Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 2 Grudnia 2022
 
 
 
Operatorzy płatnej telewizji przeciwko projektowi rządu. ,,Drastyczne zubożenie oferty"
 
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji może wywrócić do góry nogami modele biznesowe polskich sieci kablowych i platform cyfrowych. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl operatorzy płatnej telewizji i eksperci twierdzą, że projekt ingeruje w swobodę działalności gospodarczej. Przewidują, że projekt rządu zamiast poprawić ofertę programową, doprowadzi do jej zubożenia, wzrostu cen i zamknięcia niektórych kanałów telewizyjnych. więcej
 
 
Były reporter TVN wygrał ze stacją przed sądem pracy. ,,Dokonano obejścia przepisów"
 
Robert Jałocha, były reporter TVN24 i „Faktów” TVN, wygrał przed sądem pracy proces, jaki w jego imieniu wytoczył stacji TVN inspektor pracy. Sąd uznał, że firma zatrudniając go przez cztery lata na umowie o dzieło, obchodziła prawo pracy, gdyż dziennikarzowi należała się wówczas umowa i opłacanie składek. Strony nie komentują sprawy, wyrok nie jest prawomocny. więcej
 
 
Polsat Box chce zarezerwować naziemny MUX-4 na kolejne 10 lat
 
Z końcem 2023 roku przestaje obowiązywać decyzja rezerwacyjna Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotycząca MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w czwartek do UKE wpłynął wniosek spółki Cyfrowy Polsat o przedłużenie rezerwacji na kolejne 10 lat. więcej
 
 
,,Korona królów. Jagiellonowie" w ścisłym prime-time TVP1, nowe pasmo ,,Leśniczówki" (zdjęcia)
 
TVP1 nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie” emitować będzie od poniedziałku do środy o godz. 20.30, nadawaną dotychczas w tym paśmie „Leśniczówkę” będzie można oglądać w dni powszednie o 18.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regularna emisja kontynuacji „Korony królów” ruszy 2 stycznia 2023 r., ale być może przedpremiera produkcji odbędzie się w okresie świąteczno-noworocznym. więcej
 
 
Vectra: Klauzula inflacyjna jest zgodna z przepisami Unii Europejskiej
 
Szalejąca inflacja skłania operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji do zmiany warunków umów. UOKiK bada takie zapisy. Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR Vectry zapewnia Wirtualnemedia.pl, że na temat tych rozwiązań pozytywnie wypowiadał się już Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nadawców i operatorów czekają rewolucyjne zmiany. Rząd wzmocni pozycję TVP więcej
 
Zwolnienia w redakcji ,,Super Expressu" więcej
 
2,7 mld zł dla TVP i Polskiego Radia. ,,W roku wyborczym PiS chce wzmocnić narzędzia propagandy" więcej
 
Niewiele reklam z piłkarzami reprezentacji, bo mundial w Katarze sprzedaje słabiej niż Boże Narodzenie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Business Development Manager / Ecommerce Manager Woblink.com
Creative i senior creative El Padre
Redaktor/ka Ofeminin Ringier Axel Springer
Content Specialist Autentika
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Associate/Communications Officer International Monetary Fund
Dziennikarz Miesięcznik Dealer
Montażysta/ka Ringier Axel Springer
Manager ds. sprzedaży powierzchni online w Dziale Sprzedaży Krajowej Grupa ZPR Media
Kierowniczka /-k ds PR AGAINST GRAVITY
REALIZATOR OPRAWY I PRODUKCJI MWE NETWORKS
Specjalista ds. Kanałów Muzycznych MWE NETWORKS
Specjalista/menadżer ds. zakupów i ramówek MWE NETWORKS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Operatorzy płatnej telewizji przeciwko projektowi rządu. ,,Drastyczne zubożenie oferty"

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji może wywrócić do góry nogami modele biznesowe polskich sieci kablowych i platform cyfrowych. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl operatorzy płatnej telewizji i eksperci twierdzą, że projekt ingeruje w swobodę działalności gospodarczej. Przewidują, że projekt rządu zamiast poprawić ofertę programową, doprowadzi do jej zubożenia, wzrostu cen i zamknięcia niektórych kanałów telewizyjnych. więcej

Były reporter TVN wygrał ze stacją przed sądem pracy. ,,Dokonano obejścia przepisów"

Robert Jałocha, były reporter TVN24 i „Faktów” TVN, wygrał przed sądem pracy proces, jaki w jego imieniu wytoczył stacji TVN inspektor pracy. Sąd uznał, że firma zatrudniając go przez cztery lata na umowie o dzieło, obchodziła prawo pracy, gdyż dziennikarzowi należała się wówczas umowa i opłacanie składek. Strony nie komentują sprawy, wyrok nie jest prawomocny. więcej

Polsat Box chce zarezerwować naziemny MUX-4 na kolejne 10 lat

Z końcem 2023 roku przestaje obowiązywać decyzja rezerwacyjna Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotycząca MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w czwartek do UKE wpłynął wniosek spółki Cyfrowy Polsat o przedłużenie rezerwacji na kolejne 10 lat. więcej

,,Korona królów. Jagiellonowie" w ścisłym prime-time TVP1, nowe pasmo ,,Leśniczówki" (zdjęcia)

TVP1 nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie” emitować będzie od poniedziałku do środy o godz. 20.30, nadawaną dotychczas w tym paśmie „Leśniczówkę” będzie można oglądać w dni powszednie o 18.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regularna emisja kontynuacji „Korony królów” ruszy 2 stycznia 2023 r., ale być może przedpremiera produkcji odbędzie się w okresie świąteczno-noworocznym. więcej

Vectra: Klauzula inflacyjna jest zgodna z przepisami Unii Europejskiej

Szalejąca inflacja skłania operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji do zmiany warunków umów. UOKiK bada takie zapisy. Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR Vectry zapewnia Wirtualnemedia.pl, że na temat tych rozwiązań pozytywnie wypowiadał się już Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. więcej

685 tys. widzów ,,Kuby Wojewódzkiego", TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 685 tys. osób, o 62 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 umocniła się na pozycji lidera w listopadzie, duże spadki TVN i Polsatu. TVN24 na czele stacji newsowych

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w listopadzie 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, rekordowe wyniki odnotował TVP Sport. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,02 mln widzów ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia 8", TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN ósmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,02 mln widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 170 tys. osób. Stacja w paśmie nadawania cyklu zajęła drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Urząd Ochrony Konkurencji odrzucił odwołanie Canal+

Autorité de la concurrence, francuski odpowiednik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że Canal+ i beIN Sports przedstawiły niewystarczające argumenty, aby uznać, że Ligue de Football Professionnel nadużywa swojej pozycji dominującej. Nadawcy twierdzą, że francuska liga faworyzuje serwis streamingowy Amazon Prime Video. więcej

Viaplay z większym studiem w Warszawie: 12 kabin komentatorskich

Warszawskie studio platformy streamingowej Viaplay zostało powiększone, m.in. w związku z powiększeniem oferty transmitowanych rozgrywek. Studio przygotowała spółka zależna ATM Grupy we współpracy z Twenty4Seven. więcej

TVP1 zdecydowanym liderem, rekordowy tydzień TVP Sport. Mecze Polaków z Arabią Saudyjską i Meksykiem hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły transmisje związane z mundialem 2022: mecze reprezentacji Polski z Arabią Saudyjską i Meksykiem oraz studio sportowe. Bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a z 16. na 5. miejsce awansował TVP Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

10,57 mln widzów meczu Polska-Argentyna w TVP1, TVP Sport i TVP 4K

Środowy mecz MŚ w piłce nożnej pomiędzy Polską a Argentyna na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 10,57 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Cztery nowe kanały 4K w Polsat Box i Polsat Box Go

Platforma cyfrowa Polsat Box i serwis streamingowy Polsat Box Go dołączyły cztery kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, MyZen TV 4K, Museum TV 4K i Travelxp 4K. Są one dostępne dla wszystkich abonentów operatora z dekoderami 4K, a także dla subskrybentów pakietu Polsat Box Go Premium. więcej

Kanały National Geographic znikną ze znanej platformy cyfrowej

Tylko do 31 stycznia 2023 roku w ramach niemieckiej platformy cyfrowej Sky Deutschland będą dostępne kanały National Geographic i National Geographic Wild. Sky, który w ostatnim czasie stawia na własne stacje tematyczne, zrezygnuje też na przełomie roku z oferowania kanału dziecięcego Junior. więcej

BBC uruchamia kanał komediowy

Spółka BBC Studios uruchomiła nowy kanał o tematyce komediowej. Nie jest to jednak stacja telewizyjna, ale serwis dostępny za pośrednictwem YouTube'a, Facebooka, Instagrama i Twittera. więcej

UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska

Według prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Vectra nie zrealizowała w pełni warunku postawionego jej przy przejęciu prawie trzy lata temu firmy Multimedia Polska. UOKiK podjął postępowanie w sprawie nałożenia kary finansowej na Vectrę. więcej

Reklamy serialu ,,Skazana 2" udoskonalone przez sztuczną inteligencję

Grupa TVN Warner Bros. Discovery do promocji drugiego sezonu serialu „Skazana” wykorzystała sztuczną inteligencję. AI pomogło zdecydować, które nośniki OOH będą najlepiej trafiać do odbiorców. więcej

TVP podpisała z Astro umowę na kolejne 90 odcinków ,,Familiady"

Produkujące „Familiadę” spółka Astro ma umowę z Telewizją na realizację dalszych 90 odcinków. więcej

Łukasz Miąsik z ,,Panoramy" nowym szefem TVP3 Katowice

Reporter „Panoramy” TVP2 Łukasz Miąsik został w czwartek p.o. dyrektora TVP3 Katowice. Nowego szefa zaprezentował osobiście w oddziale szef TAI Jarosław Olechowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Miąsik przez lata związany był z katowickim ośrodkiem TVP. więcej

Stacja ABC pokaże galę rozdania Oscarów we wszystkich kategoriach

Ostatnie lata spowodowały wiele zmian w emisji gali rozdania Oscarów. Bill Kramer, dyrektor generalny Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zdecydował że relacja z wręczenia Oscarów będzie emitowana na żywo w stacji ABC, uwzględniając wszystkie 23 kategorie. więcej

Aleksandra Przybylska z ,,Wyborczej" do Tvn24.pl

Była wicenaczelna poznańskiej „Gazety Wyborczej” (Agora) od grudnia jest starszą wydawczynią news digital w Tvn24.pl (TVN Warner Bros. Discovery) – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Z „Wyborczą” była związana przez 25 lat. więcej

Viaplay do 2031 r. będzie transmitować mistrzostwa świata w piłce ręcznej

Platforma Viaplay do 2031 roku będzie pokazywać najważniejsze turnieje reprezentacji piłkarzy i piłkarek ręcznych, m.in. mundial piłkarzy zaplanowany w przyszłym roku w Polsce i Szwecji. Umowa obejmuje 10 krajów, w tym Polskę. więcej

TVP rusza z ekspercką platformą poświęconą edukacji medialnej

Telewizja Polska w serwisie tvp.pl uruchomiła ekspercką platformę poświęconą edukacji medialnej. więcej

Cztery nowe kanały 4K w Netii

Od czwartku, 1 grudnia w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. więcej

Polska - Argentyna z 1,9 mln widzów na platformie TVP Sport, Szkolnikowski przeprasza za usterki

Środowy mecz Polska - Argentyna na portalu i w aplikacjach TVP Sport oglądało 1,9 mln osób, o 0,2 mln więcej niż spotkanie z Arabią Saudyjską. - Idealnie nie było, wiem i przepraszam - zaznaczył Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w Telewizji Polskiej. więcej

Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Marcin Meller w Esce Rock. Poprowadzi talk-show ,,Mellina"

Współpracę z Radiem Eska Rock (Grupa Radiowa Time) zaczyna Marcin Meller. Dziennikarz będzie prowadził autorską audycję „Mellina”. Ostatnio Meller był związany z TVN24, gdzie prowadził „Drugie śniadanie mistrzów”. więcej

 
Politycy opozycji na antenach Polskiego Radia: w październiku rzadziej niż w poprzednich miesiącach

W październiku na antenach Polskiego Radia zdecydowanie rzadziej niż w trzecim kwartale br. pojawiali się politycy opozycji. Nieco częściej można było zaś posłuchać polityków związanych z obozem rządzącym - wynika z analizy medioznawcy i członka KRRiT, prof. Tadeusz Kowalskiego. więcej

 
Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową

Pierwsza w Polsce współpraca na rynku radiowym pomiędzy internetową stacją i grupą zrzeszającą tradycyjne rozgłośnie. Internetowe Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet, nadawcą m.in. Radia ZET. Ich wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. Radio Nowy Świat zapewnia, że nie będzie nadawać reklam. więcej

 
Ruszają świąteczne licytacje w Radiu 357, pomaga Desa

W piątek, 2 grudnia ruszy pierwsza z czterech licytacji przeprowadzanych na antenie Radia 357 przez Kubę Strzyczkowskiego. także i w tym roku wylicytowane kwoty przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Świętego Mikołaja. Nowością jest jednak to, że licytować będzie można przy pomocy smartfona, bez łączenia z anteną, a pomocą służyć będzie też dom aukcyjny Desa Unicum. więcej

 
RMF FM na czele w Częstochowie. Duży spadek Radia ZET

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Jura i RMF MAXXX - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br. więcej

 
Poseł PiS o dodatkowych 700 mln zł dla TVP i Polskiego Radia: to waloryzacja

- Następuje pewnego rodzaju waloryzacja - stwierdził poseł PiS Radosław Fogiel, pytany w TVN24 o podwyższenie w projekcie ustawy budżetowej dotacji dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia z 2 do 2,7 mld zł. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka zapowiada rekompensaty dla pracowników, którym dała wadliwe portfele

Sieć Biedronka po incydencie z wysyłką wadliwej galanterii skórzanej w ramach świątecznych prezentów dla pracowników zapowiada rekompensaty. Sprawa jest wyjaśniana z dostawcą portfeli, w których niektórzy obdarowani znaleźli pleśń. więcej

Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową

Pierwsza w Polsce współpraca na rynku radiowym pomiędzy internetową stacją i grupą zrzeszającą tradycyjne rozgłośnie. Internetowe Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet, nadawcą m.in. Radia ZET. Ich wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. Radio Nowy Świat zapewnia, że nie będzie nadawać reklam. więcej

Koniec stacji Lotos. MOL wprowadza własną markę

MOL, który przejął właśnie ponad 410 stacji paliw Lotos od grupy Orlen, zapowiedział, że planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski. więcej

Agencja Dziadek do Orzechów i Storytel nagrodzone na Effie Europe Awards

Agencja Dziadek do Orzechów wspólnie z OTO Film otrzymały złoto, a Storytel i projekt "Random" srebro na konkursie Effie Europe Awards. To jedyne nagrodzone w nim polskie projekty. więcej

Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group

Agata Florczak awansowała na stanowisko business integrated managerki w Audience Media Group, grupie mediowej specjalizującej się w digital marketingu. Do zespołu dołączyły też Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko. więcej

Reklamy serialu ,,Skazana 2" udoskonalone przez sztuczną inteligencję

Grupa TVN Warner Bros. Discovery do promocji drugiego sezonu serialu „Skazana” wykorzystała sztuczną inteligencję. AI pomogło zdecydować, które nośniki OOH będą najlepiej trafiać do odbiorców. więcej

Rusza trzytysięczny sklep Pepco. Grupa chce mieć ich nawet 20 tys.

Sieć sklepów Pepco otworzyła sklep nr 3000 w Europie. Ruszył on na Placu Poczdamskim w Berlinie. Sieć Pepco, mająca główną siedzibę w Poznaniu, obecnie posiada sklepy rozsiane po całej Europie – od Estonii na północy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie, po Bułgarię na wschodzie. Docelowo, licząc z placówki Poundland i Dealz, chce mieć 20 tys. sklepów. więcej

Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi

Firma GoodMills Polska, właściciel marki Basia, kontynuuje rozpoczętą przed rokiem współpracę z Anną Starmach, szefową kuchni, autorką książek kucharskich i portalu kulinarnego oraz jurorką polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior. więcej

,,Gdzie wielki wybór na święta mam?" w kampanii sklepów Kaufland

Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt  oraz porusza emocje, pokazując, jak piękne są relacje pozbawione uprzedzeń.   więcej

Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee

Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia Shopee uruchamia kolejną kampanię sprzedażową "12.12 Świąteczne Mega Okazje". więcej

100 tys. zł w świątecznej loterii Tymbarku

Marka Tymark (Grupa Maspex) uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką, która odbywa się pod hasłem: "TYM… którzy chcą spełniać marzenia". Nagroda główna to 100 tys. zł.   więcej

Piwo Okocim w puszkach z grafikami od Andrzej Rysuje

Na rynek trafiły właśnie puszki piwa Okocim (Carlsberg Polska) z zabawnymi komiksami rysownika Andrzej Rysuje. Można je kupić w sieci sklepów Żabka. więcej

Rafał Grędziszewski business growth directorem w Payback Polska

Do zespołu firmy Payback Polska dołączył Rafał Grędziszewski obejmując stanowisko business growth directora. Będzie odpowiadać za rozwój portfolio marek, z którymi współpracuje firma. więcej

Cinema City promuje seanse filmu ,,Avatar: Istota wody"

Ruszyła kampania sieci in Cinema City, promująca seanse filmu „Avatar: Istota wody” (którego dystrybutorem jest Disney Polska). Kreacje przygotowała agencja Feeders. więcej

Media grają w Scrabble dla WOŚP

Marka Scrabble wystartowała z akcja? "Podaj Dalej", w kto?rej plansza przechodzi przez ro?z?ne media. Pojawiła się już w Radiu Newonce, Kanale Sportowym oraz show Kuby Wojewódzkiego w TVN. więcej

Startuje ,,Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus"

Sieć Lidl Polska w grudniu zaprasza na akcję „Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus" z kalendarzem świątecznym pełnym promocji. więcej

Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex

Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex. więcej

Éric Sénéchal dyrektorem zarządzającym PrestaShop

PrestaShop, firma zajmująca się cyfryzacją handlu wybrała Érica Sénéchala, byłego dyrektora ds. technologii na nowego dyrektora zarządzającego. Będzie podlegał Vladowi Mihalcy, dyrektorowi ds. rransformacji w MBE Worldwide i zastępcy dyrektora generalnego w PrestaShop. więcej

Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce

Internetowa platforma finansowa Klarna rozpoczęła pierwszą na polskim rynku świąteczną kampanię pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. Promuje w niej usługę Klarny “Zapłać za 30 dni” dostępną w sklepach internetowych. W akcji uczestniczą partnerzy platformy: Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. więcej

Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press: nowy wiceprezes w Wielkopolsce i Kujawsko-Pomorskim

Adam Janczukowicz objął w czwartek stanowisko wiceprezesa makroregionu Wielkopolska Kujawsko-Pomorskie  w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od początku listopada nowym makroregionem kieruje Marek Ciesielski. Polska Press Grupa swoje nowe struktury ogłosiła pod koniec ubiegłego miesiąca.   więcej

Natalia Szostak żegna się z ,,Gazetą Wyborczą"

Z „Gazetą Wyborczą” (Agora) po 10 latach pracy żegna się dziennikarka Natalia Szostak, zajmująca się głównie literaturą. - W marcu premiera mojej debiutanckiej powieści - zapowiada. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Stowarzyszenie Filmwców Polskich chwali pomysł Netfliksa. Chce jednak regulacji systemowych

Stowarzyszenie Filmowców Polskich zabrało głos ws. autorskiego rozwiązania Netliksa, który planuje wypłacać twórcom specjalne premie za oglądalność ich produkcji w serwisie. - Każde działanie wspierające polskich filmowców zasługuje w naszych oczach na aprobatę. Mamy jednak świadomość, że tego typu jednorazowy ruch, nie zastąpi dobrego rozwiązania systemowego - głosi stanowisko organizacji. więcej

Neo-Nówka przed Frizem i Matą wśród hitów polskiego YouTube'a (TOP30 w 2022 r.)

Skecz Neo-Nówki „Wigilia 2022” był najczęściej oglądanym w br. niemuzycznym wideo wśród polskich użytkowników YouTube’a. Spośród teledysków najpopularniejsze okazało się „Wyglądasz Idealnie” Skolima, w z materiałów shorts - wideo z kanału Waksy. więcej

Sekcje regionalne SE.pl i Eska.pl mocno w górę, Wroclaw.pl wyprzedził Trojmiasto.pl

Wśród serwisów z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowym pozostaje Nasze Miasto, natomiast na dłużej użytkowników przyciągają sekcja regionalna Onetu i Trójmiasto.pl. Tę ostatnią witrynę pod względem liczby użytkowników wyprzedziło Wroclaw.pl. więcej

Ruch w sieciach komórkowych w górę. Dominują treści wideo

W 2022 r. treści wideo wygenerują ok. 70 proc. globalnego ruchu w sieciach komórkowych. Drugim najsilniejszym generatorem są sieci społecznościowe, odpowiadające za ok. 9 proc. transmisji danych - szacuje firma Ericsson w najnowszej edycji raportu Ericsson Mobility Report. więcej

Wirtualna Polska stawia na sprzedaż mebli. Kupiła 44 proc. udziałów Selsey

Spółka Wirtualna Polska Media, należąca do holdingu Wirtualna Polska, sfinalizowała kupno ok. 44,5 proc. udziałów platformy e-commerce Selsey za 32,9 mln zł, z czego 12 mln zł to wartość 100 proc. udziałów firmy Homebook. więcej

Właściciel Wolta ogłasza zwolnienia

Amerykańska firma DoorDash, do której należy działająca w Polsce aplikacja q-commerce Wolt, ogłosiła, że pożegna się z co najmniej 1250 pracownikami, co stanowi około 6 proc. całej załogi. więcej

Chcesz rozpoznać, kto na pewno nie zabił w filmie kryminalnym? Podpowiadamy - ten bohater nie będzie używał sprzętów marki Apple

Reżyser Rian Johnson w wywiadzie dla „Vanity Fair” zdradził, że Apple nie zgadza się, aby ich produktów w filmach i serialach używali przestępcy. Teraz więc łatwiej będzie widzom odkryć, kto jest „tym złym” bohaterem w produkcji kryminalnej. więcej

Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne

Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Trzy czwarte Polaków korzysta ze smartfona

75,8 proc. Polaków korzysta ze smartfona. W grupie wiekowej 65 lat i więcej odsetek ten jest najniższy i wynosi 37,4 proc. – wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. 12,3 proc. Polaków korzysta z tabletu. więcej

2/3 Polaków wie co znaczy skrót OC, gorzej z AC

Polacy wiedzą, że ubezpieczenie OC jest obowiązkowe, ale tylko nieco ponad połowa wie co tak naprawdę oznacza ten skrót. Jakie dokładnie kary grożą za brak OC, to już wiedzą nieliczni. Tylko co drugi statystyczny Polak rozumie, na czym polega polisa autocasco - wynika z badania Pollster. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Doraco nowym klientem Tauber Promotion

Korporacja Budowlana Doraco specjalizująca się w świadczeniu usług generalnego wykonawstwa powierzyła agencji Tauber Promotion prowadzenie działań PR. więcej

Paweł Bylicki i Rafał Czechowski w jury SABRE Awards EMEA 2023

Paweł Bylicki - prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski - prezes Imago Public Relations - są polskimi przedstawicielami jury w konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA 2023, organizowanym przez PRovoke Media. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ruch w sieciach komórkowych w górę. Dominują treści wideo
Właściciel Wolta ogłasza zwolnienia
Plus zmienia ceny w roamingu
Reklamy serialu ,,Skazana 2" udoskonalone przez sztuczną inteligencję
Play łączy się z 3S. Cel: przygotowanie do 5G i więcej klientów biznesowych
Chcesz rozpoznać, kto na pewno nie zabił w filmie kryminalnym? Podpowiadamy - ten bohater nie będzie używał sprzętów marki Apple
Startuje ,,Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus"
Amerykańskie siły powietrzne zaprezentują w piątek najnowocześniejszy bombowiec świata
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj