|
|
|
|
|
|
|
"Sylwester marzeń" bez Maryli Rodowicz. Zakopane nie zapłaci ani grosza na organizację imprezy
Na mocy niedawnej umowy, zawartej pomiędzy Telewizją Polską a Zakopanem, miasto w tym roku nie będzie partycypowało w finansowo kosztach „Sylwestra Marzeń”, natomiast udostępni nadawcy infrastrukturę i zaplecze administracyjne – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak przekonują przedstawiciele TVP, takie rozwiązanie jest korzystniejsze dla publicznego nadawcy, niż stosowane dotychczas. Znamy też pierwszych wykonawców, których usłyszymy na „Sylwestrze Marzeń”.
więcej
|
Zmiany w catch up TV Playera? Szef platformy mówi o ,,ofercie specjalnej"
Serwis streamingowy Player informuje użytkowników o możliwości tańszego uzyskania dostępu do pakietu z ponad 20 kanałami telewizyjnymi i możliwością ich cofnięcia do 2 godzin. Jednym z atutów Playera jest możliwość cofania programów do tygodnia. Szef platformy Maciej Gozdowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że we wspomnianej ofercie nie chodzi tu o funkcję catch up TV, tylko time shift.
więcej
|
Koniec ,,Wojennych dziewczyn", TVP nie zrealizuje szóstego sezonu
Telewizja Polska nie planuje kontynuacji „Wojennych dziewczyn”. Produkcja została zakończona na piątym sezonie, który w TVP1 nadawany był jesienią br.
więcej
|
,,Kevin sam w domu" w wigilię o 20.00 w Polsacie. Do 74,4 tys. zł za reklamę
W sobotę 24 grudnia, czyli w wigilię Świat Bożego Narodzenia, Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 73,1 tys. zł do 74,4 tys. zł.
więcej
|
Sygnał TVP1 i TVP2 w Canal+ online z serwerów Telewizji Polskiej
Telewizja Polska poinformowała, że serwis streamingowy Canal+ online dołączył do oferty kanały TVP1 i TVP2 dzięki zasadzie must carry, must offer. Reemisja odbywa się z wykorzystaniem CDN (Content Delivery Network) nadawcy publicznego, czyli sieci serwerów TVP.
więcej
|
Kino Polska TV liczy na lepszą rentowność Zoom bez ,,Power of love"
Grupa Kino Polska TV liczy na lepszą drugą połowę 2022 r., m.in spodziewa się poprawy rentowności kanału Zoom po rezygnacji z produkcji jednego z programów reality show - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.
więcej
|
79 tys. widzów programu Mai Sablewskiej ,,10 lat młodsza w 10 dni" w Polsat Cafe
Nowy program „10 lat młodsza w 10 dni” - prowadzony przez Maję Sablewską - ogląda średnio w Polsat Cafe 79 tys. widzów. Cykl podnosi średnie długookresowe wyniki stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po powrocie do Disneya Boba Igera pracę traci ważny dyrektor. Będą kolejne cięcia
Kareem Daniel, szef Disney Media & Entertainment Distribution, odchodzi z koncernu zaledwie dzień po powrocie do firmy Boba Igera.
więcej
|
Ostatni sezon Formuły 1 zyskał widzów w Eleven Sports 1
Właśnie zakończony sezon Formuły 1 w Eleven Sports 1 oglądało średnio 289 tys. widzów, o 59 tys. więcej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat ruszył z kampanią 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)
We wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 19. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
TVP prawomocnie przegrała z ,,Gazetą Wyborczą". Poszło o "czarną listę" na festiwalu w Opolu
„Gazeta Wyborcza” pisząc o tym, że Kayah w 2017 roku miała nie wystąpić w Opolu na polecenie Jacka Kurskiego, dochowała staranności - stwierdził we wtorek sąd drugiej instancji. Tym samym oddalając apelację Telewizji Polskiej, która domagała się przeprosin. To, że miał blokować występ Kayah w Opolu, Kurski dementował jeszcze w 2017 roku.
więcej
|
Problemy z transmisją meczu Polska-Meksyk w TVP Sport w internecie i aplikacji
Zainteresowanie meczem Polska-Meksyk na mistrzostwach świata w piłce nożnej jest tak ogromne, że aplikacja i strona internetowa TVP Sport od początku meczu mają problemy z działaniem - alarmują kibice.
więcej
|
EUROPEJCZYCY NIE ZREZYGNUJĄ ZE ŚWIĄTECZNYCH ZAKUPÓW, MIMO ŻE DOTYKA ICH INFLACJA W październiku Grupa Offerista przeprowadziła badanie na wszystkich swoich rynkach, w Polsce, Bułgarii, na Węgrzech, w Rumunii, Niemczech i Austrii. Celem badania było sprawdzenie, co niepokoi konsumentów w tych niepewnych czasach i czy na ich zakupy w nadchodzącym sezonie świątecznym wpłynie w jakikolwiek sposób inflacja, wzrost cen gazu i konflikty wojenne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wirtualna Polska łączy platformy turystyczne. Wzrost e-reklamy zmaleje
Holding Wirtualna Polska zaczął integrację Nocowanie.pl z przejętymi niedawno Noclegi.pl. Spodziewa się, że w pierwszej połowie 2023 roku dynamika rynku e-reklamowego zmaleje poniżej 5 proc. - Tak długo jak wyceny spółek e-commerce’owych będą dla nas akceptowalne, tak długo pozostaniemy akwizycyjni - zapowiada Jacek Świderski, prezes WP.
więcej
|
PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego
PKP Intercity zaprasza firmy doradcze do składania ofert na świadczenie usług doradztwa i audytu mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na 18 miesięcy.
więcej
|
Black Week trwa, Black Friday w piątek. Oto lista zniżek w popularnych sklepach
Wielkie święto zakupów, czyli Black Friday już w ten piątek. W Polsce okres zniżek rozciąga się na wiele dni i tygodni. Obecnie trwa tzw. Black Week podczas którego wiele sklepów oferuje różne rabaty. Oto na promocje mogą liczyć klienci popularnych sklepów, zarówno stacjonarnych jak i internetowych.
więcej
|
Drogi Burger Drwala w McDonald's. Ile kosztują w tym roku słynne kanapki?
W środę 23 listopada, do menu restauracji szybkiej obsługi McDonald's powróci Burger Drwala. Ceny kanapek będą najprawdopodobniej wyższe niż w zeszłym roku, najdroższy zestaw może kosztować nawet powyżej 35 złotych.
więcej
|
Aplikacja CCC sprzedaje więcej niż e-sklep. Pobrano ją już 10 mln razy
Aplikacja mobilna jest już najczęściej wybieranym kanałem sprzedaży online wśród klientów CCC. W październiku 2022 r. jej udział w przychodach online wyniósł 46 proc. - więcej niż sklepu internetowego czy e-kiosków. Do dzisiaj pobrano ją już ponad 10 mln razy.
więcej
|
Sieć handlowa rezygnuje ze sponsoringu piłki nożnej, bo piłkarze nie mogą w Katarze nosić tęczowych opasek
Sieć sklepów Rewe Group poinformowała, że rezygnuje ze sponsorowania niemieckiej reprezentacji piłkarskiej. To odpowiedź na decyzję FIFA o tym, że piłkarze żadnego z krajów nie mogą w trakcie meczów mundialowych w Katarze nosić tęczowej opaski "#OneLove" wspierającej społeczności LGBTQ.
więcej
|
Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa
W Londynie pojawił się automat, w którym można kupić ludzkie serce. W ten sposób Netflix promuje nowy serial "Bękart z piekła rodem".
więcej
|
Najdroższa reklama w Polsacie emitowana przy "Kevin sam w domu" w Wigilię
W grudniowym cenniku reklamowym Polsatu najwyżej wyceniono spot przy kultowym filmie familijnym "Kevin sam w domu", który zostanie pokazany tradycyjnie już w wigilijny wieczór. Kosztuje 74,4 tys. zł.
więcej
|
Szef Kanału Sportowego wśród czterech osób zatrzymanych przez CBA. To część śledztwa dot. miliona zł szkody u PZPN
Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało w poniedziałek cztery osoby m.in. byłego sekretarza Polskiego Związku Piłki Nożnej Macieja S. To część śledztwa dotyczącego wyrządzenia PZPN szkody w wysokości 1 mln zł.
więcej
|
VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"
VeloBank (dawny Getin Noble Bank) wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest "Świat bardziej Velo". 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.
więcej
|
Jarosław Ziębiński udziałowcem 2012 Agency
Jarosław Ziębiński objął 20 proc. udziałów w agencji reklamowej 2012 Agency.
więcej
|
IKEA promuje usługę ,,Oddaj i Zyskaj" w kampanii ,,Green Black Friday"
O drugim życiu mebli opowiada tegoroczna kampania IKEA „Green Black Friday”. Ogólnopolska akcja informacyjna potrwa do 11 grudnia.
więcej
|
Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź w Tigers
Agencja marketingowa Tigers rozbudowuje zespół i poszerza kompetencje w obszarze digital marketingu. W listopadzie dołączyli do niej Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź.
więcej
|
Niemal jedna trzecia polskich marketerów uważa, że metaverse to przyszłość marketingu
Polscy marketerzy uważają, że metaverse będzie kolejną platformą komunikacji z klientami - wynika z badania agencji K2 Create (Grupa K2) i Shortlist Consulting. Blisko jedna trzecia marketerów uważa, że obecność marek w metawersum stanie się w najbliższych latach normą.
więcej
|
36 proc. Polaków chce kupować podczas zimowych wyprzedaży. Zaczęliśmy analizować e-wydatki
36 proc. Polaków jest zainteresowanych zakupami podczas sezonu największych wyprzedaży - wynika badania "Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022". Dodano, że inflacja, ceny energii sprawiają, że Polacy zaczęli analizować e-wydatki.
więcej
|
Karolina Kowal awansowała w agencji Gameset
Karolina Kowal awansowała na stanowisko influencer manager w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM).
więcej
|
4F ma kolekcję dla psów
Marka odzieży sportowej 4F stworzyła kolekcję kurteczek dla małych psów. Jest to kolekcja upcylingową pod hasłem “Upcycled jackets. Dog approved" dostępna w sklepach marki w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zwolnienia grupowe w Ringier Axel Springer Polska. Prezes: Bądźmy dla siebie wyrozumiali
Aleksander Kutela, prezes Ringier Axel Springer Polska, na zakończenie procesu zwolnień grupowych w firmie skierował do pracowników wiadomość. Podkreśla w niej, że zwalnianym należy okazać „empatię i wyrozumiałość”. Zwolnienia grupowe w firmie objęły ok. 100 pracowników etatowych.
więcej
|
,,Fakt" rezygnuje ze stron lokalnych
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) rezygnuje z regionalnie mutowanych stron w większości regionów. Takie strony pozostaną tylko w czwartkowych i piątkowych wydaniach tabloidu w Katowicach i Poznaniu. RASP zapewnia, że większość dziennikarzy pracujących w oddziałach lokalnych otrzymała propozycję pozostania w redakcji.
więcej
|
Associated Press zwolniła dziennikarza za błędne informacje o eksplozji w Przewodowie
Agencja Associated Press zwolniła reportera Jamesa LaPortę, który we wtorek w zeszłym tygodniu napisał pierwszą depeszę o eksplozji rakietowej w Przewodowie, korygowaną potem przez agencję.
więcej
|
Rada Etyki Mediów zmieniła opinię w sprawie tekstów ,,Newsweeka" o Collegium Humanum
Rada Etyki Mediów po uzyskaniu odpowiedzi od Ringier Axel Springer stwierdziła, że w tekstach „Newsweek Polska” o Collegium Humanum, nie doszło do naruszenia zasad zapisanych w Karcie Etycznej Mediów. RASP zaznacza, że działy inne niż redakcje poszczególnych tytułów nie są informowane o treści planowanych tekstów. „W ten sposób unikamy sytuacji, w których publikowane treści reklamowe i około reklamowe mogły mieć jakikolwiek związek z ukazującymi się materiałami prasowymi”.
więcej
|
Ruszają zwolnienia w sieci kin Helios. Cięcia obejmą do 69 etatów
Zarząd spółki Helios (Grupa Agora) zakończył konsultacje w sprawie zwolnień grupowych z przedstawicielami pracowników i podjął uchwałę w tej sprawie. Zwolnienia obejmą do 53 osób. Dodatkowo w wyniku nieprzedłużeniu wybranych umów i nieobsadzaniu wakatów zatrudnienie w sieci kin zmniejszy się o kolejne 16 etatów.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska łączy platformy turystyczne. Wzrost e-reklamy zmaleje
Holding Wirtualna Polska zaczął integrację Nocowanie.pl z przejętymi niedawno Noclegi.pl. Spodziewa się, że w pierwszej połowie 2023 roku dynamika rynku e-reklamowego zmaleje poniżej 5 proc. - Tak długo jak wyceny spółek e-commerce’owych będą dla nas akceptowalne, tak długo pozostaniemy akwizycyjni - zapowiada Jacek Świderski, prezes WP.
więcej
|
Maciej Orłoś uruchomił nowy kanał na YouTubie. "Interesuje mnie dynamika zmian we współczesnym świecie"
Po czterech latach obecności w serwisie YouTube Maciej Orłoś założył tam swój drugi kanał. Pojawiają się w nim rozmowy z ludźmi kultury, nauki, sztuki, rozrywki i popkultury. - Pieniądze na to idą z mojej kieszeni - mówi nam dziennikarz.
więcej
|
Bez poglądów, wyznania i orientacji seksualnej na Facebooku
Od grudnia na Facebooku nie będzie już można dzielić się w profilu użytkownika informacjami na temat swoich poglądów politycznych czy religijnych, adresu i orientacji seksualnej. Serwis tłumaczy zmiany ułatwieniami „w nawigacji i użytkowaniu”. Inaczej powody widzi Wojtek Kardyś: to profilowanie i bezstronność.
więcej
|
Będzie wspólna oferta platform subskrypcyjnych Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska chce mieć ofertę, w której użytkownik w ramach jednego profilu będzie mógł korzystać z jej różnych usług subskrypcyjnych. Firma niedawno zainwestowała w Audiotekę i Patronite, nie wyklucza kolejnych przejęć, korzystając z pocovidowej korekty wycen w branży e-commerce.
więcej
|
Płatny system weryfikacji na Twitterze zwiększa zasięgi kont antyszczepionkowych
Odkąd Twitter wprowadził płatny system weryfikacji i zwolnił tysiące moderatorów treści, przybywa kont szerzących dezinformację na tematy zdrowotne, a ich zasięg się zwiększa - poinformował dziennik "The Guardian".
więcej
|
Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa
W Londynie pojawił się automat, w którym można kupić ludzkie serce. W ten sposób Netflix promuje nowy serial "Bękart z piekła rodem".
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej |
|
|