|
|
|
|
|
|
|
Edward Miszczak dyrektorem programowym Polsatu, Nina Terentiew pozostaje w zarządzie
W styczniu 2023 roku nowym dyrektorem programowym Polsatu zostanie Edward Miszczak, który zastąpi na tym stanowisku Ninę Terentiew. Z kolei Terentiew ma pozostać w zarządzie Telewizji Polsat - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Meller odchodzi z TVN24, ale jest otwarty na propozycje. ,,Priorytetem książka"
Gdyby nie sukces jego pierwszej fabularnej książki, Marcin Meller pewnie nie tak szybko odszedłby z „Drugiego śniadania mistrzów” w TVN24. - Z książką poszło mi lepiej, niż myślałem, mam już umowę na drugą, to teraz priorytet - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz. I zapowiada, że pracą w TVN24 nie jest „kosmicznie zmęczony”: - Gdyby ktoś zadzwonił z sensowną propozycją, mógłbym podjąć nową pracę choćby w grudniu - deklaruje.
więcej
|
Stacja Bąkiewicza ruszy bez decyzji KRRiT. ,,Koncesja nie jest dobrem rzadkim"
W Święto Niepodległości rozpocznie nadawanie kanał Media Narodowe. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie wpłynął wciąż wniosek o koncesję dla tej stacji. Odpowiedzialny za dystrybucję MN Piotr Barełkowski tłumaczy, że dokumenty już wysłano, a emisja będzie testem technicznym.
więcej
|
Bart Staszewski pozywa TVP za oczernianie. Domaga się m.in. emisji filmu w jego reżyserii
Aktywista ruchu LGBT+ Bart Staszewski złożył pozew przeciwko Telewizji Polskiej w związku z naruszeniem jego dóbr osobistych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zarzuca on TVP kłamstwa, manipulacje i brak bezstronności w emitowanych na swój temat materiałach. Domaga się nie tylko przeprosin i zadośćuczynienia, ale też emisji filmu w jego reżyserii o równości małżeńskiej.
więcej
|
Disney+ ma już 164 mln subskrybentów, pion streamingowy Disneya podwoił stratę
Na początku października z Disney+ (licząc z indyjską ofertą Hotstar) korzystało 164,1 mln subskrybentów, o 12,1 mln więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne wpływy segmentu streamingowego Disneya (obejmującego też Hotstar, ESPN+ i Hulu) wzrosły o 8 proc. do 4,91 mld dolarów, a strata operacyjna pogłębiła się z 630 mln do 1,47 mld dolarów.
więcej
|
,,The Crown" w piątym sezonie próbuje obalić monarchię i nie oszczędza nikogo. Recenzja serialu Netfliksa
Od dzisiaj na platformie Netflix dostępny jest piąty sezon „The Crown”. Brytyjczycy od września mają nowego króla, a to właśnie losom księcia Karola najwięcej uwagi w premierowych odcinkach poświęcił twórca serialu, czyli Peter Morgan.
więcej
|
1,48 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 17" w Polsacie
Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time siedemnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,48 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż miała piętnasta edycja pokazywana przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,86 mln widzów otwarcia nowego sezonu PŚ w skokach
Pierwsze dwa konkursy najnowszego sezonu PŚ w skokach narciarskich na antenie TVP1 oglądało średnio 1,75 mln osób. Z kolei w TVP Sport zawody miały 501 tys. oglądających, a w Eurosporcie 1 - 613 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl przyspiesza premierę ,,Skazanej 2", serial zadebiutuje 11 listopada (zdjęcia)
W piątek, 11 listopada - o cztery dni wcześniej niż planowano - w Player.pl zadebiutuje drugi sezon „Skazanej” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial był nagrywany na przełomie roku, w głównej roli występuje Agata Kulesza. Do obsady nowych odcinków dołączyli m.in. Adam Woronowicz, Jacek Beler i Konrad Eleryk.
więcej
|
Serial ,,Kruk. Jak tu ciemno" od 9 grudnia w Canal+ online, to ostatni sezon cyklu ,,Kruk" (wideo)
W piątek, 9 grudnia w Canal+ online odbędzie się premiera trzeciego - finałowego - sezonu serialu „Kruk”, zatytułowany „Kruk. Jak tu ciemno”. W głównej roli ponownie występuje Michał Żurawski. Właśnie udostępniony został teaser produkcji.
więcej
|
Szef pirackiego serwisu musi zapłacić 15,7 mln dol. grzywny
Dzięki działaniom Międzynarodowej Koalicji Nadawców Przeciwko Piractwu (IBCAP) zapadł wyrok przeciwko twórcom pirackiej usługi iStar. Sąd Federalny w Michigan nakazał usunięcie z niej kanałów platformy cyfrowej Dish Network i innych członków organizacji. Ponadto dyrektor generalny pirackiej iStar Ahmed Karim ma zapłacić 15,7 mln dol. odszkodowania.
więcej
|
Były minister zdrowia w surwiwalowym reality show
Były brytyjski minister zdrowia Matt Hancock tymczasowo zamienia Izbę Gmin na australijską dżunglę. We wtorek wieczorem zadebiutował w telewizyjnym reality show "I'm a Celebrity... Get Me Out of Here!", którego uczestnicy mają za zadanie przetrwać w trudnych warunkach.
więcej
|
Serial ,,Westworld" od HBO skasowany. Fani rozczarowani
Gdy serial „Westworld” startował w 2016 roku, był zapowiadany jako jedna z przełomowych produkcji HBO. Tak rzeczywiście było do pewnego momentu. Po drugim sezonie widownia zaczęła narzekać.
więcej
|
Wieloletnia umowa o partnerstwie Viaplay i producenta telewizorów
Grupa Viaplay zawarła wieloletnie porozumienie o partnerstwie z chińskim producentem telewizorów Hisense. Dzięki umowie aplikacja serwisu streamingowego będzie zainstalowana na wszystkich urządzeniach, które trafią do sklepów w krajach, gdzie działa skandynawska platforma. Na wybranych rynkach Hisense zaoferuje też przycisk na pilotach ułatwiający uruchomienie aplikacji Viaplay.
więcej
|
Anna Soporek prowadzącą ,,Wstaje dzień" w TVP Info
Do grona gospodarzy porannego pasma „Wstaje dzień” w TVP Info dołączyła Anna Soporek, reporterka „Pytania na śniadanie”. Z Telewizją Polską dziennikarka jest związana od 10 lat.
więcej
|
Marcin Meller odchodzi z ,,Drugiego śniadania mistrzów" w TVN24
W sobotę 19 listopada Marcin Meller ostatni raz poprowadzi magazyn „Drugie śniadanie mistrzów” w TVN24. - Po blisko czternastu latach zarwanych weekendów czas powiedzieć stop. Już nie daję rady, po prostu. - stwierdził dziennikarz.
więcej
|
ATM Grupa wypłaci 6,7 mln zł zaliczki dywidendowej. 2,7 mln zł dla Kurzewskich, 1,2 mln zł dla Solorza
ATM Grupa zdecydowała, że jako zaliczkę na poczet dywidendy z br. wypłaci akcjonariuszom 6,74 mln zł, po 8 groszy na walor. Głównymi akcjonariuszami firmy są spółka kontrolowana przez Tomasza Kurzewskiego i Dorotę Michalak-Kurzewską oraz Zygmunt Solorz.
więcej
|
Czas na wymianę opon. Sprawdź, jak w razie problemów z kołem pomoże ci w trasie LINK4 Tak jak przestawiamy zegarki na czas zimowy, również Twoje auto trzeba dostosować do zimowego trybu jazdy. Zmiana opon to podstawa, ale warto też zadbać o ubezpieczenie, które wybawi Cię z kłopotu w nieprzewidzianych sytuacjach. Z ubezpieczeniem w LINK4 nie będziesz musiał się o to martwić, bo Assistance Opony jest w pakiecie razem z obowiązkowym OC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Effie Awards Poland 2022: Grand Prix dla Yes ,,Jestem kobietą". DDB Warszawa i Starcom agencjami roku, Grupa Maspex najlepszym reklamodawcą
Podczas gali 23. edycji Effie Awards Poland zostało wręczonych 66 statuetek - 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych. Najważniejsze wyróżnienie - nagroda Grand Prix Effie 2022 - powędrowało do Yes Biżuteria, agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfery, Massive Music i Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową Starcom a firmą roku - Grupa Maspex.
więcej
|
Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A
Mona Kinal została szefową marketingu firmy G2A, największej na świecie platformy marketplace z produktami cyfrowymi. Wcześniej kierowała marketingiem Empiku.
więcej
|
Publicis Groupe i Carrefour tworzą joint-venture
Grupa Carrefour, detalista spożywczy wraz z Grupą Publicis ogłosiły plany stworzenia joint-venture, która ma być odpowiedzią na "gwałtowny wzrost znaczenia retail mediów w Europie kontynentalnej i Ameryce Łacińskiej".
więcej
|
Ceramika Paradyż klientem agencji Green Parrot
Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.
więcej
|
Autobus do magicznego świata książek reklamuje Happy Meal w McDonald's
McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię zestawów Happy Meal, promującą dodawane do nich książeczki dla dzieci.
więcej
|
BrewDog ogłasza się "antysponsorem" Mundialu w Katarze
W odważnym manifeście marka piwna BrewDog ogłosiła się "dumnym antysponsorem" mistrzostw świata piłce nożnej, rozgrywanych w tym roku w Katarze. Marka demonstruje w ten sposób sprzeciw wobec łamania podstawowych praw człowieka w Katarze i oskarża organizatorów Mundialu o gigantyczną korupcję.
więcej
|
Maria Gajewska: ze Stor9 do Warsaw Creatives
Maria Gajewska objęła stanowisko creative director w agencji reklamowej Warsaw Creatives.
więcej
|
Tomasz Dreslerski w kierownictwie Microsoft Polska
Z początkiem listopada Tomasz Dreslerski objął stanowisko enterprise commercial lead w Microsoft Polska. Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację biznesu z udziałem technologii Microsoft w sektorze największych przedsiębiorstw.
więcej
|
Edzia, Tede, DJ Adamus i Mavooi reklamują Black Energy Drink
W nowej kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare) występują modelka Edzia, muzyk hip-hopowy Tede, DJ Adamus i producent muzyczny Mavooi.
więcej
|
Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"
Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle.
więcej
|
Biedronka optymalizuje własne zużycie energii elektrycznej
Biedronka rozpoczyna właśnie dużą kampanię świadomościową kierowaną do 80 tys. swoich pracowników, której celem jest uświadomienie, jak kluczowe jest oszczędzanie energii niezbędnej do funkcjonowania sklepów sieci.
więcej
|
Dorota Patejko po 25 latach żegna się z Auchan Polska i odchodzi na emeryturę
Dorota Patejko, wieloletnia szefowa komunikacji i rzeczniczka prasowa Auchan Polska, odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Hanna Bernatowicz.
więcej
|
Kultowy WD-40 rusza z kampanią
Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. social media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.
więcej
|
Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową
Pod hasłem "Digital for Life Science” ruszyła nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i poprawić jakość życia ludzi.
więcej
|
Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadza Radar - narzędzie usprawniające planowanie kampanii OOH. Dzięki niemu klient ma pewność dotarcia do grupy docelowej, poprzez dobór odpowiednich nośników.
więcej
|
Ile ekranów potrzeba, żeby obejrzeć mecz piłkarski? Meta przedstawia dane, jak przeżywamy największe imprezy sportowe Wszyscy kibice tworzą wspólnotę, ale dzisiaj fanem sportu można być bez chodzenia na mecze. Strony związane z piłką nożną mają 480 milionów obserwujących na Facebooku, a wśród najpopularniejszych kont Instagramowych na świecie roi się od profili piłkarzy. Nadchodzące tygodnie będą czasem niezwykłych futbolowych emocji, które będziemy przeżywać w znacznej mierze online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Newsweek" uzależniał teksty o Collegium Humanum od przyjęcia oferty reklamowej? REM: przypuszczenie zasadne
Redakcja tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) w czerwcu br. zamieściła dwukrotnie krytyczny tekst na temat Collegium Humanum. Następnie „Newsweek” wysłał do władz uczelni ofertę reklamową, a gdy ta nie została przyjęta - pojawiły się kolejne, mocno nieprzychylne teksty. Czy kontynuowanie opisywania uczelni było konsekwencją odrzucenia przez nią oferty? Rada Etyki Mediów po zbadaniu sprawy stwierdza: „Takie przypuszczenie wydaje się być zasadne”.
więcej
|
Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR
Maciej Orłowski przechodzi do agencji PR Clue PR z redakcji "Newsweeka". W trakcie kariery dziennikarskiej pracował też w "Fakcie" i "Gazecie Wyborczej".
więcej
|
Wydawca ,,Time'a" ma nową szefową, przychodzi z Forbesa
Od 21 listopada funkcję CEO w firmie Time będzie pełniła Jessica Sibley, poprzednio związana z Forbesem. Zastąpi Edwarda Felsenthala, który pozostaje redaktorem naczelnym magazynu „Time”.
więcej
|
Ksenia Sobczak wróciła do Rosji
Ksenia Sobczak, dziennikarka, celebrytka i córka mentora Putina, która kilkanaście dni temu uciekła z Rosji w obawie przed aresztowaniem, wróciła do kraju – poinformowała w poniedziałek rosyjska redakcja Radia Swoboda.
więcej
|
Orlen i Lasy Państwowe nagrodzone na gali ,,Do Rzeczy", którą sponsorowały. Nagroda specjalna dla Obajtka
W trakcie dziesiątej edycji nagrody Strażnik Pamięci, organizowanej przez tygodnik „Do Rzeczy”, dwie ważne nagrody powędrowały do partnerów imprezy: Lasów Państwowych i PKN Orlen. Nagrodę specjalną oraz nagrodę Instytutu Współpracy Polsko-Węgierskiej przyznano prezesowi Orlenu Danielowi Obajtkowi.
więcej
|
|
|
Ewa Wanat rozpoczęła współpracę z Onetem. "Jestem freelancerką i nie chcę inaczej"
- Umówiliśmy się na stałą współpracę z Onetem, w ramach której będę przygotowywać dwa większe materiały dziennikarskie w miesiącu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Wanat, była redaktorka naczelna Radia TOK FM i Polskiego Radia RDC.
więcej
|
Żandarm pierwszym skazanym w Hiszpanii na karę więzienia za fake newsa
Funkcjonariusz żandarmerii Hiszpanii (Guardia Civil) został we wtorek skazany na karę 15 miesięcy więzienia za rozsiewanie nieprawdziwych wiadomości. Mężczyzna jest pierwszą osobą skazaną w tym kraju za dezinformację.
więcej
|
Prawie cała Generacja Z za główne źródło wiedzy uznaje YouTube'a i Facebooka. Influencerów krytykują
93 proc. przedstawicieli Generacji Z jako główne źródło wiedzy o świecie traktuje YouTube, 90 proc. wskazuje Facebook, a 82 proc. Instagram - wynika z raportu agencji Wise Rabbit na zlecenie Clue PR. Ponad połowa młodych za wiarygodne uznaje te źródła, które śledzi od dłuższego czasu, a 43 proc. te, które cieszą się dużą popularnością.
więcej
|
Dawid Podsiadło ma 3 miliony słuchaczy na Spotify
Dawid Podsiadło jako pierwszy współczesny polski artysta w miesiąc zdobył 3 miliony słuchaczy na platformie streamingowej Spotify.
więcej
|
Serwis ,,Super Expressu" przed Fakt.pl, mocno w górę nowy portal Polska Press
W październiku portal „Super Expressu” awansował na pozycję lidera zasięgowego wśród platform dzienników ogólnopolskich, wyprzedzając Fakt.pl. Duży wzrost ruchu osiągnęły i.pl (uruchomiony przez Polska Press na początku września) i Dziennik.pl.
więcej
|
Nowe narzędzia rozwoju biznesu na Facebooku i Instagramie
Podczas wydarzenia dla influenceów Creator Week 2022 Meta ogłosiła nowe funkcje i narzędzia, które otworzą nowe możliwości zarabiania na Facebooku i Instagramie.
więcej
|
UOKiK sprawdza reklamy Disney+. ,,Mogły wprowadzać w błąd"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza, czy treści reklamujące promocję Disney+ mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Platforma zadebiutowała w Polsce w połowie czerwca.
więcej
|
Rosja, Chiny i Państwo Islamskie domagają się dopuszczenia ich do Twittera
Część przedstawicieli władz i mediów z Rosji i Chin, a nawet osób powiązanych z organizacją terrorystyczną Państwo Islamskie (IS) domaga się od nowego właściciela Twittera Elona Muska cofnięcia obowiązujących wobec nich ograniczeń w korzystaniu z tej sieci społecznościowej - powiadomił portal Politico.
więcej
|
Wielkie piłkarskie święto już za moment. W jaki sposób topowe marki docierają do fanów? Mało co dorównuje sportowi w rozbudzaniu emocji i budowaniu społeczności. Zaangażowanie kibiców może być wykorzystane w ramach działań marketingowych - o ile prowadzimy je autentycznie. Jak wpisać sportową rywalizację i emocje w proces budowania marki? Oto kilka przykładów udanych kampanii, które mogą stać się inspiracją podczas planowania własnych działań reklamowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prawie cała Generacja Z za główne źródło wiedzy uznaje YouTube'a i Facebooka. Influencerów krytykują
93 proc. przedstawicieli Generacji Z jako główne źródło wiedzy o świecie traktuje YouTube, 90 proc. wskazuje Facebook, a 82 proc. Instagram - wynika z raportu agencji Wise Rabbit na zlecenie Clue PR. Ponad połowa młodych za wiarygodne uznaje te źródła, które śledzi od dłuższego czasu, a 43 proc. te, które cieszą się dużą popularnością.
więcej
|
Aktywizacja osób z pokolenia 55 plus receptą na niedobór pracowników
Liczba pracujących osób w wieku 25-34 lata spadła w dekadę o 5,8 pkt proc., a liczba zatrudnionych w wieku 55-64 lata wzrosła o 4,3 pp - podają autorzy raportu „Pokolenia na polskim rynku pracy”. Ich zdaniem, sposobem na pogłębiający się niedobór pracowników jest aktywizacja starszego pokolenia na dużo większą skalę niż obecnie.
więcej
|
Sukcesja wewnętrzna najpopularniejszą ścieżką odejścia z własnego biznesu
64 proc. polskich przedsiębiorców widzi możliwość odejścia z firmy, przekazując biznes dzieciom lub innym członkom rodziny (27 proc.) - wynika z badania. W procesie odchodzenia największym problemem dla właścicieli jest biurokracja, ale też sam fakt opuszczania stworzonej przez siebie firmy.
więcej
|
|
|