|
|
|
|
|
|
|
Zysk Cyfrowego Polsatu powyżej oczekiwań. Abonenci płacą 4 proc. więcej
W zeszłym kwartale grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów o 3 proc. do 3,27 mld zł zanotowała 839,6 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Wyniki firmy są wyższe od prognoz analityków. Średni przychód miesięczny od abonenta zwiększył się o 3,9 proc. do 71,3 zł, a od klienta usług prepaidowych - o 9,1 proc. do 17,9 zł. Telewizja Polsat wbrew malejącemu rynkowi reklamy i sponsoringu w telewizji zwiększyła przychody w tym zakresie o 2,9 proc.
więcej
|
Matyszkowicz nieobecny na koncercie jubileuszowym TVP
Prezes Telewizji Polskiej Mateusz Matyszkowicz był nieobecny podczas niedzielnego koncertu jubileuszowego z okazji 70-lecia TVP. W trakcie gali połączył się drogą satelitarną i wyjaśnił, że przebywa w Kijowie, gdzie odwiedza pracujących tam korespondentów publicznego nadawcy. - Oni są w tym momencie na posterunku, a chciałbym, aby z nami świętowali, dlatego jestem tutaj – stwierdził. Szczegóły i zakres wizyty Matyszkowicza w Ukrainie objęte są tajemnicą - wyjaśnia nam biuro nadawcy.
więcej
|
KRRiT zajmie się wypowiedzią Pietrzaka o Tusku. Nazwał go ,,produktem germanizacji i rusyfikacji"
Jan Pietrzak w programie „#Jedziemy” w TVP Info powiedział o Donaldzie Tusku, że to „produkt germanizacji i rusyfikacji (…) potomek Bismarcka albo Stalina”. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała jedną skargę indywidualną na tę wypowiedź.
więcej
|
Gdzie oglądać TVP 4K z mundialem? Kanał trafi do kolejnych operatorów
Stacja TVP 4K, która w jakości 4K będzie pokazywać mecze piłkarskiego mundialu w Katarze, dołączy do ofert sieci kablowych Vectra i Toya. Z kolei platforma Polsat Box i UPC Polska cały czas rozmawiają z Telewizją Polską na temat włączenia tej stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ze stacji Paramount Global zniknęły seriale Polsatu. ,,Odświeżenie propozycji"
Z ramówki kanału Nickelodeon zniknął serial „Rodzina zastępcza”, a Comedy Central przestał emitować „Graczyków” oraz „Daleko od noszy” - wszystko to produkcje Polsatu. Agnieszka Odachowska, PR manager Paramount Global w Polsce, informuje Wirtualnemedia.pl, że „zmiany są podyktowane dostosowywaniem oferty pod kątem oczekiwań i preferencji widzów”.
więcej
|
Domagała, Grabowska, Stenka i Lubaszenko w nowym serialu Polsatu
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu komediowego Polsatu „Rafi”, w którym główne role zagrają Paweł Domagała i Zuzanna Grabowska. Za realizację odpowiada dom produkcyjny TFP.
więcej
|
TVP sprzedaje dodatkowe reklamy przy mundialu
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaoferowało reklamodawcom dodatkowy czas reklamowy przy meczach rozgrywanych w trakcie zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Nadawca twierdzi, że robi to z powodu ogromnego zainteresowania reklamą przy mundialu.
więcej
|
W TVP1 najwięcej hitów ratingowych. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Fakty" na czele rankingu
Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Wśród 20 najchętniej oglądanych audycji dziewięć lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apel o ocalenie naziemnej telewizji cyfrowej
Ponad 80 firm i organizacji zaapelowało, by nadawcy telewizyjni nie stracili wykorzystywanych przez nich częstotliwości naziemnych znajdujących się w dolnym paśmie UHF. Decyzje, czy nadal będzie tam nadawana telewizja, zapadną za rok. Zęby na te częstotliwości ostrzy sobie branża telekomunikacyjna.
więcej
|
Dawna prezenterka TVP prowadzi pasmo publicystyczne Telewizji wPolsce.pl
Jako gospodyni pasma publicystycznego „Gorące pytania” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria) zadebiutowała Małgorzata Jarecka - dziennikarka i piosenkarka, wcześniej związana m.in. z Telewizją Polską.
więcej
|
,,Detektyw" HBO wraca z czwartym sezonem. Co działo się z serialem w ostatnich latach? Pięć faktów, które musicie znać
„Detektyw” był wielkim odkryciem początku 2014 roku. Serial HBO, stworzony przez Nica Pizzolatto z Matthew McConaughey i Woody’m Harrelsonem spodobał się nie tylko widzom, ale i krytykom. Tekst na jego temat napisał nawet prof. Mikołejko.
więcej
|
Media Cyfrowego Polsatu mniej zyskowne, Telewizja Polsat nie daje się spadkowi w reklamie tv
W zeszłym kwartale segment mediów grupy Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 11 proc. zanotował spory spadek zyskowności. Natomiast Telewizja Polsat wbrew malejącemu rynkowi reklamy i sponsoringu w telewizji zwiększyła przychody w tym zakresie o 2,9 proc.
więcej
|
Ruszyła druga edycja ,,Heart of Europe", ,,Marusarz. Tatrzański Orzeł" i ,,Dom pod dwoma orłami" wśród polskich nominacji
W poniedziałek, 14 listopada rozpoczęła się druga edycja „Heart of Europe”. Relacje z wydarzenia na bieżąco oglądać można w TVP Polonia. W czwartek stacja pokaże uroczystą galę, która będzie zwieńczeniem festiwalu.
więcej
|
30. edycja ,,Reklamy Dzieciom" w TVP1. Emisja w Boże Narodzenie po ,,Wiadomościach"
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. To już 30. edycja charytatywnej akcji.
więcej
|
Netia rozbudowuje ofertę ukraińskich kanałów. W portfolio pięć nowych stacji
Netia udostępniła abonentom usług telewizyjnych pięć kolejnych kanałów w języku ukraińskim. Przez kilka najbliższych miesięcy będą one dostępne w tzw. oknie otwartym.
więcej
|
Michał Rolnicki z ,,Barw szczęścia" w obsadzie serialu ,,Święty"
Michał Rolnicki - szerokiej widowni znany z roli Łukasza Sadowskiego w „Barwach szczęścia” - wystąpi w serialu Super Polsatu „Święty”.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Fake kibice" na Mundialu sponsorowani przez Katar. "Ustawki niszczą atmosferę"
Organizatorzy mundialu w Katarze płacą za udawanie rozentuzjazmowanych kibiców nawet robotnikom z Bangladeszu. - Wszelkie ustawki nie tylko nie budują atmosfery, ale wręcz ją niszczą - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jakub Biel, niezależny ekspert ds. komunikacji marketingowej.
więcej
|
TVP sprzedaje dodatkowe reklamy przy mundialu
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaoferowało reklamodawcom dodatkowy czas reklamowy przy meczach rozgrywanych w trakcie zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Nadawca twierdzi, że robi to z powodu ogromnego zainteresowania reklamą przy mundialu.
więcej
|
Bartłomiej Główczyński: z Warner Bros. Discovery do FCB&theMilkman
Bartłomiej Główczyński dołącza do agencji kreatywnej FCB&theMilkman. Po wielu latach pracy w grupie Discovery będzie odpowiedzialny za relacje z klientami FCB&theMilkman jako business development director.
więcej
|
Amazon najchętniej preferowanym przez konsumentów środowiskiem reklamowym
Globalną marką medialną, w otoczeniu której konsumenci najbardziej akceptują reklamy, jest Amazon – wynika z rankingu Media Creations firmy Kantar. Reklamy na platformie Amazon były wspomniane przez konsumentów jako najbardziej istotne dla nich osobiście i najbardziej przydatne w porównaniu do innych. W Polsce preferowaną platformą jest Allegro.
więcej
|
Fonia Telekom tworzy własny dział reklamowy, na czele Beata Bieniek
Rusza Fonia.Digital - agencyjny dział operatora Fonia Telecom, łączący możliwości dostawcy usług telekomunikacyjnych i agencji reklamowej. Zespół rozwija Beata Bieniek.
więcej
|
Dominika Przyłęcka odpowiedzialna za obsługę klienta w Focus Nation
Dominika Przyłęcka objęła stanowisko client service director w agencji komunikacji marketingowej Focus Nation.
więcej
|
Answear rusza z kampanią na Black Friday
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania platformy e-commerce Answear. Działania przygotowały Feeders Agency, Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską oraz Locomotive.
więcej
|
Na świąteczną trasę wracają ciężarówki Coca-Coli
Pod hasłem "Magia świąt zawsze znajdzie drogę" Coca-Cola ogłasza swoją tegoroczną trasę ze słynnymi ciężarówkami. Odwiedzą one kilkanaście miast w całej Polsce.
więcej
|
Publicis Groupe przejmuje agencję VIVnetworks
Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Zenith ogłosiła przejęcie VIVnetworks, agencji marketingu afiliacyjnego w Europie Środkowej i Wschodniej. ViVnetworks zostanie zintegrowana z platformą marketingu efektywnościowego Publicis Groupe - CJ.
więcej
|
Etoto na Mundial ,,Na grubo". W reklamie Borek, Wichniarek i Durda
Nowa kampania reklamowa Etoto, polskiego legalnego bukmachera, jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu tego roku.
więcej
|
IKEA w nowej kampanii zwraca się do przedsiębiorców
„Korzyści dla twoich pracowników”, „rób firmowe zakupy taniej” – takimi hasłami sieć sklepów IKEA w swojej nowej kampanii zachęca właścicieli mikro, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network. Ogólnopolskie działania potrwają do połowy grudnia.
więcej
|
Lionel Messi, Roberto Carlos i Robert Pires w mundialowej kampanii Gatorade
Gatorade, marka należąca do PepsiCo, rozpoczęła nową globalną kampanię z gwiazdami piłki nożnej: Lionelem Messim, Roberto Carlosem i Robertem Piresem na tydzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Spot wideo „The Next Ninety Minutes” skupia się na tym, jak sportowcy przygotowują się psychicznie i fizycznie do wyzwania.
więcej
|
Wyborcza.pl podkreśla w reklamach, że "pisze o tym, co ma znaczenie"
W poniedziałek rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl (Agora). Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
więcej
|
Mariusz Przybylski zaprojektował kolekcję dla Samsung Galaxy Z Flip4
Mariusz Przybylski, projektant mody stworzył limitowaną kolekcję oraz akcesoria do personalizacji dla najnowszych smartfonów Samsung Galaxy Z Flip4.
więcej
|
Mateusz Bieniek ambasadorem Pocztexu
Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex, należącej do Poczty Polskiej.
więcej
|
Polska jako przyjaciółka Ukrainy we wzruszającym spocie na Święto Niepodległości
Z okazji polskiego Święto Niepodległości ambasada ukraińska opublikowała spot „Dziękuję Ci, Polsko!”. To historia przyjaźni obu państw w dobie brutalnej agresji rosyjskiej.
więcej
|
Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych
Sieć sklepów Carrefour Polska w związku z nadchodzącym Bożym Narodzeniem rozbudowała ofertę świątecznych produktów spożywczych marek własnych. Obejmuje ona m.in. gotowe ciasta, różnego rodzaju słodycze, klasyczne świąteczne przysmaki czy kawy i jest promowana hasłem "Wszystkiego świątecznego w extra cenach".
więcej
|
Mlekpol twierdzi, że "wszyscy lubią Łaciate"
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ruszyła właśnie z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami dań mają inspirować Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Porozumienie w Agorze. Nawet 23 tys. zł dodatku dla zwalnianych pracowników
Dodatki w kwocie od 7,2 tys. zł do ponad 23 tys. zł (poza ustawowymi odprawami) otrzymają zwalniani z Agory pracownicy - wynika z poniedziałkowego porozumienia między związkowcami a zarządem spółki. Pieniądze na to w części pochodzić mają z przyszłorocznych odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. - To bezprecedensowe wsparcie dla odchodzących w zwolnieniach grupowych, bo bezprecedensowa jest także sytuacja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ariadna Rozwadowska, szefowa NSZZ "Solidarność" w Agorze i Inforadio. Pracownicy zyskać mają dużo więcej niż tylko finansowe wsparcie.
więcej
|
Dzienniki Polska Press zdrożały drugi raz w ciągu roku
Wzrosły ceny egzemplarzowe 17 dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press (należy do Orlenu). Poprzednio gazety podrożały w styczniu br.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" bez 2,5 mln zł zysku, wpływy 3 proc. w dół
W minionym kwartale skonsolidowane przychody Gremi Media zmalały o 2,9 proc. do 23,65 mln zł, a zysk netto spadł z 3,12 mln do 657 tys. zł. Wyniki finansowe firmy pogorszyły się także w ujęciu trzech kwartałów.
więcej
|
Aleksandra Przybylska po 25 latach odchodzi z ,,Gazety Wyborczej"
Po 25 latach pracy z "Gazetą Wyborczą" (Agora) żegna się Aleksandra Przybylska, zastępczyni redaktor naczelnej poznańskiego oddziału dziennika. - Decyzja o odejściu nie należała do łatwych - komentuje dziennikarka. Jej miejsce zajmie dziennikarz śledczy Piotr Żytnicki, nowe obowiązki obejmie także Marta Kaźmierska.
więcej
|
Arkadiusz Rogowski naczelnym ,,Dziennika Polskiego" i ,,Gazety Krakowskiej"
Szefujący od ponad roku rzeszowskim „Nowinom” (Polska Press Grupa) Arkadiusz Rogowski, będzie p.o. redaktora naczelnego „Dziennika Polskiego” i „Gazety Krakowskiej” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rogowski zastąpi tym samym Wojciecha Muchę, który pożegnał się z Polska Press.
więcej
|
e-Kiosk z większym zyskiem po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku firma e-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami, odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc. w stosunku do ubiegłego roku, osiągając wartość 10 274 tys. zł. Wskaźnik EBITDA wzrósł z kolei z 3 514 tys. zł w roku ubiegłym do 4 016 tys. zł. obecnie, co oznacza wzrost o 14 proc. rok do roku. Rentowność EBITDA osiągnęła poziom 39 proc.
więcej
|
Wyborcza.pl podkreśla w reklamach, że "pisze o tym, co ma znaczenie"
W poniedziałek rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl (Agora). Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
więcej
|
Agora porozumiała się ws. zwolnień, oszczędzi 6,7 mln zł rocznie
W poniedziałek Agora porozumiała się z działającą w spółce „Solidarnością” co do warunków zwolnień grupowych obejmujących do 84 pracowników. Spółka szacuje, że wyda na nie ok. 3,6 mln zł, a od przyszłego roku będzie oszczędzać ok. 6,7 mln zł rocznie.
więcej
|
Zwolnienia także w spółce zależnej Agory: Helios chce się pożegnać z 80 pracownikami
Spółka Helios, należąca do grupy kapitałowej Agora, w ramach zwolnień grupowych planuje pożegnać się z maksymalnie 80 osobami, czyli 20 proc. swoich pracowników.
więcej
|
|
|
Google pozwala na płatności w aplikacjach mobilnych Spotify i Bumble
Koncern Google zgodził się, żeby platforma muzyczna Spotify i randkowa Bumble w swoich aplikacjach na Androida pobierały płatności bezpośrednio od użytkowników. Wcześniej Google i Apple spierały się w tej sprawie m.in. z koncernem gamingowym Epic Games.
więcej
|
Jeff Bezos przekaże większość majątku na cele charytatywne
Założyciel Amazona Jeff Bezos, którego majątek jest wyceniany na 124 mld dol., powiedział w poniedziałek w wywiadzie dla CNN, że przekaże większość swej fortuny na cele charytatywne związane z walką z ociepleniem klimatu oraz podziałami politycznymi i społecznymi.
więcej
|
Chwalący PiS profil "Okiem młodych" znika z publicznego TikToka
Młodzi działacze środowiska PiS ukryli filmy z konta na TikToku. Profil "Okiem młodch" ma status prywatny. Jak dowiadują się Wirtualnemedia.pl, to tymczasowe rozwiązanie.
więcej
|
InPost zaczął dostarczać zakupy z Zalando
Operator logistyczny InPost zaczął współpracę z internetowym sklepem odzieżowym Zalando. Zakupy będą dostarczane do Paczkomatów i przez kurierów do domów kupujących.
więcej
|
Paszporty trafią do aplikacji mObywatel. Można o nie wnioskować przez internet
Pierwsze paszporty w nowym systemie został skutecznie wydane. Dzisiaj będzie pierwsze "przetarcie” nowej wersji już w urzędach z obywatelami - poinformował w poniedziałek pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa Janusz Cieszyński. Dodał, że docelowo paszport trafi do aplikacji mObywatel.
więcej
|
Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze
W Przeglądzie Sportowym Onet (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutował serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
więcej
|
Z Twittera zwolniono 4,4 tys. pracowników
Według nieoficjalnych doniesień zwolnienia ogłoszone przez Twittera ponad tydzień temu objęły ok. 4,4 tys. z 5,5 tys. pracowników ze stałymi umowami. Cięcia najmocniej objęły piony moderacji treści i marketingu.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|