|
|
|
|
|
|
|
Uwielbiany i krytykowany. Dariusz Szpakowski jedzie na swój ostatni mundial
Pierwszy mecz skomentował w wieku 25 lat. Zaliczył wtedy wpadkę i szef zawiesił go na dwa miesiące. Później mylił się często, jego błędy przeszły do historii, ale Dariusz Szpakowski to jeden z najdłużej na świecie komentujących mecze dziennikarzy. I ten, którego głos nieodłącznie kojarzy się z najważniejszymi turniejami piłkarskimi. - Potrafi połączyć styl i emocje z ilością decybeli. To tylko podnosi jakość odbioru widowiska. Ze Szpakowskim mecze po prostu lepiej smakują - ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Magda Gessler w nowym programie ,,Święta z Gesslerami", emisja od 20 grudnia w TVN
We wtorek, 20 grudnia w TVN wystartuje nowy 4-odcinkowy program „Święta z Gesslerami”, który poprowadzi Magda Gessler - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółki 20" straciły 210 tys. widzów
20. sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 876 tys. osób, o 210 tys. widzów mniej niż miała 18. odsłona emitowana w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mistrzostwa w Katarze pełne kontrowersji. "Najbardziej wstydliwy mundial w historii"
W niedzielę ruszyły piłkarskie mistrzostwa świata w Katarze, które są najdroższe w historii. Od zera powstało tu siedem stadionów, przy budowie których zginęło przynajmniej 6,5 tys. osób. Tegoroczny mundial odbywa się w maleńkim, pustynnym, arabskim kraju bez piłkarskich tradycji, w którym gejom grożą trzy lata za kratkami, a kobiety nie mogą wyjść za mąż bez zgody męskiego opiekuna. W tle są podejrzenia o korupcję przy wyznaczaniu gospodarza tegorocznych mistrzostw. - Dziś dla FIFA i piłkarskich bonzów nie piłka jest najważniejsza, a pieniądze - uważa Mirosław Żukowski, dziennikarz sportowy "Rzeczpospolitej".
więcej
|
1,12 mln widzów ,,Naszego nowego domu 19" w Polsacie, trwają prace nad 20. sezonem
Reality-show „Nasz nowy dom 19” śledziło średnio 1,12 mln osób. W porównaniu do siedemnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji znalazła o 90 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Członek KRRiT skarży się Radzie na dwa wydania ,,Wiadomości" i na ,,#Jedziemy"
W dwóch listopadowych wydaniach „Wiadomości” TVP1 pojawiły się sugestie, że atak nożownika na kierowcę biskupa Roberta Chrząszcza mógł być sprowokowany działaniami opozycji. W związku z tym członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski zwrócił się do przewodniczącego Krajowej Rady o wszczęcie procedury skargowej z urzędu. Trzecią skargę z urzędu prof. Kowalski wniósł na wypowiedź Jana Pietrzaka w audycji „#Jedziemy”, dotyczącą Donalda Tuska.
więcej
|
Nowy serial kryminalny ,,Krucjata" debiutuje w TVP VOD (wideo)
W poniedziałek, 21 listopada w TVP VOD zadebiutuje nowy serial kryminalny „Krucjata”. To kolejna po „Eryniach” premiera w serwisie w modelu digital first.
więcej
|
TVN7 zrealizuje kolejne edycje ,,Hotelu Paradise", zdjęcia ruszą na początku roku
Telewizyjna Siódemka zrealizuje dwa kolejne sezony „Hotelu Paradise”, siódma odsłona produkcji ma być emitowana wiosną 2023 roku. Program ponownie poprowadzi Klaudia El Dursi, niebawem wystartują castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ coraz bliżej przejęcia Orange Cinéma Séries
Trwające od kilku miesięcy rozmowy dotyczące przejęcia przez Grupę Canal+ francuskiego pakietu kanałów filmowo-serialowych Orange Cinéma Séries (OCS), a także dystrybutora treści oraz ich producenta Orange Studio, weszły w fazę negocjacji na wyłączność.
więcej
|
Ponad 560 oficjalnych stref kibica na mundial. TVP wydłuża sprzedaż licencji
Telewizja Polska przedłużyła do 18 grudnia br. proces udzielania licencji i zgód na organizację pokazów publicznych meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Obecnie są 563 oficjalne strefy kibica na terenie całej Polski.
więcej
|
Kto dzisiaj ogląda ,,Klan"? Zapytaliśmy twórczynię profilu promującego serial na Instagramie oraz badaczkę popkultury
„Klan” to flagowy serial TVP. Mimo że lata świetności ma już za sobą, wciąż gromadzi przed telewizorami widownię rzędu 850 tys. osób dziennie. Rozmawiamy z popularyzatorką „Klanu”, Kamilą Nawrot oraz dr Magdaleną Bałagą na temat przyczyn popularności sagi rodzinnej wśród młodej widowni oraz sceptycyzmu starszych widzów tęskniących za dawnymi odcinkami.
więcej
|
Filmowy biznes Patryka Vegi w dołku: 11 mln zł straty, fiasko ,,Pitbulla" po angielsku
Od wybuchu epidemii filmowo-serialowy biznes Patryka Vegi mocno się zaciął: w ub.r. jego trzy główne spółki przy 16,6 mln zł przychodów sprzedażowych miały 11,3 mln zł straty netto. „Exodus”, anglojęzyczna wersja „Pitbulla”, kosztował 3,85 mln zł, a przyniósł jedynie 76 tys. zł wpływów.
więcej
|
TVP szuka firmy do migracji systemu hostingowego
Telewizja Polska chce zlecić modernizację swojego systemu hostingowego i jego migrację do chmury.
więcej
|
YouTube i Spotify nie zabijają polskich kanałów muzycznych. ,,Oferta sentymentalna"
Sieci kablowe i platformy cyfrowe nad Wisłą oferują łącznie ponad 20 kanałów muzycznych. Sam Polsat ma ich 7 i nie planuje zmian w portfolio. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że serwisy streamingowe typu YouTube czy Spotify, nie doprowadzą do zniknięcia takich stacji. Tak samo jak e-booki, nie wyparły tradycyjnych książek.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wydał 250 mln zł więcej na odsetki
W przypadku Cyfrowego Polsatu podwyżki stóp procentowych przełożyły się na wzrost kosztów odsetek od kredytów i obligacji o 245 mln zł w trzech kwartałach br. Wydatki byłyby jeszcze wyższe, gdyby firma nie zabezpieczała spłaty części długu instrumentami typu swap.
więcej
|
Universal+ rusza we Francji
Na platformie telewizyjnej francuskiego operatora telekomunikacyjnego SFR udostępniono kanał Universal+, łączący treści koncernu NBCUniversal nadawane linearnie i w trybie na żądanie.
więcej
|
Rusza mundial w Katarze. Gdzie i kiedy oglądać mecze? (plan transmisji)
W niedzielę rozpoczynają się Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze. Podczas imprezy odbędą się 64 mecze, która na swoich kanałach i w serwisach internetowych pokaże Telewizja Polska. Mundial śledzić będzie można też na zagranicznych kanałach dostępnych w Polsce.
więcej
|
Liga Mistrzów w TVP1 zyskała widzów. Hitem mecz FC Barcelona-FC Viktoria Pilzno
Nowy sezon Ligi Mistrzów ogląda średnio 1,30 mln widzów w TVP1, o 150 tys. oglądających więcej niż rok temu. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził mecz FC Barcelona-FC Viktoria Pilzno - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał TVP 4K nie trafi do streamingu internetowego
Kanał TVP 4K, który w jakości UHD będzie pokazywać mecze mundialu w Katarze, nie będzie oferowany w ramach streamingu internetowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stację będzie można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej oraz za pośrednictwem dekoderów operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
Ponad milion widzów teleturnieju ,,Jaka to melodia?" w TVP1
Emitowany w TVP1 teleturniej „Jaka to melodia?” w sezonie jesiennym ogląda średnio 1,09 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
328 tys. widzów ,,Magazynu 997" w Jedynce
Program „Magazyn 997” w sezonie jesiennym ogląda średnio 328 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powrót kultowego serialu ,,Sąsiedzi". Amazon uratował produkcję
Telenowela „Sąsiedzi” to jeden z najpopularniejszych australijskich tytułów. Emitowana od 1985 doczekała się finału w sierpniu tego roku. W odcinku pojawiły się nawet największe gwiazdy produkcji, czyli Kylie Minogue, Jason Donovan, Margot Robbie i Guy Pierce.
więcej
|
Transmisje sportowe wcale nie zachęcają do kupowania płatnej telewizji
Tylko 18 proc. abonentów płatnej telewizji jest skłonnych do rezygnacji z tej usługi, gdyby relacje na żywo z zawodów ich ulubionej dyscypliny sportu przeniesiono na wyłączność do serwisów streamingowych - takie dane prezentuje amerykańska firma badawcza Aluma Insights.
więcej
|
Mundialowe ,,Studio Katar" w Polsacie Sport Extra
W niedzielę, 20 listopada w Polsacie Sport Extra rusza nowy cykl „Studio Katar”, który będzie poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata.
więcej
|
ZUS odmówił związkowcom informacji o kontroli w Telewizji Polskiej
Czy w Telewizji Polskiej nadużywano umów cywilnoprawnych ze szkoda dla pracowników? Ponad rok temu miał to sprawdzić Zakład Ubezpieczeń Społecznych na wniosek związku zawodowego Związkowa Alternatywa. ZUS właśnie odmówił związkowcom informacji o kontroli. - To szokujące. Poinformujemy o tym Radę Mediów Narodowych, ministra Piotra Glińskiego i rozważymy kroki prawne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Szumlewicz, szef Związkowej Alternatywy.
więcej
|
Koniec ,,Drugiego śniadania mistrzów" w TVN24 po odejściu Marcina Mellera
TVN24 w sobotę, 19 listopada pokaże ostatnie wydanie magazynu „Drugie śniadanie mistrzów”. Program zostanie zakończony po odejściu Marcina Mellera ze stacji.
więcej
|
TVP1 i TVP2 w końcu trafiły do serwisu Canal+ Online
W piątek 18 listopada do oferty serwisu streamingowego Canal+ Online włączono naziemne kanały TVP 1 i TVP 2. Są one dostępne dla wszystkich subskrybentów platformy bez względu na posiadany pakiet. Dzięki temu będą mogli oni śledzić w Canal+ Online rozpoczynający się w niedzielę mundial w Katarze.
więcej
|
BBC pokaże mecze mundialu w 4K na platformie iPlayer
BBC uruchamia na platformie iPlayer dedykowany mundialowi w Katarze strumieniowy kanał World Cup Extra, gdzie mecze będzie można oglądać w jakości UHD.
więcej
|
Mundial w TVP 4K z MagentaTV w T-Mobile
T-Mobile nawiązał współpracę z TVP, dzięki której na platformie MagentaTV udostępniony zostanie kanał TVP 4K pokazujący w jakości UHD mecze mundialu w Katarze.
więcej
|
TVP zmienia ramówkę, by nadać premierowo film o Lechu Kaczyńskim. ,,Zamówiony przez Kurskiego"
Dzisiaj o godz. 21:00 na antenie TVP Info zostanie premierowo wyemitowany film Ewy Żmigrodzkiej o Lechu Kaczyńskim jako prezydencie Stolicy - „1130 dni, które zmieniły Warszawę”. – To film zamówiony w TAI jeszcze przez Jacka Kurskiego – mówią nasze źródła na Woronicza. Dokument zostanie powtórzony tego samego dnia na TVP1 i w TVP3. Z naszych informacji wynika, że TVP niemal w ostatniej chwili zmieniła ramówkę, by pokazać ten dokument.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eska Rock zastąpi Muzo.FM na multipleksach lokalnych DAB+
- Kupujemy spółkę, a wraz z nią wszystkie zobowiązania koncesyjne - mówi nam Zbigniew Benbenek, szef Grupy ZPR Media, która tydzień temu ogłosiła, że kupuje od Polsatu Muzo.FM. Gdy stacja zmieni się w Eskę Rock, będzie ją słychać nie tylko w dziewięciu miastach na falach ultrakrótkich, ale także na kilku multipleksach lokalnych DAB+.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, Radio ZET spadło na miejsce trzecie
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja do października br. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we wszystkich województwach. Mapa radiowa Polski
We wszystkich województwach najchętniej słuchaną stacją radiową w trzecim kwartale br. było RMF FM. W większości regionów podium uzupełniły Radio ZET oraz Eska - pokazuje badanie Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz radiowy Michael Moritz
Nie żyje Michael Moritz - dziennikarz, muzyk i DJ. W ostatnich latach był związany z Radiem Kampus, a wcześniej m.in. z Radiem Jazz i Radiem PiN.
więcej
|
|
Znamy zwycięzców w Konkursie Polskich Reportażystów "Melchiory 2022"
Aleksandra Sadokierska z Polskiego Radia Białystok, Mariusz Kamiński z Polskiego Radia Lublin i Wojciech Królikowski z TVP Katowice znaleźli się wśród nagrodzonych w Konkursie Polskich Reportażystów "Melchiory 2022", którego gala odbyła się w czwartek w Warszawie.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Jak sklepy oszczędzają energię elektryczną? Mniej światła w sklepach, parkingach, bez podświetlania logotypów
Rosnące koszty energii elektrycznej skłaniają firmy do szukania oszczędności. Presję optymalizacji zużycia prądu odczuwają także sieci handlowe. Jak wynika z zebranych przez Wirtualnemedia.pl komentarzy, detaliści już teraz odczuwają podwyżki cen energii i szukają oszczędności, korzystając m.in. ze źródeł odnawialnych czy ograniczając oświetlenia bannerów czy parkingów.
więcej
|
Sławomir nie jest już ambasadorem Shopee. ,,Jesteśmy bardzo zadowoleni"
Platforma e-commerce Shppee zakończyła współpracę ze Sławomirem, który w sierpniu br. został pierwszym ambasadorem marki w Polsce. Muzyk wystąpił w dwóch kampaniach reklamowych serwisu. Firma nie zdecydowała się na razie podjąć współpracy z inną znaną osobą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Minionki. Wejście Gru" największym hitem kinowym trzeciego kwartału
„Minionki. Wejście Gru” były hitem frekwencyjnym trzeciego kwartału br. w sieciach Cinema City i Helios. Na drugim miejscu znalazł się „Top Gun. Maverick”. Cinema City w październiku podwyższyło ceny biletów o 1-2 zł. Wciąż jednak biletów sprzedaje się mniej niż przed pandemią. - Myślę, że frekwencja będzie wracać, jak tylko widownia wróci na polskie filmy - uważa Tomasz Jagiełło, prezes Heliosa.
więcej
|
Mistrzostwa w Katarze pełne kontrowersji. "Najbardziej wstydliwy mundial w historii"
W niedzielę ruszyły piłkarskie mistrzostwa świata w Katarze, które są najdroższe w historii. Od zera powstało tu siedem stadionów, przy budowie których zginęło przynajmniej 6,5 tys. osób. Tegoroczny mundial odbywa się w maleńkim, pustynnym, arabskim kraju bez piłkarskich tradycji, w którym gejom grożą trzy lata za kratkami, a kobiety nie mogą wyjść za mąż bez zgody męskiego opiekuna. W tle są podejrzenia o korupcję przy wyznaczaniu gospodarza tegorocznych mistrzostw. - Dziś dla FIFA i piłkarskich bonzów nie piłka jest najważniejsza, a pieniądze - uważa Mirosław Żukowski, dziennikarz sportowy "Rzeczpospolitej".
więcej
|
W Orange Polska podwyżki o minimum 250 zł, może odejść 640 pracowników
Zarząd Orange Polska uzgodnił ze związkami zawodowymi, że w 2023 roku minimalne wynagrodzenie wzrośnie z 3,2 do 3,7 tys. zł, a pensje u minimum połowy pracowników zostaną podwyższone przynajmniej o 250 zł. Nie będzie natomiast dodatkowej podwyżki związanej z inflacją.
więcej
|
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku - poinformował prezes Bartosz Hojka podczas piątkowej telekonferencji. Dodał, że spodziewa się zwyżki rynku kinowego w przyszłym roku.
więcej
|
Krócej czynne sklepy pomogą zmniejszyć zużycie energii? POHiD: indywidualna polityka sieci
"Solidarność" w liście do prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji przekonuje, że należy skrócić godziny otwarcia sklepów do 21:00, co ma przynieść realne oszczędności zużywanej energii elektrycznej. W odpowiedzi na pismo POHiD podkreśla, że w zakresie optymalizacji energii elektrycznej sklepy prowadzą "indywidualną politykę".
więcej
|
"Fakty" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na grudzień br. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - blisko 80 tys. zł.
więcej
|
Marta Wojakowska-Urbańczyk head of operation w Live Age
Marta Wojakowska-Urbańczyk obejmuje nowo utworzone stanowisko head of operations w agencji eventowej Live Age.
więcej
|
YES sprzedaje przypinki z hasłem "Daję w szyję". Część internautów krytykuje markę
Marka biżuteryjna YES wprowadziła do sprzedaży przypinki z hasłem "Daję w szyję" odnoszącą się do słów Jarosława Kaczyńskiego, który mówił kilka tygodni temu, że niski poziom urodzeń dzieci jest skutkiem nadmiernego spożywania alkoholu przez młode kobiety. Część internautów krytykuje markę zarzucając jej, że od pewnego czasu zbyt mocno angażuje się w sprawy polityczne.
więcej
|
Filmowy biznes Patryka Vegi w dołku: 11 mln zł straty, fiasko ,,Pitbulla" po angielsku
Od wybuchu epidemii filmowo-serialowy biznes Patryka Vegi mocno się zaciął: w ub.r. jego trzy główne spółki przy 16,6 mln zł przychodów sprzedażowych miały 11,3 mln zł straty netto. „Exodus”, anglojęzyczna wersja „Pitbulla”, kosztował 3,85 mln zł, a przyniósł jedynie 76 tys. zł wpływów.
więcej
|
612 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla sponsorów kadry polskich piłkarzy
Zainteresowanie mundialem w Katarze i meczami kadry w tym roku przełożyło się na wymierne efekty wizerunkowe dla firm wspierających reprezentację Polski - Od marca do października tego roku publikacje medialne zapewniły wszystkim sponsorom PZPN szacunkowy ekwiwalent reklamowy AVE na poziomie 612 mln złotych.
więcej
|
Mateusz Szmigiero dyrektorem kreatywnym w MassiveMusic Warszawa
Mateusz Szmigiero objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji muzycznej MassiveMusic Warsaw.
więcej
|
Mężczyzna robi porządki w reklamie marki Velvet
Pod hasłem "Weź siłacza do sprzątania" rozpoczęła się kampania reklamowa papierowych ręczników Velvet Turbo przygotowana przez agencję Communication Unlimited.
więcej
|
T-Mobile przed świętami pyta "Co tam u Ciebie?"
Pod hasłem „Co tam u Ciebie?” startuje wizerunkowa, europejska kampania świąteczna T-Mobile.
więcej
|
Jakub Starzyk awansował na COO MediaOn
Jakub Starzyk objął funkcję dyrektora do spraw operacyjnych w agencji mediowej MediaOn.
więcej
|
,,Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!" w kampanii wizerunkowej Grupy Olewnik
Ruszyła ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Olewnik, pod hasłem „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!”
więcej
|
120 mln zł na podwyżki wynagrodzeń dla pracowników Kauflanda
Kaufland Polska od stycznia 2023 r. podniesie pensje dla pracowników sprzedaży i logistyki na wybranych stanowiskach. Przeznaczy na to 120 mln zł.
więcej
|
Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank wybrały GoldenSubmarine
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetargi na obsługę reklamową Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank.
więcej
|
400 tys. zł od Betclic w kampanii "Misja Dubaj"
W nowej kampanii marketingowej, nawiązującej do rozpoczętych piłkarskich Mistrzostw Świata Katar 2022, marka Betclic kontynuuje zaprezentowany pod koniec sierpnia koncept „Misji do ogarnięcia”. W ramach akcji firma organizuje promocję, w którym do wygrania są cztery wycieczki do Dubaju dla dwóch osób i freebety – wszystko o wartości ponad 400 tys. zł.
więcej
|
Ekspert: po zakupach w Black Friday często przychodzi rozczarowanie
Badania pokazują, że od 50 do 90 proc. Polaków wie, czym jest Black Friday. Ruch generowany w sklepach w tym okresie jest wyraźnie większy, chociaż później często przychodzi rozczarowanie - powiedział dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej
|
Nie będzie piwa wokół stadionów mundialu w Katarze. Cofnięto decyzję
Władze Kataru i FIFA cofnęły decyzję o sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata - głosi oświadczenie piłkarskiej centrali opublikowane w piątek, dwa dni przed rozpoczęciem imprezy. Zażądała tego katarska rodzina królewska.
więcej
|
New Balance z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce
Marka odzieży sportowej New Balance rozpoczęła kolejną, globalną odsłonę kampanii "We got now". Jest to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna tej marki.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Mniej osób płaci za treści ,,Gazety Wyborczej" w internecie
293,9 tys. subskrypcji cyfrowych miała pod koniec września br. „Gazeta Wyborcza” (Agora). Spółka podkreśla, że to wzrost rok do roku o 12 proc. Ale jednocześnie to o ok. 2 tys. mniej niż było trzy miesiące wcześniej. Wojciech Bartkowiak z zarządu Agory zwraca uwagę, że mogły na to wpłynąć sezonowe odpływy użytkowników, zmiany cen oraz globalny trend „recesji uwagi”.
więcej
|
Prezes Agory odpowiada na apel o obniżenie pensji zarządu: Czysta hipokryzja
Prezes Agory Bartosz Hojka skomentował apel związku zawodowego Komitet Obrony „Gazety Wyborczej” o obniżenie wynagrodzeń członków zarządu. - To po prostu czysta hipokryzja. Wynagrodzenia zarządu Agory wzrosły o 10 procent. Dokładnie o tyle, o ile wzrosło średnie wynagrodzenie w całej firmie. Natomiast rzekomy horrendalny, skokowy wzrost odnosi się do wynagrodzeń ubiegłorocznych. Przykro mi, że koledzy z Komitetu Obrony „Gazety Wyborczej” tak łatwo rzucają oskarżenia, na dodatek powielają je w przestrzeni publicznej, w gruncie rzeczy działając na szkodę firmy - mówi Hojka.
więcej
|
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku - poinformował prezes Bartosz Hojka podczas piątkowej telekonferencji. Dodał, że spodziewa się zwyżki rynku kinowego w przyszłym roku.
więcej
|
Polska wyjdzie z grupy, na mundialu będą błyszczeć Brazylijczycy i Mbappe (prognozy ludzi mediów i marketingu)
Przedstawiciele branż mediów i marketingu są umiarkowanymi optymistami przed piłkarskim mundialem: Polska raczej wyjdzie z grupy, chociaż w meczu z Argentyną nie ma wielkich szans. W finale powinni zagrać Brazylijczycy, a największą gwiazdą i królem strzelców może być Kylian Mbappe.
więcej
|
Joanna Krawczyk nie będzie prezeską Fundacji Gazety Wyborczej
Joanna Krawczyk odchodzi z Agory, rezygnując ze stanowiska prezeski Fundacji Gazety Wyborczej. Będzie wicedyrektorką polskiego biura German Marshall Fund. Nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi w fundacji.
więcej
|
Wystartował 88. Plebiscyt ,,Przeglądu Sportowego"
Kolejna edycja Plebiscytu„Przeglądu Sportowego”została zainaugurowana podczas programu emitowanego na antenie Polsat Sport oraz na Onet.pl, przegladsportowy.onet.pl i polsatsport.pl. Poznaliśmy nominowanych, spośród których kibice wybiorą najlepszego sportowca Polski 2022 roku.
więcej
|
Agora wypłaciła 3,1 mln zł dodatków inflacyjnych, ma 2,4 tys. pracowników
Dodatki inflacyjne dla pracowników kosztowały Agorę 3,1 mln zł. Na koniec września stałe zatrudnienie w firmie wynosiło 2 360 etatów, o 57 więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Agora dalej na minusie: 24 mln zł kwartalnej straty
W zeszłym kwartale grupa Agora przy minimalnym wzroście wpływów zanotowała 24,5 mln zł straty netto. Koszty operacyjne firmy zwiększyły się o 4,7 proc., na niekorzyść zadziałały też słaby złoty i wyższe stopy procentowe.
więcej
|
Mężczyzna z siekierą i nożem wszedł do siedziby "New York Times"
Mężczyzna mający przy sobie siekierę i nóż wszedł w czwartek po południu do wieżowca dziennika "New York Times" na Manhattanie w Nowym Jorku - podała agencja Associated Press.
więcej
|
|
|
Film braci Sekielskich o SKOK-ach dalej bez daty premiery, zniechęceni patroni odchodzą. ,,Robimy, co możemy"
Po dziewięciu miesiącach od pokazania zwiastunu filmu o „Skokach”, Marek i Tomasz Sekielscy nie tylko nie zaprezentowali całego filmu, ale nawet nie informują o dacie ukończenia projektu. Sam dokument wypadł z celów na Patronite. Ani w komunikatach do mediów, ani do patronów nie ma słowa o stanie prac nad filmem o Janie Pawle II. W efekcie komunikacyjnego paraliżu część patronów odchodzi, a inni zmniejszają radykalnie finansowanie: od stycznia ub.r. miesięczne wpłaty obniżyły się z 55 tys. do 29 tys. zł.
więcej
|
Nowe dane o oglądalności "Wielkiej wody". Serial zobaczył co czwarty polski użytkownik Netfliksa
Ponad 1,1 mln polskich profili w serwisie Netflix oglądało "Wielką Wodę" w pierwszym tygodniu od premiery - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez PlumResearch, platformę dostarczającą informacje o oglądalności na platformach streamingowych. Polski hit notował lepszą oglądalność pod kątem unikalnych widzów niż 90 proc. innych seriali dramatycznych wydanych w tym czasie przez Netflix.
więcej
|
Informacje i publicystyka: WP.pl z większą przewagą nad Onetem, mocno w górę serwis Polsat News
Sekcja informacyjno-publicystyczna WP.pl w październiku zwiększyła przewagę nad analogiczną częścią Onet. Mocno zmalała liczba użytkowników takiej sekcji TVN24.pl, za to duży wzrost osiągnęła platforma Polsat News.
więcej
|
Patronite urósł o 90 proc., na czysto zarobił 0,5 mln zł
Przychody spółki Crowd8 zarządzającej platformą Patronite w ub.r. zwiększyły się o 90,5 proc. do 4,41 mln zł, a zysk netto - z 456,9 do 478,5 tys. zł. W sierpniu za 40 proc. udziałów firmy Wirtualna Polska zapłaciła 12,6 mln zł.
więcej
|
FIFA podczas mundialu będzie chronić piłkarzy przed hejtem w sieci
FIFA uruchamia usługę SMPS (social media protection service), za pomocą której zamierza walczyć z hejtem w mediach społecznościowych skierowanym wobec uczestników piłkarskich mistrzostw świata w Katarze.
więcej
|
Elon Musk przywrócił konto twitterowe Donalda Trumpa
Na Twitterze przywrócono profil poprzedniego prezydenta USA Donalda Trumpa, usunięty na początku ub.r. po zamieszkach na Kapitolu. Zdecydował o tym nowy właściciel platformy Elon Musk.
więcej
|
Mundial w Katarze - technologia: VAR, goal-line i półautomatyczne spalone
Półautomatyczny system oceniania pozycji spalonej to kolejna nowinka technologiczna, która zadebiutuje w piłkarskich mistrzostwach świata. W rozpoczynającym się w niedzielę mundialu w Katarze nie zabraknie także znanych z poprzednich turniejów VAR i goal-line.
więcej
|
Donald Trump nie chce wracać na Twittera
Nowy właściciel Twittera Elon Musk ogłosił w piątek sondaż, w którym poprosił użytkowników tego portalu społecznościowego o udział w głosowaniu, czy Donald Trump powinien zostać tam przywrócony. Były prezydent USA został stamtąd wykluczony przez poprzednich właścicieli.
więcej
|
Ekspert: po zakupach w Black Friday często przychodzi rozczarowanie
Badania pokazują, że od 50 do 90 proc. Polaków wie, czym jest Black Friday. Ruch generowany w sklepach w tym okresie jest wyraźnie większy, chociaż później często przychodzi rozczarowanie - powiedział dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej
|
UOKiK pozwala właścicielowi Media Expert przejąć E Net Production
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie przez spółkę Terg, właściciela m.in. sklepów z elektroniką Media Expert, spółki E Net Production zajmującej się tworzeniem platform technologicznych dla sklepów internetowych.
więcej
|
Roku zwalnia 200 osób
Kolejna platforma technologiczna zwalnia pracowników. Roku zapowiedział, że pożegna się z 200 osobami.
więcej
|
Pracownicy Twittera nie godzą się na ultimatum Muska, wielu odchodzi z firmy
Po opublikowaniu przez Elona Muska ultimatum, zgodnie z którym pracownicy Twittera musieli zobowiązać się do pracy na maksymalnych obrotach, albo zrezygnować z pracy, wiele osób zdecydowało się na to drugie - podała agencja Reutera, powołując się na internetowy sondaż przeprowadzony wśród personelu serwisu.
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej |
|
|