|
|
|
|
|
|
|
Mundial na czterech kanałach TVP i w internecie. "Skumulowana widownia będzie rekordowa"
64 mecze na żywo, programy specjalne, dwa studia i cztery kanały, w tym jeden w jakości 4K – tak w Telewizji Polskiej wyglądać będą mistrzostwa świata w piłce nożnej, które ruszają 20 listopada. - Wysyłamy do Kataru delegację liczącą ponad czterdzieści osób. W momencie, w którym reprezentacja Polski odpadnie z mundialu, większość z nich wróci do Polski - mówi Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. Liczy on na to, że wyniki oglądalności imprezy będą zbliżone do widowni poprzedniego mundialu.
więcej
|
Serwis sportowy po ,,Faktach" TVN od Eurosportu, węższa współpraca z Canal+
Od lutego serwis sportowy po głównym wydaniu „Faktów” TVN będzie przygotowany przez Eurosport Polska, nadawca zakończy współpracę w tym zakresie z Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Canal+ Sport rozstaje się właśnie dziennikarz Piotr Salak.
więcej
|
TVP planuje na głównych antenach minimum 836 godz. produkcji z regionów
Władze Telewizji Polskiej ustaliły, że w przyszłym roku w TVP1, TVP2 i TVP Polonia zostanie wyemitowanych przynajmniej 836 godz. produkcji zrealizowanych przez jej ośrodki regionalne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP opuści MUX-8? Jest wniosek o zmianę rezerwacji
Spółka Emitel złożyła w Urzędzie Komunikacji Elektroniczej wniosek o zmianę decyzji rezerwacyjnej dotyczącej MUX-8. Zakłada on, że w przypadku zaniechania emisji kanałów TVP na tym multipleksie miejsca przez nie zwolnione przypadną podmiotom, które dostaną koncesję.
więcej
|
Polsat mundialu w TVP się nie boi. "Skorygowaliśmy ceny"
Grupa Cyfrowy Polsat pytana o wzrostu cen usług satelitarnych i streamingowych, mówi o "skorygowaniu cen". Nadawca nie boi się spadków oglądalności swoich kanałów w związku z transmisją mundialu w Katarze przez TVP. - Pamiętajmy, że to inna strefa czasowa, tak że nie jest to tak atrakcyjne, jak mogłoby być - zaznaczył Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Szef KRRiT zapowiada walkę z dezinformacją i hejtem w mediach. Powstanie kodeks dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki
Nowo powołana Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji spotkała się we wtorek z senacką Komisją Kultury i Środków Przekazu. Podczas dyskusji przewodniczący Rady Maciej Świrski zapowiedział m.in. walkę z dezinformacją i hejtem w mediach oraz sformułowanie kodeksu dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki. Na spotkaniu poruszano także m.in. kwestie koncesji dla TVN czy roli mediów publicznych w obliczu przyszłorocznych wyborów.
więcej
|
Były dziennikarz TVP żąda od publicznego nadawcy ponad 170 tys. zł
Adam Mokrzycki, były dziennikarz TVP3 Rzeszów, który rok temu prawomocnie wygrał proces z Telewizją Polską o przywrócenie do pracy, ponownie wniósł pozew do sądu pracy przeciwko nadawcy. Dziennikarz żąda sprostowania świadectwa pracy i zwrotu zaległych pensji i dodatków, których kwotę wyliczył na ponad 178 tys. zł. TVP - jak twierdzi - najpierw przystała na jego warunki, potem się z ustaleń wycofała. - Zostałem ograny przez telewizję, domagam się tego, co moje - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Sport" TVP1 emitowany po ,,Wiadomościach" zyskał 400 tys. widzów i znacznie zwiększył rynkowe udziały
Serwis sportowy TVP1 emitowany po „Wiadomościach” ogląda średnio 1,33 mln osób. Jest to o 394 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy audycja emitowana była przed dziennikiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Majewska w TVP Info także we ,,Wstaje dzień"
Dziennikarka TVP Info Monika Majewska dołączyła do grona prowadzących poranne pasmo „Wstaje dzień”. Ze stacją jest związana od wiosny br.
więcej
|
Polska edycja ,,Celebs go dating" w Eska TV
W środę, 16 listopada w Eska TV zadebiutuje nowy program „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw”. Uczestnikami w projekcie będą m.in. Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska. W roli psychologów pojawią się Barbara Strójwąs i Marcin Mańka, a ich asystentem będzie Łukasz Darłak.
więcej
|
,,I tak po prostu..." HBO wraca z drugim sezonem. Czy kontynuacja ma sens?
Serial „I tak po prostu…” od HBO, nawiązuje do wielkiego poprzednika, czyli „Seksu w wielkim mieście”. Mimo chłodnego przyjęcia pierwszego sezonu produkcji, właśnie trwają prace nad drugą odsłoną. Przypominamy powody, dla których powrót Carrie Bradshaw nie spotkał się z entuzjazmem fanów.
więcej
|
Stacja TVP 4K w kolejnej sieci kablowej
Wywodzący się z Poznania operator kablowy Inea włączy do swojej oferty kanał TVP 4K - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To już trzecia duża sieć kablowa, w której znajdzie się uruchamiana specjalnie na mundial stacja.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przewiduje stabilizację rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku
Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, po szacowanym na około 1,3 proc. jego spadku w 2022 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.
więcej
|
Koniec Eurosport Playera, Eurosport tylko w pakietach na Playerze
W połowie stycznia zniknie platforma subskrypcyjna Eurosport Player. Treści z niej będą dostępne w pakietach na platformie Player (TVN Warner Bros. Discovery).
więcej
|
Dariusz Szpakowski: Katar to mój ostatni mundial
Komentator piłkarski TVP Dariusz Szpakowski zapowiedział, że zaczynające się w niedziele mistrzostwa świata to ostatni mundial, przy którym będzie pracował jako dziennikarz. Szpakowski relacjonował wszystkie mundiale od 1978 roku, z TVP jest związany od 1983 roku.
więcej
|
Hiszpański nadawca pokaże mundial w jakości 4K w telewizji naziemnej
Hiszpański publiczny nadawca RTVE część meczów MŚ w piłce nożnej Katar 2022 pokaże w jakości 4K w naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Turniej darta PDC European Tour od przyszłego roku w Viaplay
PDC European Tour w Viaplay będzie można oglądać od lutego 2023 roku.
więcej
|
Play i UPC Polska mają 18,8 mln klientów. Czują wzrost cen prądu i pensji
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa P4, do której należą Play, UPC Polska i Virgin Mobile, przy wzroście przychodów z 1,83 do 2,42 mld zł osiągnęła 979 mln zł zysku EBITDAaL. Firma miała 16,79 mln klientów usług mobilnych i 1,97 mln korzystających z usług stacjonarnych.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe logo Audi. "Wnosi markę na nowy poziom wzorniczy"
Marka samochodów Audi zaprezentowała nowe logo. Jest dwuwymiarowe, a nie trójwymiarowe, przez co ma być prostsze i nowocześniejsze. Chrom zastąpiono kolorami czarnym i białym. - Audi to marka kreująca trendy. Świetny, prosty design nowych modeli wyprzedza linie innych producentów samochodowych - komentuje Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, creative director w Soul & Mind Group.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przewiduje stabilizację rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku
Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, po szacowanym na około 1,3 proc. jego spadku w 2022 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.
więcej
|
Z PZPN odchodzi dyrektor marketingu i sponsoringu
Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej, odchodzi z organizacji. Na początku 2023 r. ma objąć kierownicze stanowisko w firmie z branży reklamowo-mediowej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa
Michał Głowala objął stanowisko head of innovation w agencji reklamowej DDB Warszawa.
więcej
|
Omnicom zaleca wstrzymanie reklam na Twitterze
Grupa reklamowa Omnicom Media Group zaleca swoim klientom wstrzymanie wydatków na Twitterze, powołując się na „potencjalne poważne implikacje” dla reklamodawców na platformie od czasu przejęcia przez Elona Muska pod koniec zeszłego miesiąca.
więcej
|
Piłkarz Matty Cash w nowej kampanii Mubi
Porównywarka ubezpieczeń Mubi startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash.
więcej
|
"Markowe prezenty taniej" w TK Maxx na święta. Pierwsza reklama nakręcona w Polsce
Sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię pod hasłem "Markowe prezenty taniej. Mamy to!", w której przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki.To pierwsza w historii marki reklama nakręcona w Polsce.
więcej
|
Sherlock na tropie internetowych oszustów w reklamie OLX
Ruszyła kampania reklamowa "Zaliczka na Kłopoty" serwisu ogłoszeniowego OLX, której tematem jest bezpieczeństwo transakcji w internecie.
więcej
|
adidas zwraca uwagę na problem molestowania kobiet w akcji społecznej "With Women We Run"
Marka adidas rozpoczęła kampanię społeczną With Women We Run, zwracającą uwagę na problem molestowania słownego i fizycznego kobiet, które uprawiają sport.
więcej
|
Balenciaga usunęła swoje konto na Twitterze
Dom mody Balenciaga usunął swoje konto na Twitterze. Tym samym stał się pierwszą dużą marką modową, która opuściła sieć społecznościową w związku ze zmianami polityki nowego właściciela Elona Muska.
więcej
|
Łukasz Alwast dyrektorem worldbuildingu Everdome metaverse
Łukasz Alwast dołączył do Everdome, platformy metawersum.
więcej
|
,,Słyszysz przemoc. Usłysz nas" - Stowarzyszenie Lambada i Babbel protestują przeciwko mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+
16 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Tolerancji. Z okazji Babbel, platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas", której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+.
więcej
|
Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché.
więcej
|
Blisko 3 tys. zł kosztuje zestaw LEGO Wieża Eiffla
Grupa LEGO wprowadza do sprzedaży najwyższy model z klocków w historii marki. Nowy zestaw LEGO Wieża Eiffla jest wiernym odwzorowaniem Wieży Eiffla w Paryżu.
więcej
|
Kerris pracuje dla delio
Supermarket online delio nawiązał z agencją digitalową Kerris współpracę w zakresie opracowywania i realizacji kampanii reklamowych 360.
więcej
|
Polski oddział PlayStation autorem spotu promującego "God of War Ragnarök"
Polski oddział PlayStation przygotował spot reklamujący "God of War Ragnarök", nową grę, którą firma Sony Interactive Entertainment wprowadziła na rynek na całym świecie tydzień temu.
więcej
|
Średnia cena koszyka zakupowego znowu w górę. Najtańszą siecią Auchan, największe podwyżki w Selgros Cash & Carry
W październiku w stosunku do września ceny wzrosły w 10 spośród 13 sieci. Średnia cena koszyka zakupowego w październiku była o 1,05 proc. wyższa niż miesiąc wcześniej – wynika z raportu ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Marcin Dubiniec i Tymoteusz Pieszka w The Reel Friends
Reżyser Marcin Dubiniec oraz operator Tymoteusz Pieszka to kolejni twórcy reprezentowani przez Karolę Kowalczyk oraz Milenę Gronau - Kozyrę w The Reel Friends.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Amazon ma zwolnić 10 tys. pracowników
Technologiczny gigant Amazon planuje zwolnienie w bliskiej przyszłości ok. 10 tys. pracowników, najwięcej w historii firmy - poinformował dziennik "New York Times". Zwolnienia mają objąć działy zajmujące się urządzeniami, sprzedażą detaliczną i HR.
więcej
|
Twitter zwolnił pracowników, którzy na wewnętrznym forum skrytykowali Muska
Z Twittera zwolniono w ostatnich dniach ok. 20 pracowników, którzy na firmowym forum w aplikacji Slack krytycznie skomentowali poczynania w firmie jej nowego właściciela Elona Muska. Pożegnano się też z pracownikiem, który polemizował z Muskiem na Twitterze.
więcej
|
PewDiePie już nie jest największym youtuberem na świecie
Jimmy Donaldson znany również jako MrBeast ma już więcej subskrybentów niż największy dotychczas na świecie twórca PewDiePie.
więcej
|
TikTok wbudowany w Operę
Opera zintegrowała platformę społecznościową TikTok z paskiem bocznym desktopowej wersji internetowej przeglądarki.
więcej
|
Najlepsze połączenia internetowe dla subskrybentów Netfliksa w Polsce. Podsumowanie października
Październik okazał się stabilnym miesiącem w Indeksie prędkości dostawców internetowych Netflix, czyli comiesięcznym zestawieniu dostawców usług internetowych zapewniających najlepsze warunki korzystania z serwisu.
więcej
|
Omnicom zaleca wstrzymanie reklam na Twitterze
Grupa reklamowa Omnicom Media Group zaleca swoim klientom wstrzymanie wydatków na Twitterze, powołując się na „potencjalne poważne implikacje” dla reklamodawców na platformie od czasu przejęcia przez Elona Muska pod koniec zeszłego miesiąca.
więcej
|
Znamy finałową dwudziestkę w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku. Wśród zgłoszonych "rel", "essa" i "betoniarz"
Nowe słowa lub frazy zyskują popularność dzięki ładunkowi komizmu, ekspresji czy ironii - mówi PAP prof. Anna Wileczek z Uniwersytetu J. Kochanowskiego w Kielcach oraz Obserwatorium Języka i Kultury Młodzieży UJK, przewodnicząca jury plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku. W finałowej dwudziestce znalazły się m.in. "rel", "betoniarz" i "essa".
więcej
|
Nowy podcast w Apple News z okazji mundialu
Brendan Hunt i Rebecca Lowe wcielą się w rolę prowadzących nowy podcast na platformie Apple News, przygotowany z okazji zbliżającego się mundialu.
więcej
|
Legimi ze wzrostem przychodów
Spółka Legimi, oferująca platformy z e-książkami, w minionym kwartale odnotowała skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 15,5 mln zł, co oznaczało wzrost o 23 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Spółka stale rozwija platformę Legimi 4.0 w zakresie rozbudowy o kolejne funkcje oraz zakończyła i rozliczyła pierwszy etap prac badawczych, w ramach trwającego projektu dotyczącego możliwości wykorzystania technik sztucznej inteligencji.
więcej
|
Marcin Meller przenosi się na YouTube. Szuka sponsorów i inwestorów
Marcin Meller, który rozstaje się z TVN24, oznajmił na Facebooku, że zamierza założyć własny kanał na YouTube. Mógłby on być finansowany poprzez internetową społeczność, ale także przez sponsorów. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie chce na razie podawać szczegółów i zastrzega: - To jedna z opcji, którą rozważam.
więcej
|
Google skazane na 392 mln dolarów grzywny za śledzenie użytkowników
Alphabet, właściciel Google, otrzymał 391,5 mln dolarów grzywny w wyniku pozwu 40 amerykańskich stanów. Koncern po zawarciu ugody ukarano za nielegalne śledzenie lokalizacji swoich użytkowników.
więcej
|
Qczaja promuje Żywiec Zdrój na TikToku
Marka Żywiec Zdrój Naturals we współpracy z Frisco.pl wystartowała z kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, trenera i motywatora.
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne
Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|