|
|
|
|
|
|
|
Prezes TVP odwołał trzech dyrektorów. Powstaje TVP Plus
Krystian Kuczkowski nie jest już dyrektorem programowym Telewizji Polskiej (zastąpi go Anet Wożniak), Łukasz Greszta został odwołany z funkcji szefa OKiSI, a Bartłomiej Wnęk - ze stanowiska szefa Centrum Usług Produkcyjnych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. O dymisjach zdecydował prezes TVP Mateusz Matyszkowicz. Podjął on też decyzję o zmianie Ośrodka Kanałów i Serwisów Internetowych w TVP Plus.
więcej
|
Audyty badań telemetrycznych na finiszu. "Pomiar crossmediowy w Polsce możliwy"
Wkrótce zostaną ogłoszone wyniki audytów badań Gemius TV Out-Of-Home oraz fuzji telemetrii z OOH od Nielsena. Natomiast na początku 2023 roku będą znane rezultaty audytu danych Nielsena in-home - poinformowała Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Polska. Menadżerka zaprezentowała też pierwsze wyniki autorskiego badania firmy, dotyczącego oglądania różnych treści wideo w domach.
więcej
|
Zmiany na liście obowiązkowych kanałów dla operatorów płatnej telewizji
Z ustawowej listy kanałów objętych zasadą „must carry, must offer” mają wypaść stacje komercyjne – wynika z projektu nowelizacji ustawy radiofonii i telewizji, przyjętej we wtorek przez rząd. Resort kultury w czwartkowym komunikacie zwrócił uwagę, że KRRiT określi dodatkowe stacje objęte tą zasadą po otwartych konsultacjach publicznych.
więcej
|
Nowy teleturniej ,,Let's Ask Poland" wiosną w TVN, trwają castingi
Telewizja TVN pracuje nad nowym teleturniejem „Let’s Ask Poland”, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu. Premiera cyklu planowana jest na wiosnę 2023 r. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W ,,Sprawie dla reportera" pokazano poniżanego Kononowicza. Jest interwencja RPO i dochodzenie KRRiT
Rzecznik Praw Obywatelskich zainterweniował w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w sprawie materiału, wyemitowanego w programie „Sprawa dla reportera”, a opisującego wykorzystywanie przez patostreamerów Krzysztofa Kononowicza. Rzecz w tym, że w reportażu wykorzystano jako ilustrację fragmenty takich nagrań, a to wzbudziło podejrzenia RPO, czy nie przekroczono przepisów. W odpowiedzi szef KRRiT informuje, że wszczął już postępowanie wyjaśniające w sprawie.
więcej
|
Koniec serialu ,,Świata według Kiepskich". Ostatni sezon miał tylko 431 tys. widzów
W środę, 16 listopada Polsat pokazał ostatni odcinek sitcomu „Świat według Kiepskich”, który w ramówce stacji obecny był przez 23 lata. Ostatni sezon serialu oglądało średnio zaledwie 431 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 20" wiosną 2023 roku w Polsacie, trwają zdjęcia
Wiosną 2023 roku Telewizja Polsat pokaże 20. edycję programu „Nasz nowy dom”. Właśnie trwają zdjęcia do produkcji, cykl bez zmian będzie prowadzić Katarzyna Dowbor - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Box z pakietami droższymi o 10 zł
Platforma Polsat Box (Cyfrowy Polsat) o 10 zł podniosła ceny pakietów telewizyjnych dla nowych klientów. Podwyżki cen dotyczą również pakietów oferowanych z dostępem do Disney+.
więcej
|
,,The Office PL" wróciło z nowymi bohaterami. Rozmawiamy z obsadą na temat zmian w serialu
Serial „The Office PL” Canal+ jeszcze przed emisją pierwszego odcinka, wzbudzał emocje wśród fanów Michaela Scotta niechętnych powstawaniu kolejnych wersji. Na temat nowego sezonu, rozmawialiśmy z odtwórcą postaci Michała Holca, czyli Piotrem Polakiem i Marzeną, nową bohaterką, w którą wcieliła się Daria Widawska.
więcej
|
,,Ranczo" zniknie z Netfliksa. Zmiany w ofercie platformy
Serial „Ranczo” pojawił się na Netfliksie w 2020 roku wraz z innymi polskimi produkcjami z oferty TVP. W połowie grudnia zniknie z oferty platformy streamingowej. Podobnie stanie się z "Dziewczynami ze Lwowa".
więcej
|
"Sylwester Marzeń" TVP na Równi Krupowej. Wystąpi Zenek
W czwartek władze Zakopanego porozumiały się z zarządem Telewizji Polskiej w kwestii organizacji kolejnego "Sylwestra Marzeń" pod Tatrami. Publiczny nadawca wieczorem poinformował, że miejscem tegorocznego Sylwestra znów będzie Rówień Krupowa. Nie wiadomo jeszcze kto wystąpi na koncercie. Nieoficjalnie wiemy, że na scenie można spodziewać się Zenka Martyniuka.
więcej
|
HBO Max kręci drugi sezon serialu "Odwilż"
W Szczecinie rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu HBO Max Original pt. "Odwilż". Produkcja opowiadać będzie o dalszych losach trzydziestokilkuletniej policjantki Katarzyny Zawiei. Pierwszy sezon pokazywano wiosną.
więcej
|
Rozstrzygnięto II Międzynarodowy Festiwal Telewizyjny Heart of Europe
Podczas czwartkowej gali z okazji II Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego Heart of Europe nagrodzono najlepsze produkcje zgłoszone przez nadawców publicznych z Europy Środkowo–Wschodniej. Jury przyznało 11 nagród i dwa wyróżnienia w 5 kategoriach. Przyznano też nagrodę specjalną Zarządu TVP.
więcej
|
W sobotę finał ,,The Voice of Poland 13". Kto powalczy o zwycięstwo?
W sobotę, 19 listopada telewizyjna Dwójka pokaże finał trzynastej edycji „The Voice of Poland”. O zwycięstwo powalczą: Ewelina Gancewska, Konrad Baum, Dominik Dudek oraz Łukasz Drapała.
więcej
|
Nowy kanał na trzech multipleksach naziemnych
Stacja muzyczna 4fun Kids dołączyła do oferty eksperymentalnych multipleksów, których operatorem jest należąca do Cyfrowego Polsatu spółka BCAST. Działają one w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Obecnie w każdym z nich nadawanych jest po osiem kanałów.
więcej
|
126,9 tys. zł za reklamę przy "Wiadomościach" w TVP1
W opublikowanym na grudzień cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy "Wiadomościach" w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Apple wprowadza MLS Season Pass. Amerykańska piłka nożna w płatnej subskrypcji
1 lutego 2023 r. wystartuje usługa subskrypcyjna MLS Season Pass, w ramach której Apple będzie transmitować na platformie Apple TV mecze amerykańskiej ligi piłki nożnej.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Wiadomości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Wiadomości”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, a TVN wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zamknięto piracki serwis IPTV. 2,6 tys. kanałów, pół mln użytkowników
W ramach wspólnej operacji agentów hiszpańskiej policji i Europolu zamknięto duży serwis IPTV nielegalnie dystrybuujący treści audiowizualne wśród ponad pół mln europejskich użytkowników.
więcej
|
Kino Polska TV z mniejszym zyskiem, zaszkodził słaby złoty
Grupa Kino Polska TV w zeszłym kwartale zanotowała 6,7 mln zł zysku netto, co oznacza spadek rdr o 39 proc. - podała spółka w raporcie. Wynik jest zgodny z opublikowanymi wcześniej wstępnymi danymi.
więcej
|
Motowizja pokaże nadchodzące sezony WRC, ERC i World RX
Motowizja zawarła układ partnerski z WRC Promoter GmbH, promotorem m.in. Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) i Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). - Wspólnie zapewnimy fanom motorsportu w Polsce przekazy z wydarzeń WRC, ERC i cyklu rallycrossowego, czyli World RX w najszerszym zakresie - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
więcej
|
,,Wysoki pressing - Polska na mundialu" i ,,Mundialowy młyn" specjalnymi programami Canal+ na mundial
Z okazji mundialu w Katarze Canal+ Sport pokaże specjalne programy poświęcone piłkarskiej imprezie - „Wysoki pressing - Polska na mundialu” i „Mundialowy młyn”.
więcej
|
Pocałunek dwóch kobiet w serialu TVP. Nadawca tłumaczy o chodzi
W piątkowym odcinku serialu "Barwy szczęścia" widzowie TVP2 zobaczą scenę pocałunku dwóch kobiet. Epizod nr 2699 dostępny jest już w serwisie vod.tvp.pl. TVP w oświadczeniu wyjaśnia, że zgodnie ze scenariuszem pocałunek to element gry, w której wzięły udział bohaterki.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Audyty badań telemetrycznych na finiszu. "Pomiar crossmediowy w Polsce możliwy"
Wkrótce zostaną ogłoszone wyniki audytów badań Gemius TV Out-Of-Home oraz fuzji telemetrii z OOH od Nielsena. Natomiast na początku 2023 roku będą znane rezultaty audytu danych Nielsena in-home - poinformowała Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Polska. Menadżerka zaprezentowała też pierwsze wyniki autorskiego badania firmy, dotyczącego oglądania różnych treści wideo w domach.
więcej
|
5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Co czeka rynek?
W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 5,1 proc. do 7,7 mld zł, a tylko w zeszłym kwartale wzrost wyniósł 3,8 proc. - Rynek reklamy spowalnia, ale nie wyhamuje, jak się wcześniej wydawało - mówi Iwona Jaśkiewicz-Kundera z Publicis Groupe.
więcej
|
126,9 tys. zł za reklamę przy "Wiadomościach" w TVP1
W opublikowanym na grudzień cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy "Wiadomościach" w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Piotr Sroka dyrektorem operacyjnym w Walk Creative
Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo-digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital.
więcej
|
Kluczem do skuteczności są przyciągające uwagę reklamy - wynika z raportu DoubleVerify
Przyciągające uwagę reklamy są kluczem do skuteczności, ale najważniejszy jest kontekst, a konsumenci bardzo obawiają się dezinformacji – wynika z raportu “Four Fundamental Shifts in Advertising and Media” przygotowanego przez DoubleVerify w oparciu o międzynarodowe badania konsumenckie.
więcej
|
Pezet wkracza w gaming...
…i wydaje własną grę mobilną Rap Game: The Strife. Debiut gry wsparty jest premierą nowego teledysku o tym samym tytule.
więcej
|
Zuzanna Mielczarska odpowiada za influencer marketing w Feeders Agency
Zuzanna Mielczarska została influencer marketing managerką w Feeders Agency.
więcej
|
Kobiety robiące niezwykłe rzeczy zamiast nagości w kalendarzu Pirelli na 2023 rok
W Mediolanie odbyła się premiera kalendarza Pirelli na 2023 rok. Zamiast typowej dla niego nagości pojawiły się w nim kobiety, które robią na co dzień rzeczy niezwykłe i kreatywne. Autorką zdjęć do najnowszej edycji jest Emma Summerton.
więcej
|
Polot nową agencją w grupie Przestrzeń
Na rynku zadebiutowała agencja Polot. To wspólny projekt Dawida Kaźmierczaka i agencji Przestrzeń.
więcej
|
Reklama na Times Square zachęca Rosjan do powrotu do kraju
Na jednym z budynków na Times Square w Nowym Jorku wyświetlany jest baner z hasłem w języku rosyjskim zachęcającym Rosjan do powrotu do Federacji Rosyjskiej.
więcej
|
Magdalena Piasecka awansuje w strukturach Justtag Group
Magdalena Piasecka objęła stanowisko head of key clients and direct sales w Justtag Group
więcej
|
Sanofi w kampanii zachęca, by "prowadzić się zdrowo". W reklamie Kuba Przygonski i Mikołaj Marczyk
Firma farmaceutyczna Sanofi rozpoczyna kampanię pod hasłem "Prowadź się zdrowo", której celem jest podniesienie świadomości mężczyzn na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD. Jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi: Kuba Przygoński oraz Mikołaj Marczyk.
więcej
|
George Clooney i Jean Dujardin znów razem reklamują Nespresso
George Clooney i Jean Dujardin spotkali się ponownie po ośmiu latach, by reklamować kawę Nespresso. Towarzyszy im Camille Cottin, która debiutuje w tym spocie.
więcej
|
Greyotters obsługuje Fixly w zakresie SEO
Serwis Fixly (Grupa OLX) nawiązuje współpracę z agencją performance marketingową greyotters w zakresie obsługi SEO.
więcej
|
Cushman & Wakefield z kampanią ,,Life Is What We Make It"
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield (CWK) rozpoczęła kampanię „Life Is What We Make It”, której celem jest zaprezentowanie wpływu jej współpracy z klientami w 60 krajach na ludzi, społeczności i planetę.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zwolnienia w Agorze ruszą z opóźnieniem. Nowe zasady dotyczące wypowiedzeń
Związkowcy z działających przy Agorze organizacji ustalili, że zwolnienia grupowe w spółce, które według harmonogramu miały ruszyć w czwartek, w praktyce nie zaczną się wcześniej niż z początkiem przyszłego tygodnia. Przy okazji informują też o nowych zasadach, jakie obowiązują w tegorocznej fali: zwolnienie może odbyć się online i nie można go odrzucić, pracodawca nie musi już pytać, czy pracownik należy do związków, a ci, którzy odchodzą w ramach dobrowolnych odejść - nie mają możliwości powrotu.
więcej
|
Monika Tutak-Goll nową naczelną ,,Wysokich Obcasów". Odchodzi Aleksandra Klich-Siewiorek
Aleksandra Klich-Siewiorek, która zdecydowała się odejść Agory, jeszcze nie złożyła wypowiedzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma na to czas do końca listopada. Co najmniej do końca roku będzie też pracowała jako redaktor naczelna „Wysokich Obcasów”, jednak już w czwartek przedstawiła redakcji swoją następczynię - Monikę Tutak-Goll.
więcej
|
,,Netfilm" podrożał o 2 zł
Cena dwumiesięcznika „Netfilm” (publikowanego przez Wydawnictwo Bauer) wzrosła z 7,99 do 9,99 zł. Nie zmieniła się jego objętość.
więcej
|
Ewa Szadkowska szefową działu prawnego ,,Rzeczpospolitej"
W drugiej połowie grudnia Ewa Szadkowska dołączy do redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Będzie pełniła obowiązki szefowej działu prawnego. Szadkowska przechodzi z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL), gdzie spędziła ostatnią dekadę.
więcej
|
Dziennikarz ,,Super Expressu" podejrzewa spółkę miejską o śledzenie go. Ta zaprzecza
Wrocławski dziennikarz „Super Expressu” (ZPR Media) Marcin Torz stwierdził, że Stadion Miejski we Wrocławiu opublikował przedstawiające go zdjęcie z monitoringu. Zarządca obiektu zaprzecza. Torz ostatnio opublikował serię artykułów krytycznie oceniających spółki miejskie Wrocławia.
więcej
|
Powstała Klimatyczna Baza Wiedzy dla liderów opinii, m.in. dziennikarzy, polityków, twórców kampanii marketingowych
Klimatyczna Baza Wiedzy to ogólnodostępne, darmowe narzędzie online, zawierające aktualne i rzetelne źródła informacji na tematy związane ze zmianą klimatu. Baza służyć ma liderom opinii - dziennikarzom, naukowcom, politykom, ale też każdemu, kto chce wiedzieć i rozumieć więcej na temat zmiany klimatu. Baza jest zbiorem zweryfikowanych raportów i publikacji dotyczących klimatu, które opatrzone zostały krótkim komentarzem, ułatwiającym zrozumienie często niełatwych w odbiorze naukowych treści. Projekt wspierają eksperci i ekspertki z 18 wiodących organizacji pozarządowych, instytucji badawczych i ośrodków akademickich zajmujących się kwestiami dezinformacji i zmiany klimatu.
więcej
|
Zmarła Violetta Sobczak-Porzycka, dziennikarka WTK i ,,Głosu Wielkopolskiego"
Nie żyje dziennikarka Violetta Sobczak-Porzycka, zmarła nagle w wieku 62 lat. Pracowała m.in. w telewizji WTK i „Głosie Wielkopolskim”.
więcej
|
|
|
Elon Musk nie chce być na stałe szefem Twittera, znajdzie nowego CEO
Elon Musk nie zamierza na stałe zarządzać operacyjnie Twitterem, chciałby znaleźć inną osobę na to stanowisko.
więcej
|
Brand24 podwoił zysk, klienci płacą 40 proc. więcej niż przed rokiem
Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 44,7 proc. do 5,8 mln zł miał 381,5 tys. zł zysku netto (wobec 208,5 tys. zł rok wcześniej). Średni przychód od klienta sięgnął 475 zł.
więcej
|
,,The Crown" króluje wśród seriali Netfliksa. Widzowie oglądali nowy sezon ponad 100 milionów godzin
Netflix poinformował, że piąty sezon serialu „The Crown” zadebiutował w królewskim stylu. Zainspirowany prawdziwymi wydarzeniami dramat fabularny, którego twórcą i scenarzystą jest Peter Morgan, od razu trafił na pierwsze miejsce listy seriali anglojęzycznych z 107,39 mln godzin oglądania i został najchętniej oglądanym tytułem ubiegłego tygodnia.
więcej
|
Apple wprowadza MLS Season Pass. Amerykańska piłka nożna w płatnej subskrypcji
1 lutego 2023 r. wystartuje usługa subskrypcyjna MLS Season Pass, w ramach której Apple będzie transmitować na platformie Apple TV mecze amerykańskiej ligi piłki nożnej.
więcej
|
Zamknięto piracki serwis IPTV. 2,6 tys. kanałów, pół mln użytkowników
W ramach wspólnej operacji agentów hiszpańskiej policji i Europolu zamknięto duży serwis IPTV nielegalnie dystrybuujący treści audiowizualne wśród ponad pół mln europejskich użytkowników.
więcej
|
Nvidia: GeForce Now w 4K na telewizorach Samsunga oraz 10 nowych gier
Firma Nvidia ogłosiła, że kolejną platformą, która otrzymuje możliwość uruchamiania gier w natywnej jakości 4K w usłudze GeForce Now, są telewizory Samsung.
więcej
|
Powstała Klimatyczna Baza Wiedzy dla liderów opinii, m.in. dziennikarzy, polityków, twórców kampanii marketingowych
Klimatyczna Baza Wiedzy to ogólnodostępne, darmowe narzędzie online, zawierające aktualne i rzetelne źródła informacji na tematy związane ze zmianą klimatu. Baza służyć ma liderom opinii - dziennikarzom, naukowcom, politykom, ale też każdemu, kto chce wiedzieć i rozumieć więcej na temat zmiany klimatu. Baza jest zbiorem zweryfikowanych raportów i publikacji dotyczących klimatu, które opatrzone zostały krótkim komentarzem, ułatwiającym zrozumienie często niełatwych w odbiorze naukowych treści. Projekt wspierają eksperci i ekspertki z 18 wiodących organizacji pozarządowych, instytucji badawczych i ośrodków akademickich zajmujących się kwestiami dezinformacji i zmiany klimatu.
więcej
|
Orlen uruchomił sortownię przesyłek, przez rok chce postawić 3 tys. automatów paczkowych
PKN Orlen planuje mieć na koniec 2023 roku 4,6 tys. własnych automatów paczkowych, obecnie jest ich ponad 1,5 tys. Koncern uruchomił właśnie pod Strykowem koło Łodzi sortownię przesyłek.
więcej
|
ASM Group partnerem platformy Alibaba
ASM Group został partnerem serwisu sprzedażowego Alibaba.com Singapore E-Commerce Private Limited. Współpraca ma zapewnić klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Audyty badań telemetrycznych na finiszu. "Pomiar crossmediowy w Polsce możliwy"
Wkrótce zostaną ogłoszone wyniki audytów badań Gemius TV Out-Of-Home oraz fuzji telemetrii z OOH od Nielsena. Natomiast na początku 2023 roku będą znane rezultaty audytu danych Nielsena in-home - poinformowała Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Polska. Menadżerka zaprezentowała też pierwsze wyniki autorskiego badania firmy, dotyczącego oglądania różnych treści wideo w domach.
więcej
|
Zjednoczona Prawica i KO tracą w nowym sondażu partii politycznych
Zjednoczona Prawica cieszy się poparciem 31 proc. wyborców, a KO 26,4 proc. - wynika z nowego sondażu Research Partner na panelu Ariadna. Obie formacje notują spadki względem poprzedniej fali badania.
więcej
|
Większość Polaków nie wie, kto ma ich dane osobowe
Ponad 80 proc. Polaków nie wie, gdzie są ich dane osobowe, a ok. 70 proc. nie potrafi należycie ich chronić - wynika z badania serwisu ChronPESEL i Krajowego Rejestru Długów. Dodano, że 65 proc. Polaków obawia się o bezpieczeństwo tych danych przekazywanych firmom i instytucjom.
więcej
|
|
|