listopada ub.r. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Joanna Racewicz kończy współpracę z Polskim Radiem

Po dwóch latach telewizyjna dziennikarka Joanna Racewicz przestała pojawiać się na antenie radiowej Jedynki. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Polskie Radio, w 2023 roku nie została przedłużona z nią umowa o współpracy. Nadawca nie podaje przyczyn tej decyzji. więcej

 
Marcin Gutowski gospodarzem ,,Plac na rozdrożu" w Radiu 357

Dziennikarz TVN24 Marcin Gutowski dołączył do gościnnie prowadzących audycję „Plac na rozdrożu” w internetowym Radiu 357. Gutowski przez 11 lat był związany z radiową Trójką. więcej

 
Wiceszef Solidarnej Polski krytykuje, były członek KRRiT składa skargę. Chodzi o ujawnienie przez Radio Szczecin danych ofiar pedofila

Krzysztof Luft, w przeszłości m.in. członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skierował do przewodniczącego KRRiT skargę na materiały Radia Szczecin i TVP Info, w których ujawniono informacje pozwalające zidentyfikować dwójkę ofiar pedofila. Zdaniem Lufta to „przejaw skrajnej nieodpowiedzialności” prowadzący do „wtórnej wiktymizacji małoletnich ofiar przestępstw”. - Zawsze trzeba stawać po stronie osób małoletnich. Zawsze, w każdym przypadku. Jestem przeciwny, żeby naruszać w ten sposób dobro dzieci - skomentował tę publikację Michał Wójcik, wiceszef Solidarnej Polski. więcej

 
Wydatki KRRIT wzrosną w tym roku o 16 mln zł. Krajowy Instytut Mediów planuje ponad 5 mln zł zysku

Senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu rozpatrzyła ustawę budżetową na 2023 r. Środki, którymi dysponować będzie minister kultury wyniosą 7 mld 416 mln 803 tys. zł. O 16 mln zł wyższe mają być w tym roku wydatki Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Z kolei Krajowy Instytut Mediów planuje osiągnięcie ponad 5 mln zł zysku netto. więcej

 
Zmarł Ryszard Sikora, wieloletni dziennikarz Polskiego Radia

Nie żyje Ryszard Sikora - przez wiele lat dziennikarz Polskiego Radia Kraków i szef Małopolskiej Izby Turystycznej. więcej

 
Małgorzata Cegielska: z Agencji Reklamy Polskiego Radia do Time

Po ponad 20 latach pracy w Agencji Reklamy Polskiego Radia Małgorzata Cegielska przeszła do działu sprzedaży krajowej firmy Time (Grupa ZPR Media). Równocześnie w dziale sprzedaży krajowej Time awansowała Anna Jagiełło. więcej

 
Sprostowanie

Publikujemy sprostowanie, nadesłane przez Polskie Radio S.A.   więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Firmy z branży marketingowej nie mają wątpliwości, że w br. ich usługi będą droższe, m.in. z powodu wyższych kosztów pracy. Część agencji już renegocjuje warunki umów z klientami. - Agencje marketingowe zmuszone są do uwzględniania inflacji w swoich stawkach. Zapewne będzie to wywoływało niemało napięć pomiędzy klientami i agencjami, zwłaszcza gdy sytuacja na rynku stanie się trudniejsza - prognozuje Robert Sosnowski z Biura Podróży Reklamy. więcej

,,Biedronkowe oszczędności" zamiast ,,Ale tydzień!" w reklamach Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zmieniła komunikację reklamową swoich cotygodniowych promocji cenowych. Hasło „Biedronkowe oszczędności” zastąpiło „Ale tydzień!”. więcej

TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?

Wydatki reklamowe na TikToku w Polsce od 2020 roku zwiększyły się przynajmniej kilkakrotnie, a w 2023 roku nastąpi dalszy wzrost. Przy czym platforma nadal nie jest u nas kanałem społecznościowym pierwszego wyboru, ustępuje Facebookowi - analizują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji influencer marketingowych. więcej

Reklamy z celebrytami na abonament. To nowy projekt byłych menedżerów LTTM i Hype Me

Związani przez wiele lat z LTTM i TalentMedia Lidija Vukić i Krystian Botko oraz Mikołaj Czajkowski, były CEO i założyciel Hype Me, założyli firmę Anystar, która oferuje klientom reklamę z celebrytami na abonament - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracują m.in. z Michałem Koterskim, Krzysztofem Ibiszem, Jasiem Kapelą czy Bożydarem Iwanowem. więcej

Tomasz Kolanowski po 11 latach odszedł z Wavemaker, założył firmę Agentyfi

Tomasz Kolanowski, ostatnio head of development odszedł po 11 latach pracy z agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Założył firmę Agentyfi zajmującą się m.in. doradztwem informatycznym. więcej

,,Hejt Park" Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami

Natalia Kukulska i Doda, Janusz Korwin-Mikke i Marianna Schreiber, Marcin Najman i Czesław Michniewicz, Tomasz Kammel i Kuba Wojewódzki. Wiele dzieli te osoby, ale łączy na pewno jedno - wszystkie były gośćmi „Hejt Parku” Kanału Sportowego. A zdaniem naszych rozmówców, cechuje je też inna właściwość. - Pewni goście nastawili się na wywołanie kontrowersji - uważa Maciej Myśliwiec. więcej

Koniec Teamu X. Grupa pożegnała się w specjalnym filmie

Grupa influencerów Team X ogłosiła koniec współpracy. To już trzeci skład zespołu - razem działali nieco ponad rok. Nie wiadomo na razie, czy powstaną kolejne grupy pod tą samą marką. więcej

Iga Świątek kontra Robert Lewandowski w mediach. O kim mówiono więcej?

O Robercie Lewandowskim w 2022 roku wspominano w przestrzeni medialnej aż cztery razy częściej niż o Idze Świątek - wynika z analizy PSMM Monitoring & More. O piłkarzu ukazało się około 4,8 mln publikacji, podczas gdy o tenisistce 1,1 mln. więcej

,,Hipermarket na nowo". Duże zmiany w sklepach Auchan

Auchan obok całkowitej przebudowy hipermarketu przy swojej centrali w Piasecznie wprowadza też zmiany w innych sklepach w Polsce. W tym przypadku nie dotyczą one jednak remontów całych hipermarketów, ale wdrażane są w nich poszczególne elementy nowego konceptu. Zmiany dotyczą na razie sklepów w Łomiankach i Płocku. więcej

Trendy i wyzwania 2023 roku według Ingi Songin z Reckitt

O najważniejszych wydarzeniach 2022 roku, trendach i wyzwaniach 2023 roku mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Inga Songin, marketing director Poland & EE (Europa Wschodnia) z firmy Reckitt. więcej

Trendy i wyzwania 2023 roku według Tomasza Miśkiewicza z TP Vision Polska

O najważniejszych wydarzeniach 2022 roku oraz trendach i wyzwaniach, przed jakimi stoi rynek w 2023 roku mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Miśkiewicz, dyrektor marketingu TP Vision Polska. więcej

12 marek modowych, których sklepy zniknęły z Polski

W ostatnich latach z polskich centrów handlowych zniknęło wiele zagranicznych marek sklepów odzieżowych. Część było obecnych w Polsce jeszcze od lat 90., innych działały nad Wisłą raptem kilka lat. Powodem opuszczenia Polski były zwykle słabe wyniki finansowe i rosnąca konkurencja czy zmiana strategii globalnej. W ostatnich ponad dwóch latach wpływ na ten proces miała też pandemia. więcej

Sztuczna inteligencja napisała dla nas artykuł o przyszłości rynku reklamowego w Polsce. Co się wydarzy?

Jak wygląda przyszłość rynku radiowego w Polsce? Spytaliśmy o to sztuczną inteligencję, popularnego w ostatnim czasie chatbota ChatGPT. Oto, co nam odparł. więcej

CEO McDonald's zapowiada zwolnienia

Chris Kempczinski, CEO sieci fastfoodów McDonald's, zapowiedział w notatce do pracowników redukcje zatrudnienia w celu oszczędności i optymalizacji kosztów firmy. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną w grudniu spadły. TVP1 wyprzedziła Polsat, liderem TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w grudniu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 1,51 proc. Liderem przychodów z reklam był TVN, a TVP1 wyprzedziła Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bryan Cranston wystąpi jako Walter White podczas Super Bowl

Odtwórca roli Waltera White’a wystąpi w reklamie PopCorners. To prawdopodobnie ostatnie wcielenie Bryana Cranstona w postać z serialu „Breaking Bad”. więcej

Stanowski o umowie sponsorskiej KTS Weszło z PKO BP: nie będziemy na tym zarabiać

Krzysztof Stanowski odniósł się do krytycznych komentarzy do umowy sponsorskiej jego klubu piłkarskiego KTS Weszło z państwowym bankiem PKO BP. - My się natrudziliśmy i wydaliśmy dużo własnych pieniędzy. Teraz też nie będziemy na tym zarabiać - zapewnił. więcej

Inter Cars w wizerunkowej kampanii zapewnia ,,Kierujemy się potrzebami kierowców"

Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars. Obsługą  strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). więcej

Justtag Group będzie dostarczać dane Clear Channel

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel i Justtag Group rozpoczynają współpracę, w wyniku której narzędzie Radar umożliwiające planowanie kampanii outdoor będzie systematycznie zasilane danymi Justtag Group. więcej

Słynna marka odzieżowa zamknęła jedyny sklep w Polsce

Salon marki Hollister w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów został zamknięty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Był to jedyny sklep amerykańskiego brandu w Polsce. Hollister należy do firmy odzieżowej Ambercrombie & Fitch. więcej

UOKiK zaczyna postępowania ws. cen paliw. Pytania m.in. do Orlenu

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie kształtowania się cen na rynku paliwowym - poinformował prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Ceny są od kilku dni tematem politycznym, po tym jak Orlen pod koniec grudnia obniżył hurtowe ceny paliw o ok. 12 proc. więcej

Platige Image dostanie ok. 8,5 mln zł za efekty do czwartego sezonu ,,Wiedźmina"

Grupa Platige Image podpisała z Netflixem umowę dotyczącą realizacji efektów wizualnych do czwartego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Jej spółka zależna będzie producentem wykonawczym serialu. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca z Bydgoszczy skarży się do UOKiK na nieuczciwą konkurencję ze strony darmowych mediów ratusza

Łukasz Religa, wydawca Portalu Kujawskiego, skierował do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów skargę na bezpłatne wydawnictwa Urzędu Miasta w Bydgoszczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uważa, że ratusz w taki sposób nieuczciwie konkuruje z pozostałymi mediami, wydawanym w regionie. Popierają go inne lokalne media. - Z wydawnictwami ratusza wytworzyła się patologiczna sytuacja – uzasadnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marcin Habel, redaktor naczelny „Gazety Pomorskiej”. więcej

,,Burda Style" nie zniknie z polskiego rynku. Będzie ją wydawać francuska spółka

Miesięcznik z wykrojami do szycia „Burda Style” znalazł się na liście magazynów zamykanych przez Burda Media Polska. Ostatecznie tytuł nie zniknie z polskiego rynku, bo jego wydawanie przejmie spółka Editions Dipa Burda, która wchodzi w skład grupy Hubert Burda Media. więcej

W 2022 roku zabito 116 dziennikarzy. Najwięcej w Meksyku i na Ukrainie

W ubiegłym roku na całym świecie (w 29 krajach) zginęło 116 dziennikarzy - wynika z raportu ogłoszonego w czwartek przez organizację pozarządową Press Emblem Campaign (PEC). więcej

Tomasz Lis rusza z własnym wydawnictwem. ,,Zbiórek nie przewiduję"

Były redaktor naczelny „Newsweeka”, Tomasz Lis, zamierza niebawem uruchomić własne wydawnictwo książkowe – TOMY. Przedsięwzięcie ma ruszyć „za kilka tygodni”. Lis poinformował o swoich planach w mediach społecznościowych, ale bliższych szczegółów na razie nie podaje. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Firmy z branży marketingowej nie mają wątpliwości, że w br. ich usługi będą droższe, m.in. z powodu wyższych kosztów pracy. Część agencji już renegocjuje warunki umów z klientami. - Agencje marketingowe zmuszone są do uwzględniania inflacji w swoich stawkach. Zapewne będzie to wywoływało niemało napięć pomiędzy klientami i agencjami, zwłaszcza gdy sytuacja na rynku stanie się trudniejsza - prognozuje Robert Sosnowski z Biura Podróży Reklamy. więcej

Twitter dalej zwalnia menedżerów

W piątek z Twittera zwolnionych zostało kilkunastu menedżerów, m.in. zajmujących się kwestiami związanymi z moderacją treści na platformie. W listopadzie firma pożegnała się z 3,7 tys. pracowników. więcej

TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?

Wydatki reklamowe na TikToku w Polsce od 2020 roku zwiększyły się przynajmniej kilkakrotnie, a w 2023 roku nastąpi dalszy wzrost. Przy czym platforma nadal nie jest u nas kanałem społecznościowym pierwszego wyboru, ustępuje Facebookowi - analizują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji influencer marketingowych. więcej

,,Hejt Park" Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami

Natalia Kukulska i Doda, Janusz Korwin-Mikke i Marianna Schreiber, Marcin Najman i Czesław Michniewicz, Tomasz Kammel i Kuba Wojewódzki. Wiele dzieli te osoby, ale łączy na pewno jedno - wszystkie były gośćmi „Hejt Parku” Kanału Sportowego. A zdaniem naszych rozmówców, cechuje je też inna właściwość. - Pewni goście nastawili się na wywołanie kontrowersji - uważa Maciej Myśliwiec. więcej

Microsoft doda ChatGPT do swojej wyszukiwarki?

Według nieoficjalnych doniesień Microsoft analizuje dodanie do swojej wyszukiwarki internetowej Bing funkcjonalności generatora tekstu ChatGPT, który zdobył dużą popularność kilka tygodni temu. Koncern od kilku lat współpracuje ze stojącą za ChatGPT firmą OpenAI. więcej

,,Drugie śniadanie Mellera" wystartuje zgodnie z planem. ,,Mam załatwione trzy odcinki"

Na liczniku zbiórki Marcin Meller ma tylko ponad 10 tys. zł, ale to nie wpłynie na termin startu „Drugiego śniadania Mellera”. Program ruszy zgodnie z planem, czyli 14 stycznia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W tej chwili mam „załatwione” trzy odcinki - mówi nam dziennikarz. więcej

Koniec Teamu X. Grupa pożegnała się w specjalnym filmie

Grupa influencerów Team X ogłosiła koniec współpracy. To już trzeci skład zespołu - razem działali nieco ponad rok. Nie wiadomo na razie, czy powstaną kolejne grupy pod tą samą marką. więcej

Pracownicy TikToka śledzili dziennikarzy. ,,Nie mamy nad nim kontroli"

Kilkoro pracowników platformy TikTok w celu ustalenia wycieku informacji do mediów pozyskiwało dane amerykańskich dziennikarzy. Eksperci zwracają uwagę, że nie mamy kontroli nad medium, którego właścicielem jest chińska firma. - Największą kontrolę może mieć de facto chińska partia komunistyczna. Pytanie, czy nas jako użytkowników ta kontrola zadowala - zastanawia się Sylwia Czubkowska. więcej

Będzie drugi sezon ,,Wednesday" na Netfliksie

Netflix potwierdził, że nakręcony zostanie drugi sezon serialu „Wednesday”. Pierwsza odsłona była hitem na platformie od premiery w drugiej połowie listopada. więcej

Twitter ma znów problem. Wyciekły dane ponad 200 mln użytkowników

Wyciekły dane ponad 200 milionów użytkowników Twittera. Są to głównie adresy e-mail. Dane trafiły na jedno z forów hakerskich, a prawdziwość wielu z nich już potwierdzono. więcej

Rozwój technologii umożliwia przestępcom m.in. zeskanowanie siatkówki naszego oka

Rozwój technologii umożliwia przestępcom na zeskanowanie siatkówki naszego oka lub linii papilarnych naszych rąk. Na tę chwilę nie mieliśmy jednak do czynienia z takimi przypadkami. Natomiast, jeśli będziemy otrzymywali sygnały o takich przestępstwach na pewno będziemy reagować - podkreślił podkomisarz Marcin Zagórski z Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości. więcej

Dawid Kosiński i Marcin Połowianiuk odeszli ze Spider's Web. ,,Praca w tym miejscu przestała nam odpowiadać"

Po 10 latach ze Spider's Web odeszli dziennikarze Dawid Kosiński i Marcin Połowianiuk, uruchomili własną firmę tworzącą wideo i dwa kanały youtube’owe. - Nie podoba nam się to, że nadrzędną wartością stało się gonienie za klikami, za tytułami, które nie wszystkim pasują - stwierdził Połowianiuk. więcej

Amazon zwolni ponad 18 tys. pracowników

Koncern e-commerce’owy Amazon pożegna się z ponad 18 tys. pracowników ze swoich pionów korporacyjnych. Zwolnienia ruszą 18 stycznia. więcej

Answear: prawie 1 mld zł rocznej sprzedaży, 36 proc. w górę

Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w IV kwartale 2022 roku rdr o 33 proc. do 375 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 359 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 39 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. więcej

Platige Image dostanie ok. 8,5 mln zł za efekty do czwartego sezonu ,,Wiedźmina"

Grupa Platige Image podpisała z Netflixem umowę dotyczącą realizacji efektów wizualnych do czwartego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Jej spółka zależna będzie producentem wykonawczym serialu. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rok kryzysów wizerunkowych - Lis, Musk, marki w Rosji. Kto stracił najwięcej?

Miniony rok zdominowały personalne kryzysy wizerunkowe - uważają eksperci w komentarzach dla Wirtualnemedia.pl. W gronie wymienianych są były naczelny "Newsweeka" Tomasz Lis, miliarder Elon Musk, aktor Jerzy Stuhr, z firm PKN Orlen, Bolt i Sii Polska. więcej

Iga Świątek kontra Robert Lewandowski w mediach. O kim mówiono więcej?

O Robercie Lewandowskim w 2022 roku wspominano w przestrzeni medialnej aż cztery razy częściej niż o Idze Świątek - wynika z analizy PSMM Monitoring & More. O piłkarzu ukazało się około 4,8 mln publikacji, podczas gdy o tenisistce 1,1 mln. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Czy KRRiT będzie ściągać abonament rtv od właścicieli smartfonów? Poczta Polska przypomina zasady
Twitter dalej zwalnia menedżerów
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?
Samsung z najniższym zyskiem od ośmiu lat. Zmalały też przychody
Microsoft doda ChatGPT do swojej wyszukiwarki?
Producenci telewizorów uspokajają: W 2023 roku urządzenia 4K i 8K nie znikną
Operatorzy komórkowi sprzedają telewizory. Czy to opłacalne?
Sztuczna inteligencja napisała dla nas artykuł o przyszłości rynku reklamowego w Polsce. Co się wydarzy?
Twitter ma znów problem. Wyciekły dane ponad 200 mln użytkowników
Mardery, Bradleye i AXX-10 - pierwsze pojazdy już w drodze na Ukrainę
Rozwój technologii umożliwia przestępcom m.in. zeskanowanie siatkówki naszego oka
Pierwsze telewizory TiVo Smart TV w sprzedaży już wiosną
Internet mobilny w Polsce 5G/LTE/3G. Liderem Plus
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj